|
|
| Pagina 275 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Gilles schreef: El Corredor schreef: Gilles schreef: + 'voordelen' in natura. tis eerder edele delen in natura... ![]() Triestig is het. On-topic: als die kerel zoveel geld kost (of ook maar in de geburen komt), mogen ze hem van mijn part mooi daar laten hoor. goh ja, t zou denk ik wel versterking zijn. toch meer dan een crispijn of delclef. en dan gewoon omdat ik die jongens niet ken. we zien wel, tijd zat voor transfers. Al denk ik dat in geval van niet-promotie, er bij onze kern niet veel meer zal bijkomen. |
| 12 Mei 2010, 22:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk dat moest ge de pree zien van een paar gasten die op die moment bij ons de bank opvullen (of zelfs niet) dat ge het dan ook wel weet.
Ik denk dat ge geen spits met zijn adelbrieven (20 doelpunten in 3de) gaat vinden voor minder zenne. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Mei 2010, 23:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bram schreef: Ik denk dat moest ge de pree zien van een paar gasten die op die moment bij ons de bank opvullen (of zelfs niet) dat ge het dan ook wel weet. Ik denk dat ge geen spits met zijn adelbrieven (20 doelpunten in 3de) gaat vinden voor minder zenne. naar wat ik over de jaren heen links en rechts begrepen heb, zijn die bedragen voor een topper als aanvaller in derde niet eens uit de lucht gegrepen.... maar goed... dat zijn "de verhalen" natuurlijk. en het is allerminst weinig voor iemand die misschien toch nog moet bevestigen. ik heb het vermoeden dat bij coxyde alles mocht en niets moest dit jaar, en da's toch anders dan spelen in een ploeg die volop voor de prijzen wil/moet gaan trouwens, 't is ook niet dat hij dat loon wil, dat hij dat ook zal krijgen he... dat zal de markt dan wel uitwijzen. Ik heb coxyde enkel thuis zien spelen, en heb eerlijk gezegd niet in het bijzonder gelet op dieje sarrazyn...zijn prestatie laat echter vermoeden dat dieje jonge gast er een zeer sterk seizoen op zitten heeft. misschien is dat idd iemand die zoals een moreels en een depoitre klaar staat om defintief door te breken ... maar of zo iemand ook past in een kern waar een moreels en een depoitre in zitten... ik heb mijn twijfels (tweede klasse of niet... voetbal wordt met elf gespeeld, en dat niet uitsluitend spitsen). |
| 12 Mei 2010, 23:24 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
El Corredor schreef: Gilles schreef: El Corredor schreef: Om efkes op de zaken vooruit te lopen, ALS we niet overgaan naar 2e denk ik da onze kern enorm zal veranderen en dat ge uw beste spelers (de schutter, wouter moreels,...) moeilijk zult kunnen houden want die zijn toch klaar voor de stap naar 2e hoor. |
| 13 Mei 2010, 8:43 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
ajoin_bart schreef: El Corredor schreef: Gilles schreef: Om efkes op de zaken vooruit te lopen, ALS we niet overgaan naar 2e denk ik da onze kern enorm zal veranderen en dat ge uw beste spelers (de schutter, wouter moreels,...) moeilijk zult kunnen houden want die zijn toch klaar voor de stap naar 2e hoor. Ik hoop van niet. |
| 13 Mei 2010, 9:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
ajoin_bart schreef: El Corredor schreef: Gilles schreef: Om efkes op de zaken vooruit te lopen, ALS we niet overgaan naar 2e denk ik da onze kern enorm zal veranderen en dat ge uw beste spelers (de schutter, wouter moreels,...) moeilijk zult kunnen houden want die zijn toch klaar voor de stap naar 2e hoor. dan ligt het nu in de handen ( of voeten in dit geval) van die spelers die er klaar voor zijn in tweede te spelen , om dit vanaf zondag voor de volle 100 procent te laten zien dat ze het verdienen daar te spelen ( en dit liefst samen met den eendracht!! ) ik noem geen enkele naam omdat iedereen in deze ploeg het wel verdient na dit seizoen....k heb er vertrouwen in dat het deze keer wel eens zou kunnen lukken maar dat kunt ge echt niet op t voorhand zeggen...t venijn zit hem in de details bij eindrondematchen... |
| 13 Mei 2010, 10:53 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik heb uit goeie bron vernomen ALS we naar tweede zouden gaan dat seminck dan kan blijven.
