|
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 197 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Mijn restaurant
ajoin_bart schreef: zwet-witten schreef: wa peis geille der van om allemoal verklied nor de final de goan om onzen carnaval nog is over de doen Ik vin da e goe idee mor dan moeje wel met een serieus aantal zijn é, kga daar ni op mijnen allienen as een vra rondloeipen ![]() ja das wel just ma tkan wel plezant worden met genoeg volk e ik doe mee |
| 30 Mei 2010, 12:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
zwet-witten schreef: ajoin_bart schreef: zwet-witten schreef: wa peis geille der van om allemoal verklied nor de final de goan om onzen carnaval nog is over de doen Ik vin da e goe idee mor dan moeje wel met een serieus aantal zijn é, kga daar ni op mijnen allienen as een vra rondloeipen ![]() ja das wel just ma tkan wel plezant worden met genoeg volk e ik doe mee Menne sutjein es in de was. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Mei 2010, 12:51 |
|
|
Scholier
jammen schreef: zwet-witten schreef: ajoin_bart schreef: Ik vin da e goe idee mor dan moeje wel met een serieus aantal zijn é, kga daar ni op mijnen allienen as een vra rondloeipen ![]() ja das wel just ma tkan wel plezant worden met genoeg volk e ik doe mee Menne sutjein es in de was. ![]() tegen den 10 de is deine al gewasse zeker nee komaan e laat heel vlaanderen nog is zien dat allien ma in oilsjt carnaval is en doe mee anders ist nog veel langer wachten zenne |
| 30 Mei 2010, 20:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Genk en Aalst spelen finale van 'Mijn Restaurant'
De finale van het derde seizoen van 'Mijn Restaurant' gaat tussen 'Karnivale' (Aalst) en 'Terrae' (Genk). Lucie en Jimmy konden de kijker het meest overtuigen en haalden zo het laatste ticket binnen. Nieuwpoort moest dus als derde zaak de deuren sluiten. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Jun 2010, 22:56 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Komaan e mannen, allemaal sms'en "Aalst" naar 6677
Er gaat een massa volk in Aalst zijn den tiende juni en ik wil ni ontgoocheld nr huis gaan omda we verloren ebben he! |
| 03 Jun 2010, 10:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
ajoin_bart schreef: Komaan e mannen, allemaal sms'en "Aalst" naar 6677 Er gaat een massa volk in Aalst zijn den tiende juni en ik wil ni ontgoocheld nr huis gaan omda we verloren ebben he! Is al gebeurd ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 03 Jun 2010, 10:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajoin_bart schreef: Komaan e mannen, allemaal sms'en "Aalst" naar 6677 Er gaat een massa volk in Aalst zijn den tiende juni en ik wil ni ontgoocheld nr huis gaan omda we verloren ebben he! Mijn restaurant kan mij gestolen worden, mor ver oilsjt doen een efforken, kga smsen _________________ www.spionkoplede.com |
| 03 Jun 2010, 11:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Mariner schreef: ajoin_bart schreef: Komaan e mannen, allemaal sms'en "Aalst" naar 6677 Er gaat een massa volk in Aalst zijn den tiende juni en ik wil ni ontgoocheld nr huis gaan omda we verloren ebben he! Mijn restaurant kan mij gestolen worden, mor ver oilsjt doen een efforken, kga smsen gaje toch gaan? _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Jun 2010, 12:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55 Berichten: 2308 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Kga ook gaan, kem vrijdag toch congé en ten emmen we nog is een reden om e pintjen te drinken
![]() |
| 03 Jun 2010, 14:23 |
|
|
Duivelke Lid geworden op: 09 Dec 2009, 9:28 Berichten: 21 |
Altijd tof dat er in Aalst iets te doen is, voor die 2 mannen zouk ni stemmen mor alleen al om die limburgers nen hak te zetten...en daarbij:
Voetbal pakt naast 2e klasse, basket uit play-offs, tees moet Aalst winnen he ! ik zal er zijn donderdag ! _________________ >>> Today EA , tomorrow EA , always EA <<< |
| 03 Jun 2010, 15:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
EAwalker schreef: Altijd tof dat er in Aalst iets te doen is, voor die 2 mannen zouk ni stemmen mor alleen al om die limburgers nen hak te zetten...en daarbij: Voetbal pakt naast 2e klasse, basket uit play-offs, tees moet Aalst winnen he ! ik zal er zijn donderdag ! Inderdaad! Tis gelijk als toen da we nog in 1ste speelden : Aalst - Genk ![]() |
| 03 Jun 2010, 15:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hopelijk is het voor genk op de finale,weer een fucking daaaag....
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Jun 2010, 16:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Ik denk dat ik ook eens afzak naar de grote markt, zeker als het zo'n weer is zoals vandaag.
Iemand enig idee waar het zich precies allemaal zal afspelen en vooral, rond welk uur ? ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 03 Jun 2010, 17:37 |
|
|
Casual1919 schreef: Ik denk dat ik ook eens afzak naar de grote markt, zeker als het zo'n weer is zoals vandaag. Iemand enig idee waar het zich precies allemaal zal afspelen en vooral, rond welk uur ? ![]() Ik denk dat de Molenstraat rap zal volstaan maar heb horen zeggen dat er vanalles op de grote markt georganiseerd gaat worden dus daar zal er ook wel wat te doen zijn. Uur, geen idee. Ik ga tegen een uur of half8 gaan denk ik. ![]() |
| 03 Jun 2010, 18:28 |
|
|
Scholier
ajoin_bart schreef: Casual1919 schreef: Ik denk dat ik ook eens afzak naar de grote markt, zeker als het zo'n weer is zoals vandaag. Iemand enig idee waar het zich precies allemaal zal afspelen en vooral, rond welk uur ? ![]() Ik denk dat de Molenstraat rap zal volstaan maar heb horen zeggen dat er vanalles op de grote markt georganiseerd gaat worden dus daar zal er ook wel wat te doen zijn. Uur, geen idee. Ik ga tegen een uur of half8 gaan denk ik. ![]() tbegint allemaal om donderdag 10 juni vanaf 20u00 |
| 03 Jun 2010, 19:40 |
|
| Pagina 8 van 14 |
[ 197 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Volgende |