|
|
| Pagina 37 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
El Corredor schreef: Jeroen schreef: chunga schreef: Nu zijt ge der toch mee aan 't lachen hoop ik Buiten Lord, wie precies in zijnen hof loopt, durft gij tegen Moreels, Depoitre, De Schutter , Verheyden, Kestens, Brecht Moreels, Flipo,... zeggen dat ze er niet voor gingen ?? We werden overklast op stilstaande fases en konden nooit druk uitoefenen. Maar ik vind het goedkoop om dan direct te zeggen dat de spelers "niet gemotiveerd" zouden zijn. Ik denk dat het stilaan een nadeel is om met EA eindrondes te spelen. De enrome publieke belangstelling werkt eerder verlammend... ik heb bij geen één die je opnoemt mentaliteit en de wil om te winnen gezien, sorry. "Mentaliteit om te winnen"... dat is zo gemakkelijk hé. Precies of die jongens willen niet naar tweede ... Als je tegen een betere ploeg speelt wordt dat zo rap gezegd, maar ge moet daar ook niet in overdrijven vind ik dan. Boom was beter, wij krijgen geen poot aan de grond en versierden geen kans, maar precies of de spelers dat “niet wouden”. Waarom deden ze dan zo’n moeite om die eindronde te halen ? We gaan er ons bij moeten neerleggen dat we volgend jaar nog is in derde zullen spelen. En laat Boom maar in derde blijven, want ik blijf het een plezante verplaatsing vinden … Donderdag nog is alles geven met de echte supporters die aanwezig zullen zijn. We zullen het niet meer halen maar kunnen dan tenminste eervol eruit vliegen … |
| 16 Mei 2010, 22:41 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Buiten Lord, wie precies in zijnen hof loopt, durft gij tegen Moreels, Depoitre, De Schutter , Verheyden, Kestens, Brecht Moreels, Flipo,... zeggen dat ze er niet voor gingen ?? We werden overklast op stilstaande fases en konden nooit druk uitoefenen. Maar ik vind het goedkoop om dan direct te zeggen dat de spelers "niet gemotiveerd" zouden zijn. Ik denk dat het stilaan een nadeel is om met EA eindrondes te spelen. De enrome publieke belangstelling werkt eerder verlammend... ik heb bij geen één die je opnoemt mentaliteit en de wil om te winnen gezien, sorry. "Mentaliteit om te winnen"... dat is zo gemakkelijk hé. Precies of die jongens willen niet naar tweede ... Als je tegen een betere ploeg speelt wordt dat zo rap gezegd, maar ge moet daar ook niet in overdrijven vind ik dan. Boom was beter, wij krijgen geen poot aan de grond en versierden geen kans, maar precies of de spelers dat “niet wouden”. Waarom deden ze dan zo’n moeite om die eindronde te halen ? We gaan er ons bij moeten neerleggen dat we volgend jaar nog is in derde zullen spelen. En laat Boom maar in derde blijven, want ik blijf het een plezante verplaatsing vinden … Donderdag nog is alles geven met de echte supporters die aanwezig zullen zijn. We zullen het niet meer halen maar kunnen dan tenminste eervol eruit vliegen … mja, ik ontbrak bij velen toch een mes tussen de tanden . Is misschien een goedkope uitleg. |
| 16 Mei 2010, 22:43 |
|
|
Miniem ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2007, 22:29 Berichten: 68 |
Vandaag heeft Aalst echt niets laten zien. Een totale offday van Aalst en de verdienste van Rupel Boom die het vandaag zeer slim hebben aangepakt. Alle 4 de goals komen uit stilstaande, maar dat is dan ook onze sterkte. Het had even goed ook meer kunnen zijn. Het is echt jammer dat een ploeg zoals Aalst niet mee naar 2de zou kunnen gaan. Bangelijk veel volk van Aalst!
Respect voor dn iendracht. |
| 16 Mei 2010, 22:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Jeroen schreef: El Corredor schreef: Jeroen schreef: Buiten Lord, wie precies in zijnen hof loopt, durft gij tegen Moreels, Depoitre, De Schutter , Verheyden, Kestens, Brecht Moreels, Flipo,... zeggen dat ze er niet voor gingen ??Tegen Flippo durf ik dat niet zeggen, nee. Maar tegen de rest geen probleem. |
| 16 Mei 2010, 22:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Na kannek al niemeer deftig quoten, peis dak goan maffen
|
| 16 Mei 2010, 22:50 |
|
|
Nationale Ploeg
Enkel nog dit ter attentie van de Heer Bart Van Renterghem: De mogelijkheid bestaat dat de heer Jerry Poorters bij stilstaande fases opduikt aan de tweede paal om de bal af te leggen voor een inlopende ploegmaat. Heeft dit het voorbije seizoen VERSCHILLENDE malen gedaan en zal u waarschijnlijk ook wel opgevallen zijn bij scouting in de loop van het seizoen.
