|
|
| Pagina 9 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
davy1919 schreef: Bram schreef: eh ? ![]() kversta der ook niks af En ik nog veel minder ![]() |
| 18 Mei 2010, 18:09 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
olé schreef: kwam tog eens af btw wees welkom in de hel van fcd als gijlen me 5-0 wint of meer dan komt gijlen toch af eens naar dender zien bIjatlh 'e' yImev btw: das klingons (raar taaltje in star trek reeks) voor bakkes toe _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 18 Mei 2010, 18:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
olé schreef: kwam tog eens af btw wees welkom in de hel van fcd als gijlen me 5-0 wint of meer dan komt gijlen toch af eens naar dender zien zou het kunnen???? we hebben er hier toch al is enen afgezwierd, waar we ons zooooooooo kapot mee hebben gelachen?! dieje gaf maar woorden en wij moesten er dan ne zin mee maken! khoop in iedere geval dat diejen ist, kan me eigenlijk die nickname nimeer herrineren ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mei 2010, 18:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
olé schreef: kwam tog eens af btw wees welkom in de hel van fcd als gijlen me 5-0 wint of meer dan komt gijlen toch af eens naar dender zien Ist schoolken uit jongen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 18 Mei 2010, 18:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
olé schreef: kwam tog eens af btw wees welkom in de hel van fcd als gijlen me 5-0 wint of meer dan komt gijlen toch af eens naar dender zien ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 18 Mei 2010, 18:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Tegenover den dieje kan kik nog deftig spreken eh
![]() |
| 18 Mei 2010, 18:31 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
We zetten ons aal achter ons ploeg donderdag!!
Er zijn nog al mirakels gebeurd in het verleden!! C'mon ... |
| 18 Mei 2010, 18:34 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Het enige wa zeker is dat het mathematisch gezien nog kan. Of ge er ook effectief moet in geloven, moet iedereen voor zijn eigen uitmaken
![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 18 Mei 2010, 18:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Geloven of niet..ik hoop daze er donderdag hun kop voor leggen en al ist maar 3-0 dan hebben we toch nog hoop gehad en alst 3-0 zou komen zal de ploeg wel goe vooruitgestuwd worden , da is zeker
|
| 18 Mei 2010, 18:40 |
|
|
Duivelke
Grootste comeback aller tijden:
Bayer Uerdingen - Dynamo Dresden 0:2 and 7:3 (1986) Dresden were hot favourites ever since the draw paired them with lowly Bayer Uerdingen, which had upset Bayern Munich in the German Cup a year earlier. A team of numerous East German stars (Hans-Jürgen Dorner, Ulf Kirsten, Mathias Sammer, Reinhard Hafner, Ralf Minge, Torsten Gütschow and others) built a 2-0 lead in the first leg at home and then ran away with a solid 3-1 lead at half time, seemingly clinching the tie in the return game at Krefeld. 5-1 ahead on aggregate, Dynamo could afford to concede four goals and still progress to the semifinals, but what did anybody know of what was going to happen in the second half. Deep into the second half, to be precise. The 1-3 scoreline on the night still stood after 57 minutes and no-one alive could have imagined the shocking turn of events to come in the rest of the game. It took a strange penalty to shatter Dynamo's composure. The Icelander Gudmundsson won that dubious penalty kick, which Wolfgang Funkel converted and inexplicably confused the visitors. When six minutes later Gudmundsson himself made it 3-3, Dynamo panicked as if they still didn't have a two goal cushion. Then the unlucky forward Minge deflected a shot into his own net, and the Easterners found themselves utterly disoriented amidst roars from the partisan crowd. Bayer attacked in waves and the reserve Klinger brought the temperature to boiling point with the fifth goal 12 minutes from time. Dynamo were still ahead on the away-goals rule, but at the time it was clear they were not going to make it. Schäfer was knocked down in the area and Wolfgang Funkel again scored from the spot, making it 6-3 only 23 minutes after the scoreboard had shown the humiliating 1-3. Before the final whistle, in the total confusion, Schäfer picked up the seventh goal, ending up on the shoulders of his mates and the fans who invaded the pitch. And to think that no-ne in Bayer's dressing room dared to think of a comeback during half time. "We said to each other, 'OK, we're out, but let us bid farewell to the Euro-Cup with dignity. No-one will ever be able to explain how this turnaround ocurred," said the coach Karl-Heinz Feldkamp after the game. Dresden's coach Klaus Sammer, young Matthias's father, did not try to find an excuse in his son's early injury or in the dismal performance of reserve keeper Jens Ramme, who came on for also injured first choice keeper Jakubowski. After such a disaster no excuses could do. To complete Dresden's misery, their forward Frank Lippman left the hotel after the game and defected to the West, in order to play for Nürnberg and Waldhof. Meer comebacks op http://www.soccerphile.com/soccerphile/ ... backs.html en vrijdag op iendracht.be |
| 18 Mei 2010, 18:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
olé schreef: kwam tog eens af btw wees welkom in de hel van fcd als gijlen me 5-0 wint of meer dan komt gijlen toch af eens naar dender zien Ki daar u naa mo gon elekne nessel nba et nemen, edneodoz u taw raabnaatsrev et nekam!! Begrijp je? ![]() _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 18 Mei 2010, 18:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Om maar te zeggen dat het niet onmogelijk is.
29 september 1971, is een dag die men in Lier nooit zal vergeten. Twee weken voordien had Lierse op eigen veld voor de UEFA-beker met 0-2 verloren van een in alle ploegonderdelen superieur Leeds United. Niemand verwachte dat Lierse zou winnen in Leeds, maar negentig minuten later stonden de onwaarschijnlijke 0-4 winstcijfers voor geel-zwart op het scorebord en schakelde Lierse bekerhouder Leeds uit in de eerste ronde. |
| 18 Mei 2010, 18:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bomber schreef: ge hebt vergeten "nemen" om te draaien ![]() ![]() |
| 18 Mei 2010, 18:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kwestie van toch nog iets speciaals te doen, nu donderdag om 19u laat ik mijn 2e tattoo van aalst zetten! (ik was da al langer van plan hoor, kheb gewoon net telefoon gekregen dat het donderdag al kan om 19u!)
als da al geen voorteken is? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 18 Mei 2010, 18:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
hansken schreef: kwestie van toch nog iets speciaals te doen, nu donderdag om 19u laat ik mijn 2e tattoo van aalst zetten! (ik was da al langer van plan hoor, kheb gewoon net telefoon gekregen dat het donderdag al kan om 19u!) als da al geen voorteken is? ![]() En wa gaje er opzetten? |
| 18 Mei 2010, 18:57 |
|
| Pagina 9 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 35 Volgende |