|
|
| Pagina 38 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 46 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: Eindronde: Rupel Boom - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef: Ik hoop dat OPC nog iets extra uit hun hoed tovert. ![]() Voor mij hoeft dat niet. De zaak is toch verloren. Ik zou het aangekochte materiaal bewaren voor volgend seizoen. Ik hoop natuurlijk wel op veel sfeer donderdag, maar een tifo ofzo is in deze omstandigheden niet meer nodig. |
| 16 Mei 2010, 23:26 |
|
|
Nationale Ploeg
|
| 16 Mei 2010, 23:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: Ik hoop dat OPC nog iets extra uit hun hoed tovert. ![]() Voor mij hoeft dat niet. De zaak is toch verloren. Ik zou het aangekochte materiaal bewaren voor volgend seizoen. Ik hoop natuurlijk wel op veel sfeer donderdag, maar een tifo ofzo is in deze omstandigheden niet meer nodig. Spijtig natuurlijk voor de jongens die hierin veel energie gestoken hebben in de aanloop van deze wedstrijd nu donderdag. Materialen dat inderdaad volgend seizoen kan gebezigd worden zou ik sparen. De reeds beschikbare sfeermiddelen zou ik toch gebruiken om toch wat extra sfeer te maken. Als was het maar om een paar mooie fotoshoots te nemen. Voor hetzelfde geld hadden we eventueel pas een off-day kunnen hebben in de thuismatch nu donderdag. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Mei 2010, 23:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Verbechio schreef: Benieuwd of Kim Clijsters dor nog aant spelen zal zen of dant al aan Serena es ![]() Come and see tomorrow op de fotosite Hoe is het nu afgelopen met Hansken ? Is hij tevoet teruggekeerd naar huis ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Mei 2010, 23:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
chunga schreef: serieus, meent ge da? gaan we donderdag voor de drie punten. Komt u anders naast mij zetten op de bank. Dan moet ge wel naar 't stadion komen natuurlijk Manneke toch, ik kom al 25 jaar naar 't stadion, ben deze namiddag naar het stadion in Boom geweest en ook donderdag zal ik er zijn, wees gerust. Ik voel mij echter niet geroepen om op die bank te gaan zitten. Van mij mag Van Renterghem daar wel nog een tijdje blijven zitten ... En hebt ge nu nog steeds niet door hoe ge moet quoten? ![]() |
| 16 Mei 2010, 23:46 |
|
|
Freak
SERRE schreef: El Corredor schreef: de spelers waren nergens vandaag, maar de technische staf , inclusief de "scouts" mogen zich heel erg op de borst kloppen. als je op corners en inworpen zo je ploeg neerzet... tja, heb je liggen slapen beste Bart? ![]() Ik heb de match niet gezien maar het verwondert me niet dat het nu de schuld van BVR is. Dat de spelers er 90 minuten hun ballen aan vegen echter... lees eens het begin van mijn post, de spelers waren nergens... en ik bedoel GANS de technische staf, niet enkel BVR. Ge leest weer wat ge wilt lezen hé zeg! |
| 17 Mei 2010, 7:13 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Jeroen schreef: Buiten Lord, wie precies in zijnen hof loopt, durft gij tegen Moreels, Depoitre, De Schutter , Verheyden, Kestens, Brecht Moreels, Flipo,... zeggen dat ze er niet voor gingen ?? We werden overklast op stilstaande fases en konden nooit druk uitoefenen. Maar ik vind het goedkoop om dan direct te zeggen dat de spelers "niet gemotiveerd" zouden zijn. Ik denk dat het stilaan een nadeel is om met EA eindrondes te spelen. De enrome publieke belangstelling werkt eerder verlammend... terrecht.. Lord was inderdaad meer aan het piekeren over zijn gewassen op zijnen akker.. De anderen waren er, maar véél actie was er nie.. 5 goeie ballen achter elkaar? nie gezien.. Thad één van de mooiste dagen moeten worden gisteren. en 't is het tegenovergestelde geworden... en da doe mij kakke Ma donderdag 5-0 ! en we klappen er niet meer over.. ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 17 Mei 2010, 8:34 |
|
|
Lid geworden op: 10 Mei 2010, 17:02 Berichten: 1 Leeftijd: 42 Locatie: Aalst |
Aan de kinesist zal het niet gelegen hebben
|
| 17 Mei 2010, 9:12 |
|
|
Junior
Het was echt slecht gisteren, geen enkele kans gezien. Keeper van Boom heeft zelfs geen bal moeten pakken volgens mij!