|
| 16 Mei 2010, 22:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
chunga schreef: Enkel nog dit ter attentie van de Heer Bart Van Renterghem: De mogelijkheid bestaat dat de heer Jerry Poorters bij stilstaande fases opduikt aan de tweede paal om de bal af te leggen voor een inlopende ploegmaat. Heeft dit het voorbije seizoen VERSCHILLENDE malen gedaan en zal u waarschijnlijk ook wel opgevallen zijn bij scouting in de loop van het seizoen. Ok,van renterghem heeft vandaag een fout gemaakt en ook enkele spelers die normaal wel goed zijn,waren ronduit slecht,maar om nu op van renterghem beginnen te schieten is wat overdreven. |
| 16 Mei 2010, 22:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Iendrachter90 schreef: chunga schreef: Enkel nog dit ter attentie van de Heer Bart Van Renterghem: De mogelijkheid bestaat dat de heer Jerry Poorters bij stilstaande fases opduikt aan de tweede paal om de bal af te leggen voor een inlopende ploegmaat. Heeft dit het voorbije seizoen VERSCHILLENDE malen gedaan en zal u waarschijnlijk ook wel opgevallen zijn bij scouting in de loop van het seizoen. Ok,van renterghem heeft vandaag een fout gemaakt en ook enkele spelers die normaal wel goed zijn,waren ronduit slecht,maar om nu op van renterghem beginnen te schieten is wat overdreven. ![]() |
| 16 Mei 2010, 23:00 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
chunga schreef: Iendrachter90 schreef: chunga schreef: Enkel nog dit ter attentie van de Heer Bart Van Renterghem: De mogelijkheid bestaat dat de heer Jerry Poorters bij stilstaande fases opduikt aan de tweede paal om de bal af te leggen voor een inlopende ploegmaat. Heeft dit het voorbije seizoen VERSCHILLENDE malen gedaan en zal u waarschijnlijk ook wel opgevallen zijn bij scouting in de loop van het seizoen. Ok,van renterghem heeft vandaag een fout gemaakt en ook enkele spelers die normaal wel goed zijn,waren ronduit slecht,maar om nu op van renterghem beginnen te schieten is wat overdreven. ![]() We zullen U op de bank zetten, met een bakske bier ernaast. De schade zal dan wel beperkt zijn ... ![]() Ze moeten donderdag gewoon van in het begin voluit spelen voor de winst, als is 't maar om dit goeie seizoen niet af te sluiten met die lelijke uitschuiver van deze namiddag ... ![]() |
| 16 Mei 2010, 23:09 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
bepikt !!
Rupel goed gespeeld.. maar Aalst? Hopelijk draaien de kansen donderdag.. ook al is de kans klein.. maar toch zal ik den iendracht steunen dan! plus punt: Ambiance op den bus was ok! _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 16 Mei 2010, 23:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Iendracht02 schreef: chunga schreef: Iendrachter90 schreef: Ok,van renterghem heeft vandaag een fout gemaakt en ook enkele spelers die normaal wel goed zijn,waren ronduit slecht,maar om nu op van renterghem beginnen te schieten is wat overdreven. ![]() We zullen U op de bank zetten, met een bakske bier ernaast. De schade zal dan wel beperkt zijn ... ![]() Ze moeten donderdag gewoon van in het begin voluit spelen voor de winst, als is 't maar om dit goeie seizoen niet af te sluiten met die lelijke uitschuiver van deze namiddag ... ![]() Ja, idd.Maar ik hoop dat van renterghem durft gokken en met van damme en de schutter op het middenveld start en dat galucci ook kan spelen.En seminck vanachter en filipovic op zijne flank.Alsze allemaal fit zijn natuurlijk en dan kunnen ze op zijn minst voor de overwinning gaan en verder zal het meer dan wss ook niet meer kunnen gaan. |
| 16 Mei 2010, 23:15 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 19 Apr 2007, 17:17 Berichten: 109 Leeftijd: 37 |
eendracht4ever schreef: zwaar ontgoocheld Vanaf de 1ste minuut zag je dat boom druk uitoefende en ons niet in het spel liet komen. We hebben geen 5 passen na elkaar kunnen geven, dus bye balbezit en opbouwend spel. Boom was beter vandaag punt. wie zijn fout dat dit is? de hele ploeg; iedereen was slecht en loom. 3 van de 4 doelpunten door een kopbal; ongelovelijk toch. iedereen stond te slapen hoe dit komt? volgens mij de laksheid en de onderschatting. Een match beginnen met het mes tussen de tanden, dat is wat er ontbrak vandaag. Na de 1-0 is er nog niets verloren als je met inzet speel en die was er niet. Dan is alles gezegd. Voor donderdag