|
|
| Pagina 16 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Duivelke
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Yes we Can ! ![]() |
| 20 Mei 2010, 9:27 |
|
|
Vaste Waarde
ajoin_bart schreef: Bartos schreef: ajoin_bart schreef: Ik had ne nachtmerrie en we waren weer verloren kzal dus al content zijn als ons ploeg vanavond hun 200% geeft en we kunnen winnen (ookal ist maar 2-1 ofzo)Volgens t Nieuwsblad ziet de ploeg er als volgt uit: VDN De Castro - B Moreels- Flippo - De Schutter Coppens - Verheyden - Van Damme - Lord Wouter Moreels - Depoitre Wisselspelers: Kempeneer, Kestens, Ringoot, Devidts en Amghar. Ik zou persoonlijk ni voor deze ploeg kiezen maarja. Hopelijk heeft Lord nog eens een superdag zeker ![]() Mja, der zijn uiteindelijk niet veel andere mogelijkheden hé. Ik vind ook dat Coppens en Lord vorige zondag heel weinig brachten op de flanken, maar zonder Gallucci en Podevijn hebt ge daar nu eenmaal niet veel andere mogelijkheden. Tenzij ge bv Kestens centraal achterin zet of De Schutter centraal en Ringoot back links om zo Filipovic op het middenveld te zetten. Dat zal BVR misschien voor den 2en helft proberen? We zullen wel zien vanavond. En zou Kestens gezien zijn gestalte ni beter voorkeur krijgen op Verheyden? Laten we der vanavond nog is nen zinderende sfeer van maken en we hebben int verleden al gezien wa da me ons ploeg kan doen (op westerlo bijvoorbeeld). Tot vanavond ![]() Kestens heeft wel gestalte, maar ik heb die eerlijk gezegd nog niet veel op nen bal zien koppen. Bij de corners staat die ook niet altijd op de plaats waar de actie is e. Ma kom, dat da hier maar rap 20.05 is, als deerste goal gemokt is. |
| 20 Mei 2010, 9:50 |
|
|
Knaap
hugo, je hebt gelijk jongen, het huidige bestuur verdient alle respect, zeker frank de roose, wat gerealisseerd wordt voor de jeugd mag gezien worden, ITEA is een van de weinige jeugdtornooien met zulke namen, en het jeugdcentrum is met zijn kunstgrasveld en de staat van de andere velden niet langer een woestijn zoals vroeger, dat kost geld en energie, chapeau, vorige week zondag was een afknapper van formaat maar elke ploeg kan dit tegenkomen, spijtig genoeg is het bij ons in de eindronde zodat nagenoeg alle kansen nu verkeken zijn op de zo fel begeerde promotie met de daaraan gekoppelde mooie affiches (antwerp, dender, ...) We moeten blijven onze ploeg steunen en eens zal het geluk aan onze kant staan en zullen we weer staan waar we moeten staan.
|
| 20 Mei 2010, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg
ajoin_bart schreef: Ik had ne nachtmerrie de ploeg er als volgt uit: VDN De Castro - B Moreels- Flippo - De Schutter Coppens - Verheyden - Van Damme - Lord Wouter Moreels - Depoitre Wisselspelers: Kempeneer, Kestens, Ringoot, Devidts en Amghar. Ik heb eerlijk waar deze nacht gedroomd dat Lord speelde en dat BVR hem er in minuut 20 afnam voor ne jonge gast die wel goesting had. Ik ben altijd fan geweest van Lord, zelfs in slechte dagen, ma nu issem toch echt aant uitbollen he zeg. edit: we wonnen trouwens met 6-1. |
| 20 Mei 2010, 11:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
komoan gaste! ni opgeven! na 5min 1-0 en de volgende 85 min worden nen heksenketel!!! Ben gisteren nog wa gaan helpen voor opc, en wees gerust! wij gaan nog is serieus uitpakken! wij hopen jullie ook!!!
YES WE CAN!! COME ON YOU BLACKS!!!! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Mei 2010, 11:31 |
|
|
Duivelke
Mannekes mannekes, wa nen dag ! al supernerveus...
