Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 46
 Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
iendrachtlovers schreef:
Willy verdorie man, wat ga ik je missen. Je droge humor samen met je fijn karakter maakten dat wij goede vrienden waren. Veel sterkte aan de ouders en zus van Willy en aan Hedwig en Martine.
Miranda Hugo en Sandra.

Hij zou zo fier geweest zijn dat zijn foto tussen al deze iendracht sups zou staan,jammer dat het op zo een droevige manier is.
Veel sterkte aan de familie

15 Mei 2010, 9:50
Vaste Waarde

parol schreef:
Eén van onze trouwste supporters, Willy Callebaut, is eergisteren overleden. Hij miste al tientallen jaren geen enkele match!
Ik zet dit bericht hier omdat het op de laatste verplaatsing naar Rupel-Boom was dat hij tijdens de rust onwel was geworden en bij het terugkeren naar de bussen een zware val op zijn hoofd heeft gedaan met een schedelbreuk tot gevolg! Hierna heeft hij een hele tijd in de coma gelegen tot zijn overlijden twee dagen geleden.
Ik zou willen bekomen dat er zondag of donderdag voor zo'n trouwe supporter vóór de match een minuut stilte wordt in acht genomen, hetzij zondag, hetzij donderdag!
Hierbij mijn oprecht deelnemen aan zijn broer, Hedwig, ook een trouwe supporter, en aan zijn familie!

Namens de supportersclub Black and White

Michel Markey

15 Mei 2010, 10:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Als ze nu de eindronde uitstellen , krijgek et pas echt aan mennen tikker (en da op jonge leefftijd) (n)
Ik zou het erg vinden moesten ze de dag ervoor zeggen dant weer week is uitgesteld

15 Mei 2010, 10:13
forumlegende

Bakkie schreef:
iendrachtlovers schreef:
Willy verdorie man, wat ga ik je missen. Je droge humor samen met je fijn karakter maakten dat wij goede vrienden waren. Veel sterkte aan de ouders en zus van Willy en aan Hedwig en Martine.
Miranda Hugo en Sandra.

Hij zou zo fier geweest zijn dat zijn foto tussen al deze iendracht sups zou staan,jammer dat het op zo een droevige manier is.

vaarwel Willy; jij was een toffe man !

15 Mei 2010, 10:27
Vaste Waarde

BOOM - Je hoort trainer Urbain Spaenhoven niet klagen over zijn vele afwezigen. ‘We blikken gewoon vooruit en werken met de jongens die er zijn. Zij moeten het tenslotte doen. Maar vergeet wel niet dat wij zondag op het terrein zullen staan met zes spelers die jonger dan twintig jaar zijn. Ik hoop dat onze supporters daar ook rekening mee houden. Laat Aalst maar favoriet zijn. Ze hebben hier enkele weken geleden gewonnen, maar dat was een ander soort match. Wij moesten toen absoluut winnen en botsten op enkele counters. In diezelfde match viel Van der Westerlaeken uit.'

‘Natuurlijk heeft Aalst ook een goede ploeg. Bovendien brengen zij veel supporters mee. Laat ze maar zeggen dat wij de underdog zijn, maar dan heb je deze ploeg niet in actie gezien tegen Torhout en tegen Heist. Bovendien werden we een heel seizoen gegijzeld door de bond over al dan niet drie punten erbij of eraf. Een schande', aldus Urbain Spaenhoven.

‘Maar ach, ik weet intussen wel wat eindrondes zijn. Ik ben aan de achtste eindronde in mijn carrière toe, waarvan mijn derde met Rupel-Boom en dan kwamen we vorig jaar nog één punt te kort om erbij te zijn. Ik weet wat het is om te trainen en te spelen in mei of juni. Je moet soms ook wat geluk kennen in die eindrondes', bekent Spaenhoven.

15 Mei 2010, 10:34
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
eendrachter'80 schreef:
BOOM - Je hoort trainer Urbain Spaenhoven niet klagen over zijn vele afwezigen. ‘We blikken gewoon vooruit en werken met de jongens die er zijn. Zij moeten het tenslotte doen. Maar vergeet wel niet dat wij zondag op het terrein zullen staan met zes spelers die jonger dan twintig jaar zijn. Ik hoop dat onze supporters daar ook rekening mee houden. Laat Aalst maar favoriet zijn. Ze hebben hier enkele weken geleden gewonnen, maar dat was een ander soort match. Wij moesten toen absoluut winnen en botsten op enkele counters. In diezelfde match viel Van der Westerlaeken uit.'

‘Natuurlijk heeft Aalst ook een goede ploeg. Bovendien brengen zij veel supporters mee. Laat ze maar zeggen dat wij de underdog zijn, maar dan heb je deze ploeg niet in actie gezien tegen Torhout en tegen Heist. Bovendien werden we een heel seizoen gegijzeld door de bond over al dan niet drie punten erbij of eraf. Een schande', aldus Urbain Spaenhoven.

