Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 35
 Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht

Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Was inderdaad een impulsieve reactie van hem. En de zittribune is inderdaad altijd kritischer dan de rasechte iendracht supporters.

Zo is voetbal nu eenmaal zeker, als alles goed draait geen probleem maar eens het wat minder loopt..

Persoonlijk vind ik gewoon dat sommigen soms nogal snel worden afgebroken, maar dat hoort nu eenmaal bij het voetbal gebeuren zeker.

Ben benieuwd naar volgend seizoen toe.

21 Mei 2010, 18:28

Ondertussen volg ik een drietal jaar Eendracht Aalst als niet-Aalstenaar. Weet goed, jullie zijn de schitterendste supporters die er bestaan. Deze sfeer is nergens te vinden. Jullie hebben een prachtige club, prachtige supporters en ik hoop van harte dat Eendracht volgend seizoen kampioen wordt en naar tweede klasse gaat. Respect mannen

21 Mei 2010, 18:37
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
Bomber schreef:
supersossis schreef:
Bomber schreef:

Peter Doole is an iendrachfan from Liverpool en duikt wel eens meer op in matchen dat het erom spant.
De eerste keer was hij hier tegen Germinal Ekeren en voorspelde hij tijdens de rust de 5-1 einduitslag :D

Hij heeft ook een broer uit Spanje, Pedro Dole

Uiteraard kunne we zijn echte identiteit hier niet geven he, dat is een beetje zoals The Stig :D

't is te hopen dat we weer geen 10 jaar moeten wachten om die gast nog eens bezig te zien.... niet dat ea nu express slechte resultaten moet gaan bij elkaar shotten ook he , k bedoel dat hij van mij een paar keer mag langskomen in de volgende seizoenen bij de "top"matchen in derde waar dat ge van zegt , hier en nu ist de moment!...
en dan te bedenken dat den helft van de ( jongere) supporters onder ons diene gast waarschijnlijk nog nooit had bezig gezien of da maar vaagskes kan herinneren... t was ook al 12 jaar geleden he .... amai ik word/ben al oud ... :D

Een jaar of 3 geleden is hij ook ng eens geweest maar wegens de gebrekkige geluidsinstallatie toen was er jammer genoeg niks van te horen :(

we kunnen proberen e van die de komende jaren misschien soms nekeer tot bij ons te krijgen...
maar ge begrijpt dat da geen sinecure is met al het vervoer dat dan geregeld moet worden(eurostar of vliegtuigtickets,trein,bus,...)

21 Mei 2010, 18:42
forumlegende

Mariner schreef:
En ook de trommelaars van gisteren niet vergeten oa Dries :worship: , nie simpel om dat 90 minuten vol te houden (en steeds in de maat te blijven, daar hebde feeling voor nodig. (y)

haha, merci :D
laat ons hopen dat het geluk ons volgend jaar beter gezind is...

21 Mei 2010, 18:44

zondermeer de meest sfeervolle wedstrijd van Eendracht! Chapeau spionkop! Jullie zorgden niet alleen tijdens de wedstrijd voor een positieve vibe, wie dit forum leest, merkt ook meteen de spirit en de passie voor volgend seizoen. En bij toppers nodigen we Doole uit. De prachtige beelden? wait and see nor oiljst tivie... :wave:

21 Mei 2010, 18:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
De sfeer voor, tijdens en vooral na de match, waar de supporters alles blijven geven zijn, awel, op zo'n moment ben ik fier om iendrachtsupporter te zijn. Respect voor alle supporters, als ik er aan terugdenk krijg ik nog 'kiekebich". :god: :god:

21 Mei 2010, 19:18
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Hiernet de beelden gezien op TV Oost en ik vraag me af of dat nu echt zo moeilijk is om de juiste doelpuntenmakers te noemen, het staat nochtans overal duidelijk wie ze gemaakt hebben. Die eerste goal was volgens hen Dewoyer ipv Van Der Linden en die van Kestens was volgens hen Ringoot.

21 Mei 2010, 19:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bartos schreef:
Hiernet de beelden gezien op TV Oost en ik vraag me af of dat nu echt zo moeilijk is om de juiste doelpuntenmakers te noemen, het staat nochtans overal duidelijk wie ze gemaakt hebben. Die eerste goal was volgens hen Dewoyer ipv Van Der Linden en die van Kestens was volgens hen Ringoot.

