|
|
| Pagina 21 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Gewoon te plat om over te gaan dit jaar dat is nog maar eens de harde realiteit!
bestuur wake up voor volgend seizoen koop wat meer maturiteit en echte smeerlapkes want dat missen we nog, met dat erbij komt het ms ooit in orde! Toch blijf ik EA forever! |
| 20 Mei 2010, 21:54 |
|
|
Succes volgend seizoen !! Hopelijk met op het einde een kampioenenviering !
|
| 20 Mei 2010, 21:58 |
|
|
Reserve
me too; EENDRACHT4EVER ookal mag dit toch eens in 2de nationale zijn
ik snap da ni e, sorry voor het woord maar kutploegen zoals ronse, heist enz die zitten in 2de en weir kunnen terug de toffe verplaatsing van Wielsbeke of hoogstraten maken en dan nog niet gesproken over de inkomsten dat de club aan haar neus ziet passeren (eindronde + ticketverkoop van 2de klasse met een paar toppers)DROMEN ZIJN BEDROG, DOCH... |
| 20 Mei 2010, 22:00 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
waarom gaan we nu op ons bestuur kakken?
da snap ik echt niet ik ben ons bestuur dankbaar voor het voetbalplezier die ze ons dit jaar geschonken hebben ... ge moet eens zien hoeveel van onze transfers van dit seizoen er in de top 10 staan van de man van het seizoen |
| 20 Mei 2010, 22:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
|
witzwet schreef: acrid schreef: over en out dus 2 keer rood in 2 matchen ![]() onverdiend naar 't schijnt...ma ja, vijgen na Pasen! Nu is het wel voorbij. 5 goalen en met 10 man, da kan nie hé Ze hebben er echt wel voor gevochten en een enorm strijdershart getoond. Amghar was onder ander enorm ijverig, maar dat geld dus voor iedereen. En die rode kaart... De tackle die De Castro plaatst, vond ik hard maar zuiver en verdiende geen geel. Maar De Castro smijt wel degelijk de bal tegen de scheidsrechter en De Castro kennende was dat bewust. Die actie verdiende wel geel en dat was dan zijn tweede binnen tien seconden en rood. Daar zal nog heel hard over gediscussieerd worden. En als Depoitre scoort en als we geen rood krijgen en als als als... Het is pijnlijk, maar we blijven in derde. Maar volgend jaar spelen we kampioen. |
| 20 Mei 2010, 22:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
EA 4 ever schreef: exqileague.be schreef: Mannen wie heeft de eerste goal van EA gemaakt? het is voor onze live op exqileague? ik dacht depoitre maar ben ni zeker. op naar nog een jaartje derde. Tot volgend jaar... Eerste goal was inderdaad Depoitre, tweede Kestens en derde weer Depoitre. |
| 20 Mei 2010, 22:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Allereerst wil ik proficiat zeggen aan de tal opgekomen supporters van den iendracht ook al was het een haast onmogelijke opdracht
Het was een superstart van den iendracht met een knal op de paal van depoitre na 1 min. Tot aan de rode kaart (De Castro tackelt, puur op da baal geen vuiltje aan de lucht en de ref blaast fout, maar trekt geen kaart enkele seconde later zie ik de bal op de ref vliegen en die trek zonder twijfelen rood...) zou graag de herhaling eens zien. Nadien krijg je 0-1 en 0-2 binnen en is het afgelopen. Na de match toch een mooi moment, alle supporters die ons ploeg bedanken voor het seizoen en afscheid nemen van Seminck en blijkbaar ook Wouter, die begon te huilen en de supporters de hand ging schudden. Ook terug schitterend van Flippo die alle supporters op de eerste rij de hand kwam schudden en omhelzen. Een speler van goudwaarde en een hart voor de club en supporters. Lord was niet te bespeuren Toen ik naar buiten stapt hoorde ik de speaker afroepen ... er is ook goed nieuws voor den iendracht maar de rest heb ik niet gehoord, weet iemand wat hij juist zij? _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Mei 2010, 22:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik wist op voorhand dat het niet meer kon, maar toch is de teleurstelling weer enorm. Nu is het definitief, nog een jaar in dat kl#te derde klasse
