Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Na al het mooie dat ik hier al gelezen heb, zou Piet Huyzentruyt zeggen, en wat hebben we vandaag geleerd?

1. Dat de verbondenheid van de supporters met deze club iets uniek is in dit land.
2. Dat de clubliefde nergens groter is dan hier bij den Iendracht.
3. Dat ge fier en trots moogt zijn om deel uit te maken van de Eendrachtfamilie.
4. Dat de sfeer fenominaal was en zelfs de grootste kriticasters na de wedstrijd stonden te
bleiten.
5. Dat we maar enkele gerichte aankopen nodig hebben om mee te doen voor de hoofdprijs.
6. Dat ik twee seconden te laat was om de laatste hamburger te kunnen verorberen.
En tenslotte dat ik Iendrachter blijf tot mijn laatste snik. :EA: :respect:

21 Mei 2010, 13:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Patje schreef:
Naar waar gaat Seminck ? Inderdaad een fantastische speler

ik heb na de match lang met Seminck staan klappen en hij was onder de indruk en het afscheid met de fans had hem veel deugd gedaan, al vond hij zelf dat hij een seizoen verloren had door blessures en veel op de bank te zitten. Hij denkt dat er geen oplossing meer uit de bus komt voor een verlengd verblijf en zei rustig af te wachten en geen overhaaste beslissingen te nemen ivm een club voor volgend jaar. Hij zie dat als je de match van in de tribunes volgt (als speler ben je geconcentreerd bezig en pik je dat niet zo op) de oilsjterse spionkop echt bangelijk is en de sfeer grandioos. En hij zei nog, wie weet kom ik later nog terug, zoals Flippo, want ik ben en zal altijd eendrachter blijven. En volgend jaar komt hij supporteren als hij kan. Ik heb hem gezegd dat we hem altijd in ons eendrachthart zullen dragen en hem bedankt voor de mooie jaren.
En weg was hij :(
one michael seminck, there's only one michael seminck :EA:

21 Mei 2010, 13:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
boer touch schreef:
Gijzegem Vaneigest schreef:
Een type Nico Van der Linden hebben we nodig bij Aalst, of een type Poorters.
Karakter en gestalte is wat we nodig hebben om volgend seizoen de titel te pakken

Dat type van der linden hebben we wel hé met seminck!!!
Een betere versie zelfs :(

21 Mei 2010, 13:44
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Helaas is VC EA 2002 er niet in geslaagd de opdoffer van vorige zondag recht te zetten. Toch mogen we terug blikken op een spectaculaire wedstrijd (niet alleen van onze spelers maar ook van de 120 minuten durende gezangen) waaruit we ook mogen concluderen dat we toch een mooi seizoen met vallen en opstaan achter de rug hebben.

Het spreekt voor zich dat onze eendracht familie zich liever had gemeten met de ploegen uit de tweede klasse maar onze ambitie om dit te realiseren steken we niet onder stoelen of banken voor het seizoen 2010-2011. Onze doelstelling om voor 2012 enerzijds te stijgen en anderzijds een mooie financiële balans voor te kunnen leggen blijft behouden. Hiervoor zullen doelgerichte aankopen en dito festiviteiten worden georganiseerd.

We geloven erin dat ook onze fantastische supporters Eendracht Aalst zullen blijven ondersteunen want alleen SAMEN zullen we deze doelstelling kunnen verwezenlijken. Het bestuur is volop bezig met de voorbereiding van volgend seizoen waarover we jullie in de komende dagen blijvend zullen informeren aangaande oefenprogramma en in en uitgaande transfers evenals over nieuwe en blijvende sponsors. T

evens wil het bestuur van de gelegenheid gebruik maken om de spelers en staf, alle medewerkers en begeleiders en uiteraard onze “eerste klasse”- supporters van harte te danken voor hun tomeloze inzet en ondersteuning van onzen iendracht. De leuze “Eendracht Aalst back to glory” zullen we uiteraard ook in 2010-2011 hoog in het vaandel houden.

Het bestuur.

Bron: eendracht-aalst.be

21 Mei 2010, 13:44
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Mariner schreef:
Patje schreef:
Naar waar gaat Seminck ? Inderdaad een fantastische speler

ik heb na de match lang met Seminck staan klappen en hij was onder de indruk en het afscheid met de fans had hem veel deugd gedaan, al vond hij zelf dat hij een seizoen verloren had door blessures en veel op de bank te zitten. Hij denkt dat er geen oplossing meer uit de bus komt voor een verlengd verblijf en zei rustig af te wachten en geen overhaaste beslissingen te nemen ivm een club voor volgend jaar. Hij zie dat als je de match van in de tribunes volgt (als speler ben je geconcentreerd bezig en pik je dat niet zo op) de oilsjterse spionkop echt bangelijk is en de sfeer grandioos. En hij zei nog, wie weet kom ik later nog terug, zoals Flippo, want ik ben en zal altijd eendrachter blijven. En volgend jaar komt hij supporteren als hij kan. Ik heb hem gezegd dat we hem altijd in ons eendrachthart zullen dragen en hem bedankt voor de mooie jaren.
En weg was hij :(
one michael seminck, there's only one michael seminck :EA:

Toen hij afscheid nam van de supporters zag ge duidelijk dat het hem iets deed. Kreeg er ook de tranen van in de ogen :( zo'n clubicoon verliezen. Is er echt totaal geen oplossing om hem te houden??

