Vierde Klasse - Pagina 66 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1414 berichten ]  Ga naar pagina 1 64 65 66 67 68 95
 Vierde Klasse 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Vierde Klasse
diene Kane Develer werd hier een jaar of 2-3 geleden ook gepolst maar was dan onhaalbaar... moet ondertussen ook al veel water bij de wijn gevoegd zijn bij die kerel.

08 Jun 2010, 18:00
Freak

Leeftijd: 45
Bram schreef:
diene Kane Develer werd hier een jaar of 2-3 geleden ook gepolst maar was dan onhaalbaar... moet ondertussen ook al veel water bij de wijn gevoegd zijn bij die kerel.

die werd voor nieuwjaar zelfs door ons nog gevolgd. Maar ja, wie nie eigenlijk?

08 Jun 2010, 18:23
Freak

Leeftijd: 35
Reeks A : K. Sint Eloois-Winkel, KVK Ieper, KSV Diksmuide, SK Eernegem, KBS Poperinge, Pont-a-Celles Buzet, RRC Peruwelz, R Géants Athois, Couillet LL, St-Ghislain-Tertre, Appelterre-Eichem, Sparta Petegem, SV Zottegem, RRC Gent-Zeehaven, Terjoden-Welle en JS Taminoise.
* Reeks B : Dilbeek Sport, K. Everbeur Sport, K. Londerzeel SK, Olympia Wijgmaal, Tempo Overijse, KSK Opwijk, Willebroek-Meerhof, TSV Lyra, Katelijne, RC Mechelen, FC Duffel, Berchem Sport, Verbr. Meldert, SK Berlare, KFC Eendr. Zele en KFC SP St Gillis Waas.
* Reeks C : Spouwen-Mopertingen, K Patro Eisden, KVV Heusden-Zolder, KSK Bree, ESK Leopoldsburg, Exc. Veldwezelt, K. Overpelt VV, KSK Tongeren, Lutlommel VV, Herk-de-Stad, KFC Sint-Lenaarts, KFC Zwarte Leeuw, FC De Kempen Tielen, KFC Oosterzonen, K Witgoor Dessel en KFC Lille.
* Reeks D : Wallonia Walhain, R. Leop. Uccle, RES Couvin, Wallonia Ciney, RRFC Montegnee, RFC Turkania Faymonville, R Sprimont-Comblain, Elsautoise, RFC Hannutois, RFC Serésien, RJS Bas-Oha, RRC Hamoir, R Aywaille FC, RFC Union La Calamine, US Givry en Habay-la-Vieille.

Reeksindelingen voor volgend seizoen.

10 Jun 2010, 18:03
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Racing in ons reeks seg, da zal de moeite zijn :D

10 Jun 2010, 18:50
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
Sven KSK Opwijk schreef:
Racing in ons reeks seg, da zal de moeite zijn :D
Weeral een risicomatch :D

10 Jun 2010, 19:30
Nationale Ploeg

Leeftijd: 46
Racing Mechelen tegen Berchem in vierde... Denk niet dat Rik De Saedeleer da in de jaren 70 had durven voorspellen!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!

10 Jun 2010, 19:51
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
zo'n kutreeks zeg voor Terjoden ... nu dat ze een stadion hebben dat ploegen zoals RC Mechelen zonder problemen kan opvangen moeten ze tegen publiekstrekkers genre Pont a Celles, Ath ed

10 Jun 2010, 19:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
the_red_ant69 schreef:
zo'n kutreeks zeg voor Terjoden ... nu dat ze een stadion hebben dat ploegen zoals RC Mechelen zonder problemen kan opvangen moeten ze tegen publiekstrekkers genre Pont a Celles, Ath ed

Inderdaad :lol:

10 Jun 2010, 20:10
Ancien

Leeftijd: 65
the_red_ant69 schreef:

Opwijk daarentegen dat de Racing wel mag ontvangen zal misschien nog eens terugdenken aan die match van een paar jaar geleden tegen ons in vierde...

10 Jun 2010, 21:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
the_red_ant69 schreef:

Inderdaad, als ge die mannen hun reeks ziet, mochten wij enkele jaren geleden in vierde nog niet klagen met ons reeks zeg, ik peis dat Terjoden Welle vorig seizoen in een veel schoner reeks zat :D .

