|
|
| Pagina 33 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 113 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Wielrennen
Tuurlijk is hij nen ferme courreur, maar weten dat je op de belissende momenten op zoiets kan terugvallen.... nja 't kan een verschil zijn tussen winnen en 2de eindigen.
Ik twijfel in ieder geval, voordeel van de twijfel ... ja maar ik geloof ook enkel wat mijn ogen mij tonen en als je die filmpjes nu bekijkt... op een kassiestrook met amper 3 omwentellingen iets van een 600 meter rijden (en de rest staat stil terwijl ze een veelvoud aan omwentellingen maken) ... Het is ook wat die manen zeggen:'t is geen ganse cours die er mee gereden wordt, 't is enkel op cruciale momenten.... anders had hij de tour de france vorig jaar ook kunnen winnen misschien. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Jun 2010, 12:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Zou het spijtig vinden... Had/heb veel sympathie voor diene kerel. Moest het kloppen is dat weer een deuk in de geloofwaardigheid van die sport, zonde.
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 01 Jun 2010, 12:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gio schreef: Zou het spijtig vinden... Had/heb veel sympathie voor diene kerel. Moest het kloppen is dat weer een deuk in de geloofwaardigheid van die sport, zonde. ik heb zo veel al lachend gezegd, die rijdt precies met nen brommer, moest dat nu waar zijn.... @ Bram, welk filmke van die kasseistrook bedoel je? _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Jun 2010, 13:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Mariner schreef: Gio schreef: Zou het spijtig vinden... Had/heb veel sympathie voor diene kerel. Moest het kloppen is dat weer een deuk in de geloofwaardigheid van die sport, zonde. ik heb zo veel al lachend gezegd, die rijdt precies met nen brommer, moest dat nu waar zijn.... @ Bram, welk filmke van die kasseistrook bedoel je? Vooral dat stukje is toch indrukwekkend.... al is hij natuurlijk ook een indrukwekkend courreur. Ik zou het in ieder geval enorm jammer vinden als er iets van blijkt aan te zijn. _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Jun 2010, 15:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bram schreef: Mariner schreef: Gio schreef: Zou het spijtig vinden... Had/heb veel sympathie voor diene kerel. Moest het kloppen is dat weer een deuk in de geloofwaardigheid van die sport, zonde. ik heb zo veel al lachend gezegd, die rijdt precies met nen brommer, moest dat nu waar zijn.... @ Bram, welk filmke van die kasseistrook bedoel je? Vooral dat stukje is toch indrukwekkend.... al is hij natuurlijk ook een indrukwekkend courreur. Ik zou het in ieder geval enorm jammer vinden als er iets van blijkt aan te zijn. zal ik eens opzoeken dan _________________ www.spionkoplede.com |
| 01 Jun 2010, 16:40 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Mariner schreef: Bram schreef: Mariner schreef: ik heb zo veel al lachend gezegd, die rijdt precies met nen brommer, moest dat nu waar zijn.... @ Bram, welk filmke van die kasseistrook bedoel je? Vooral dat stukje is toch indrukwekkend.... al is hij natuurlijk ook een indrukwekkend courreur. Ik zou het in ieder geval enorm jammer vinden als er iets van blijkt aan te zijn. zal ik eens opzoeken dan Dat fragment is ook te zien in het filmpje dat Stijn gepost heeft. Hier nog eens de link: http://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuvVE Vanaf 3:30 zie je het. Het zou het erg zijn moest hier iets waar van zijn, en het is idd heel indrukwekkend hoe die ontsnapt uit die groep, net hetzelfde bij Boonen op de muur. Het lijkt alsof het vanzelf gaat, en dat is wat het verdacht maakt e. Laatst gewijzigd door Plumeau op 01 Jun 2010, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Jun 2010, 16:59 |
|
|
Freak
en tweemaal juist daarvoor van fiets wisselen...
![]() |
| 01 Jun 2010, 17:02 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Plumeau schreef: Miljaarde _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 01 Jun 2010, 17:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Tja... Innocent until proven guilty zeker? Maar bon, of het nu Cancellara of Boonen of ... is, ik verschiet er ni van ze. Er zal altijd wel iets gevonden worden om te bedriegen. Doping wordt moeilijker en moeilijker om te verbergen (alhoewel die mannen volgens mij ook nog altijd een stapje voor zitten op de controleurs qua opspoorbaarheid), dus nu met e moteurken he...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 02 Jun 2010, 14:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Afgelopen zondag eens op de foto gegaan met de Zwitserse kampioene, Jennifer Hohl.
Zij won zondag in Buizingen. http://www.cyclingnews.nu/Dames%202010/ ... htm#Zondag _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 10 Jun 2010, 21:43 |
|
|
Ja hallo... Schoon ding, op hare site gezien:
"Lieblingsküche Italienisch " Wil da dan zeggen dat Italiaanse koeken haar lievelingskoeken zijn? _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 10 Jun 2010, 22:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gio schreef: Ja hallo... Schoon ding, op hare site gezien: "Lieblingsküche Italienisch " Wil da dan zeggen dat Italiaanse koeken haar lievelingskoeken zijn? Neen, maar wel dat ze 't liefst in 't Italiaans kucht... ![]() |
| 11 Jun 2010, 19:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 19 Jun 2010, 14:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De_steve schreef: Slecht bloed gekregen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 19 Jun 2010, 16:10 |
|
|
Freak
Bakkie schreef: De_steve schreef: Slecht bloed gekregen ![]() misschien een test van de dokters met een nieuwe doping. Dus de hoeveelheid die ze aan Kirchen hebben gegeven is niet de goeie... |
| 19 Jun 2010, 20:51 |
|
| Pagina 33 van 113 |
[ 1694 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 31 32 33 34 35 … 113 Volgende |