|
|
| Pagina 31 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
de spelers waren nergens vandaag, maar de technische staf , inclusief de "scouts" mogen zich heel erg op de borst kloppen.
als je op corners en inworpen zo je ploeg neerzet... tja, heb je liggen slapen beste Bart? ![]() |
| 16 Mei 2010, 19:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Amai, dit doet pijn.
|
| 16 Mei 2010, 19:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wat een teleurstelling, wat een teleurstelling... Ik ben er echt niet goed van.
Was het zenuwen? Onderschatting? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het telkens misloopt als we denken favoriet te zijn. We kunnen blijkbaar niet met de druk om. We beginnen het seizoen als titelfavoriet en starten dramatisch. Na het ontslag van VDH is het seizoen eigenlijk al lang verloren en als 17de moeten we enkel nog zorgen dat we ons redden. Zonder druk slagen we er wel in om een mooie reeks neer te zetten en een eindrondeplaats te bemachtigen. Ook in de beker tegen Westerlo zijn we underdog en zonder druk zorgen we voor een spektakelmatch. De eindronde starten we weer als favoriet en t is weer om zeep. Ik heb gehoord dat OPC serieus geinvesteerd heeft in materiaal voor donderdag. Aangezien het toch voorbij is, zou ik dat donderdag niet meer gebruiken en houden voor een andere gelegenheid volgend seizoen. Qua inkomsten zal dit voor de club donderdag ook een pak schelen. Ik denk dat er veel mensen (gelegenheidssupoorters) die anders zouden komen, nu zullen afhaken. |
| 16 Mei 2010, 19:54 |
|
|
Scholier
Smetje schreef: Wat een teleurstelling, wat een teleurstelling... Ik ben er echt niet goed van. Was het zenuwen? Onderschatting? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het telkens misloopt als we denken favoriet te zijn. We kunnen blijkbaar niet met de druk om. We beginnen het seizoen als titelfavoriet en starten dramatisch. Na het ontslag van VDH is het seizoen eigenlijk al lang verloren en als 17de moeten we enkel nog zorgen dat we ons redden. Zonder druk slagen we er wel in om een mooie reeks neer te zetten en een eindrondeplaats te bemachtigen. Ook in de beker tegen Westerlo zijn we underdog en zonder druk zorgen we voor een spektakelmatch. De eindronde starten we weer als favoriet en t is weer om zeep. Ik heb gehoord dat OPC serieus geinvesteerd heeft in materiaal voor donderdag. Aangezien het toch voorbij is, zou ik dat donderdag niet meer gebruiken en houden voor een andere gelegenheid volgend seizoen. Qua inkomsten zal dit voor de club donderdag ook een pak schelen. Ik denk dat er veel mensen (gelegenheidssupoorters) die anders zouden komen, nu zullen afhaken. Niet alleen gelegenheidssupporters ![]() |
| 16 Mei 2010, 19:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
anubis schreef: Smetje schreef: Wat een teleurstelling, wat een teleurstelling... Ik ben er echt niet goed van. Was het zenuwen? Onderschatting? Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat het telkens misloopt als we denken favoriet te zijn. We kunnen blijkbaar niet met de druk om. We beginnen het seizoen als titelfavoriet en starten dramatisch. Na het ontslag van VDH is het seizoen eigenlijk al lang verloren en als 17de moeten we enkel nog zorgen dat we ons redden. Zonder druk slagen we er wel in om een mooie reeks neer te zetten en een eindrondeplaats te bemachtigen. Ook in de beker tegen Westerlo zijn we underdog en zonder druk zorgen we voor een spektakelmatch. De eindronde starten we weer als favoriet en t is weer om zeep. Ik heb gehoord dat OPC serieus geinvesteerd heeft in materiaal voor donderdag. Aangezien het toch voorbij is, zou ik dat donderdag niet meer gebruiken en houden voor een andere gelegenheid volgend seizoen. Qua inkomsten zal dit voor de club donderdag ook een pak schelen. Ik denk dat er veel mensen (gelegenheidssupoorters) die anders zouden komen, nu zullen afhaken. Niet alleen gelegenheidssupporters ![]() Ik heb mijn ticket al en zal er zoals altijd zijn, maar momenteel is de teleurstelling zo groot dat ik toch ook niet veel zin meer heb in de match van donderdag. |