10 Jun 2010, 22:16
Nationale Ploeg

Allez, ik zal hier al eens komen oefenen, een kwestie dit topic een beetje gewoon te worden.
Waar dat andere ploegen er steeds naar uitkijken om wat tegenstanders uit de directe omgeving te hebben, kijk ik daar zelf eigenlijk tegen op. Naar Katelijne, wat met manier van spreken 2 straten verder is, daar kan je toch geen bus voor inleggen. De gezelligheid op een supportersbus, dat is toch iets wat de samenhorigheid van supporters ten goede komt. Ik vrees dat we op deze manier weer supporters gaan verliezen, want niet iedereen neemt graag de wagen om op verplaatsing te gaan. Je zal op uw GPS maar "Everbeur" intypen en god joh die vindt dat niet. ;)

11 Jun 2010, 12:08
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

salvador schreef:
the_red_ant69 schreef:

Opwijk daarentegen dat de Racing wel mag ontvangen zal misschien nog eens terugdenken aan die match van een paar jaar geleden tegen ons in vierde...

Met het verschil dat jullie niet gekend staan als probleemsupporters en Racing wel. Nochtans ik ben over twee jaar een stuk of acht keer naar Racing geweest en dat viel goe mee.

Gruunwit schreef:
Allez, ik zal hier al eens komen oefenen, een kwestie dit topic een beetje gewoon te worden.
Waar dat andere ploegen er steeds naar uitkijken om wat tegenstanders uit de directe omgeving te hebben, kijk ik daar zelf eigenlijk tegen op. Naar Katelijne, wat met manier van spreken 2 straten verder is, daar kan je toch geen bus voor inleggen. De gezelligheid op een supportersbus, dat is toch iets wat de samenhorigheid van supporters ten goede komt. Ik vrees dat we op deze manier weer supporters gaan verliezen, want niet iedereen neemt graag de wagen om op verplaatsing te gaan. Je zal op uw GPS maar "Everbeur" intypen en god joh die vindt dat niet. ;)

Niet te hoog van den toren blazen hé man :D
Tis de Racing hun eigen fout, hoe spijtig ik dat ook vind.

11 Jun 2010, 13:08
Nationale Ploeg

Sven KSK Opwijk schreef:

'k Heb Sint-Rombouts dan ook niet zelf gebouwd hé. ;)
Dat Racing's eigen fout is, weet ik maar goed genoeg.
Als het bestuur in 't begin van 't seizoen eens ingegrepen had toen Van Acker zijn ongenoegen liet uitschijnen, maar toen deden ze niks. Dat had waarschijnlijk minder energie gekost dan al die klachten na de competitie.
En ik weet maar al te goed dat we nu voor een aantal seizoenen in 4de zullen mogen gaan aanmodderen, want Berchem, Lyra,... e.d. die dachten daar ook snel weer uit te geraken.

11 Jun 2010, 18:28
Ancien

Leeftijd: 65
Gruunwit schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:

'k Heb Sint-Rombouts dan ook niet zelf gebouwd hé. ;)
Dat Racing's eigen fout is, weet ik maar goed genoeg.
Als het bestuur in 't begin van 't seizoen eens ingegrepen had toen Van Acker zijn ongenoegen liet uitschijnen, maar toen deden ze niks. Dat had waarschijnlijk minder energie gekost dan al die klachten na de competitie.
En ik weet maar al te goed dat we nu voor een aantal seizoenen in 4de zullen mogen gaan aanmodderen, want Berchem, Lyra,... e.d. die dachten daar ook snel weer uit te geraken.

Ik was ook aan het denken als je die reeks ziet vanuit Racing-oogpunt. Ge kunt beter met den trein gaan: eerste station Katelijne, volgende station Duffel en dan 2 stations verder Berchem. Dat is mijn geboortegrond, hé, Duffel dat plein naast de spoorweg tegenover het ziekenhuis waar ik geboren ben en mijn pacemaker ingeplant kreeg en waar mijn moeder en grootouders gestorven zijn, en tot mijn 18 altijd in Katelijne gewoond en er naar school geweest... Duffel bijna altijd een vierdeklasser geweest, en Katelijne een zeer standvastige eerste provincialer die eens in nationale komt piepen. Berchem daarentegen, die hebben nog lang in tweede en zelfs in eerste gespeeld, maar dat is ook alweer een tijdje geleden...
Lyra vind ik ook wel wijs: ooit gefusioneerd met Lierse (jaren '70), maar er waren er een aantal die dat niet zagen zitten en die zijn gewoon terug begonnen in vierde provinciale en in een jaar of vier-vijf stonden ze weer in nationale. Dus: Lierse is ook een fusieploeg...

11 Jun 2010, 19:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Michael Clepkens, doelman, komt van RC Mechelen, speelt de komende 2 seizoen voor Waasland-Beveren.

17 Jun 2010, 16:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1414 berichten ]  Ga naar pagina 1 64 65 66 67 68 95