|
|
| Pagina 29 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Neutralboy schreef: :crazy: chapeau voor uw optimisme maar bij u zit eenvijs los vrees ik! Allé, kzalt nog moeten geloven zé, iedereen zegt da. Nee, alle gekheid op een stokje, 't wordt enorm moeilijk maar ik weiger om nu al de handdoek te gooien. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 16 Mei 2010, 18:16 |
|
|
Vaste Waarde
Ik ben ook de laatste om iets op te geven maar dees is toch wel vrij onrealistisch denk ik.
Ik zal wel eeuwig die- hard iendrachter blijven ook al is dat dan nog 50 jaar in derde! |
| 16 Mei 2010, 18:21 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Waar ik voor gevreesd had is geschied: een totale off-day met alle gevolgen vandien.
Die rot-eindrondes die onvoorspelbaar zijn doen ons alweer de das om. De doem van derde klasse. En dat terwijl we in de competitie bewezen hebben dat we Boom sportief aankunnen. We moeten in de toekomst resoluut voor de kampioenstitel gaan, en met echt niks minder tevreden zijn. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 16 Mei 2010, 18:29 |
|
|
Junior Lid geworden op: 11 Feb 2007, 13:01 Berichten: 242 Locatie: Aalst |
jammen schreef: Tis misschien moeilijk om het op dit moment te beseffen maar we zijn nog niet uitgeschakeld. 5-0, 6-1, 7-2, enz.. Het lijkt op dit moment ondoenbaar maar niet onmogelijk. ik denk dat 6-1 zelf niet genoeg is: is het niet zo dat een doelpunt op verplaatsing "dubbel" telt dus dat het ofwel 5-0 en verlengingen zijn, 6-0 en naar de volgende ronde, maar 6-1 is uitgeschakeld op basis van het ene doelpunt van boom dan _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 16 Mei 2010, 18:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
berthez schreef: jammen schreef: Tis misschien moeilijk om het op dit moment te beseffen maar we zijn nog niet uitgeschakeld. 5-0, 6-1, 7-2, enz.. Het lijkt op dit moment ondoenbaar maar niet onmogelijk. ik denk dat 6-1 zelf niet genoeg is: is het niet zo dat een doelpunt op verplaatsing "dubbel" telt dus dat het ofwel 5-0 en verlengingen zijn, 6-0 en naar de volgende ronde, maar 6-1 is uitgeschakeld op basis van het ene doelpunt van boom dan Hallo, hoe lang volg jij al voetbal? Als je evenveel doelpunten hebt gescoord voer de twee matchen gaat de ploeg door die het meest scoorde op verplaatsing. Dat van die "doelpunten dubbel" is altijd maar een manier van zeggen geweest, en heeft nooit bestaan... Dus: 4-0 is verlengingen 5-0, 6-1, 7-2 gaan wij door 5-1, 6-2 gaan zij door... Nu niet dat het er nog heel veel toedoet, bedenk ik terwijl ik dit zit te schrijven... |
| 16 Mei 2010, 18:34 |
|
|
Vaste Waarde
goalen tellen dubbel bij gelijke stand als je de twee wedstrijden samentelt.
5-1 wordt dus 5-6 voor boom. Gdvdme ik kan het echt niet geloven e ! |
| 16 Mei 2010, 18:36 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 09 Aug 2006, 13:51 Berichten: 180 Locatie: Zwijnaarde |
Ben na de 4-0 vreed ontgoocheld naar huis gegaan. Tot dan hebben we werkelijk geen enkele kans gehad. Zelfs geen bal tussen de palen. We waren een schim van de ploeg van de laatste weken. Boom scoort natuurlijk wel op hun 2 eerste kansen maar bij ons lukte er gewoon niets. Heel slordige passing van zowat iedereen. Vooral de kopbalsterkte van Boom heeft ons vandaag vreselijk veel pijn gedaan. Bijna elke bal in onze rechthoek was gevaarlijk. Het had inderdaad meer kunnen zijn...ik vind er bijna geen woorden voor....
