Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 25 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Voor de match was het al nen ongelofelijke sfeer dage denk ik nergens anders zult vinden. Proficiat OPC voor de gedane inspanningen!
Ons enthousiasme was overgeslagen op de spelers die echt gelijk zotten aan de match begonden. Ze hadden een over-mijn-lijk mentaliteit (vooral van damme jonges!) en gingen vr elken bal. Als ge na 1minuut dan 1-0 maakt wil ik het wel nog is zien..
Tot de rode kaart deed Boom niet mee en dan ja.. De Castro. Ik heb gisteren ook staan brullen op diene arbiter maar laat ons eerlijk zijn, tis echt oerdom van De Castro om nen bal op den arbiter te smijten.
Wat hier nog niet geschreven is, wel jammer dat er een vlag op de lijnrechter terechtgekomen is (en kheb ook zonnenbrillen, muntstukken, brikéts, liters bier,... zien vliegen). Hopelijk maakt diene ref geen rapport op en krijgen we geen superboete voorgeschoteld..

De sfeer na de match was adembenemend. Kreeg de tranen in mijn ogen bij het afscheid van Seminck en als iedereen you'll never walk alone en Oilsjt goi stad van men droeimen zong.. Wat een schitterende supporters hebben wij toch!! :EA:

Volgend jaar nog een jaarken derde, maar 1 ding is zeker, ons supporters zullen elke week terug met man en macht op post zijn!
I'm Iendracht till I die! :EA: :EA: :EA:

PS:Kan al ni wachten om de foto's en filmkes van gisteren te bekijken, dus Onderkroiper, kbegrijp dage weinig tijd hebt, mor zet er wa spoed achter e :p

21 Mei 2010, 10:03
forumlegende

luque schreef:
Heb zojuist een vensterenvelopje ontvangen vanuit Boom: 100 € boete wegens verkeerd parkeren. Mijn wagen stond godv...... op een grasveldje waar niets of niemand hinder kon ondervinden.
Politie van Boom (en bij uitbreiding heel het Justitie'apparaat') :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

By the way, ondanks de nederlaag en uitschakeling fantastisch genoten gisteren :EA:

da doen ze geren , pv k'es schroiven;
't es t' hoeipen dammen noste seizoen in een Waalse reeks zitten da'k men 300 VL leeuwevlaggen kwoit geroak

21 Mei 2010, 11:01
Miniem

Hallo mannen van Aalst.

Super sfeer gisteren en super match. Dit was een match die niemand snel zal vergeten. De spelers en supporters van beide ploegen gingen er vol voor. Dit was beide 2e klasse waardig of zelfs top in 2e.
Jullie stonden eigenlijk voor een onmogelijke opdracht hé. De scheids was super slecht en voelde de geest van het spel niet aan. De rode kaart had nooit mogen vallen. Dit was nu eens een staaltje hoe men de geest van de match moet kunnen beheersen in zulke matchen. Ook daarna dubieuse beslissingen van de scheids. Ik vond onze opkomst toch ook niet slecht (zeker omdat het weekvoetbal is)
In ieder geval hebben Iendracht en KRBFC propaganda gemaakt voor het voetbal. Voetbal een feest.
De ploeg aanmoedigen en daarna ons respectvol applaus naar jullie toe. Ik ben nog een lange tijd blijven staan en had echt een kippenvel moment hoe jullie bleven zingen na de match. Fantastisch dat jullie spelers terug naar jullie toekwamen toen de meeste Boom supporters reeds op de bus zaten. Heb daarna nog gezellig wat pintjes gedronken rond het stadion. Was echt gezellig. Voetbal ee feest.

Ik hoop dat wij verder kunnen doorstoten en op 6 juni de bekroning kunnen zetten naar 2e klasse en hoop (en dit meen ik echt) dat jullie volgend jaar daar ook geraken. Boom en Aalst horen in 2e.
Ik kom zeker nog terug naar jullie.
:juij: :juij:

21 Mei 2010, 11:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
ajoin_bart schreef:
.
Wat hier nog niet geschreven is, wel jammer dat er een vlag op de lijnrechter terechtgekomen is (en kheb ook zonnenbrillen, muntstukken, brikéts, liters bier,... zien vliegen). Hopelijk maakt diene ref geen rapport op en krijgen we geen superboete voorgeschoteld..

