Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Bartos schreef:
witzwet schreef:
Eindelijk .. eindelijk, als gij het al zegt Bartos kan men nog moeilijk ontkennen. Je bent de eerste om steeds correct te zijn als het om spelers gaat! Inderdaad...Verheyden moet vervangen worden en nog een middenvelder erbij, dan hebt ge een rol van betekenis!

Volgens mij volstaat zelfs ene nieuwe middenvelder al (als het echt ne goeien is). Ge kunt naast ne creatieve middenvelder nog altijd nen breker zetten en met Van Damme, Kestens en ook (of misschien vooral) De Schutter hebben we wel enkele jongens waar ge als defensieve middenvelder uwe plan mee kunt trekken.
Wat mij betreft, zijn er twee posities waar ge echt versterking moet zoeken en das centrale middenvelder en linkerflank. En dan zeker nog ne spits en ne verdediger als Seminck vertrekt.

ik ga ervan uit dat die spits dan dient om amghar te vervangen? in dat geval akkoord, al vind ik dieje centrale nummer tien én dieje linkerflank nog meer prioritair.
Destijds moest Davy Claessens hier per se opkrassen... awel ik had hem graag eens in deze ploeg zien spelen. dat ze dan maar gauw ook nog eens goe nadenken voor ze ne klasbak als Seminck wegdoen. Ik kan de technische staf op basis van de resultaten niet al te veel verwijten dit jaar, als ge ziet van waar we uiteindelijk komen... maar , afgezien van de mogelijkheid dat het financieel echt onoverkomelijk zou blijken,vind ik Seminck van de hand doen werkelijk een onbegrijpelijke beslissing.

17 Mei 2010, 20:08
Ancien

Leeftijd: 38
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
17-05-2010 -Oproep EA voor komende donderdag
Het bestuur van Eendracht Aalst roept de trouwe supporters op om aanstaande donderdag massaal de ploeg te stuwen naar een quasi onmogelijke stunt. We zijn het als meest populaire voetbalclub in de Denderstreek aan onszelf verplicht nu niet het hoofd te laten hangen.

Donderdag start de animatie op het veld om 19.45u. We hopen echt dat iedereen de ploeg komt aanmoedigen. De spelers mogen zien dat ze niet alleen staan, de sponsors mogen zien dat deze club leeft, ook in 2010-2011

WIJ werden gisteren overigens lekker te kakken gezet.

Vind ik ook. Ik vind het maar een goedkoop boodschapje van het bestuur hoor nu. (Pas op, ik zou in hun plaats net hetzelfde doen). Maar de spelers en de staff hebben het vertrouwen toch serieus beschaamd hoor. Ik ben echt nog steeds gedegouteerd van de wedstrijdmentaliteit gisteren.

Ik zal met El Corredor maar mee optrekken naar de psychiater vrijdag. :(

17 Mei 2010, 20:09
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Gilles schreef:
El Corredor schreef:
Iendrachter90 schreef:
17-05-2010 -Oproep EA voor komende donderdag
Het bestuur van Eendracht Aalst roept de trouwe supporters op om aanstaande donderdag massaal de ploeg te stuwen naar een quasi onmogelijke stunt. We zijn het als meest populaire voetbalclub in de Denderstreek aan onszelf verplicht nu niet het hoofd te laten hangen.

Donderdag start de animatie op het veld om 19.45u. We hopen echt dat iedereen de ploeg komt aanmoedigen. De spelers mogen zien dat ze niet alleen staan, de sponsors mogen zien dat deze club leeft, ook in 2010-2011

WIJ werden gisteren overigens lekker te kakken gezet.

Vind ik ook. Ik vind het maar een goedkoop boodschapje van het bestuur hoor nu. (Pas op, ik zou in hun plaats net hetzelfde doen). Maar de spelers en de staff hebben het vertrouwen toch serieus beschaamd hoor. Ik ben echt nog steeds gedegouteerd van de wedstrijdmentaliteit gisteren.