TV Oost is een k*tzender

Iendracht nor 2e

21 Mei 2010, 20:11
Vaste Waarde

Bomber schreef:
sjieke filmkes (y)

Peter Doole was precies oek weer in vorm :lol:

vriejt in form, alleen zijn fiiiiive-nil hebben we nog van hem tegoed!!

natuurlijk geen sinecure alles perfect te voorspellen als ge te voet uit Liverpool moeten komen :o)

21 Mei 2010, 21:30
Ancien

Leeftijd: 65
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
sjieke filmkes (y)

natuurlijk geen sinecure alles perfect te voorspellen als ge te voet uit Liverpool moeten komen :o)

Ik vond hem nog heel enthousiast na het seizoen dat Liverpool heeft doorgemaakt... :(

21 Mei 2010, 21:38
forumlegende

salvador schreef:
CeltiC1919 schreef:
Bomber schreef:
sjieke filmkes (y)

Ik vond hem nog heel enthousiast na het seizoen dat Liverpool heeft doorgemaakt... :(

tjah, diene mens had er dan ook goeie hoop in dat wij zijn seizoen zouden goed maken e :p

21 Mei 2010, 22:38
Reserve

Leeftijd: 37
ach die rode kaart was er zwaar over mor ge moet eerlijk zijn op 2 wedstrijden 8 goals tegen krijgen dan scheelt er toch iets vanachter

mor we blijven achter ons ploeg en tnoste jaar kampioen

21 Mei 2010, 22:49
Scholier

Nu al één boodschap voor de ploegen in onze reeks volgend jaar in derde klasse:

WE GONNA BEAT THEM! AND BEAT THEM! AND BEAT THEM! AND BEAT THEM!!!!

Peter Doole moet in loondienst van den iendracht gesteld worden. Dienen is fantastisch! :lol: :worship:

IENDRACHT FOREVER!!!

:EA: :EA: :EA:

21 Mei 2010, 23:28
forumlegende

lowieken84 schreef:
Nu al één boodschap voor de ploegen in onze reeks volgend jaar in derde klasse:

WE GONNA BEAT THEM! AND BEAT THEM! AND BEAT THEM! AND BEAT THEM!!!!

Peter Doole moet in loondienst van den iendracht gesteld worden. Dienen is fantastisch! :lol: :worship:

IENDRACHT FOREVER!!!

:EA: :EA: :EA:

ik denk dat hij ni liever zou willen :D

22 Mei 2010, 0:10
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
ajoin_bart schreef:
Voor de match was het al nen ongelofelijke sfeer dage denk ik nergens anders zult vinden. Proficiat OPC voor de gedane inspanningen!
Ons enthousiasme was overgeslagen op de spelers die echt gelijk zotten aan de match begonden. Ze hadden een over-mijn-lijk mentaliteit (vooral van damme jonges!) en gingen vr elken bal. Als ge na 1minuut dan 1-0 maakt wil ik het wel nog is zien..
Tot de rode kaart deed Boom niet mee en dan ja.. De Castro. Ik heb gisteren ook staan brullen op diene arbiter maar laat ons eerlijk zijn, tis echt oerdom van De Castro om nen bal op den arbiter te smijten.
Wat hier nog niet geschreven is, wel jammer dat er een vlag op de lijnrechter terechtgekomen is (en kheb ook zonnenbrillen, muntstukken, brikéts, liters bier,... zien vliegen). Hopelijk maakt diene ref geen rapport op en krijgen we geen superboete voorgeschoteld..

De sfeer na de match was adembenemend. Kreeg de tranen in mijn ogen bij het afscheid van Seminck en als iedereen you'll never walk alone en Oilsjt goi stad van men droeimen zong.. Wat een schitterende supporters hebben wij toch!! :EA:

Volgend jaar nog een jaarken derde, maar 1 ding is zeker, ons supporters zullen elke week terug met man en macht op post zijn!
I'm Iendracht till I die! :EA: :EA: :EA:

PS:Kan al ni wachten om de foto's en filmkes van gisteren te bekijken, dus Onderkroiper, kbegrijp dage weinig tijd hebt, mor zet er wa spoed achter e :p

Just thois van loate shift, ja de fotokes zullen pas voor morgenavond zijn :hmm:
Ik zal er fleis e poar posten en ten :zzz:

22 Mei 2010, 0:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 514 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 35