Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Toen Peter Doole daar voor de match ons tegen beter weten in toch nog hoop wist te geven had ik toch ook efkes kiekebisj zelle :crazy:

En de spelers waren inderdaad ook direkt in de sfeer van de match :worship:

21 Mei 2010, 16:02
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Fier om supporter van Eendracht Aalst te zijn ! Een 4-0 uit de heenwedstrijd moeten ophalen en dan zo'n massa volk aanwezig en zo'n schitterende ambiance 90 minuten, dat gaan ons niet veel ploegen nadoen in België.

Ook de spelers vochten er als leeuwen voor en dan kan je ze alleen maar een daverend applaus geven en uiteindelijk is dit echt wel een mooie manier om het seizoen af te sluiten.

Nu een welverdiende pauze voor spelers en supporters en voor de oefenmatch tegen Anderlecht staan we er weer... Een vol huis, 90 minuten ambiance, dat wordt weer een propagandamatch voor onze club (y)

Het "supportersdorp" was wegens personeelsgebrek maar een light versie, maar toch was dat een serieus tof initiatief (y). Tegen Anderlecht is het ideaal om dit te herhalen ! Ze mogen wel hun biervoorraad in de staantribune aanpassen aan't volk dat ze verwachten, want alles was gisteren weer op in de tweede helft. Vorig jaar tegen RSCA was dat ook tgeval en das toch wel triestig als't zo een "dorstig weer" is ;)

21 Mei 2010, 16:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Alsk mag vragen , kan iemand mij isj zeggen wie dieje Peter Doole is? In ieder geval ne klesjezot!
:EA: Proficiat voor de inzet , noste joar zien ze me terug

21 Mei 2010, 16:43

Leeftijd: 11
En ook de trommelaars van gisteren niet vergeten oa Dries :worship: , nie simpel om dat 90 minuten vol te houden (en steeds in de maat te blijven, daar hebde feeling voor nodig. (y)

21 Mei 2010, 17:00
nieuw in de eerste ploeg

Schitterende gast, mag absoluut nog komen voor belangrijke matchen. (y)

21 Mei 2010, 17:03
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Casual1919 schreef:
Iemand enig idee van wie de cameraman was voor ons vak ?
Moeten schitterende beelden zijn :EA:

De Pancake.
Link gaat nog volgen met de beelden, maar er moet blijkbaar heel wat aan opgekuist worden.

21 Mei 2010, 17:05

voorbijganger schreef:
Casual1919 schreef:
Iemand enig idee van wie de cameraman was voor ons vak ?
Moeten schitterende beelden zijn :EA:

De Pancake.
Link gaat nog volgen met de beelden, maar er moet blijkbaar heel wat aan opgekuist worden.

dan staan er ons nog mooie beelden te wachten :juij:

21 Mei 2010, 17:06

website boom: verslag

Rupel Boom is er in geslaagd om ook in de heksenketel van Aalst vier maal te scoren.

Het werd een ietwat vreemde wedstrijd maar dat was enigszins te verwachten na de overtuigende 4-0 zege uit de heenwedstrijd.

De thuisploeg acteerde duidelijk heel opgefokt, vooruit gestuwd door een losgeslagen publiek. Maar net die overdrive kostte Aalst na een kwartier spelen een rode kaart. De Castro tackelde met gestrekt been vooruit. Toen de scheidsrechter hem bestrafte met geel, gooide De Castro briesend de bal naar de spelleider. Deze kon niet anders dan de dader een tweede geel onder de neus duwen.

In de slotminuten van de eerste helft plaatsten Nico Van Der Linden en Dries Ventose Rupel Boom op rozen. Net voor de pauze kon Depoitre tot 1-2 milderen.

In de tweede helft dikte Jarich Dewoyer aan tot 1-3. Via de ingevallen Kestens en opnieuw Depoitre kwam een, soms té, knokkend Aalst terug tot 3-3. Maar Rupel Boom gunde de Ajuinen geen eerreddend punt in deze eindronde. In de slotseconden schoof Tom Mewis immers de 3-4 tegen de touwen.

Later meer …

21 Mei 2010, 17:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bomber schreef:
gweninho schreef:
Alsk mag vragen , kan iemand mij isj zeggen wie dieje Peter Doole is? In ieder geval ne klesjezot!
:EA: Proficiat voor de inzet , noste joar zien ze me terug

Peter Doole is an iendrachfan from Liverpool en duikt wel eens meer op in matchen dat het erom spant.
De eerste keer was hij hier tegen Germinal Ekeren en voorspelde hij tijdens de rust de 5-1 einduitslag :D

Hij heeft ook een broer uit Spanje, Pedro Dole

Uiteraard kunne we zijn echte identiteit hier niet geven he, dat is een beetje zoals The Stig :D

't is te hopen dat we weer geen 10 jaar moeten wachten om die gast nog eens bezig te zien.... niet dat ea nu express slechte resultaten moet gaan bij elkaar shotten ook he , k bedoel dat hij van mij een paar keer mag langskomen in de volgende seizoenen bij de "top"matchen in derde waar dat ge van zegt , hier en nu ist de moment!...
en dan te bedenken dat den helft van de ( jongere) supporters onder ons diene gast waarschijnlijk nog nooit had bezig gezien of da maar vaagskes kan herinneren... t was ook al 12 jaar geleden he .... amai ik word/ben al oud ... :D

21 Mei 2010, 17:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Em heeft vo mij ne goeien entree gemaakt Peter Doole , maarja ik kende hem nie

21 Mei 2010, 17:16

bericht van ne maat van mij (boomsupporter) gekregen via netlog, altijd leuk om te lezen

makker,we mogen dan mss door gaan: de strijd die de aalsterese spelers en supporters zijn blijven geven liet me niet koud!
eindeloos respect vriend! da hebben we na de match proberen duidelijk te maken ook met een: "wij hebben respect voor ajuinen!!" te zingen helaas we kwamen er ni boven,over de hele match trouwens ni in Aalst!
van nen aanhang zoals iendracht kunnen wij maar enkel dromen!!
hopelijk lukt het volgend jaar wel!
respect makker!!