| 16 Mei 2010, 19:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Iendracht02 schreef: Onwaarschijnlijk. Dit was, zelfs de eerste matchen inbegrepen, veruit onze zwakste match van het seizoen, net op het verkeerde moment. Dit leek mij toch op een lelijke onderschatting van onze ploeg. Dergelijke tegenstander, die met een vertrouwen onder het nulpunt begint, moet ge van in het begin agressief aanpakken en achteruit duwen. Ze leken echter voorzichtig te beginnen, met het idee dat de kansen wel zouden komen of met het idee dat 0-0 ook voldoende was, weet ik veel. Zo krijgt een tegenstander vertrouwen natuurlijk en als dan ook de kansen en de goals snel volgen kunt ge U in dergelijke cupmatchen nooit meer in de wedstrijd knokken ... Spijtig maar helaas! Volgend seizoen zal beter moeten ... van bij de eerste wedstrijden graag. Was er hier de voorbije dagen niemand die er "al maanden" van overtuigd was dat Boom alles vrijwillig zou laten schieten. Hij heeft vandaag op een pijnlijke manier ongelijk gekregen ... Of is 't nog voor volgende donderdag? ![]() Ik had er ook al op gedacht, maar als je in complottheorieën gelooft betekent dit niks, hoor. Wacht maar, in de finale... ![]() |
| 16 Mei 2010, 20:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Onze vedetten hebben ons vandaag eens prachtig te kakken gezet. Wat was dat seg, die mannen liepen toch gewoon met onze kop te lachen? Waar was de inzet, de wil om te winnen? Lang geleden dat ik nog eens zo gedegouteerd ben geweest na een match.
Zoals hier al eerder aangehaald, 4 doelpunten op stilstaande fases: kop maar vrij in jongens. Onzen trainer gaat vandaag toch ook serieus den bos in hoor: waarom Kestens eruit op het middenveld? We werden met 11 man al overlopen op het middenveld en dan haalt hij er onze grootste speler centraal nog uit en kabouter Verheyden blijft staan, wat was die slecht vandaag Verheyden. Geen enkele goeie corner, geen enkele goeie vrije trap,.. Heel de ploeg was slecht en een lamentabele verdediging. Een geluk dat Moreels vanachter nog een beetje speelde samen met De Castro want het was werkelijk desastreus. De Schutter was slecht en Ringoot heeft geen bal goed geraakt in de 2e helft. Ik vind dat ze voor zo een ongelooflijke wanprestatie voor zoveel fans wel eens ferm mochten uitgefloten worden, ze zouden donderdag voor lege tribunes moeten spelen. BVR: Rupel Boom is een haalbare kaart. 'Vedetten' |
| 16 Mei 2010, 20:05 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
na zemmen den underdog wooohoooo en reidelijk noig
en den eersten da na begintj oever troch of bvr es ginnen ajoin ik geloeif er nog in (in den iendracht !) lacht eir een breek ... tja... ik ben azoei .. en ik ben ni alliejn omtaget en denne kremper (boomsmurf) van nen albitter ... pfffffff dienen ee me miejr as 4-0 verloeren (ni dat zoin faat es mor tes ne kremper .. puntj !) come on flippo ... en zen moaten! (alle spelers en supporters en bestier) de telleurstelling is ni miniem aja mor we doeng voesj !!!! tot donderdag x |
| 16 Mei 2010, 20:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 05 Nov 2009, 14:15 Berichten: 454 |
Dan is ne mens niet alleen superontgoocheld over de match, dan heeft em na de match nog overschot van geluk dat er 5 onozele zatte kloten van Rupel-Boom op uw bakkes willen kloppen en da ge met veel chance naar huis kunt gaan zonder blauw oog.
