|
|
| Pagina 24 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Bakkie schreef: Ckz schreef: men vrouken eur brood al gon halen:) sebiet is dezen uk weg nor 'n ajoin Omdat ik zou neig op mijn madam haar systeem werk,heeft ze mij een jobke aangeboden de ruiten kuisen,ik zal maar luisteren zeker,zo gaat de tijd wa vlugger voorbij ![]() kzal de geubels en zijnen toksok is moete stre zeker ![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 16 Mei 2010, 10:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bakkie schreef: Casual1919 schreef: Hanske is om 7u15 vertrokken en is inmiddels net over halfweg. Als alles goed gaat komt hij dus ruim op tijd aan. Respect ![]() Hij weet wat te doen,ik heb hier ne cd van ac/dc opgezet om mijn zenuwen een beetje de baas te kunnen. 'Highway to hell' kan wel eens toepasselijk zijn als we daar seves 't kot opensmijten ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 16 Mei 2010, 10:46 |
|
|
Duivelke
Bakkie schreef: Ckz schreef: men vrouken eur brood al gon halen:) sebiet is dezen uk weg nor 'n ajoin Omdat ik zou neig op mijn madam haar systeem werk,heeft ze mij een jobke aangeboden de ruiten kuisen,ik zal maar luisteren zeker,zo gaat de tijd wa vlugger voorbij ![]() strepen maken moeje doen, ze zalt a geen 2 keer vragen ![]() |
| 16 Mei 2010, 10:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Davy schreef: anathema76 schreef: Is er hier nog iemand die last heeft van de zenuwen? ![]() weinig geslapen... de match 'snachts al 10 keer zien afspelen en toch wel tien keer gewonnen zeker.. kheb den indruk dat dagske hier traag zal passeren... dat is zo, met eindrondes. als ik me niet vergis, start deze namiddag inmiddels de 8e eindronde van den iendracht die ik meemaak. 4 van de 7 voorgaande hebben we gewonnen. 5 op 8 zal schoein zén. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Mei 2010, 10:48 |
|
|
forumlegende |
Bakkie schreef: Casual1919 schreef: Hanske is om 7u15 vertrokken en is inmiddels net over halfweg. Als alles goed gaat komt hij dus ruim op tijd aan. Respect ![]() Hij weet wat te doen,ik heb hier ne cd van ac/dc opgezet om mijn zenuwen een beetje de baas te kunnen. I was caught In the middle of a railroad track HANSKEN I looked 'round, And I knew there was no turning back HANSKEN Hansken go for it man! ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Mei 2010, 10:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik zie het zitten , met deze ploeg moet een goed resultaat er in zitten!
Hopelijk is Lord een beetje goed |
| 16 Mei 2010, 11:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38 Berichten: 1202 Locatie: Oilsjt!! |
ALS we ginder winnen mag van mij dienen bus nog is in panne vallen aan die frituur. Kan smetje nog is ambras zoeken
![]() _________________ Weir zen anti fusieclub!! |
| 16 Mei 2010, 11:16 |
|
|
forumlegende |
borre31 schreef: ALS we ginder winnen mag van mij dienen bus nog is in panne vallen aan die frituur. Kan smetje nog is ambras zoeken ![]() ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Mei 2010, 11:20 |
|
|
Vaste Waarde
hedwig schreef: Beste Iendrachtsupporters, In naam van gans de familie een heel gewaardeerde dank voor de steunbetuigingen omtrent het overlijden van mijn broer Willy. Willy was een "echte" Iendrachtsupporter door dik en dun en wordt nu maandag 17/05/2010 ten grave gedragen in gesloten familiekring. Dat den "Iendracht" de eindronde moge winnen het zou en heel grote steun betekenen. Dank Hedwig Mijn deelneming aan de ganse familie. Hedwig, ge moogt er op rekenen, als eerbetoon aan uw broer gaan we er alles aan doen om de poort naar tweede open te beuken. We moeten en zullen een sfeertje maken zoals 2 seizoenen geleden op WS Woluwe en zoals dit seizoen op Westerlo. Boom zal daveren ! _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 16 Mei 2010, 11:22 |
|
|
Junior Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05 Berichten: 211 Leeftijd: 49 Locatie: Affligem Website: http://www.dirtyuncle.be |
|
| 16 Mei 2010, 11:27 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Hedwig man, veel sterkte en we gaan proberen voor de Willy die eindronde te winnen.
We hebben er geen woorden voor, zo erg, zo jong, zo onrechtvaardig. We blijven jullie steunen, Miranda Hugo en Sandra _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 16 Mei 2010, 11:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Achter de naam van Depoitre staat o.v.
Is die geblesseerd of bedoelt men dat deze ploegopstelling onder voorbehoud is? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Mei 2010, 11:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
jammen schreef: Achter de naam van Depoitre staat o.v. Is die geblesseerd of bedoelt men dat deze ploegopstelling onder voorbehoud is? De opstelling zeker,depoitre is fit normaal gezien en ergens hoop ik dat galucci ook fit geraakt of op de bank mag starten. Trouwens bij boom is mertens uitgevallen op training(spierscheur) en is mattis persoons zeer twijfelachtig en speelt wss ook niet. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 16 Mei 2010, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Mei 2010, 11:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
jammen schreef: Achter de naam van Depoitre staat o.v. Is die geblesseerd of bedoelt men dat deze ploegopstelling onder voorbehoud is? Das volgens mij voor de opstelling |
| 16 Mei 2010, 12:00 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Wij gaan der ginder een vrolijke boel van maken !!!
|
| 16 Mei 2010, 12:12 |
|
| Pagina 24 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 46 Volgende |