|
|
| Pagina 17 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:27 Berichten: 162 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
SERRE schreef: 'T is ook de bedoeling dat Boom dit leest en dan beginnen we toch helemaal anders. Goe gezien hé! Neenee 't is de bedoeling dat Boom dít leest, en dan beginnen we toch zo! ![]() |
| 20 Mei 2010, 14:13 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
SERRE schreef: Opstelling voor vanavond is gekend : . Zeer aanvallend maar ......HOOP DOET LEVEN IENDRACHT VOORUIT !!!! |
| 20 Mei 2010, 14:38 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: Toen ik zondag de uitslag hoorde op het ITEA-tornooi van onze ploeg, was ik kwaad en diep ontgoocheld in de spelersgroep, omdat ik wist dat het bestuur en onze fans er alles aan gedaan hadden om van deze eindronde het orgelpunt van ons 90 jarig bestaan te maken . Ondervoorzitter Frank De Roose had de tranen in de ogen, toen hij de uitslag doorkreeg tijdens de prijsuitreikingen. Niet te geloven wat deze mensen allemaal doen voor den Iendracht, als je gewoon eens naar een wedstrijd komt kijken heb je geen benul van wat er achter de schermen allemaal gebeurt, maar mijn respect voor het bestuur is de afgelopen dagen nog veel groter geworden. Toen ik kwaad en aangeslagen thuis kwam wou ik mijn inkomkaarten voor deze avond verscheuren, maar gelukkig heeft mijn vrouwtje mij op andere gedachten gebracht. Nu enkele dagen later heb ik het nog altijd niet verteerd, maar uit liefde voor mijn club zal ik deze avond toch aanwezig zijn. Ikzelf geloof niet in mirakels, maar ik zal al tevreden zijn als we deze wedstrijd winnend kunnen afsluiten. Langs deze weg wil ik toch een dankwoordje doen aan ons bestuur, ik ben er zeker van dat onze club in goede handen is en wij met deze bestuurslui ons doel zullen bereiken om naar tweede klasse te promoveren. Lukt het dit seizoen niet, dan gaan we volgend seizoen voluit voor de titel. Hoe jullie met zijn allen achter de ploeg blijven staan, amaai chapeau, Eendrachtfans jullie zijn simply the best. Iendracht forever! ![]() hugo,welkom terug beste vriend , t was lang geleden dat ik u hier nog heb gelezen! nog e geluk da uw vrouw u op andere gedachten heeft kunnen brengen of ge zat vanavond uw kas op te fretten in uwe zetel....maar wat meer waarschijnlijk zou zijn was dat ge u vanavond gewoon aan t loket een nieuw ticket zou komen kopen... tot vanavond! ![]() |
| 20 Mei 2010, 14:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kben net terug van de kerk, kben samen me tzwoin 7 bougies doen gaan branden vo vanavond! de wimmen is er in brussel ook al 1gaan doen branden heb ik gehoord. God zal allesinds aan onze kant staan!
pleeaassee geeft ons een mirakel!!! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Mei 2010, 14:55 |
|
|
Scholier
Excuses voor mijn (al te) cynische post van een paar dagen geleden..
ondertussen geloof ik er nog steeds niet in, maar dromen doe ik wel weer.. (stel u voor zeg) Ik begrijp dat we vier-vijf goals moeten scoren, maar het is minstens even belangrijk er geen tegen te krijgen.. met bovenstaande opstelling zie ik dat niet direct gebeuren. Het is niet dat we er gaan over wervelen he. Opportunistisch voetbal is de boodschap. Snel 2-0 maken (gemakkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk), behoudend (genoeg) spelen en er dan op het einde Rode Duivels-gewijs 2 instampen. Agressief genoeg spelen, die mannen intimideren en irriteren, de fout opzoeken, zich op tijd laten vallen, mes tussen de tanden, kop ervoor, vlammen.. zo zal het moeten gebeuren (en dus niet 'we staan er bij en kijken er naar' zoals zondag) c'mon iendracht, maak onze stoutste dromen waar!! ![]() |
| 20 Mei 2010, 14:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Ik kan er niet aan doen, maar ik heb een goed gevoel voor vanavond, c'mooooonnnnn iendracht
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Mei 2010, 15:03 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
De_steve schreef: Ik kan er niet aan doen, maar ik heb een goed gevoel voor vanavond, c'mooooonnnnn iendracht ![]() http://www.youtube.com/watch?v=lmvAVX8_ ... playnext=1 _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Mei 2010, 15:18 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik heb vandaag ook al de hele dag een goed gevoel.