Proficiat supporters van Boom, ik dacht dat we in't verleden voor elkaar supporterden. Bij den deze is da dus nu over... KRAPUUL Ik geloof niet echt nie meer in mirakels, maar ik peis dak dees week ne keer bij mijn moeder zal gaan om haren paternoster te gaan vragen.... _________________ Winnaar Pronostiek seizoen 2013-2014 en hier terecht heel fier op !!! |
| 16 Mei 2010, 20:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
tot donderdag xxx
Ik trek het mij niet aan, ik droom al lang van een verplaatsing naar KFC Izegem ... Laatst gewijzigd door elfahem op 16 Mei 2010, 20:12, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Mei 2010, 20:08 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
El Corredor schreef: de spelers waren nergens vandaag, maar de technische staf , inclusief de "scouts" mogen zich heel erg op de borst kloppen. als je op corners en inworpen zo je ploeg neerzet... tja, heb je liggen slapen beste Bart? ![]() 't Zijn nog altijd de spelers op het veld die het moeten doen, hé. Vandaag was er geen enkele goeie bij, niet op het veld, niet op de bank. Iedereen mag vanavond voor de spiegel gaan staan, niet alleen de trainer. 't Is niet omdat Poorters de ene bal na de andere voor uw goal gooit, dat ge daarom op 90 minuten tijd letterlijk geen enkele kans moet bijeen voetballen bijvoorbeeld ... Het is erg dat je een dergelijk seizoen op een dergelijke anticlimax moet afsluiten. Je kan nu verliezen, maar op zo een manier, met de slechtste match van het seizoen, kansloos ... Dit komt voor iedereen hard aan, voor spelers, bestuur, technische staf en supporters. Het heeft echter geen zin om nu te zeggen: het is die, en die, en die ... zijn fout, want zoals hierboven gezegd: er waren niet veel goeie bij vandaag. En ook al was het vandaag archislecht, daarom moet je al het voorgaande niet vergeten. Sinds Van Renterghem haalt ge punten aan een kampioenengemiddelde, niet meer of niet minder, hoe ge het nu ook draait of keert. Verdient hij daarvoor een standbeeld? Neen, wat mij betreft niet, maar hij verdient ook zeker geen "genadeschot" na vandaag. Die eindronde is een irritante loterij, waarin je met één off-day kan uitgeteld zijn. Spijtig genoeg hebben wij die off-day net vandaag gehad ... Dus, kalm blijven, proberen deze steengoeie groep met trainer bijeen te houden (dat zal nog het moeilijkste zijn) en volgend jaar beter is de boodschap ... ![]() |
|
|
elfahem schreef: tot donderdag xxx ![]() |
|
|
Junior
Na de blessure van Kempeneer was VDN tot voor vandaag foutloos bezig.Maar vandaag bij iedere voorzet of corner bleef hij op zijn doellijn genageld.Vooral die 1ste goal was ne corner in de kleine backlijn.
Soit het zal volgend jaar zonder mirakel weer derde worden.Hopelijk doen ze Troch, Verheyden en Kestens van de hand en halen ze met dat budget ne zeer goeie aanvallende spelverdeler derbij.En Seminck zou ik zeker doen bijtekenen.Centraal in de verdediging zeer sterk in de lucht. |
| 16 Mei 2010, 20:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Michaël schreef: na zemmen den underdog wooohoooo en reidelijk noig en den eersten da na begintj oever troch of bvr es ginnen ajoin ik geloeif er nog in (in den iendracht !) lacht eir een breek ... tja... ik ben azoei .. en ik ben ni alliejn omtaget en denne kremper (boomsmurf) van nen albitter ... pfffffff dienen ee me miejr as 4-0 verloeren (ni dat zoin faat es mor tes ne kremper .. puntj !) come on flippo ... en zen moaten! (alle spelers en supporters en bestier) de telleurstelling is ni miniem aja mor we doeng voesj !!!! tot donderdag x Hoe ontgoocheld ik ook ben, de scheids had er weinig mee te maken. Situatie met Flippo leek me redelijk terecht. Niet één bal tussen de palen, dat is de conclusie. |
| 16 Mei 2010, 20:10 |
|
|
Ik zat vandaag op de zittribune en Flippo zei daar toch zeer duidelijk dat het GEEN hands was, maar de bal met zijn borst beroerde.
|
| 16 Mei 2010, 20:12 |
|
| Pagina 31 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 46 Volgende |