Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
EA-supps; respect!!!!

21 Mei 2010, 3:26
Nationale Ploeg

Ik hoop dat we Moreels, Depoitre, De Schutter niet verliezen...

21 Mei 2010, 3:27
Miniem

uit de grond van mijn hart

RESPECT VOOR DEN IENDRACHT

21 Mei 2010, 7:07
Freak

Leeftijd: 45
SERRE schreef:
Na één minuut wist je eigenlijk dat het niets zou worden vandaag. In zo'n wedstrijden waar je 4 doelpunten moet ophalen heb je heel veel mazzel nodig. Als die eerste kans dan via de binnenkant van de paal niet binnengaat dan besef je dat de voetbalgoden niet zullen meewerken. Als dan ook de ref niet meewil, tja...
Die rode kaart van De Castro (ok, hij moet die bal niet gooien) was echt wel de definitieve dooddoener. Je kan onze ploeg echter weinig verwijten. Ze hebben er echt hun kop voorgelegd vandaag. Maar Boom was weer dodelijk efficient. De sfeer op de staantribune was super vandaag. Chapeau! Zelfs tot na de match was die geweldig!
Naar volgend seizoen toe moet er absoluut gestalte gekocht worden en ook snelheid in ons middenveld. Als Wouter weggaat moet er zeker een degelijke vervanger komen. Anders wordt het bijna zeker weer net niet volgend jaar! Ook een centrale verdediger type Poorters is meer dan welkom! Dat is een echte topper voor derde klasse hoor.

tja, eigenlijk volledig mee akkoord.

je hebt gestalte, Seminck, maar die moet weg.

Een Ringoot zal wel potentie hebben, maar heeft mij nog niet overtuigd. Als hij volgend jaar de ganse voorbereiding kan meemaken, heeft hij misschien een betere basis. Maar het minste dat je kan zeggen is, dat hij gisteren onder de indruk was.

en die poorters, klasbak! Dan zie je ook dat wij in onze verdediging présence missen!

21 Mei 2010, 7:15
Ancien

Leeftijd: 46
pattaboem schreef:

Maar volgend jaar moet een inspanning geleverd worden om de ploeg er merkelijk sterker te doen uitkomen.
Maar het is waar, ge ziet toch ook dat we alweer te licht uitvallen om te promoveren: in de eerste ronde van de eindronde: 8 doelpunten tegen in 2 wedstrijden tegen de tweede van de klassering.
Ons niveau ligt ook beneden het niveau van Boom en Heist.
En er kan slechts één kampioen worden in de reeks. Uiteindelijk t'is toch de promotie die we nastreven hé...

Ongelooflijk rare post na een match zoals gisteren en ik krijg er echt de creeps van... Wij zijn helemaal niet te licht om te promoveren... Het kampioenschap hebben we weggegooid in de eerste tien matchen, daarna leggen we een parcours af dat niemand ons heeft nagedaan. Ons niveau beneden het niveau van Heist en Boom??? Laat me niet lachen... Op Heist bijvoorbeeld is de eindstand niet evenredig met de verhoudingen op het veld...

Sinds 25 oktober (!) is onze ploeg aan een ongelooflijke remonte begonnen uit een quasi uitzichtloze situatie en dan zouden we te plat zijn...

Dat gedoe van die 8 tegendoelpunten is ook pure larie... Je moet 4-0 ophalen - wa moet je dan doen?? Vijf man achteraan houden en hopen dat je met 1-0 wint? Ik was/ben superfier op de ploeg van gisteren... Ze weten zelf allemaal maar al te goed dat ze het zondag verkloot hebben, maar als ik hun parcours zie sinds 25 oktober, een eersteklasser bijna doen kraken hebben in de beker en bij momenten puur champagnevoetbal hebben laten zien, dan kunnen we ze alleen maar bedanken voor een super seizoen. Als je dat vergelijkt met het kutbal van vorig seizoen, dan hebben we niet te klagen gehad...

Boom is gisteren het eerste halfuur niet aan onze rechthoek geraakt, maar toch "ligt ons niveau onder dat van hen"... Ballekes!

Er ook al eens bij stilgestaan dat je verdorie op 180 minuten eindrondevoetbal een goeie 80 minuten met 10 man hebt gestaan??? Dat heeft niks met niveau te maken, maar alles met wedstrijdomstandigheden... De rode kaart voor De Castro heeft ons doodgedaan gisteren...

Zelfs met een vier nul achterstand, krijg je drie open kansen in de eerste helft (Laurent, Van Damme en Amghar die meteen uit de draai schiet terwijl hij helemaal alleen naar doel had kunnen lopen). Boom, Heist en Aalst waren over een heel seizoen bekeken gewoon heel erg aan mekaar gewaagd en de fysiek sterksten hebben het voorlopig gehaald... Bovendien heeft Boom wel een veldslag gewonnen tegen ons, maar ze zijn er in mijn ogen nog lang niet...

Tenslotte nog even zeggen dat - ondanks de uitschakeling - het gisteren een match was die positief in het geheugen zal blijven hangen... Eendracht is gewoon de ploeg van ons hart!

21 Mei 2010, 7:26
nieuw in de eerste ploeg

kippenvel kippenvel kippenvel
straks ga ik alleen nog naar den eendracht voor vak K bezig te zien
bedankt :

21 Mei 2010, 7:33
Vaste Waarde

De Castro, Heeft zijn ploeg voor de zoveelste keer in de steek gelaten. Met die jongen moet dringend eens gepraat worden want zo kan het niet verder.
Voor de rest een dikke proficiat aan de ploeg voor zoveel inzet,
En de supporters van onzen Iendracht zijn inderdaad de beste Proficiat Mannen..
:iendracht: :iendracht: :iendracht: :iendracht: :iendracht: :iendracht: :iendracht:

21 Mei 2010, 7:42
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:

je hebt gestalte, Seminck, maar die moet weg.