Het is vooral hopen dat onze 12de man zich nog eens laat horen zoals enkel wij dat kunnen, dat de spelers zich 200% geven en dat we een schitterende match zien. Als dat allemaal samen ook nog eens zou kunnen resulteren in een overwinning die ons plaatst voor de volgende ronde ... Het zou typisch oilsjt zijn om vanavond zulk mirakel klaar te spelen. Let's go fucking mental Douchke nemen, eten maken, en weir zn weg naar t denderhof !!!! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Mei 2010, 15:32 |
|
|
Miniem Lid geworden op: 19 Mei 2008, 13:37 Berichten: 62 Locatie: hofstade Aalst |
Jongens ik hoop het ook van harte dat wij doorgaan, alléén voor de ganse ploeg , bestuur, als wij de suppporters, maar als het mirakel zou geschieden staat morgen de voetbalbond op zijn kop " omgekocht"
en zal der weer wat geschreven worden in de gazetten.....laat ons hopen op een sportief mirakel iendracht veroit, met zen allen nor twiede klas! _________________ mé dos cervezas por favor, nor twiede noste joar |
| 20 Mei 2010, 15:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
MAFFIOSI schreef: Jongens ik hoop het ook van harte dat wij doorgaan, alléén voor de ganse ploeg , bestuur, als wij de suppporters, maar als het mirakel zou geschieden staat morgen de voetbalbond op zijn kop " omgekocht"en zal der weer wat geschreven worden in de gazetten.....laat ons hopen op een sportief mirakel iendracht veroit, met zen allen nor twiede klas! Ik heb vandaag in Mere staaf Blanckaert zien rijden in zijne mercedes en ik dacht er ook direkt aan _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Mei 2010, 15:54 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Diene oproep hier op de startpagina ook, als ge da leest..
Kem er al neig veel goesting in!!! Hopelijk vanavond veel volk (ookal moeten we vanav op de successupporters mss ni rekenen) en allemaal nog is samen nen oorverdovenden sfeer maken! Op 'n iendracht kan alles, come on iendracht!!!! ![]() |
| 20 Mei 2010, 16:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
krijg geen hap door mijn keel, de zenuwen zekers, erop of eronder jongens, maar als het dan toch moet doe het dan al strijdend. Komaan Iendracht
![]() _________________ geer'n bè |
| 20 Mei 2010, 16:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Boom zou met 500 man afzakken.. Ik ben benieuwd ...
|
| 20 Mei 2010, 16:44 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Tot sebiet !!!!!
![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 20 Mei 2010, 16:48 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
panoleon schreef: krijg geen hap door mijn keel, de zenuwen zekers, erop of eronder jongens, maar als het dan toch moet doe het dan al strijdend. Komaan Iendracht ![]() Gene paniek, we moeten pas om de 22 minuten een goal maken om gelijk te komen. Willen we direct winnen dan is't om de 18 minuten Of we moeten de Rode Duivels volgen en 2x scoren in 3 minuten Of hoe ik mij aan de laatste strohalm vasthou ... KOMAAN ![]() |
| 20 Mei 2010, 16:51 |
|
| Pagina 17 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 15 16 17 18 19 … 35 Volgende |