Wel petjen af voor diejen lijnrechter. op een bepaald moment vloog daar nen brikét op nog geen 2cm van zijnen kop en hij verpinkte helemaal niks. tzijn al arbiters voor minder gaan lopen.
Zijnen collega midden opt plein. Ja, diejen had beter iets tegen zijnen kop gekregen.

21 Mei 2010, 11:13
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Voor mij ook een memorabele match. Op voorhand weet je dat het quasi onmogelijk is, maar in de eerste 10 min strandt dan een bal op de paal en gaat er een voorlangs... Dan laait de hoop op, al weet je tegelijk ook dat dat 2-0 had moeten zijn als je je achterstand wil ophalen...

En De Castro, ik denk ook dat het geen geel waard was, maar dat doet er helemaal niet toe! Al geeft de ref hem nog geel voor iets waar hij 100 meter af stond, als je de bal in het gezicht van de ref gooit, krijg je rood. Of was het net als bij Conceicao door de wind misschien? Enfin, ik kan ergens wel begrijpen dat dat de emoties zijn, maar hij is geen 18 meer he, hij moet beter weten.

En ja, Seminck... Los van het feit dat hij hier al een monument is, moet je een speler met zijn kwaliteiten houden. Hier krijgen ze nog spijt van... Wat gaan ze doen, nen andere kopen voor nen euro minder, maar die zich nog moet bewijzen? Ja, da's gokken, dat kan goed meevallen, maar kan ook keihard in je gezicht vliegen. Ik zou opteren om wat je weet dat goed is te houden...

Ook mijn respect voor mannen als De Schutter en Van Damme. Die zouden desnoods nog armen en benen gegeven hebben voor de kwalificatie! Al moet ook gezegd worden dat de Schutter aan rood ontsnapt als hij daar een karate kick uitvoert (al had hij natuurlijk ook wel eerst een elleboog gekregen).

En dan besluiten we met hetzelfde zinnetje als altijd: volgend jaar los kampioen! :EA:

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

21 Mei 2010, 11:37
Scholier

Wat een match.
Merci Iendracht.

En complimenten aan de omroeper!
Alleen al zijn afsluiter:
Proficiat aan Rupel Boom, en hopelijk winnen jullie zondag ook eens... TEGEN ELF MAN!

Spijtig van die rooie kaart want zoals we begonnen waren zaten er forfaitcijfers in. Die bal tegen de paal in de eerste minuut...... brr.
Maar allee. Nu eerst eens aan Anderlecht tonen wie er de baas is en volgend jaar... kampioen!

21 Mei 2010, 11:40
Miniem

Naar waar gaat Seminck ? Inderdaad een fantastische speler

21 Mei 2010, 11:49
Miniem

Vyking schreef:
Wat een match.
Merci Iendracht.

En complimenten aan de omroeper!
Alleen al zijn afsluiter:
Proficiat aan Rupel Boom, en hopelijk winnen jullie zondag ook eens... TEGEN ELF MAN!

Spijtig van die rooie kaart want zoals we begonnen waren zaten er forfaitcijfers in. Die bal tegen de paal in de eerste minuut...... brr.
Maar allee. Nu eerst eens aan Anderlecht tonen wie er de baas is en volgend jaar... kampioen!

Ook tegen elf hadden we dit niet meer uit handen gegevne hoor. Sorry maar dit is de realiteit en KRBFC kan er ook niet aan doen dat de scheids de geest van de match niet kon aanvoelen. De lijnrechter in ieder geval wel. Die bleef nog redelijk staan. Bij ons is daarvoor in Torhout de wedstrijd zelfs 10 minuten voor stilgelegd. De emoties kunnen hoog oplaaien en ieder staat voor zijn ploeg hé

21 Mei 2010, 11:53
Nationale Ploeg

Patje schreef:
Ook tegen elf hadden we dit niet meer uit handen gegevne hoor. Sorry maar dit is de realiteit.

