|
|
| Pagina 34 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
We spelen eigenlijk onze eerste slechte match in maanden en tis net vandaag
Was het den druk? Ik weet het nie maar het is eigenlijk wel den eerste keer in al die maanden dat het "van moeten" was... Boom heeft dus verdiend gewonnen, laat daar zeker geen twijfel over bestaan, maar ze scoren geen enkele goal uit een echte kans he. Al hun doelpunten kwamen voort uit stilstaande fasen en daarbij werden we gewoon overpowered. Als je het een beetje volgt, is da trouwens geen verrassing want da is nu eenmaal een enorm sterk punt van dit Boom! Donderdag zal ik er zijn en ook al geloof ik er eerlijk gezegd niet meer in, in voetbal zijn er al mirakels gebeurd. Nie zievere mor speile en we zien wel waar we nog uitkomen want tis nooit gedaan voor het effectief gedaan is PS: ik ben benieuwd naar de reactie van Marc 2... |
| 16 Mei 2010, 21:10 |
|
|
Freak
zwawi schreef: We spelen eigenlijk onze eerste slechte match in maanden en tis net vandaag Was het den druk? Ik weet het nie maar het is eigenlijk wel den eerste keer in al die maanden dat het "van moeten" was...Boom heeft dus verdiend gewonnen, laat daar zeker geen twijfel over bestaan, maar ze scoren geen enkele goal uit een echte kans he. Al hun doelpunten kwamen voort uit stilstaande fasen en daarbij werden we gewoon overpowered. Als je het een beetje volgt, is da trouwens geen verrassing want da is nu eenmaal een enorm sterk punt van dit Boom! Donderdag zal ik er zijn en ook al geloof ik er eerlijk gezegd niet meer in, in voetbal zijn er al mirakels gebeurd. Nie zievere mor speile en we zien wel waar we nog uitkomen want tis nooit gedaan voor het effectief gedaan is PS: ik ben benieuwd naar de reactie van Marc 2... dat vind ik niet eigenlijk. we hebben de laatste 2 maanden altijd moeten winnen om uitzicht op de eindronde te houden. Deinze en Temse hebben lang voor ons gestaan waarbij we iedere week moesten winnen. ik denk aan andere redenen eerlijk gezegd... |
| 16 Mei 2010, 21:13 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: zwawi schreef: We spelen eigenlijk onze eerste slechte match in maanden en tis net vandaag Was het den druk? Ik weet het nie maar het is eigenlijk wel den eerste keer in al die maanden dat het "van moeten" was...Boom heeft dus verdiend gewonnen, laat daar zeker geen twijfel over bestaan, maar ze scoren geen enkele goal uit een echte kans he. Al hun doelpunten kwamen voort uit stilstaande fasen en daarbij werden we gewoon overpowered. Als je het een beetje volgt, is da trouwens geen verrassing want da is nu eenmaal een enorm sterk punt van dit Boom! Donderdag zal ik er zijn en ook al geloof ik er eerlijk gezegd niet meer in, in voetbal zijn er al mirakels gebeurd. Nie zievere mor speile en we zien wel waar we nog uitkomen want tis nooit gedaan voor het effectief gedaan is PS: ik ben benieuwd naar de reactie van Marc 2... dat vind ik niet eigenlijk. we hebben de laatste 2 maanden altijd moeten winnen om uitzicht op de eindronde te houden. Deinze en Temse hebben lang voor ons gestaan waarbij we iedere week moesten winnen. ik denk aan andere redenen eerlijk gezegd...[/quote] ?... ![]() |
| 16 Mei 2010, 21:14 |
|
|
forumlegende
Samen met forummer Jeroen een busje ingelegd en onder andere Aelbrecht en Podevyn reden mee .. om dan kansloos en met de billen bloot een 4-0 aan de broek te krijgen.
