|
|
| Pagina 20 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Ik zat net op het forum van Boom te lezen bij sfeer.
Liedjes , laatste post : wij zijn bellissima , wij zijn een club fantastica , rupel boom fc , rupel boom fc , lolololololo!! Dieven |
| 15 Mei 2010, 18:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
gweninho schreef: Ik zat net op het forum van Boom te lezen bij sfeer. Liedjes , laatste post : wij zijn bellissima , wij zijn een club fantastica , rupel boom fc , rupel boom fc , lolololololo!! Dieven Allez, kom, we zijn allemaal dieven, hé... Je mag fier zijn als je, zoals den Iendracht een eigen onvervalst clublied hebt (en hier en daar nog iets vrij origineel), maar 't grootste deel komt van elders over, hé... Je mag fier zijn, als ze ons lieke overpakken, is 't dat we er indruk mee gemaakt hebben... |
| 15 Mei 2010, 18:53 |
|
|
Vaste Waarde
we zullen morgen eens een lieken zingen. We moeten er een ware heksenketel van maken, dat die 5 of 6 jonge spelers van Boom ni weten waar ze het hebben. En dan wil ik het nog wel eens zien. Wij de favoriet ? Tuurlijk, laat ze ons maar beschouwen als kandidaat-finalist, aan hen om ons de finale te beletten.
Ik kan bijna ni meer wachten, dat het maar rap zondag is ! _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 15 Mei 2010, 19:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
nonkeltje schreef: we zullen morgen eens een lieken zingen. We moeten er een ware heksenketel van maken, dat die 5 of 6 jonge spelers van Boom ni weten waar ze het hebben. En dan wil ik het nog wel eens zien. Wij de favoriet ? Tuurlijk, laat ze ons maar beschouwen als kandidaat-finalist, aan hen om ons de finale te beletten. Iedere match van de eindronde er een hel van maken voor de tegenpartij en ons eigen jongens naar voor roepen. Dat het maar rap morgen 16u is want de zenuwen beginnen onhoudbaar te worden. Met man en macht nor tweede met den iendracht! ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 15 Mei 2010, 19:21 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
josken1 schreef: nonkeltje schreef: we zullen morgen eens een lieken zingen. We moeten er een ware heksenketel van maken, dat die 5 of 6 jonge spelers van Boom ni weten waar ze het hebben. En dan wil ik het nog wel eens zien. Wij de favoriet ? Tuurlijk, laat ze ons maar beschouwen als kandidaat-finalist, aan hen om ons de finale te beletten. Iedere match van de eindronde er een hel van maken voor de tegenpartij en ons eigen jongens naar voor roepen. Dat het maar rap morgen 16u is want de zenuwen beginnen onhoudbaar te worden. Met man en macht nor tweede met den iendracht! ![]() Hopelijk kunnen wij deze nacht wat slapen... ![]() |
| 15 Mei 2010, 19:24 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
eendrachter'80 schreef: josken1 schreef: nonkeltje schreef: we zullen morgen eens een lieken zingen. We moeten er een ware heksenketel van maken, dat die 5 of 6 jonge spelers van Boom ni weten waar ze het hebben. En dan wil ik het nog wel eens zien. Wij de favoriet ? Tuurlijk, laat ze ons maar beschouwen als kandidaat-finalist, aan hen om ons de finale te beletten. Iedere match van de eindronde er een hel van maken voor de tegenpartij en ons eigen jongens naar voor roepen. Dat het maar rap morgen 16u is want de zenuwen beginnen onhoudbaar te worden. Met man en macht nor tweede met den iendracht! ![]() Hopelijk kunnen wij deze nacht wat slapen... ![]() Ikke ni, werk normaal gans week end 19u-07u, speciaal voor de match van morgen komt mijn collega morgenvroeg 2 uur later dus ik doe nu 19u - 09u, morgen dan 21u - 07u... Dus zal de match ni missen, wa slaap wel maar da halen we de maandag wel in! Hopelijk gaat da shifteken hier ewa vooruit! ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 15 Mei 2010, 19:28 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Kbegin ok serieuse stres te krijge.