hoop ik op een mirakel maar vrees ervoor. Hierbij volgend jaar terug een jaartje derde. Ik was deze morgen nog aan het dromen van een derby tegen dender, risicomatch tegen den antwerp of een dagje zee in oostende maar hij zal terug 2 thuismatchen worden tegen ternat of een "derby" tegen zottegem. Triestig voor een ploeg als aalst met zo'n supporters. als je dat vandaag bekeek op de A12; alles was van den iendracht en de sfeer op de parking bij de tennismatch das gewoon uniek. die van boom waren zelf onder de indruk en dan volgt de pure realiteit: aalst heeft alles op een club in 2de te zijn behalve het sportieve. Als je de gezichten zag na de match dan is dat echt ver te bleiten ik wil nog kwijt aan sommige "sups" die vinden dat successups mongolen zijn. ik ben zelfstandig, werk 6 op 7 en speel zelf op zondagochtend voetbal.Ik geef toe dat ik betaal voor matchen zoals deze en tijd spendeer aan mijn gezin als den iendracht op pakweg Wielsbeke een match afwerkt. Ik ben iendrachtsupporter van 1989 - 1990 en heb 5 jaar een abo gehad in vak H. Ik lees elke dag dit forum en volg ons ploeg op de voet. ben ik dan een mongool omdat ik soms wedstrijden oversla? ik denk van niet en de mongolen bij onze sups zijn diegene die in het verleden "voor sfeer" hebben gezorgd in vise, tegen rcm enz het is niet omdat je niet aanwezig bent op een match dat je den iendracht niet in je hart draagt. den iendracht zit in mijn hart maar het doet pijn om zo te slabakken in 3de klasse en daarom pik ik mijn matchen eruit op eens te gaan kijken. en ik ben niet de enige eendracht4ever Voila, chance da gij het hier zo verwoordt, dan moet ik het niet meer typen. Al iets te zat daarvoor. 'n Iëndracht heeft een van de trouwste supportersclans van België, en da 's nog geen greintje overdreven. Bovendien ook voor het overgrote deel joviale en sympathieke supporters. Dat er hier dan nog zijn op het forum die zich hier beter menen te voelen en moeten beginnen scheldwoorden gebruiken als 'mongolen' om medesupporters te omschrijven vind ik erg. Ik hoop dat het van de ontgoocheling is. Boom was beter, proficiat trouwens. Laat ons groot blijven in de nederlaag en niet te veel met scheldwoorden beginnen gooien. De eindronde is een loterij, dat was geweten, en ik kan me zeker neerleggen bij een verdiende nederlaag. Maar dit doet godverdomme ENORM VEEL PIJN. ![]() Laatst gewijzigd door Banano op 16 Mei 2010, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 16 Mei 2010, 23:18 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
El Corredor schreef: de spelers waren nergens vandaag, maar de technische staf , inclusief de "scouts" mogen zich heel erg op de borst kloppen. als je op corners en inworpen zo je ploeg neerzet... tja, heb je liggen slapen beste Bart? ![]() Ik heb de match niet gezien maar het verwondert me niet dat het nu de schuld van BVR is. Dat de spelers er 90 minuten hun ballen aan vegen echter... _________________
|
| 16 Mei 2010, 23:18 |
|
|
Nationale Ploeg
[
Ok,van renterghem heeft vandaag een fout gemaakt en ook enkele spelers die normaal wel goed zijn,waren ronduit slecht,maar om nu op van renterghem beginnen te schieten is wat overdreven.[/quote]Ik schiet toch niet, wat ik zeg is geheel ter info, kwestie om de schade wat te beperken aanstaande donderdag [/quote]We zullen U op de bank zetten, met een bakske bier ernaast. De schade zal dan wel beperkt zijn ... ![]() Ze moeten donderdag gewoon van in het begin voluit spelen voor de winst, als is 't maar om dit goeie seizoen niet af te sluiten met die lelijke uitschuiver van deze namiddag ... [/quote]serieus, meent ge da? gaan we donderdag voor de drie punten. Komt u anders naast mij zetten op de bank. Dan moet ge wel naar 't stadion komen natuurlijk |
| 16 Mei 2010, 23:19 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Zopas de fotokes op mijn HD gezet en het positieve van vandaag is, dat de supporters "SUPER" waren. Mooie sfeerfoto's worden morgenavond laat gepost.
Nu ga ik maffen want deze nacht alsook bijna géén oog dicht gedaan uit spanning, maar nu ... enkel dromen van een mooie sfeer donderdag. Ik hoop dat OPC nog iets extra uit hun hoed tovert. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Mei 2010, 23:23 |
|
| Pagina 37 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 35 36 37 38 39 … 46 Volgende |