Hoe is het in godsnaam mogelijk ? Geen enkele kans de naam waardig en dat met onze kanonnen Moreels en Depoitre. Ze zaten in de tang. Al blijkt vandaag nogmaals dat je een creatieve middenvelder mist want van vandaag speelden we met lange ballen van achterenuit...met veel plezier weggebuffeld door de fysieke sterkere verdediging van Boom. Duelkracht bij ons : 0,0 én dat maakt nu net het verschil. Met alle respect voor diegenen die donderdag gaan kijken maar als je nog in kwalificatie gelooft, dan ben je redelijk naief .. |
| 16 Mei 2010, 21:15 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
zwawi schreef: We spelen eigenlijk onze eerste slechte match in maanden en tis net vandaag Was het den druk? Ik weet het nie maar het is eigenlijk wel den eerste keer in al die maanden dat het "van moeten" was... Boom heeft dus verdiend gewonnen, laat daar zeker geen twijfel over bestaan, maar ze scoren geen enkele goal uit een echte kans he. Al hun doelpunten kwamen voort uit stilstaande fasen en daarbij werden we gewoon overpowered. Als je het een beetje volgt, is da trouwens geen verrassing want da is nu eenmaal een enorm sterk punt van dit Boom! Donderdag zal ik er zijn en ook al geloof ik er eerlijk gezegd niet meer in, in voetbal zijn er al mirakels gebeurd. Nie zievere mor speile en we zien wel waar we nog uitkomen want tis nooit gedaan voor het effectief gedaan is PS: ik ben benieuwd naar de reactie van Marc 2... ja, ik wil ook wel eens het relaas van onze "ziener" horen. als er in ons dorp zo ene losliep die acher alles vanalles zag, dan noemden we die uit beleefdheid ne "VISIONAIR". Ik vrees dat we hier op 't forum ook met ne "VISIONAIR" te maken hebben... natuurlijk: het zou ook ne laffen truuk van Boom geweest kunnen zijn om ons vandaag al af te maken he, om ons echt te laten geloven dat ze wél willen overgaan, om dan vervolgens komende donderdag meteen in razend tempo hunnen eigen doelman onder vuur te nemen he, of heb ik het mis? |
| 16 Mei 2010, 21:17 |
|
|
Scholier
hesteneer schreef: en in tegenstelling tot Heist, deed Boom het op een mooie manier... met aanvallend voetbal, met powerplay, met open vizier. ge gaget nooit afleren hé....VEEL PLEZIER IN DERDE VOLGEND JAAR!!!! Hehe Heist, wat gaat dat in godsnaam in tweede gaan doen? Spelniveau=nul, infrastructuur=nul, supporters=0, geschiedenis = 0. Gedoemd om hun fikken zwaar te verbranden daar. Dat draait één van de komende jaren failliet, of zakt onmiddellijk terug naar derde, vierde. Als wat in tweede kan blijven zegt dat veel over de Belgische competitie. Wat een zielige ploeg. Heist naar tweede is een vergissing, een ongelukje.Kent uw plaats. opkrotte! ![]() |
| 16 Mei 2010, 21:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dani schreef: Met alle respect voor diegenen die donderdag gaan kijken maar als je nog in kwalificatie gelooft, dan ben je redelijk naief .. Het is niet omdat je donderdag gaat kijken, dat je sowieso nog in de kwalificatie gelooft. |
| 16 Mei 2010, 21:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Stijn schreef: Dani schreef: Met alle respect voor diegenen die donderdag gaan kijken maar als je nog in kwalificatie gelooft, dan ben je redelijk naief .. Het is niet omdat je donderdag gaat kijken, dat je sowieso nog in de kwalificatie gelooft. |
| 16 Mei 2010, 21:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
na vandaag kan je niet anders dan het harde verdict stellen: deze ploeg komt nog veel te kort om in 2de iets te kunnen gaan doenn, inclusief technische staf hoor.... als je 4 keer een doelpunt op dezelfde wijze slikt dan kan je niet alleen maar de spelers een verwijt maken.