Zou het...misschien...me een wa sjans ier en daar?? een inworpken, penaltieken? zou het??? kan ni wachten ! zondag geloofde niemand er nog in ? en nu?? ![]() |
| 20 Mei 2010, 11:39 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
hansken schreef: komoan gaste! ni opgeven! na 5min 1-0 en de volgende 85 min worden nen heksenketel!!! Ben gisteren nog wa gaan helpen voor opc, en wees gerust! wij gaan nog is serieus uitpakken! wij hopen jullie ook!!! YES WE CAN!! COME ON YOU BLACKS!!!! ![]() De supporters kunnen maar best vnaaf 19u45 op tribune zijn, er zal vanalles te beleven vallen _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Mei 2010, 11:52 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Hugo schreef: Toen ik zondag de uitslag hoorde op het ITEA-tornooi van onze ploeg, was ik kwaad en diep ontgoocheld in de spelersgroep, omdat ik wist dat het bestuur en onze fans er alles aan gedaan hadden om van deze eindronde het orgelpunt van ons 90 jarig bestaan te maken . Ondervoorzitter Frank De Roose had de tranen in de ogen, toen hij de uitslag doorkreeg tijdens de prijsuitreikingen. Niet te geloven wat deze mensen allemaal doen voor den Iendracht, als je gewoon eens naar een wedstrijd komt kijken heb je geen benul van wat er achter de schermen allemaal gebeurt, maar mijn respect voor het bestuur is de afgelopen dagen nog veel groter geworden. Toen ik kwaad en aangeslagen thuis kwam wou ik mijn inkomkaarten voor deze avond verscheuren, maar gelukkig heeft mijn vrouwtje mij op andere gedachten gebracht. Nu enkele dagen later heb ik het nog altijd niet verteerd, maar uit liefde voor mijn club zal ik deze avond toch aanwezig zijn. Ikzelf geloof niet in mirakels, maar ik zal al tevreden zijn als we deze wedstrijd winnend kunnen afsluiten. Langs deze weg wil ik toch een dankwoordje doen aan ons bestuur, ik ben er zeker van dat onze club in goede handen is en wij met deze bestuurslui ons doel zullen bereiken om naar tweede klasse te promoveren. Lukt het dit seizoen niet, dan gaan we volgend seizoen voluit voor de titel. Hoe jullie met zijn allen achter de ploeg blijven staan, amaai chapeau, Eendrachtfans jullie zijn simply the best. Iendracht forever! ![]() goeie vrouw heb jij _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 20 Mei 2010, 12:26 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 10 Mei 2010, 16:46 Berichten: 94 Leeftijd: 41 Locatie: Oiljst !! |
Mariner schreef: hansken schreef: komoan gaste! ni opgeven! na 5min 1-0 en de volgende 85 min worden nen heksenketel!!! Ben gisteren nog wa gaan helpen voor opc, en wees gerust! wij gaan nog is serieus uitpakken! wij hopen jullie ook!!! YES WE CAN!! COME ON YOU BLACKS!!!! ![]() De supporters kunnen maar best vnaaf 19u45 op tribune zijn, er zal vanalles te beleven vallen Eendracht start de match al en wint vlotjes met 15-1 ![]() _________________ Iendracht foreverrrrr |
| 20 Mei 2010, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
ajoin_bart schreef: Ik had ne nachtmerrie en we waren weer verloren kzal dus al content zijn als ons ploeg vanavond hun 200% geeft en we kunnen winnen (ookal ist maar 2-1 ofzo)Volgens t Nieuwsblad ziet de ploeg er als volgt uit: VDN De Castro - B Moreels- Flippo - De Schutter Coppens - Verheyden - Van Damme - Lord Wouter Moreels - Depoitre Wisselspelers: Kempeneer, Kestens, Ringoot, Devidts en Amghar. Ik zou persoonlijk ni voor deze ploeg kiezen maarja. Hopelijk heeft Lord nog eens een superdag zeker ![]() |
| 20 Mei 2010, 12:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
edit
| 20 Mei 2010, 13:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
chunga schreef: ajoin_bart schreef: Ik had ne nachtmerrie en we waren weer verloren kzal dus al content zijn als ons ploeg vanavond hun 200% geeft en we kunnen winnen (ookal ist maar 2-1 ofzo)Volgens t Nieuwsblad ziet de ploeg er als volgt uit: VDN De Castro - B Moreels- Flippo - De Schutter Coppens - Verheyden - Van Damme - Lord Wouter Moreels - Depoitre Wisselspelers: Kempeneer, Kestens, Ringoot, Devidts en Amghar. Ik zou persoonlijk ni voor deze ploeg kiezen maarja. Hopelijk heeft Lord nog eens een superdag zeker ![]() Ben het met u eens Chunga, ik zou ook flippo op linksmidden zetten en vanachter dan centraal brecht en niels de schutter en ringoot op links (of eventueel zelfs ne seminck centraal zetten omdat hij sterk is met het hoofd). Maar misschien slaagt BVR er in om Lord te motiveren en nog is te schitteren zoals tegen westerlo of ternat bijvoorbeeld. We moeten in ieder geval (met of zonder lord) in ons ploeg geloven vanavond en van minuut 1 er vollen bak achter gaan staan! ![]() |
| 20 Mei 2010, 13:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Was te snel met vorige post
Goch ja, ziet er wel goed uit maar ik zou mss Amghar op de bank laten en vervangen door Coppens maja. Hopelijk werkt deze formule! Weir zetten ons aal achter ons ploeg ![]() |
| 20 Mei 2010, 13:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
![]() Laatst gewijzigd door DT op 20 Mei 2010, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Mei 2010, 13:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
DT schreef: SERRE schreef: Opstelling voor vanavond is gekend : Mocht dit al de startopstelling zijn, waarom wordt die dan nu al verspreid naar de buitenwereld toe??? Misschien kan er ook iemand meteen de ingestudeerde nummertjes op het forum gooien??? Sommigen zouden beter toch eens twee keer nadenken vooraleer hier zomaar alles te posten zenne... 'T is ook de bedoeling dat Boom dit leest en dan beginnen we toch helemaal anders. Goe gezien hé! _________________
|
| 20 Mei 2010, 14:02 |
|
| Pagina 16 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 35 Volgende |