Transfers 2010-2011 - Pagina 10 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Sonck my god. Te duur voor Zulte-Waregem maar wel goed genoeg voor EA in derde. :nieje:

09 Jun 2010, 23:21
Ancien

Leeftijd: 46
marc2 schreef:
Sonck naar aalst :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wie weet komt rooney wel niet ... :) :)
Wat ik dan wel serieus neem is dat ze zo een type speler absoluut en broodnodig hebben om ooit uit die derde reeks te geraken...
Zelfs een wouter moreels kan op de linkerflank ( moest hij daar gezet worden) alles kapot spelen...
Hij heeft daar trouwens een aantal voorbereidingsmatchen gespeeld.
Met podevijn op links en hem en zelfs flippo die daar kan spelen hoef je bijlange geen lninksmidden aan te trekken....
Een type sonck ...... en een centrale mid zijn absoluut prioritair.....

Inderdaad en op die positie wist hij totaal niet te overtuigen... Speelde daar ook op Heist trouwens en lukte ook niet... Het afgelopen seizoen heeft duidelijk aangegeven wat de beste positie van Wouter is en dan moet je zo'n sterk punt niet gaan switchen... Een echte linksmidden ter vervanging van Lord moet er bij, punt.

10 Jun 2010, 0:26
Freak

Leeftijd: 45
bert schreef:
El Corredor schreef:
supersossis schreef:

voor mij de beste keeper (die ik ken van bij ea) die hier heeft rondgelopen , maar we hebben al twee goeie keepers dus denk niet dat ze daar nu direct zullen of moeten achterlopen...of t zou moeten zijn dat er toch nog enen zou vertrekken hier ... dan zou ik niet twijfelen ( maar hij moet betaalbaar zijn/blijven ook he...)

blijkbaar hebben er hier een paar niet door dat de club serieus moet saneren (Lord, Troch, Seminck). Voorlopig heel magere inkomende transfers.

en dan doen namen als Sonck en Kujovic hier de ronde.... :hmm:

Huidige abonnees hebben tijd tot 1 juli om hun abonnement te vernieuwen.
Ik zou toch graag tegen dan weten of ze in het centrale middenveld blijven voort desteren met Verheyden-Kestens, of er ne betere aanvallende spelverdeler komt om Depoitre-Moreels aan te spelen over de grond.
Verder moet er nie teveel meer bijkomen.
Als ze de Roel kunnen terughalen voor een klein bedrag, waarom niet?
Neemt wel dikwijls een rode kaart, maar dat doet Castro ook, plus dat ge hem op verschillende plaatsen in het elftal kunt inzetten.

dat ze vandenbrande maar laten waar hij is, had alles in zich voor een mooie carrière maar totaal geen voetbalverstand, en door zijn rode kaarten liet hij de ploeg te pas en te onpas in de steek (cfr. match Zaventem oa)

10 Jun 2010, 7:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
bert schreef:
El Corredor schreef:
supersossis schreef:

voor mij de beste keeper (die ik ken van bij ea) die hier heeft rondgelopen , maar we hebben al twee goeie keepers dus denk niet dat ze daar nu direct zullen of moeten achterlopen...of t zou moeten zijn dat er toch nog enen zou vertrekken hier ... dan zou ik niet twijfelen ( maar hij moet betaalbaar zijn/blijven ook he...)

blijkbaar hebben er hier een paar niet door dat de club serieus moet saneren (Lord, Troch, Seminck). Voorlopig heel magere inkomende transfers.

en dan doen namen als Sonck en Kujovic hier de ronde.... :hmm:

Huidige abonnees hebben tijd tot 1 juli om hun abonnement te vernieuwen.
Ik zou toch graag tegen dan weten of ze in het centrale middenveld blijven voort desteren met Verheyden-Kestens, of er ne betere aanvallende spelverdeler komt om Depoitre-Moreels aan te spelen over de grond.
Verder moet er nie teveel meer bijkomen.
Als ze de Roel kunnen terughalen voor een klein bedrag, waarom niet?
Neemt wel dikwijls een rode kaart, maar dat doet Castro ook, plus dat ge hem op verschillende plaatsen in het elftal kunt inzetten.

roel hoopt daar wel nog op, maar ik zie da eerlijk gezegt niet meer gebeuren... speelt nu bij mij in de zaalvoetbal, en na een "verloren jaar" (bij londerzeel) door zijn eigen koppigheid eigenlijk, hebbe ze nu zijn kop zot gemaakt om alles op een hoopke te gaan spelen bij (hou u vast) relegem, in 3e provenciale!

zulle wel los kampioen worden (veel goeie spelers van hier in de geburen gaan er naartoe) maar of dat de juiste stap is om zijn carriere opnieuw te lanceren durf ik niet te zeggen :) kzal daar wel geregeld is een matchke meepikken, da wel! :D

10 Jun 2010, 8:21
forumlegende

Leeftijd: 43
De Roel... Wa moede daar eigenlijk over zeggen?
Spijtig da het in de bovenkamer nie allemaal op een rij staat zeker...