En laat vooral Seminck vertrekken, we zullen er volgend jaar tegen ploegen zoals Boom nog dikwijls aan terug denken"hadden we diene nog maar lopen"..... iets wat ik vandaag bij elke tegengoal ongeveer in mijn gedachten had. _________________ If you never try, you'll never know |
| 16 Mei 2010, 21:24 |
|
|
Scholier
Casual1919 schreef: 12de man ? Dan heb je het toch niet over die die debielen die meekomen eens per jaar. Aalst krijgt de 2-0 binnen en er staan er daar voor mij enkele te lachen, daar kan ik niet van over. Zulke kerels horen niet in ons vak! Onze sfeer trok nergens op, en dat is de fout van die debielen die nu plots weten wie Eendracht Aalst is! Liever met 500 echte supporters op verplaatsing dan met 2000 sukkelaars. Zulke mongolen zorgen voor ambras op de parking en slechte sfeer in de tribune. Blijf donderdag thuis en laat ons (echte supporters) een passend einde geven aan ONS seizoen Hmm, ge doet precies of den helft van ons supporterslegioen zijn mongolen...Hou er rekening mee dat heel wa supporters vandaag compleet murw waren geslagen waren van de teleurstelling. Dit had niemand verwacht. Na de match de supporters gezien? Dit heb ik zelden gezien bij ons legioen. De teleurstelling viel van de gezichten af te lezen. Dit waren voor het overgrote deel supporters die normaal bij een pandoering nog staan te roepen en te zingen. Iedereen smacht naar tweede, eindelijk die kl** reeks achter ons kunnen laten, ... iedereen vol hoop en dan zoiets, het totaal onverwachte. De moed zinkt er van in de schoenen. ![]() |
| 16 Mei 2010, 21:25 |
|
|
Vaste Waarde
Kijk he mannen hoe pijnlijk het ook is en hoe hard het ook aankomt het is al een mirakel dat we die eindronde nog konden beginnen he.
Een tweede mirakel zit er niet meer in denk ik. Kop op en volgend jaar er weer tegen aan en slimmer inkopen kwa fysieke kracht. Ik zal er in elk geval weer staan elke week want de sfeer en de cultuur die er op eendracht aalst heerst die nemen ze mij niet af ook die boerkes van heist en dender niet!!!! ![]() |
| 16 Mei 2010, 21:25 |
|
|
Scholier
Stijn schreef: Dani schreef: Met alle respect voor diegenen die donderdag gaan kijken maar als je nog in kwalificatie gelooft, dan ben je redelijk naief .. Het is niet omdat je donderdag gaat kijken, dat je sowieso nog in de kwalificatie gelooft. Klopt volledig! ik had mijn ticket al in voorverkoop gekocht samen met dat voor de heenmatch ![]() |
| 16 Mei 2010, 21:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Neutralboy schreef: Kijk he mannen hoe pijnlijk het ook is en hoe hard het ook aankomt het is al een mirakel dat we die eindronde nog konden beginnen he. Een tweede mirakel zit er niet meer in denk ik. Kop op en volgend jaar er weer tegen aan en slimmer inkopen kwa fysieke kracht. Ik zal er in elk geval weer staan elke week want de sfeer en de cultuur die er op eendracht aalst heerst die nemen ze mij niet af ook die boerkes van heist en dender niet!!!! ![]() Ik hoop ook dat ons bestuur zo slim zal zijn... _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 16 Mei 2010, 21:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
simpel samen gevat.... slecht,slechter,slechtst... ik ik versta niet hoe dit kon gebeuren en ben enorm teleurgesteld in mijn ploeg....sorry maar dit is er over , geen enkele of minieme kansen gehad en voor de rest lopen om er te lopen , zeer zwak! en dat is nog licht uitgedrukt! waar zaten de meesten met hun gedachten vandaag?????
|
| 16 Mei 2010, 21:53 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
josken1 schreef: Neutralboy schreef: Kijk he mannen hoe pijnlijk het ook is en hoe hard het ook aankomt het is al een mirakel dat we die eindronde nog konden beginnen he. Een tweede mirakel zit er niet meer in denk ik. Kop op en volgend jaar er weer tegen aan en slimmer inkopen kwa fysieke kracht. Ik zal er in elk geval weer staan elke week want de sfeer en de cultuur die er op eendracht aalst heerst die nemen ze mij niet af ook die boerkes van heist en dender niet!!!! ![]() Ik hoop ook dat ons bestuur zo slim zal zijn... Wij hebben voor het volgend seizoen nodig indien het bestuur wil overgaan naar 2é klasse een nieuw middenveld een linkermiddenvelder en Mich DIE MOET BLIJVEN. |
| 16 Mei 2010, 21:56 |
|
| Pagina 34 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 46 Volgende |