Ik zal met El Corredor maar mee optrekken naar de psychiater vrijdag. :(

Als die psychiater groepssessies doet , wilk nog meegaan pffft (n)

17 Mei 2010, 20:12
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Davy schreef:
ik ga ervan uit dat die spits dan dient om amghar te vervangen?

Inderdaad. Ik geloof enorm in een spitsenduo Depoitre - Wouter Moreels, maar ik zou er toch nog ne goeien back up bijhalen voorin. Ne spits die iets meer zekerheid biedt als back up dan Crispijn (zonder diene jongen vooraf al te willen afschieten voor alle duidelijkheid).

17 Mei 2010, 20:14
Freak

Leeftijd: 42
Ttoppunt is, hoe ontgoocheld ge ook zijt, donderdag staat ge daar terug e (als een bende domme kloten? da zal moeten blijken).
It ain't over till ... zeker? :rolandjen:

17 Mei 2010, 20:14
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
dit filmpje vond ik op youtube: http://www.youtube.com/user/Iendrachtbe
Tenzij er donderdag nog een mirakel gebeurt, zit ons seizoen er op.
Al bij al heb ik toch weeral enorm veel schone momenten beleefd van tseizoen, en hoe neig de ontgoocheling van de 4-0 van gisteren nog in mijn maag zit, ik weet zeker dak daar volgend seizoen met nog veel andere terug zal staan om ons ploeg in 3e aan te moedigen!
I'm Iendracht till I die :EA: :EA:

17 Mei 2010, 20:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Verbechio schreef:
Ttoppunt is, hoe ontgoocheld ge ook zijt, donderdag staat ge daar terug e (als een bende domme kloten? da zal moeten blijken).

k goan al 32 joar zien, en kém al veel misére meegemokt mor kém potverdekke toch al veel schoein momenten meegemokt oeik zelle !
Gellek gisteren veeren de match, dienen ambiance van ons legioen, das echt vér kiekevliés van te kroigen.
LOtj ons tein mor ne nest domme kloeiten zoin, ne witten en ne zwerten kloeit tein ;-)

17 Mei 2010, 20:22
forumlegende

Verbechio schreef:

och ja... da's 't schone aan supporter zijn he, ge leeft mee he, en als 't weer zover is kijkte weer uit naar de match he. telkens opnieuw...

als er donderdag nog iets uit de kast zou vallen (wat ik echt niet geloof, maar wat ik uiteraard wel hoop) dan is dat geen half, maar een heel mirakel. de supporters van antwerp die destijds thuisbleven voor de terugmatch tegen sofia, die zullen het hun nog beklagen, diegenen die er toch bijwaren hebben één van de schoonste dagen van hun leven gehad allicht.
Maar kom, gewoon al afsluiten met een mooi resultaat (=winnen) aanstaande donderdag, zou al een veel waardigere afsluiter van het seizoen betekenen... het zal wel ergens blijven zeer doen dat ge ondanks die hele knappe remonte plots zo'n lap in uw gezicht krijgt nog voor die eindrone goed en wel van start ging, maar anderzijds zal het dan toch beter lukken om te accepteren dat ge nu eenmaal niet altijd uw goesting krijgt in 't leven zeker?

17 Mei 2010, 20:35
Scholier

Bericht Re: Eindronde: EA - Rupel Boom
Timoilsjt schreef:
elfahem schreef:
Mijn ploeg (rekening houdende met de rode kaart van Flippo):

**************Depoitre / Amghar*******************

********************Moreels************************
**Coppens / Verheyden / De Schutter / Gallucci**

*********Ringoot / Kestens / De Castro***********

**********************VDN**************************

telt Flippo zijn kaart meteen mee misschien? Moet daar geen uitspraak over volgen, naar aantal schorsingsdagen?