@El Corredor: is de groepssessie bij de psychiater al geregeld om te bekomen van dit trauma Vandaag een heel goede match gespeeld. Spijtig van die bal op de binnenkant van de paal na 45 seconden. Als die binnen gaat, heb je een andere match. Rood voor De Castro was onterecht. Zijn tackle was zuiver op de bal, dus geen fout en geen geel. Zijn reactie is natuurlijk wel heel dom. Boom kwam er vandaag niet aan te pas, maar scoort weer op corner en countert ons nadien helemaal dood. Als je de mentaliteit vandaag ziet, is het toch totaal niet te begrijpen dat we ons vorige zondag zo naar de slachtbank laten leiden ![]() |
| 20 Mei 2010, 22:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Michaël schreef: waarom gaan we nu op ons bestuur kakken? da snap ik echt niet ik ben ons bestuur dankbaar voor het voetbalplezier die ze ons dit jaar geschonken hebben ... ge moet eens zien hoeveel van onze transfers van dit seizoen er in de top 10 staan van de man van het seizoen Op het bestuur kakken is niet terecht. Maar volgend jaar moet een inspanning geleverd worden om de ploeg er merkelijk sterker te doen uitkomen. Maar het is waar, ge ziet toch ook dat we alweer te licht uitvallen om te promoveren: in de eerste ronde van de eindronde: 8 doelpunten tegen in 2 wedstrijden tegen de tweede van de klassering. Ons niveau ligt ook beneden het niveau van Boom en Heist. En er kan slechts één kampioen worden in de reeks. Uiteindelijk t'is toch de promotie die we nastreven hé... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 20 Mei 2010, 22:39 |
|
|
De_steve schreef: Toen ik naar buiten stapt hoorde ik de speaker afroepen ... er is ook goed nieuws voor den iendracht maar de rest heb ik niet gehoord, weet iemand wat hij juist zij? Ik denk dat hij zei goed nieuws voor Aalst omdat ondanks onze uitschakeling en de uitschakeling van Okapi restaurant Karnivale toch openblijft. Magere troost... |
| 20 Mei 2010, 22:39 |
|
|
Freak
Smetje schreef: Ik wist op voorhand dat het niet meer kon, maar toch is de teleurstelling weer enorm. Nu is het definitief, nog een jaar in dat kl#te derde klasse @El Corredor: is de groepssessie bij de psychiater al geregeld om te bekomen van dit trauma Vandaag een heel goede match gespeeld. Spijtig van die bal op de binnenkant van de paal na 45 seconden. Als die binnen gaat, heb je een andere match. Rood voor De Castro was onterecht. Zijn tackle was zuiver op de bal, dus geen fout en geen geel. Zijn reactie is natuurlijk wel heel dom. Boom kwam er vandaag niet aan te pas, maar scoort weer op corner en countert ons nadien helemaal dood. Als je de mentaliteit vandaag ziet, is het toch totaal niet te begrijpen dat we ons vorige zondag zo naar de slachtbank laten leiden ![]() vertrek is morgen voorzien rond 10.30 u richting psychiater. volgende onderwerpen staan op het programma: refs, waarom zijn het eikels? de handleiding: de weg naar tweede... wat de match betreft, ze hebben gevochten als leeuwen! Proficiat ook aan alle supporters voor de sfeer vandaag. Spijtig dat het er niet meer inzat. Tis allemaal de schuld van de voetbalbond. Efkes tranen in de ogen bij "one Michael Seminck"! En Michael zelf ook. Pakkend afscheid. Onbegrijpelijk dat die jongen geen nieuw contract krijgt, we zullen het moeten doen met mannen zoals Coppens en Ringoot volgend jaar. |
| 20 Mei 2010, 22:43 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Iendracht bedankt! Het mirakel is er niet gekomen, maar jullie hebben ervoor gevochten. 't was toch een mooie verjaardag vandaag.
