|
|
| Pagina 7 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Met drie man vanachter beginnen ? Dan houdt ge nooit de 0 hoor, dat beseft ge toch ...
|
| 18 Mei 2010, 13:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Neeje, ik bedoel Flipo verschuiven tijdens de match als het nodig blijkt. Maar als ge hem verschuift, haal coppens dan van zijn flank af en breng een extra 'creatieve' middenvelder, niet Brecht Moreels ofzo om de Flipo zijn plaats in te nemen.
Met drie vanachter beginnen is onverantwoord. |
| 18 Mei 2010, 13:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Gallucci zal ni fit geraken tegen donderdag dus op hem moeten we al ni rekenen
Mijn ploeg: -------------Kempeneer (of VDN)---------- De Castro-- Seminck -- De Schutter-- Ringoot Coppens-- Van Damme - Kestens- Flippo -------------Wouter----------------- ------------Depoitre--------------- Misschien een risico om flippo uit zijn vertrouwde centrale positie te halen maja, nog eens lord op de flank of een van damme op de flank zetten gaat denk ik minder uithalen dan flippo. |
| 18 Mei 2010, 13:54 |
|
|
Scholier
een paar ideetjes voor donderdag:
- schildpadvoetbal: http://www.intertet.org/fun/Duits_jeugd ... al-176631/ - met de miniemen spelen en zo de torens van Boom verschalken - LSD in de boomse drinkbussen doen (en misschien ook een beetje in die van Lord) - als onze spelers opkomen schelden we hun verrot en we smijten ons bier naar hun kop. Kwestie van wat agressiviteit op te wekken. - forfait geven en volgend jaar met Dender fusioneren sorry, het is nog steeds de ontgoocheling die spreekt. Aan diegenen die er nog willen in geloven donderdag: Wake up! Hebt ge ze zondag niet zien spelen misschien? |
| 18 Mei 2010, 14:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Blijft gij dan maar in ieder geval thuis donderdag ...
|
| 18 Mei 2010, 14:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
alostasoul schreef: een paar ideetjes voor donderdag: - schildpadvoetbal: http://www.intertet.org/fun/Duits_jeugd ... al-176631/ - met de miniemen spelen en zo de torens van Boom verschalken - LSD in de boomse drinkbussen doen (en misschien ook een beetje in die van Lord) - als onze spelers opkomen schelden we hun verrot en we smijten ons bier naar hun kop. Kwestie van wat agressiviteit op te wekken. - forfait geven en volgend jaar met Dender fusioneren sorry, het is nog steeds de ontgoocheling die spreekt. Aan diegenen die er nog willen in geloven donderdag: Wake up! Hebt ge ze zondag niet zien spelen misschien? best dat gij thuisblijft donderdag _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Mei 2010, 14:25 |
|
|
Scholier
nee jonge, zot. Ik zal er staan en als het dan toch 5-0 zou worden zal ik staan springen gelijk de grootste zot. Ik ben nen echten iendracht-supporter. Wit en Zwet.
![]() |
| 18 Mei 2010, 14:27 |
|
|
forumlegende |
misschien best zo'n dingen dan niet posten... zelfs met de grootste ontgoocheling niet
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 18 Mei 2010, 14:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
69 schreef: tis misschien de moment voor Hansken om een nieuwe weddenschap af te sluiten, dat heeft ons vorige keer ook geluk gebracht eindelijk geraak ik is opt forum. khad mij zaterdag geblesseerd tijdens het voetballen, maar kben zondag toch nog naar boom gestapt! op een kleine 5uur was ik daar al! tging goe vooruit, en kheb tgrootste deel van mijn wandeling nog gezelschap gehad van de nick (merci maat!) dus ging het nog goe vooruit! gisteren dan wel met pijn aan de enkel naar tspoed gegaan, en mijn ligamenten waren wat geraakt, kmoet nu een week platte rust hebben met mijne poot omhoog!alejah, als er nog een mirakel gebeurt den donderdag wil ik de volgende verplaatsing wel me de velo doen! i have a dream! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mei 2010, 14:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
[quote="alostasoul"]een paar ideetjes voor donderdag:
- schildpadvoetbal: quote] en dit dan? den bal als hij in de lucht is proberen opvangen onder of tussen de voorkant van het truitje en zo de goal inlopen? of iedereen een grote short aandoen en den bal daarin opvangen , om zeker te zijn dat hij niet fluit voor hands? den arbitter word zot omdat hij nie weet wa doen denk ik...als da al mag natuurlijk , zal wel al ergens in een of ander regelement staan dat da nie mag zeker? ![]() of t moet zijn dat den arbitter er donderdag zo bijloopt.... http://www.youtube.com/watch?v=1dcmLerN8dg&feature=fvw of nog grappiger... http://www.youtube.com/watch?v=PKAlDfa_ ... re=related Laatst gewijzigd door supersossis op 18 Mei 2010, 15:04, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 18 Mei 2010, 14:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: 69 schreef: tis misschien de moment voor Hansken om een nieuwe weddenschap af te sluiten, dat heeft ons vorige keer ook geluk gebracht eindelijk geraak ik is opt forum. khad mij zaterdag geblesseerd tijdens het voetballen, maar kben zondag toch nog naar boom gestapt! op een kleine 5uur was ik daar al! tging goe vooruit, en kheb tgrootste deel van mijn wandeling nog gezelschap gehad van de nick (merci maat!) dus ging het nog goe vooruit! gisteren dan wel met pijn aan de enkel naar tspoed gegaan, en mijn ligamenten waren wat geraakt, kmoet nu een week platte rust hebben met mijne poot omhoog!alejah, als er nog een mirakel gebeurt den donderdag wil ik de volgende verplaatsing wel me de velo doen! i have a dream! ![]() Allé Hansken dat is kinderspel hé ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Mei 2010, 15:03 |
|
|
Duivelke
Mariner schreef: alostasoul schreef: een paar ideetjes voor donderdag: - schildpadvoetbal: http://www.intertet.org/fun/Duits_jeugd ... al-176631/ - met de miniemen spelen en zo de torens van Boom verschalken - LSD in de boomse drinkbussen doen (en misschien ook een beetje in die van Lord) - als onze spelers opkomen schelden we hun verrot en we smijten ons bier naar hun kop. Kwestie van wat agressiviteit op te wekken. - forfait geven en volgend jaar met Dender fusioneren sorry, het is nog steeds de ontgoocheling die spreekt. Aan diegenen die er nog willen in geloven donderdag: Wake up! Hebt ge ze zondag niet zien spelen misschien? best dat gij thuisblijft donderdag of gans de week trainen op inwerpen? ![]() |
| 18 Mei 2010, 15:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Onderkroiper schreef: hansken schreef: 69 schreef: tis misschien de moment voor Hansken om een nieuwe weddenschap af te sluiten, dat heeft ons vorige keer ook geluk gebracht eindelijk geraak ik is opt forum. khad mij zaterdag geblesseerd tijdens het voetballen, maar kben zondag toch nog naar boom gestapt! op een kleine 5uur was ik daar al! tging goe vooruit, en kheb tgrootste deel van mijn wandeling nog gezelschap gehad van de nick (merci maat!) dus ging het nog goe vooruit! gisteren dan wel met pijn aan de enkel naar tspoed gegaan, en mijn ligamenten waren wat geraakt, kmoet nu een week platte rust hebben met mijne poot omhoog!alejah, als er nog een mirakel gebeurt den donderdag wil ik de volgende verplaatsing wel me de velo doen! i have a dream! ![]() Allé Hansken dat is kinderspel hé ![]() tjah, lange afstanden stappen zal nog niet voor direkt zijn... dus tis tenige wa ik nog kan doen! kvind eigenlijk dat het is aan iemand anders is vo zoiets te doen! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mei 2010, 15:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
supersossis schreef: alostasoul schreef: een paar ideetjes voor donderdag: - schildpadvoetbal: quote] en dit dan? den bal als hij in de lucht is proberen opvangen onder of tussen de voorkant van het truitje en zo de goal inlopen? of iedereen een grote short aandoen en den bal daarin opvangen , om zeker te zijn dat hij niet fluit voor hands? den arbitter word zot omdat hij nie weet wa doen denk ik...als da al mag natuurlijk , zal wel al ergens in een of ander regelement staan dat da nie mag zeker? ![]() of t moet zijn dat den arbitter er donderdag zo bijloopt.... http://www.youtube.com/watch?v=1dcmLerN8dg&feature=fvw of nog grappiger... http://www.youtube.com/watch?v=PKAlDfa_ ... re=related _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Mei 2010, 15:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: Onderkroiper schreef: hansken schreef: eindelijk geraak ik is opt forum. khad mij zaterdag geblesseerd tijdens het voetballen, maar kben zondag toch nog naar boom gestapt! op een kleine 5uur was ik daar al! tging goe vooruit, en kheb tgrootste deel van mijn wandeling nog gezelschap gehad van de nick (merci maat!) dus ging het nog goe vooruit! gisteren dan wel met pijn aan de enkel naar tspoed gegaan, en mijn ligamenten waren wat geraakt, kmoet nu een week platte rust hebben met mijne poot omhoog!alejah, als er nog een mirakel gebeurt den donderdag wil ik de volgende verplaatsing wel me de velo doen! i have a dream! ![]() Allé Hansken dat is kinderspel hé ![]() tjah, lange afstanden stappen zal nog niet voor direkt zijn... dus tis tenige wa ik nog kan doen! kvind eigenlijk dat het is aan iemand anders is vo zoiets te doen! ![]() aan de reactie van yves af te leiden, denk ik dat hij gaat meerijden met jou. Getj companie vd papparazi ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 18 Mei 2010, 15:21 |
|
| Pagina 7 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 5 6 7 8 9 … 35 Volgende |