Indien zijn schorsing donderdag al in gaat, kan ik mij vinden in uw opstelling. Als Flippo toch mee doet, zou 'k Coppens vervangen door Flippo op linksmidden, kwestie van meer coaching op het plein te hebben en offensieve(re) impulsen naar voren.

(y)
:EA:

17 Mei 2010, 20:36
Ancien

Leeftijd: 65
Citeer:

Donderdag start de animatie op het veld om 19.45u. We hopen echt dat iedereen de ploeg komt aanmoedigen. De spelers mogen zien dat ze niet alleen staan, de sponsors mogen zien dat deze club leeft, ook in 2010-2011!

Mag ik nu niet komen of zo? (volgens sommigen hier waarschijnlijk niet).
Ik kom trouw minstens vijf keer per jaar...
Allez, ik zal dan toch maar komen.
Wie weet vertel ik later aan mijn kleinkinderen nog over die avond in mei...
(net zoals ik aan mijn kinderen vertel over die match tegen Lokeren op 26 mei 1994)

17 Mei 2010, 20:37
Scholier

Komaan è gasten donderdag massaal op post. On de twoijfeleirs: 'gojet eir oeit kinne vergeive da ge der ni boi een wordj azemmen een donderdag winnen mè 6-0'?!!
Alles geven moetemen doeng, weir en de spelers. Spele gelek biejsten. Knokke! :boks: :boks:

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

17 Mei 2010, 20:42
forumlegende

salvador schreef:
Citeer:

Donderdag start de animatie op het veld om 19.45u. We hopen echt dat iedereen de ploeg komt aanmoedigen. De spelers mogen zien dat ze niet alleen staan, de sponsors mogen zien dat deze club leeft, ook in 2010-2011!

Mag ik nu niet komen of zo? (volgens sommigen hier waarschijnlijk niet).
Ik kom trouw minstens vijf keer per jaar...
Allez, ik zal dan toch maar komen.
Wie weet vertel ik later aan mijn kleinkinderen nog over die avond in mei...
(net zoals ik aan mijn kinderen vertel over die match tegen Lokeren op 26 mei 1994)

ook die staat voor altijd in mijn geheugen gegrift :) wat een match...

17 Mei 2010, 20:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
lowieken84 schreef:
Komaan è gasten donderdag massaal op post. On de twoijfeleirs: 'gojet eir oeit kinne vergeive da ge der ni boi een wordj azemmen een donderdag winnen mè 6-0'?!!
Alles geven moetemen doeng, weir en de spelers. Spele gelek biejsten. Knokke! :boks: :boks:

:EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA: :EA:

tegen Wielsbeke gingen er 8 binnen, dat is ook om nooit te vergeten. ;)

17 Mei 2010, 20:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
na een zwarte zondag misschien een witte donderdag ?.... en dat allemaal onder de toren van 't heilig hert :)

17 Mei 2010, 20:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
1)Verheyden en kestens konden het middenveld niet regelen

Dat is voor mij toch wel één van de grotere pijnpunten dit seizoen. En dat lost ge volgens mij niet op met Van Damme en/of De Schutter op het middenveld.
Als ge wilt kijken waar ge u naar volgend seizoen toe echt kunnen versterken, dan vind ik (spijtig genoeg voor Ewen) dat ge op de plaats van Verheyden ne creatieve middenvelder moet zoeken die veel meer brengt. Iemand die de ploeg op een moeilijk moment kan dragen en die ook een goalke kan maken. Ik weet, ze liggen niet zomaar voor het rapen, maar als ge zo iemand vindt, dat kan volgend seizoen het verschil maken.

wij hadden zo iemand maar hij moest naar de b kern :hmm: . en als verdedigende middenvelder kun je gene beteren hebben dan De schutter. waarom dan blijven spelen met ewen en kestens :wadde:. ik zeg het hier al zo lang met een ewen en kestens gaan we nooit prijzen winnen.

17 Mei 2010, 20:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 35