21 Mei 2010, 13:47
Scholier

prachtige avond gisteren. Merci Iendracht!
Na de afslachting zondag (wat is daar toch gebeurd?!?) was ik lastig op de spelers, maar wat ze gisteren getoond hebben.. wat een mentaliteit!
Het resultaat blijft hetzelfde; het gevoel dat we er aan over houden is een miljoen keer beter.

Wouter Moreels: bij momenten outstanding; die was libero en spits (en alles daartussen) tegelijk! Ik vrees dat we die volgend jaar niet meer terug zien.. (ook afgaande op zijn reactie na de match)

Castro tackelt stevig maar wel zuiver op de bal (ik stond er vlak bij): NOOIT geel, zelfs geen fout.
Daarna gooit hij de bal richting scheidsrechter.. OK, daar was enige (terechte) frustratie mee gemoeid maar het is niet dat hij de bal naar de scheids zijn hoofd keilt of zo; was denk ik zelfs onderhands gegooid. Die rode kaart was potsierlijk.
Eigenlijk hadden ze toen het veld moeten afstappen en forfait geven, zei mijn buurman. Gelukkig deden ze dat niet want ook wat daarna kwam was zeer de moeite waard..
Castro heeft iets te veel van de mentaliteit, die sommigen een beetje missen (behalve gisteren dan). Soms zit hij op het randje, soms gaat hij er een beetje over..maar wat hem gisteren overkwam was onterecht.

Zeer spijtig want met 11 tegen 11 had ik het nog wel eens willen zien..
Ik denk dat het gisteren een belangrijke match was naar de toekomst toe: het gevoel bij de supporters zit goed (ik denk niet dat we volgend jaar voor minder volk gaan spelen; integendeel, dit was zuivere propaganda) en ook naar sponsors en bestuur toe werd een duidelijk signaal gegeven: deze club leeft!
volgend seizoen alles geven. Iendracht Oilsjt back to glory!

:EA: :EA: :EA:

21 Mei 2010, 13:49
forumlegende

'k Peis da alles hier al gezegd is: knappe match, super mentaliteit, en eerste klassesfeer in 't stadion.

Merci OPC voor de vlaggenaktie, 't was weer de moeite (y)

Proficiat aan de spionkop: gans de match door ambiance, terwijl de uitschakeling een feit is. Daar zijn geen woorden voor!!! Naarmate de match vorderde begonnen steeds meer mensen mee te zingen op de tribune. 't Bewijs dat de gazangen van de spionkop aanstekelijk werken op de 'gewone' supporters. (y)

't Was gisteren ne mooien afsluiter van ons seizoen. Wa keje as Oilsjteneir nog miejr wensjen... noste joor kampioen!!! (mor iejstden anderlcht inblikken op 29/06 :lol: )

:EA: Merci Iendracht :EA:

21 Mei 2010, 14:17
Miniem

Als, als...... ook al was het gisteren prachtig. Op de 2e wedstrijden is KRBFC toch de terechte winnaar.
Sorry voor jullie. We horen beide in 2e klasse en hopelijk gebeurd dit snel.
In ieder geval een supersfeer gebracht door beide supportersgroepen. Hiervoor komen de mensen naar het voetbal. Dit is propaganda voor het voetbal zowel in Aalst als in Boom.
Sprak na de match ook nog even met één van de politiemensen rond het stadion. Hij was zelf onder de indruk van de sfeer en vooral dat beide supportersgroepen zo rustig door elkaar kunnen lopen.
Toch super hé.
Hopelijk geraken wij via eindronde in 2e en volgen jullie heeeeeeeeeeeel snel.
Respect aan de supporters van Aalst en als KRBFC en Aalst volgend seizoen eens niet te gelijk moeten spelen kom ik zeker nog eens af en zal ik met plezier mijn trompet meebrengen.

21 Mei 2010, 14:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Patje schreef:
Als, als...... ook al was het gisteren prachtig. Op de 2e wedstrijden is KRBFC toch de terechte winnaar.
In ieder geval een supersfeer gebracht door beide supportersgroepen. Hiervoor komen de mensen naar het voetbal. Dit is propaganda voor het voetbal zowel in Aalst als in Boom.
Sprak na de match ook nog even met één van de politiemensen rond het stadion. Hij was zelf onder de indruk van de sfeer en vooral dat beide supportersgroepen zo rustig door elkaar kunnen lopen.
Toch super hé.
Respect aan de supporters van Aalst en als KRBFC en Aalst volgend seizoen eens niet te gelijk moeten spelen kom ik zeker nog eens af en zal ik met plezier mijn trompet meebrengen.

ge zit nog niet in 2de klas e, vergeet da nie :)
Wel verdiend door op basis van de 2 matchen, maar niet gaan vliegen e man. Iedereen zei voor aanvang van de eindronde dat we doorgingen naar 2de. En zie ons nu zitten...
Om maar te zeggen, zo een sfeer kan er wel eens terug heeeeel snel komen :) Al hoop ik voor Boom dat ze overgaan.
Dan kunnen wij ook zeggen dat we van de winnaar hebben verloren en da klinkt chiquer.