In de duels (gestalte) komen we toch te kort volgens mij, en tja ons middenveld... En Lord, hoe die krampen krijgt dat begrijp ik niet!!! Ach ja donderdag op post en hopen op een mirakel. |
| 17 Mei 2010, 9:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
1 ding snap ik niet echt goed ... waarom je met een 3-0 achterstand en slechts 10 spelers over met 4 man achterin blijft spelen ... ale ja, met 4?, ze speelden in feite allemaal achterin omdat we met moeite tot aan de 16 meter van Boom raakten.
|
| 17 Mei 2010, 9:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Terug naar de orde van de dag met het meest optimistische scenario. We mogen het lot niet tarten door nu al te zeggen dat het over en out is.
1/ We spelen in ons vertrouwde Pierre Corneel, waar we steeds iets meer kunnen. 2/ Laten we ervan uitgaan dat de spelers donderdag tuk zijn op revanche. 3/ De rollen zijn nu omgekeerd: die mannen van Boom denken dat de buit binnen is en hen niks meer kan gebeuren. 4/ Stel je voor dat we het eerste kwartier de 1-0 kunnen prikken, dan is het hek van de dam. 5/ Stel je voor dat we voor de rust de 2-0 lukken, dan ruiken we bloed. 6/ Stel je voor dat Poorters op zijne schouder valt en geen inworpen meer voor onze muit kan smijten. 7/ Stel je voor dat OPC geen actie in elkaar geknutseld had, dan had deze remonte niet mogelijk geweest. 8/ Stel je voor dat Verheyden 5 minuten na rust de bal met zijne linker in de winkelhaak trapt. (3-0) 9/ Stel je voor dat we in de 89e minuut een onterechte penalty zouden krijgen en Moreels met Depoitre een Rik Coppens'ke doet! (4-0) ("10/ Stel je voor dat Persoons in de 92e minuut den bal met zijn hand in ons goal klopt en den arbiter dat niet ziet ...", laat ik gemakshalve efkes buiten beschouwing) Ik wil maar zeggen: ik geloof liever nog even in het onmogelijke dan me nu al neer te leggen bij een nieuw seizoen in derde. Of dat naïef is geweest zal donderdag om 21u45 (of 22u30) wel blijken. Laatst gewijzigd door elfahem op 17 Mei 2010, 9:39, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 17 Mei 2010, 9:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik ben nog altijd niet goed van de match van gisteren. Nog een jaar in derde, ik walg ervan
![]() |
| 17 Mei 2010, 9:38 |
|
|
Scholier
Ik schoot deze nacht wakker. Ik dacht even dat het allemaal maar een nare droom was maar al gauw sijpelde de grauwe realiteit mijn kop weer binnen. Sindsdien heb ik niet meer geslapen. Ik ben misselijk. Ik was altijd de eerste om te zeggen dat de eindronde een loterij is maar dit was eerder Russische roulette met een mitraillette.. Hoe kunt ge u zo laten afslachten?