10 Jun 2010, 8:25
Nationale Ploeg

Roel is ne speler voor den Iendracht. Echte karakterman, apprecieert de supporters, en zal zich nooit bij de feiten neerleggen. Nen echte vechter.

Anderzijds is hij ook geen speler voor den Iendracht, want hij laat zich veel te makkelijk opfokken door tegenstanders, maar ook door het publiek... Ik denk dat het voor hem objectief gezien gene cadeau was om 'Roel Roel Roel' te scanderen, die werd daar echt compleet zot van.

Maar, als hij ondertussen wa gekalmeerd is, en weinig kost, is dat iemand die ge altijd kunt gebruiken in uw A-kern, zelfs al zit hij dan 75% van de matchen in de tribune. Bijzonder polyvalent, gedreven, en ook naast het veld een aanwinst. En als hij speelt kunt ge der zeker van zijn dat de linksmid van de tegenstander schrik heeft na 15 seconden wedstrijd. :plat:

10 Jun 2010, 9:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Roel is volgens mij een nuttige aanvulling op uw kern die bijna niks zal kosten. Die wil zo graag bij Den Iendracht spelen, dat hij niet te veel zal vragen. Als je ziet dat hij derde provinciale overweegt, zal hij daar toch ook geen pakken geld gaan verdienen.

10 Jun 2010, 9:46
Junior

Qua uitvoetballen over de grond sterker dan de tandem Verheyden-Kestens.En als Moreels of Depoitre uitvallen kunt ge hem als noodoplossing nog in de spits zetten.
Van der Haegen moest hem nie hebben(werd al duidelijk tijdens de match eendracht-zottegem seizoen 2008-'09 toen Roel een open snijwonde opliep tijdens die match).

10 Jun 2010, 10:46
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Over spelers die de kwaliteiten hebben, maar niet het kopke kunnen boeken geschreven worden ...

10 Jun 2010, 10:50
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
Smetje schreef:
Roel is volgens mij een nuttige aanvulling op uw kern die bijna niks zal kosten. Die wil zo graag bij Den Iendracht spelen, dat hij niet te veel zal vragen. Als je ziet dat hij derde provinciale overweegt, zal hij daar toch ook geen pakken geld gaan verdienen.

Niet overwegen, hij zit daar al.

10 Jun 2010, 11:37

Leeftijd: 11
DT schreef:
marc2 schreef:
Sonck naar aalst :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wie weet komt rooney wel niet ... :) :)
Wat ik dan wel serieus neem is dat ze zo een type speler absoluut en broodnodig hebben om ooit uit die derde reeks te geraken...
Zelfs een wouter moreels kan op de linkerflank ( moest hij daar gezet worden) alles kapot spelen...
Hij heeft daar trouwens een aantal voorbereidingsmatchen gespeeld.
Met podevijn op links en hem en zelfs flippo die daar kan spelen hoef je bijlange geen lninksmidden aan te trekken....
Een type sonck ...... en een centrale mid zijn absoluut prioritair.....

Inderdaad en op die positie wist hij totaal niet te overtuigen... Speelde daar ook op Heist trouwens en lukte ook niet... Het afgelopen seizoen heeft duidelijk aangegeven wat de beste positie van Wouter is en dan moet je zo'n sterk punt niet gaan switchen... Een echte linksmidden ter vervanging van Lord moet er bij, punt.

die zal dan toch op de bank moeten beginnen

10 Jun 2010, 13:30
nieuw in de eerste ploeg

marc2 schreef:
Kujovic en hans de schrijver waren goeie doelmannen voor aalst indertijd....Dat waren keepers die per seizoen verscheidene punten pakten !

en Hans van wilderode heeft eens een eindronde afgesloten zonder tegendoelpunt! " Was nen keeper dat alle ballen klem vast pakte"

10 Jun 2010, 13:54

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Zou Tim mathijs niets voor ons zijn.

10 Jun 2010, 14:25
Ancien

Leeftijd: 55
Bakkie schreef:

Die mag van mij direct komen. (y)

10 Jun 2010, 18:19
Freak

Leeftijd: 45
Bakkie schreef:

die gast kan naar de Griekse tweede klasse, dus ik denk het niet.

Sven De Rechter, belofte Club Brugge, verkast naar Roeselare. Die was nadrukkelijk in beeld bij ons, maar ook hij vroeg te veel.

Men volgt werkelijk jan en alleman die een Niveabal kan raken en rechtdoor kan lopen, maar men is kinderlijk naïef als men de prijzen hoort.

ik verwacht nieuws op de supportersvergadering in de trend van "de schuldafbouw dient eerst verder te gebeuren, en we speuren de markt af op zoek naar opportuniteiten"...

Troch moet weg, Seminck GAAT weg, Lord weg. Je zou denken er komt budget vrij.

Zijn de schulden hoger dan men zegt? en stellen ze misschien het allemaal een beetje rooskleuriger voor dan het is? DAAR zou ik graag een antwoord op krijgen op die supportersvergadering.

10 Jun 2010, 19:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 8 9 10 11 12 345