‘Maar ach, ik weet intussen wel wat eindrondes zijn. Ik ben aan de achtste eindronde in mijn carrière toe, waarvan mijn derde met Rupel-Boom en dan kwamen we vorig jaar nog één punt te kort om erbij te zijn. Ik weet wat het is om te trainen en te spelen in mei of juni. Je moet soms ook wat geluk kennen in die eindrondes', bekent Spaenhoven.

Tegen Torhout en Heist? Das een 2op6 , dus zo stoefen moet dieje nie zenna

15 Mei 2010, 10:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
Blijkbaar dienen diegem en veldwezelt klacht in tegen urs du centre,veldwezelt omdat ze vinden dat de lichtpanne de fout was van de centre en diegem omdat ze hetzelfde vinden.Dus ik begin nu toch te vrezen voor de start van de eindronde.Maar langs de andere kant heeft de centre bewijzen dat de panne niet aan hun lag,dus ik versta de klacht niet goed.

bron?

Trainer van veldwezelt in de krant en ook iemand van diegem.Maar zondag wordt zeker gespeeld aangezien de uitspraak eerst moet vallen en daarna is het nogal ridicuul om de eindronde stil te leggen.

Veldwezelt, die eindigen dus laatste in Derde Klasse B hé !!! Die hopen dus op het volgende:
- Dat Peruwelz hun puntenaftrek alsnog krijgt
- Dat Verviers naar vierde degradeert omdat hun VZW "op een niet reglemantaire van de ene naar de andere is overgedragen"
- Dat ze hun punten tegen URS Du Centre kunnen behouden

Ondanks dat over alledrie die zaken de Bond al een uitspraak heeft geveld, maar aangezien ze der geen voordeel uit halen blijven ze alle mogelijke middelen uit de kast halen. Dergelijke kutploegen, die verdomme voor 10 man en een paardekop spelen en waarvan hun plaats eigenlijk gewoon in provinciale is verkloten het dus voor iedereen hé. Ongelofelijk eigenlijk dat die dat durven doen... Als je laatste in Derde Klasse B eindigt, mag je misschien beseffen dat je plaats niet daar is...

15 Mei 2010, 10:52
Freak

Leeftijd: 35
Jeroen schreef:
Iendrachter90 schreef:
El Corredor schreef:

bron?

Trainer van veldwezelt in de krant en ook iemand van diegem.Maar zondag wordt zeker gespeeld aangezien de uitspraak eerst moet vallen en daarna is het nogal ridicuul om de eindronde stil te leggen.

Veldwezelt, die eindigen dus laatste in Derde Klasse B hé !!! Die hopen dus op het volgende:
- Dat Peruwelz hun puntenaftrek alsnog krijgt
- Dat Verviers naar vierde degradeert omdat hun VZW "op een niet reglemantaire van de ene naar de andere is overgedragen"
- Dat ze hun punten tegen URS Du Centre kunnen behouden

Ondanks dat over alledrie die zaken de Bond al een uitspraak heeft geveld, maar aangezien ze der geen voordeel uit halen blijven ze alle mogelijke middelen uit de kast halen. Dergelijke kutploegen, die verdomme voor 10 man en een paardekop spelen en waarvan hun plaats eigenlijk gewoon in provinciale is verkloten het dus voor iedereen hé. Ongelofelijk eigenlijk dat die dat durven doen... Als je laatste in Derde Klasse B eindigt, mag je misschien beseffen dat je plaats niet daar is...

Peruwelz is hun punten wel zowiezo kwijt(maar die zijn ondertussen nog eens in beroep gegaan)
De 2de klacht is samen met tongeren en zou alleszins terecht zijn.
De derde klacht is totaal overbodig en zou onder druk van diegem sport gebeurt zijn.

15 Mei 2010, 10:54
Freak

Leeftijd: 42
Bakkie schreef:
iendrachtlovers schreef:
Miranda Hugo en Sandra.

Hij was er idd altijd bij en dan is het toch verschieten als ge dit leest .... :( Sterkte aan de familie!

15 Mei 2010, 11:20
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik wist ook maar over wie het ging toen ik de foto zag en het was inderdaad efkes verschieten.
Een minuut stilte is hier zeker en vast op zijn plaats.
Veel sterkte aan familie en vrienden.

15 Mei 2010, 13:20

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Kijk al uit naar morgen :D

http://www.youtube.com/watch?v=_5jpYN28QMU

15 Mei 2010, 17:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Ook een paar keren een babbelke mee gedaan, een supporter die er altijd bij was... Veel sterkte aan de familie en al de vrienden en omstaanders van Willy! Als eerbetoon een minuut stilte en de winst tegen Boom! :EA:

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

15 Mei 2010, 17:10

Leeftijd: 68
Bram schreef:

Sjiek :love: (y) :EA:

15 Mei 2010, 17:17
Junior

Bram schreef:

't seizoen zit er wel nog niet op hé, met een beetje chance kunde er in een maand 10minuten aan foto's bijdoen :drank:

15 Mei 2010, 17:21

Leeftijd: 68
Pai schreef:
Bram schreef:

't seizoen zit er wel nog niet op hé, met een beetje chance kunde er in een maand 10minuten aan foto's bijdoen :drank:

Ge komt niet toe met 10 minuten :D

15 Mei 2010, 18:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 678 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 46