Zoals iemand eerder al zei: ik vrees dat deze match wel eens zware gevolgen kan hebben.. Eindelijk gingen we nog eens voor een goed gevuld Pierre Cornelis-stadion spelen en dan nog liefst drie keer achtereen. Die inkomsten lopen we al mis. Mocht je dan gestegen zijn (of zelfs nog maar een deftige eindronde gespeeld) had je weer een degelijke achterban. Nu zullen eerder mensen afhaken, en niet alleen de zogenaamde successupporters.Onze club slinkt verder en nieuw grijs seizoen in die klote derde klasse is ons deel. De ambiance en toeschouwersaantallen zullen er niet op verbeteren en zo glijden we ploegen als Racing Mechelen en Berchem achterna. Mijn excuses voor deze sombere visie maar het is de ontgoocheling spreekt. Misselijk. Ik begrijp nog altijd niet wat er gebeurd is. |
| 17 Mei 2010, 9:40 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
elfahem schreef: Terug naar de orde van de dag met het meest optimistische scenario. We mogen het lot niet tarten door nu al te zeggen dat het over en out is. 1/ We spelen in ons vertrouwde Pierre Corneel, waar we steeds iets meer kunnen. 2/ Laten we ervan uitgaan dat de spelers donderdag tuk zijn op revanche. 3/ De rollen zijn nu omgekeerd: die mannen van Boom denken dat de buit binnen is en hen niks meer kan gebeuren. 4/ Stel je voor dat we het eerste kwartier de 1-0 kunnen prikken, dan is het hek van de dam. 5/ Stel je voor dat we voor de rust de 2-0 lukken, dan ruiken we bloed. 6/ Stel je voor dat Poorters op zijne schouder valt en geen inworpen meer voor onze muit kan smijten. 7/ Stel je voor dat OPC geen actie in elkaar geknutseld had, dan had deze remonte niet mogelijk geweest. 8/ Stel je voor dat Verheyden 5 minuten na rust de bal met zijne linker in de winkelhaak trapt. (3-0) 9/ Stel je voor dat we in de 89e minuut een onterechte penalty zouden krijgen en Moreels met Depoitre een Rik Coppens'ke doet! (4-0) ("10/ Stel je voor dat Persoons in de 92e minuut den bal met zijn hand in ons goal klopt en den arbiter dat niet ziet ...", laat ik gemakshalve efkes buiten beschouwing) Ik wil maar zeggen: ik geloof liever nog even in het onmogelijke dan me nu al neer te leggen bij een nieuw seizoen in derde. Of dat naïef is geweest zal donderdag om 21u45 (of 22u30) wel blijken. Das de spirit ze!!!!! Alleen denk ik voor de rust 3-0 ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 17 Mei 2010, 9:41 |
|
|
Knaap
Mijn visie over de pijnlijke nederlaag van zondag;
*Veel te plat gestart, alle afvallende ballen waren voor Boom, nagenoeg geen duels werden gewonnen ook niet vooraan door morreels en depoitre *veel te afwachtend gestart, veelal met 3 achteraan voor 1 spits van Boom bij een van de zeldzame corners *middenveld van Boom was gewoon technisch veel beter en sneller, met Verheyden en Kestens hebben we 2 van dezelfde type spelers, weinig explosiviteit en diepgang (veelal balletje lateraal spelen zonder risico), de flanken met Lord (was blijkbaar te warm) en Coppens was veel te weinig om dit Boom over de knie te leggen, glenn speelt gewoon mee zonder toegevoegde waarde die een galucci bvb wel heeft of een podevyn.Maar in de eindronde tegen een sterke ploeg heb je iets meer nodig dan gewoon meedraven. Onze keeper was heel onzeker en ging zeker niet vrijuit. *De verdedigers van Boom waren heel secuur en lieten geen ruimte om de bal aan te nemen, ze speelden veel korter op de man en veel agressiever dan onze jongens. *Veel te veel ruimte tussen de linies, waar een echte patron op het middenveld ontbrak, verheyden stak zich weg en liep zich nooit vrij om de bal te vragen en het spel te verdelen, wat zijn taak is op die positie, was ook veel te traag en te plat gisteren. *Ook gaat de trainer zeker niet vrijuit, het is zijn taak om een supergemotiveerde ploeg op de mat te brengen, Boom was duidelijk veel gemotiveerder en ging vanaf minuut 1 volop zijn kans.Hij onderging het allemaal wat gelaten langs de zijlijn ipv zijn mannen naar voor te sturen en de man in balbezit op te jagen (Boom deed dit zeer goed,als Morreels of Depoitre de bal aanpakten werden ze direct aangepakt), Nee Aalst speelde te afwachtend en met veel te weinig druk naar voor. |
| 17 Mei 2010, 9:58 |
|
| Pagina 38 van 46 |
[ 678 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 36 37 38 39 40 … 46 Volgende |