:D

21 Mei 2010, 17:46

Jammer van die snelle rode kaart gisteren (alweer). Kolkend begin nochtans met die bal van Depoitre op de paal.

Persoonlijk vind ik het spijtig als ik zie hoe weinig krediet sommige jongens hier krijgen. Dan spreek ik in deze thread voornamelijk over Ringoot. Als je van je 12 jaar tot de reserven bij Anderlecht speelt, EK met de natonionale ploeg meespeelt etc. kan je volgens mij toch wel een aardig potje voetballen. Die jongen is lang geblesseerd geweest en stond voorheen ook nognooit in een eerste ploeg, wat toch totaal nog iets anders is.. Al kom je van de beloften van Real Madrid. Op basis van 2 zwakke wedstrijden (1 invalbeurt en 1 volledige wedstrijd met 10 tegen 11) wordt hij blijkbaar door velen al afgeschreven. Hoewel ik vind dat hij de matchen daarvoor toch aardig meedraaide.

Ikzelf zie niets liever dan jong talent uit de streek opdraven zoals Podevijn, De Schutter, Devidts, Coppens, de broertjes Spotbeen, Van Damme en Ringoot. Dergelijke jongens zie ik veel liever in actie dan type spelers zoals Amghar.

Op naar volgend seizoen zou ik zeggen.

Het was gisteren weer adembenemend om vak K bezig te zien.

21 Mei 2010, 18:02
Freak

Leeftijd: 35
Piens schreef:
Jammer van die snelle rode kaart gisteren (alweer). Kolkend begin nochtans met die bal van Depoitre op de paal.

Persoonlijk vind ik het spijtig als ik zie hoe weinig krediet sommige jongens hier krijgen. Dan spreek ik in deze thread voornamelijk over Ringoot. Als je van je 12 jaar tot de reserven bij Anderlecht speelt, EK met de natonionale ploeg meespeelt etc. kan je volgens mij toch wel een aardig potje voetballen. Die jongen is lang geblesseerd geweest en stond voorheen ook nognooit in een eerste ploeg, wat toch totaal nog iets anders is.. Al kom je van de beloften van Real Madrid. Op basis van 2 zwakke wedstrijden (1 invalbeurt en 1 volledige wedstrijd met 10 tegen 11) wordt hij blijkbaar door velen al afgeschreven. Hoewel ik vind dat hij de matchen daarvoor toch aardig meedraaide.

Ikzelf zie niets liever dan jong talent uit de streek opdraven zoals Podevijn, De Schutter, Devidts, Coppens, de broertjes Spotbeen, Van Damme en Ringoot. Dergelijke jongens zie ik veel liever in actie dan type spelers zoals Amghar.

Op naar volgend seizoen zou ik zeggen.

Het was gisteren weer adembenemend om vak K bezig te zien.

Ik zou de spotbenen nu toch niet meteen talent uit de streek noemen,maar soit.
Trouwens ringoot kan voetballen daar ben ik van overtuigd,maar zondag en gisteren heeft hij dit niet bewezen.
Trouwens gisteren veel toffe boomfans tegen gekomen,behalve enen.
Die vroeg: Waarom zingde gijlen wij zijn anti fusieclub,terwijl jullie zelf een zijn.Dieje gast dacht dus dat wij met dender gefusioneert waren. :crazy:

21 Mei 2010, 18:05

Volledig akkoord over zondag en gisteren iendrachter.

Ik spreek ook niet alleen over Ringoot, ik zag enkele wedstrijden terug Podevijn ook uitgefloten worden en toen hij 10min later scoorde met zijn vingers op de mond richting tribune lopen.

Die Boom supporters zongen gisteren even "wij maken soep van ajoinen", zwaar in de minderheid zijnde toch wel gedurfd :lol:

21 Mei 2010, 18:20
Freak

Leeftijd: 35
Piens schreef:
Volledig akkoord over zondag en gisteren iendrachter.

Ik spreek ook niet alleen over Ringoot, ik zag enkele wedstrijden terug Podevijn ook uitgefloten worden en toen hij 10min later scoorde met zijn vingers op de mond richting tribune lopen.

Die Boom supporters zongen gisteren even "wij maken soep van ajoinen", zwaar in de minderheid zijnde toch wel gedurfd :lol:

Ja,maar anderzijds, podevijn had toen ook zijn verstand moeten gebruiken, hij weet vanwaar het komt é.De zittribune(niet iedereen natuurlijk) is op het gebied van spelers bekritiseren toch erger.Die zouden nog commentaar geven alswe met 10-0voor staan.

21 Mei 2010, 18:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 35