21 Mei 2010, 14:37
Miniem

voorbijganger schreef:
Patje schreef:
Toch super hé.

ge zit nog niet in 2de klas e, vergeet da nie :)
Wel verdiend door op basis van de 2 matchen, maar niet gaan vliegen e man. Iedereen zei voor aanvang van de eindronde dat we doorgingen naar 2de. En zie ons nu zitten...
Om maar te zeggen, zo een sfeer kan er wel eens terug heeeeel snel komen :) Al hoop ik voor Boom dat ze overgaan.
Dan kunnen wij ook zeggen dat we van de winnaar hebben verloren en da klinkt chiquer.

Ik heb ook gezegd "hopelijk geraken we in 2e" hé. Het is al dikwijls genoeg geweest dat iemand waar je het niet van verwacht met de prijs gaat lopen. Hopelijk voor ons niet.

21 Mei 2010, 14:41
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Zeer goed gestart gisteren, Boom was aan het plooien in het openingskwartier. Spelers waren constant tegen mekaar aan het mekkeren en hadden we toen kunnen scoren had het volgens mij wel gekund. En dan die rode kaart :stom: Laat ons wel wezen hij vliegt er stevig in(waar op zich niks mis mee is natuurlijk) maar zijn gestrekt been gaat wel vrij hoog en op die manier kan je iemand wel serieus kwetsen. Moesten ze op ons Wouterken zo verdedigen 't kot was te klein denk ik. Je kan daar dus geel voor geven punt uit.
Het gooien van die bal is dan weer gewoon dom, maar als scheidsrechter moet je de match ook aanvoelen en laat je dan toch best een tweede geel achterwege. Ook wel teleurgesteld in Ringoot vandaag. Onder de indruk van de omstandigheden hoor ik hier. Sorry maar 't is nu toch niet de eerste keer dat hij hier op 't veld komt, hij kon er zich met andere woorden toch wel iets bij voorstellen. Er was mij indertijd gezegd dat het inspelen van Ringoot "minder" was maar blijkt nu echter dat het gewoon rampzalig is. We zullen zien volgend seizoen als hij de volledige voorbereiding kan meemaken wat het wordt. Is nog jong en verdiend zeker nog een kans zou ik zeggen. Als je nu ziet hoe ze de wedstrijd aanvatten borrelt er bij toch ook weer wat frustratie op over de lamlendige aanpak vorige zondag.
Voor de rest nog een dikke proficiat aan de mannen van de K. Wat een sfeer (y)

21 Mei 2010, 14:55
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
http://www.youtube.com/watch?v=aSWOLp7aPWU

http://www.youtube.com/watch?v=azTda1sHVTQ

http://www.youtube.com/watch?v=sc_OfcNl1UM

enjoy :iendracht:

21 Mei 2010, 15:12
Scholier

Leeftijd: 41
davy1919 schreef:

Super om de sfeer nog eens te zien, te horen en te herbeleven !

21 Mei 2010, 15:30
Freak

Gisteren ben ik tevreden naar huis gegaan.
Dat we ons nog zouden plaatsen had een heuse stunt geweest en zodoende ging ik eigenlijk voor nog eens met al onze supporters alles te geven, 90minuten lang. De spelers hebben daarop meteen ingepikt en hebben gevochten als leeuwen.

Wat een schitterende sfeer hebben we gemaakt, 120minuten lang. Vorige weekend 4-0 verloren, gisteren 3-4 maarop geen enkel moment was het stil in ons vak. Zelfs Boom, dat kwam triomferen ging er vocaal niet over.
Je kon bij hun laatste goal zelf amper horen dat er een gevallen was.

Kippenvel in de tribune en dan weet je waarom je al jaren naar voetbal komt kijken in een kutreeks als derde klasse ; voor onze IENDRACHT, uniek in Belgie.

Sommigen spreken over ons als 'dikkenekken', maar al wie gisteren in het stadion was of wie de beelden achteraf bekijkt kan niet anders dan toegeven dat we een geweldig publiek zijn. Daarvoor kom je naar het stadion.

Laat bepaalde andere clubs maar lachen omdat ze in hogere reeksen spelen, laat ze maar denken dat ze meer zijn als Eendracht Aalst. De harde waarheid is gewoon dat wij allemaal EENDRACHT Aalst maken, de spelers, het bestuur maar vooral de supporters.

Volgend seizoen, het zoveelste in derde klasse, staan we er godverdomme weer als speelden we in eerste.

:EA: IENDRACHT 'TILL I DIE :EA:

21 Mei 2010, 15:45
Freak

Iemand enig idee van wie de cameraman was voor ons vak ?
Moeten schitterende beelden zijn :EA:

21 Mei 2010, 15:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 35