Zien of die stelling klopt als we der geraken......... |
| 13 Mei 2010, 14:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
marc2 schreef: Ik heb uit goeie bron vernomen ALS we naar tweede zouden gaan dat seminck dan kan blijven. Zien of die stelling klopt als we der geraken......... Ik vermoed dan dat we in dat geval een nieuwe sponser erbijkrijgen, die wat geld gaat binnenbrengen?Want seminck moet weg omdat hij niet wil inleveren(als dat klopt tenminste) als u bron het al bij het rechte eind heeft natuurlijk. |
| 13 Mei 2010, 15:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
In het laatste nieuws verkondigde van den steen onlangs dat er kleppers bijkomen indien ze de stap naar tweede zetten.
|
| 13 Mei 2010, 16:36 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor schreef: Gilles schreef: El Corredor schreef: tis eerder edele delen in natura... ![]() Triestig is het. On-topic: als die kerel zoveel geld kost (of ook maar in de geburen komt), mogen ze hem van mijn part mooi daar laten hoor. goh ja, t zou denk ik wel versterking zijn. toch meer dan een crispijn of delclef. en dan gewoon omdat ik die jongens niet ken. we zien wel, tijd zat voor transfers. Al denk ik dat in geval van niet-promotie, er bij onze kern niet veel meer zal bijkomen. ik weet iemand die Crispijn wel kent en die denkt daar anders over. Ik respecteer uw mening wel he, ik doe het niet om kritiek te geven. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 13 Mei 2010, 18:19 |
|
|
Freak
nonkeltje schreef: El Corredor schreef: Gilles schreef: Triestig is het. On-topic: als die kerel zoveel geld kost (of ook maar in de geburen komt), mogen ze hem van mijn part mooi daar laten hoor. goh ja, t zou denk ik wel versterking zijn. toch meer dan een crispijn of delclef. en dan gewoon omdat ik die jongens niet ken. we zien wel, tijd zat voor transfers. Al denk ik dat in geval van niet-promotie, er bij onze kern niet veel meer zal bijkomen. ik weet iemand die Crispijn wel kent en die denkt daar anders over. Ik respecteer uw mening wel he, ik doe het niet om kritiek te geven. geen probleem , ook ik hoop dat Crispijn een schot in de roos is ![]() |
| 13 Mei 2010, 18:31 |
|
|
Junior
Sarrazyn stond vandaag weer in Nieuwsblad, maar hapt voorlopig niet.
Op Koksijde was dat wel een snel en vinnig ventje, thuis tegen Koksijde was hem wat minder. |
| 14 Mei 2010, 9:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Moreels zou wel eens naar de kamelen temmer in lier kunnen gaan
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 14 Mei 2010, 9:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bakkie schreef: Moreels zou wel eens naar de kamelen temmer in lier kunnen gaan ![]() Zie je hem daar al spelen?Concurrentie = Cavens , Radzinski , Thiebaut , Matthys |
| 14 Mei 2010, 10:01 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
nonkeltje schreef: El Corredor schreef: Gilles schreef: Triestig is het. On-topic: als die kerel zoveel geld kost (of ook maar in de geburen komt), mogen ze hem van mijn part mooi daar laten hoor. goh ja, t zou denk ik wel versterking zijn. toch meer dan een crispijn of delclef. en dan gewoon omdat ik die jongens niet ken. we zien wel, tijd zat voor transfers. Al denk ik dat in geval van niet-promotie, er bij onze kern niet veel meer zal bijkomen. ik weet iemand die Crispijn wel kent en die denkt daar anders over. Ik respecteer uw mening wel he, ik doe het niet om kritiek te geven. Wie kende de Schutter voor hij bij ons kwam? Ik denk dat zowel Delclef als Crispijn velen nog zouden kunnen doen verschieten... Het is ni omdat je de namen ni direct kent, dat ze geen versterkingen zijn e. Ik herinner me bijvoorbeeld nog dat Lord vorig seizoen het moeilijk heeft gehad om Delclef voorbij te geraken. _________________ http://whitescreen.skynetblogs.be/ |
| 14 Mei 2010, 10:29 |
|
| Pagina 275 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 280 Volgende |