|
| 16 Mei 2010, 18:36 |
|
|
salvador schreef: berthez schreef: jammen schreef: Tis misschien moeilijk om het op dit moment te beseffen maar we zijn nog niet uitgeschakeld. 5-0, 6-1, 7-2, enz.. Het lijkt op dit moment ondoenbaar maar niet onmogelijk. ik denk dat 6-1 zelf niet genoeg is: is het niet zo dat een doelpunt op verplaatsing "dubbel" telt dus dat het ofwel 5-0 en verlengingen zijn, 6-0 en naar de volgende ronde, maar 6-1 is uitgeschakeld op basis van het ene doelpunt van boom dan Hallo, hoe lang volg jij al voetbal? Als je evenveel doelpunten hebt gescoord voer de twee matchen gaat de ploeg door die het meest scoorde op verplaatsing. Dat van die "doelpunten dubbel" is altijd maar een manier van zeggen geweest, en heeft nooit bestaan... Dus: 4-0 is verlengingen 5-0, 6-1, 7-2 gaan wij door 5-1, 6-2 gaan zij door... Nu niet dat het er nog heel veel toedoet, bedenk ik terwijl ik dit zit te schrijven... ja sorry kwas verkeerd dacht daze 5-0 waren verloren mea culpa mea maxima culpa _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 16 Mei 2010, 18:48 |
|
|
Junior
Terecht op basis van het klassement over 36 speeldagen
Onterecht op basis van spektakelwaarde en mooiste voetbal Volgend jaar Eendracht kampioen, zie niet in wie hun iets in de weg kan/zal leggen |
| 16 Mei 2010, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
Vier doelpunten die, als ik mij niet vergis, allemaal voortkomen uit een stilstaande fase. Zeker de vierde was schrijnend slecht verdedigd. We hebben geen enkele kans gehad, geen enkele vlotte combinatie in elkaar kunnen knutselen. Chapeau dat we daar met duizend man staan, maar het zijn die elf die het moeten doen. Volgend jaar weer derde klasse.
|
| 16 Mei 2010, 18:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Neutralboy schreef: goalen tellen dubbel bij gelijke stand als je de twee wedstrijden samentelt. 5-1 wordt dus 5-6 voor boom. Gdvdme ik kan het echt niet geloven e ! Ik begrijp je hoor, maar voor alle duidelijkheid: 4-0 uit en 5-1 thuis = 5-5 totaalstand maar op basis van het doelpunt gescoord buitenshuis zou Boom dus doorgaan. Maar dit is allemaal hypothetisch natuurlijk. En na gonnek mè e stik in mèn kl....drinken, om de pille deir te spoelen. _________________ oilsjt, goi alien... Laatst gewijzigd door jammen op 16 Mei 2010, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Mei 2010, 18:49 |
|
|
jammen schreef: Neutralboy schreef: goalen tellen dubbel bij gelijke stand als je de twee wedstrijden samentelt. 5-1 wordt dus 5-6 voor boom. Gdvdme ik kan het echt niet geloven e ! Ik begrijp je hoor, maar voor alle duidelijkheid: 4-0 uit en 5-1 thuis = 5-5 totaalstand maar op basis van het doelpunt gescoord buitenshuis zou Boom dus doorgaan. Maar dit is allemaal hypothetisch natuurlijk. mijn excuses, kwas der niet met mijn gedachten bij _________________ eendrachter ben je niet voor even, maar voor heel je leven!! Forza Iejndracht Oilsjt |
| 16 Mei 2010, 18:51 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Rupelboom oververdiend gewonnen. 4-0 was niet eens overdreven.
Aalst te plat vandaag. Geen enkel duel gewonnen tegen die luchtmacht van Boom en ons middenveld, tja waar was ons middenveld. Dat ze maar hun ogen eens opentrekken voor volgend jaar. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 16 Mei 2010, 18:52 |
|
|
forumlegende
Sorry, maar de eindronde stopt hier. Zo onmondig als vandaag heb ik onze ploeg nog zelden gezien. Onbegrijpelijk in zulk een belangrijke match...We zijn niet eens in de buurt van de zestien geweest. Geen idee of de doelman van Boom goed was, die heeft geen enkele bal moeten pakken, geen enkele!
Met de moed der wanhoop donderdag, maar voorlopig geef ik geen cent meer voor onze kansen. |
| 16 Mei 2010, 18:56 |
|
|
Freak
onbegrijpelijk, desastreus, schandalig...
vier doelpunten tegen, vier stilstaande fases. Welke ezel heeft dees mannen gescout? bij iedere corner, loopt er drie man in, en loopt Poorters telkens achterom en mag vrij koppen. in de 78e minuut ging Lord aan de zijlijn staan om het Poorters een beetje moeilijk te maken bij zijn ingooien. Minuut 78!!! Hallo BVR? Dat standbeeld dat sommige hier wouden, daar moet ik eens goed mee lachen. met 4-0 kom je nog heel goed weg, want je hebt 90 minuten voetballes gekregen. Op ELK gebied overklast, geen mentaliteit, nul , niks, nada. ONBEGRIJPELIJK!! in de 21 jaar dat ik kom zien, de slechtste eindrondematch die ik gezien heb... ik kan gerust tegen mijn verlies, maar op zo'n een manier, schept reden tot twijfel. een oververdiende overwinning van Boom. jongens, ik kan het nog altijd niet geloven, wat een deceptie, ontgoocheling. 4-0... En dan die wissel aan de rust, Kestens eraf, terwijl Lord geen bloemzak meer voorbij geraakt. Enfin, vandaag naar 11 standbeelden gekeken, die van het eerste zonnetje genoten. Wat een mentaliteit zeg, als je dan toch tenonder gaat, dan wel liefst met het mes tussen de tanden! Laatst gewijzigd door El Corredor op 16 Mei 2010, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Mei 2010, 18:59 |
|
| Pagina 29 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 27 28 29 30 31 … 46 Volgende |