Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Junior

Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Voor mij mogen Kempeneer, Seminck en Van Damme donderdag in de basisopstelling.
Kempeneer is sterk in zijn uitkomen op corners en voorzetten.
Seminck goed in de luchtduels.
En Van Damme kan in het middenveld een combinatie over de grond opzetten en op die manier beter Depoitre en Moreels bereiken.

18 Mei 2010, 9:40
Reserve

Leeftijd: 36
Het Nieuwsblad, regio Boom

BOOM - De eindronde lijkt voor Aalst al voorbij nog voor hij goed en wel begonnen is. Halfweg de heenmatch stonden de Ajuinen nog met z'n tienen en keken ze tegen een 3-0-achterstand aan. De terugmatch van donderdag lijkt voor Boom een formaliteit.

Amper drie weken terug ging Aalst Boom voor eigen volk nog vernederen. Het werd toen 1-3. Ook toen speelden de Ajuinen een uur met tien. Maar dat leek hen niet te deren want Moreels was een gesel voor de lokale defensie. Gisteren kreeg diezelfde Moreels geen poot aan de grond tegen het sterke duo Poorters-Van Der Linden.

Revanche

Nico Van Der Linden scoorde twee keer en brengt zijn totaal op tien stuks. Niet slecht voor een voorstopper.

'Dit is voor mij een revanche,' aldus Van Der Linden. 'Ik voelde me de voorbije weken geviseerd. Ik heb heel wat kritiek over me heen gehad. Het ging zelfs zo ver dat sommigen suggereerden dat Jerry Poorters en ik de boel saboteerden en niet naar tweede klasse willen promoveren. Dat heeft me gekwetst. Ik weet ook dat ik niet mijn beste niveau haalde. Maar dat mensen aan je eerlijkheid twijfelen, doet pijn. Ik geef steeds het beste van mezelf voor deze club.'

Vertrouwen

Het verschil met drie weken terug was alvast ongelooflijk groot.

'Dat hoor je me niet ontkennen. Ik denk dat het een kwestie van vertrouwen is. We hebben een vrij jonge ploeg en zijn de voorbije weken bezweken onder de druk. Tel daar de vele domme goals bij die steeds binnen de tien minuten vielen én een flinke dosis pech en je weet waarom wij geen kampioen gespeeld zijn. We zijn zonder druk aan de nacompetitie begonnen. Rupel Boom is niet langer de te kloppen ploeg. We hebben bewezen dat we aardig kunnen voetballen. En eindelijk hielden we nog eens de nul. Nu mogen we het niet meer uit handen geven. We moeten donderdag gewoon ons eigen spel spelen. Scoren we één keer, dan heeft Aalst er al zes nodig en dat zie ik echt niet gebeuren. Maar we zijn er nog niet. Na één sterke match zou het wel zeer dom zijn om te denken dat we er weer helemaal bovenop zijn.'

18 Mei 2010, 9:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
kunnen we de spelers van Boom niet de nacht daarvoor wakker houden, zodanig dat ze op het plein in slaap vallen :D :wadde: In de liefde en de voetbal is toch alles toegelaten, dus ook ...... :lol:

18 Mei 2010, 10:37
Scholier

Leeftijd: 46
Of als we nu eens een klacht indienen bij den bond, zouden ze die 4-0 dan ni terugbrengen naar 2-0 gelijk da ze bij schorsingsdagen altijd doen? :wadde:

18 Mei 2010, 10:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
tis misschien de moment voor Hansken om een nieuwe weddenschap af te sluiten, dat heeft ons vorige keer ook geluk gebracht :rolandjen:

18 Mei 2010, 11:02
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Iendracht02 schreef:
salvador schreef:
Bram schreef:
na een zwarte zondag misschien een witte donderdag ?.... en dat allemaal onder de toren van 't heilig hert :)

Amen, allelujah... :angel:

De witte donderdag is wel de dag van het laatste avondmaal, hé. Pasen, met de verijzenis, komt eventjes (volgend seizoen?) daarna ... :lol:

Neen, serieus nu. Donderdag allemaal achter de ploeg, voor een welverdiend applaus voor een mooi seizoen ...
:EA:

Ik blijf er in geloven. Onder het motto 'in voetbal kan alles', zal de conclusie getrokken worden na het laatste fluitsignaal.
Zou mij sterk verbazen moest met deze ploeg 2x op rij zo een prestatie worden neergezet. Idem voor Boom, want die waren wel bijzonder sterk. Krijgen we deze donderdag weer zwaar op onzen bek, dan moeten we toch eens beginnen na te denken.

Daarom: ister donderdag voorverkoop van de wedstrijd tegen Deinze voor de zondag?