Een Ringoot zal wel potentie hebben, maar heeft mij nog niet overtuigd. Als hij volgend jaar de ganse voorbereiding kan meemaken, heeft hij misschien een betere basis. Maar het minste dat je kan zeggen is, dat hij gisteren onder de indruk was.

en die poorters, klasbak! Dan zie je ook dat wij in onze verdediging présence missen!

Seminck blijft een monument, dat valt niet te betwijfelen maar is eigenlijk praat na de vaak hé. Hij was er nog in deze eindronde, maar was wel geblesseerd - zoals hij de eerste maanden van het seizoen geblesseerd was... Dat is verschrikkelijk erg, maar is een onderdeel van het voetbal. Onder VDH had hij altijd basisspeler geweest... BVR had een andere mening en heeft die kenbaar gemaakt aan het bestuur.

Ringoot komt er wel - was gisteren inderdaad de minste, maar al zijn andere wedstrijden in de competitie waren wel meer dan verdienstelijk. En slecht ingevallen zondag? Ja hallo, bij 4-0, doe het maar... Als je ziet hoe sommige anderen het dit seizoen hebben laten afweten zoals een Lord, die wij hier toch lang genoeg hebben verdedigd, dan verdient een Ringoot zeker en vast krediet...

Poorters: inderdaad klasbak, maar euh gisteren toch al veel minder indrukwekkend dan zondag niet? Over een heel seizoen bekeken hebben Brecht, Niels en Predrag dat centraal toch niet slecht gedaan, vind ik persoonlijk... Maar ja, Poorters heeft inderdaad de fysieke présence ja

21 Mei 2010, 7:45
Scholier

Dees was terug te neig. Merci supporters!! Tis hiervoor dat ik naar het stadion kom ( en sowieso altijd blijf komen) . Khad de moed toch al op gegeven maar wat ne sfeer bij de aanvang van de match. Ni normaal. Mijn haar op mijn armen stond meer als eene keer recht! Der stonden een paar jongens van waasland tegen mij die geen fusiegedrocht zien zitten. Wat waren die rap verkocht zeg :EA:

21 Mei 2010, 7:49
nieuw in de eerste ploeg

gisterenavond omstreeks 21u45 kreeg ik de tranen in men ogen , de "sfeer" was buitengewoon , alleen daarvoor weten we dat we terug allemaal daar zullen staan volgend seizoen , terug derde klasse , jammer ...maar ooit zal het geluk terug in ons midden zijn....oilsjteneers bedankt , alliën in oilsjt est carnaval!! :EA: :EA: :EA: :EA:

21 Mei 2010, 8:04
nieuw in de eerste ploeg

Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bartos schreef:

Neen, kaarten zullen niet meetellen in de beker.

Filipovic zei zelf in een interview dat zijn schorsing wss in de bekercompetitie valt.Dusja wat er waar van is weet ik niet.

Competitie en beker zijn zeker gescheiden, ik zal eens reglementen ivm eindronde moeten opzoeken.

Rechtstreeks rood telt zeker mee voor de beker.

21 Mei 2010, 8:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Kém et na nog moeiloik azzek tees ier allemoal lees :cry:
Ongeloeiflék wa een supporters da weir emmen !!! Nie te doen, kiekevliés jonges !
No de match geklapt mé de materioolmiéster van Boeim, diene mensj was nog miér onder den indruk van de sfeer as van et foit da Boeim ( toch wel verdienjd) de volgende ronde holjt. Iéndrachtsupporters zén uniek, twas aal dat er oitkwam. :EA:

Vér aal degene die De Castro op de korrel pakken na, steljt a veeren da goi doar op da ploin stotj, mé dienen ambiance, die gedrevenhoid, en tein doeje ne zoiveren tackel woarveer da ge onbegroipelék geel kroigt.......Moin potjen zou oeik oeverkoken (kweet da et nie slim es, mor op diene moment ...)

Btw de max van de stadionspeaker : Dat Boom eens probeert te winnen tegen 11 man :lol:

21 Mei 2010, 8:40
Vaste Waarde

Dirk schreef:
Kém et na nog moeiloik azzek tees ier allemoal lees :cry:
Ongeloeiflék wa een supporters da weir emmen !!! Nie te doen, kiekevliés jonges !
Btw de max van de stadionspeaker : Dat Boom eens probeert te winnen tegen 11 man :lol:

Ik stond daar ver te bleiten van ontroering. Had die bal van Depoitre in de eerste minuut binnen gegaan, dan hadden we een andere match. Daarna alweer een groot licht van een scheidsrechter dat de show wil stelen en daarna op het potsierlijke af gaat compenseren....

Over twee matchen bekeken gaat Boom verdiend door, maar wat een PRACHTIGE club zijn wij toch! Iendracht is uniek!

Op 29 juni staan we er weer!

21 Mei 2010, 9:17
Junior

Leeftijd: 39
Website: http://www.facebook.com/9300records
Deze nederlaag voelt de dag erna als een overwinning, fier om nen iendracht supporter te zijn !!! :EA: :EA:

21 Mei 2010, 9:33
nieuw in de eerste ploeg

Heb zojuist een vensterenvelopje ontvangen vanuit Boom: 100 € boete wegens verkeerd parkeren. Mijn wagen stond godv...... op een grasveldje waar niets of niemand hinder kon ondervinden.
Politie van Boom (en bij uitbreiding heel het Justitie'apparaat') :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

By the way, ondanks de nederlaag en uitschakeling fantastisch genoten gisteren :EA:

21 Mei 2010, 9:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 35