_________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 20 Mei 2010, 22:45 |
|
|
Reserve
El Corredor schreef: Smetje schreef: Ik wist op voorhand dat het niet meer kon, maar toch is de teleurstelling weer enorm. Nu is het definitief, nog een jaar in dat kl#te derde klasse @El Corredor: is de groepssessie bij de psychiater al geregeld om te bekomen van dit trauma Vandaag een heel goede match gespeeld. Spijtig van die bal op de binnenkant van de paal na 45 seconden. Als die binnen gaat, heb je een andere match. Rood voor De Castro was onterecht. Zijn tackle was zuiver op de bal, dus geen fout en geen geel. Zijn reactie is natuurlijk wel heel dom. Boom kwam er vandaag niet aan te pas, maar scoort weer op corner en countert ons nadien helemaal dood. Als je de mentaliteit vandaag ziet, is het toch totaal niet te begrijpen dat we ons vorige zondag zo naar de slachtbank laten leiden ![]() vertrek is morgen voorzien rond 10.30 u richting psychiater. volgende onderwerpen staan op het programma: refs, waarom zijn het eikels? de handleiding: de weg naar tweede... wat de match betreft, ze hebben gevochten als leeuwen! Proficiat ook aan alle supporters voor de sfeer vandaag. Spijtig dat het er niet meer inzat. Tis allemaal de schuld van de voetbalbond. Efkes tranen in de ogen bij "one Michael Seminck"! En Michael zelf ook. Pakkend afscheid. Onbegrijpelijk dat die jongen geen nieuw contract krijgt, we zullen het moeten doen met mannen zoals Coppens en Ringoot volgend jaar. zonder op Coppens zijne nek te zitten maar ik zie liever coppens vertrekken dan Seminck. Coppens doet zijn best en zet zich in maar een echte meerwaarde is hij toch niet. Ik zie soms dat het spel soms wat te snel gaat voor hem. Wat seminck betreft; snap ik echt niet. Als hij wat vertrouwen heeft, is hij zowaar een muur in de verdediging, je kan hem goed gebruiken centraal. Veel respect voor ons bestuur maar verdedigers met de klracht en inzet zoals dessaer en seminck zijn in 3de klasse dun gezaaid en die gasten moeten dan weg. ![]() |
| 20 Mei 2010, 22:47 |
|
|
Junior
GENAAID DOOR DE ARBITRAGE !
|
| 20 Mei 2010, 22:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
eendracht4ever schreef: El Corredor schreef: Smetje schreef: Ik wist op voorhand dat het niet meer kon, maar toch is de teleurstelling weer enorm. Nu is het definitief, nog een jaar in dat kl#te derde klasse @El Corredor: is de groepssessie bij de psychiater al geregeld om te bekomen van dit trauma Vandaag een heel goede match gespeeld. Spijtig van die bal op de binnenkant van de paal na 45 seconden. Als die binnen gaat, heb je een andere match. Rood voor De Castro was onterecht. Zijn tackle was zuiver op de bal, dus geen fout en geen geel. Zijn reactie is natuurlijk wel heel dom. Boom kwam er vandaag niet aan te pas, maar scoort weer op corner en countert ons nadien helemaal dood. Als je de mentaliteit vandaag ziet, is het toch totaal niet te begrijpen dat we ons vorige zondag zo naar de slachtbank laten leiden ![]() vertrek is morgen voorzien rond 10.30 u richting psychiater. volgende onderwerpen staan op het programma: refs, waarom zijn het eikels? de handleiding: de weg naar tweede... wat de match betreft, ze hebben gevochten als leeuwen! Proficiat ook aan alle supporters voor de sfeer vandaag. Spijtig dat het er niet meer inzat. Tis allemaal de schuld van de voetbalbond. Efkes tranen in de ogen bij "one Michael Seminck"! En Michael zelf ook. Pakkend afscheid. Onbegrijpelijk dat die jongen geen nieuw contract krijgt, we zullen het moeten doen met mannen zoals Coppens en Ringoot volgend jaar. zonder op Coppens zijne nek te zitten maar ik zie liever coppens vertrekken dan Seminck. Coppens doet zijn best en zet zich in maar een echte meerwaarde is hij toch niet. Ik zie soms dat het spel soms wat te snel gaat voor hem. Wat seminck betreft; snap ik echt niet. Als hij wat vertrouwen heeft, is hij zowaar een muur in de verdediging, je kan hem goed gebruiken centraal. Veel respect voor ons bestuur maar verdedigers met de klracht en inzet zoals dessaer en seminck zijn in 3de klasse dun gezaaid en die gasten moeten dan weg. ![]() Seminck is nog niet weg,zelfs onze voorzitter pinkte een traantje weg wat een prachtige sfeer _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 20 Mei 2010, 22:51 |
|
| Pagina 21 van 35 |
[ 514 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 35 Volgende |