Zoiets kunt ge niet weten. Als het 1-0 wordt na 40 seconden, en jullie krijgen in diezelfde eerste minuut rood omdat Magerman gaat zagen bij de ref, wat dan?

Bon, uiteraard is dat allemaal speculatie enzo, maar laat ons nu gewoon is op ons gemakske napraten over de match. En als er dan een paar uitspraken met ijdele hoop in voorkomen, reageer daar dan toch ni op. Iedereen zegt hier dat jullie verdiend overgaan naar de volgende ronde, heeft geen zin van te komen vertellen hoe goed jullie zelf wel zijn he.

21 Mei 2010, 11:57
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Smetje schreef:
De eerste match volgend seizoen zitten we dus met 3 geschorsten? De Castro, Verheyden en Filipovic + trainer in de tribune.

Verheyden zijn schorsing is in beroep naar voorwaardelijk teruggebracht ;)

21 Mei 2010, 12:08
nieuw in de eerste ploeg

eerst en vooral: proficiat supporters van aalst....kippevel.

de wedstrijd:die bal op de paal de eerste minuut had de wedstrijd een andere wending kunnen geven.Tot die rode kaart hadden we het moeilijk.Maar die rode kaart :hmm: (dom,dom,dom).
Daarna is was het natuurlijk over voor aalst .Eerlijk gezegd komen jullie in de eerste helft dan met 1 rode kaart nog goed weg.'(doorgebroken speler en daarna natrappen van ene van ulle)maar de scheids begon een beetje te compenseren(ook die strafschop voor overduidelijk hands dierf hij niet meer fluiten).Bij ons was ook duidelijk de concentratie weg en trokken vele spelers hun voetje al terug.(vooral eerste en laatste goal)
Ik kan aaleen nog maar zeggen....chapeau voor de ploeg en de sups van aalst.....ze verdienden dan ook de nederlaag in de laatste minuut niet meer.
over enkele spelers: DEPOITRE: klasbak die ik direkt zelf in de ploeg wil hebben
MOREELS(de verdediger)was wel een ramp vond ik

een tipje:Jullie verdediging heeft zeker versterking nodig.

Mss tot volgend jaar(en anders kom ik zeker eens kijken) :EA:

21 Mei 2010, 12:18
Nationale Ploeg

Een type Nico Van der Linden hebben we nodig bij Aalst, of een type Poorters.
Karakter en gestalte is wat we nodig hebben om volgend seizoen de titel te pakken

21 Mei 2010, 12:32
Nationale Ploeg

btw: proficiat aan Boom, ze hebben de kwalificatie verdiend.

21 Mei 2010, 12:32
Junior

Fantastische dag meegemaakt, stralend lente weer, ongelooflijke sfeer voor, tijdens en lang na de wedstrijd.
Ze speelden met heel veel karakter en inzet. Depoitre heeft zijn kilometers ook afgelopen denk ik. Dom rood voor De Castro, maar wel dom dat hij die bal teruggooit naar de ref. Ik hoop dat het bestuur toch nog met Seminck gaat praten want hem kunnen we zeker nog gebruiken in de verdediging, hopelijk hebben ze gezien dat de supporters altijd achter Seminck zullen staan.
Een maandje zonder Eendracht en dan terug genieten van sfeer en voetbal!!

Iendracht Oilsjt back to Glory

21 Mei 2010, 12:49
nieuw in de eerste ploeg

Gijzegem Vaneigest schreef:
Een type Nico Van der Linden hebben we nodig bij Aalst, of een type Poorters.
Karakter en gestalte is wat we nodig hebben om volgend seizoen de titel te pakken

Dat type van der linden hebben we wel hé met seminck!!!

21 Mei 2010, 13:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 23 24 25 26 27 35