18 Mei 2010, 12:15
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik hoop dat we donderdag in schoonheid kunnen afsluiten, maar vrees ervoor. Wij moeten namelijk van de eerste minuut vol ten aanval trekken en Boom kan alles mooi gesloten houden en gepast uitbreken.

18 Mei 2010, 12:36
Nationale Ploeg

Het zwakke punt van Boom (als er dan een is) is de snelheid van hun centrale verdedigers. Dat is een van de redenen waarom we tot 1-3 zijn geraakt een aantal weken geleden.

Maar ik zie niet in hoe je hun zwakke punt kan afstraffen wanneer ze een 4-0 voordeel gaan komen verdedigen.

Ik heb nog altijd dat heel klein beetje hoop, maar dan moeten we voor de rust aan 2-0 zitten met een lucky goal of twee en hopen dat Boom na de rust dan toch die 'verlossende' tegengoal probeert te scoren. Heel misschien knallen we de 3-0 dan binnen op de counter, en heel misschien gaat het licht dan mentaal uit bij de Boomkes.

Heel misschien.

18 Mei 2010, 12:39
Knaap

Leeftijd: 41
De Jean schreef:
Het zwakke punt van Boom (als er dan een is) is de snelheid van hun centrale verdedigers. Dat is een van de redenen waarom we tot 1-3 zijn geraakt een aantal weken geleden.

Maar ik zie niet in hoe je hun zwakke punt kan afstraffen wanneer ze een 4-0 voordeel gaan komen verdedigen.

Ik heb nog altijd dat heel klein beetje hoop, maar dan moeten we voor de rust aan 2-0 zitten met een lucky goal of twee en hopen dat Boom na de rust dan toch die 'verlossende' tegengoal probeert te scoren. Heel misschien knallen we de 3-0 dan binnen op de counter, en heel misschien gaat het licht dan mentaal uit bij de Boomkes.

Heel misschien.

héél misschien.. maar wie weet... :)

18 Mei 2010, 12:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik zou graag is de statistieken zien van hoeveel keer een 4-0 verlies in een heenmatch al is opgehaald ...

We moeten er vanuitgaan dat we eruit liggen, maar desondanks toch nog één keer die typische ambiance maken... Zodat we er tenminste eervol zullen uitvliegen.

En wie weet kennen we een superdag en gebeurt er een mirakel, maar daar moeten we echt niet op gaan hopen, de kans is redelijk groot dat je dan met een nieuwe teleurstelling naar huis trekt.

Enfin, de spelers moeten vanaf de eerste minuut druk zetten en aanvallen. Vanachter zullen we een perfecte match moeten spelen, want counteren zullen ze zeker en vast doen.

Mijn ploeg:

----------------------VDN----------------------------
De Castro-Filipovic-De Schutter-Ringoot-
----------------Kestens---Verheyden-----------
Gallucci-----------------------------------Coppens

--------------Wouter Moreels---------------------
------------------------------------Depoitre------------

Bank: Devidts, Gallucci, Amghar en Moreels

18 Mei 2010, 12:44
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Waar is Staf Blackaert nu? Als ge hem nodig hebt ziet ge hem niet.

18 Mei 2010, 13:06
Nationale Ploeg

Mijn ploeg:

---------------------------VDN----------------------------
De Castro----Moreels-De Schutter---Ringoot-
-----------------Kestens----------------------------------
Gallucci---------------Verheyden---------Filipovic
--------------W. Moreels--------------------------------
------------------------------------Depoitre------------

Bank: Devidts, Coppens, Amghar en Lord (wie anders...)

En dan gewoon alles geven van in't begin. Risico's pakken, ook al loeren ze op de counter, want 4 goals komen ni vanzelf.

18 Mei 2010, 13:07
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ik zou Filipovic later nog verschuiven indien dat nodig zou blijven. Brecht Moreels blijft na zijn rampzalige prestatie zondag bij mij op de bank. Je moet ook vanachter alles gesloten houden want één goal tegen en het is zeker en vast gedaan ...

18 Mei 2010, 13:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
elfahem schreef:
Waar is Staf Blackaert nu? Als ge hem nodig hebt ziet ge hem niet.

:plat:

18 Mei 2010, 13:21
Nationale Ploeg

Jeroen schreef:
Ik zou Filipovic later nog verschuiven indien dat nodig zou blijven. Brecht Moreels blijft na zijn rampzalige prestatie zondag bij mij op de bank. Je moet ook vanachter alles gesloten houden want één goal tegen en het is zeker en vast gedaan ...

Als ge daarmee bedoelt om met drie vanachter te spelen en Devidts erin te brengen voor Coppens ofzo, dan kan ik daar ook mee akkoord gaan.

18 Mei 2010, 13:30
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 35