Morge mee ne vollen auto uit Olen richting Boom, er zijn er toch nog die beginne te beseffe da der op den iendracht nog iet te beleve valt C'mon gaste vol voor de winst !!! ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 15 Mei 2010, 19:55 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ik em et gevoel dat da vaksken meiren nog veel beter gevuld zal zijn as e paar weken terug
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Mei 2010, 19:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Verbechio schreef: Ik em et gevoel dat da vaksken meiren nog veel beter gevuld zal zijn as e paar weken terug ![]() Da gevoel is hier wederzijds! Vandaag achter kaarten geweest op de zandberg..ze zeiden dat er daar al een paksken verkocht is |
| 15 Mei 2010, 20:00 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
gweninho schreef: Verbechio schreef: Ik em et gevoel dat da vaksken meiren nog veel beter gevuld zal zijn as e paar weken terug ![]() Da gevoel is hier wederzijds! Vandaag achter kaarten geweest op de zandberg..ze zeiden dat er daar al een paksken verkocht is En dan zijn er nog een pak(zoals mij) die een ticket ginder aan het locket gaan kopen ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 15 Mei 2010, 20:01 |
|
|
josken1 schreef: gweninho schreef: Verbechio schreef: Ik em et gevoel dat da vaksken meiren nog veel beter gevuld zal zijn as e paar weken terug ![]() Da gevoel is hier wederzijds! Vandaag achter kaarten geweest op de zandberg..ze zeiden dat er daar al een paksken verkocht is En dan zijn er nog een pak(zoals mij) die een ticket ginder aan het locket gaan kopen ![]() Zo ken ik er ook nog een pak! Iemand weet hoeveel bussen er afzakken? |
| 15 Mei 2010, 20:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zenuwen, zenuwen ...
Seves nog een duvelke drinken en dan zo snel mogelijk slapen. Des te sneller we bij morgen komen des te beter. Het zal erop aankomen van toch zeker een goaltje te maken. Een gelijkspel is geen zonde, maar een goaltje zouden we toch zeker moeten maken. De supporters hebben een makkelijkere taak ; 90 MINUTEN ALLES GEVEN ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 15 Mei 2010, 20:10 |
|
|
Casual1919 schreef: Zenuwen, zenuwen ... Seves nog een duvelke drinken en dan zo snel mogelijk slapen. Des te sneller we bij morgen komen des te beter. Het zal erop aankomen van toch zeker een goaltje te maken. Een gelijkspel is geen zonde, maar een goaltje zouden we toch zeker moeten maken. De supporters hebben een makkelijkere taak ; 90 MINUTEN ALLES GEVEN ![]() De ideale uitslag is zoals over een paar weken ginder . Maar met 0-0 ? 1-1 ben ik al blij... Bij 1-0 zou ik teleurgesteld zijn , maar ook dit is nog niet zo een slechte uitslag |
| 15 Mei 2010, 20:19 |
|
|
Zelfs al komen we daar 2-0 achter dan moeten we ons ploeg toch blijven aanmoedigen want bij een 2-1 eindstand hebben we thuis nog altijd genoeg aan een 1-0 overwinning...
Vanavond paar goeie potten drinken, die zullen moeten zorgen voor een goede nachtrust ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 15 Mei 2010, 20:21 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
gweninho schreef: josken1 schreef: gweninho schreef: Da gevoel is hier wederzijds! Vandaag achter kaarten geweest op de zandberg..ze zeiden dat er daar al een paksken verkocht is En dan zijn er nog een pak(zoals mij) die een ticket ginder aan het locket gaan kopen ![]() Zo ken ik er ook nog een pak! Iemand weet hoeveel bussen er afzakken? Kpeis dant er een 8-tal zullen zijn zeker? Veel meer zalt ni zen. Bij ons bij de Spionkop (Aalst) zijn er ook geen plaatsen meer over. Alle bussen zullen dus volzitten denkek. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 15 Mei 2010, 20:44 |
|
| Pagina 20 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 46 Volgende |