Transfers 2010-2011 - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2010-2011
dwarskijker schreef:
Als het klopt dat TT blijft is dat geen goed nieuws.Want dat betekent dat er geen geld vrijkomt voor een speler met meerwaarde.Thomas zal niet meer zijn dan een twaalfde of dertiende man en daarvoor is hij veel te duur.En dat zeg ik met alle respect voor de kwaliteiteiten van TT.
Blijkbaar zou BVR verplicht zijn om TT af en toe op te stellen.

Ik denk ook dat dit de overweging is van het bestuur met Seminck - als iedereen fit is, start hij niet en is dus te duur om op de bank te zitten... Alleen ligt Thomas nog onder contract en Mich niet hé... Ik blijf in de kwaliteiten van beide geloven, maar of BVR dat (nog) doet...??? En onder die laatste hypothese - waarom zou je dan als speler nog een jaar verliezen??

Iedereen verwacht hier nog ronkende namen blijkbaar, maar ik denk niet dat die er nog zullen komen. Je hebt de contracten van nagenoeg heel uw basisopstelling verlengd met een paar jaar (de ex-Peruwelz-clan, de Sottegem boys, uw keepers) wat nauwelijks meer denkbaar is heden ten dage... Dat is al een flinke kost zenne in een landschap waar eenjarige contracten schering en inslag zijn. De boel bij elkaar proberen houden en de start voor de eerste keer in 3 jaar nu eens niet proberen rateren en het komt sloot...

11 Jun 2010, 18:19
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Lijkt mij een zeer slechte en onprofessionele beslissing.

Allereerst omdat je er een explosieve situatie mee creëert. Iemand die drie maanden bij de beloften heeft gezeten, ineens terughalen. Een nieuw conflict heeft niet veel nodig om te ontstaan.

Daarenboven vind ik het een heel slechte beslissing, omdat er binnen ons spelconcept gewoon geen plaats is voor Troch. Als er het voorbije jaar iets duidelijk is geworden is het wel dat met de huidige kwaliteit in de groep, het 4-4-2-systeem een fantastisch systeem is, en een 4-3-3 niet werkt.

In een 4-4-2 kan je Thomas niet in de spits zetten : teveel middenvelder om spits te zijn, te traag, geen duelkracht, kan niet koppen, ...
In het middenveld kan je hem al evenmin zetten, want daar geeft hij te weinig steun aan het middenveld. De verdedigende middenvelder die daar achter speelt, verzuipt volledig.
Wat gaan ze er dan eigenlijk in godsnaam mee doen vraag ik me af?

Hij heeft natuurlijk wel bepaalde kwaliteiten (spelinzicht, goeie pas / trap, ...), maar op ons niveau is dit toch te weinig. Ge kunt hem op de bank houden ja, om soms eens in te vallen, of soms buiten de kern, maar daarvoor kost hij toch wel wat veel, en hoe lang gaat dat allemaal goed gaan.

11 Jun 2010, 18:25
Ancien

Leeftijd: 55
Ofwel blijft hij en halen ze enkel nog die linkerflank, en spelen we terug voor hoogstens een eindrondeticket.
Ofwel laten ze hem gaan, halen we een linkerflank èn een spits en doen we mee voor titel, zo zie ik het.

11 Jun 2010, 18:34
Ancien

DavidSeal schreef:
Ofwel blijft hij en halen ze enkel nog die linkerflank, en spelen we terug voor hoogstens een eindrondeticket.
Ofwel laten ze hem gaan, halen we een linkerflank èn een spits en doen we mee voor titel, zo zie ik het.

Als Wouter blijft, gaat een extra spits ons geen kampioen maken, iemand die centraal op het middenveld de boel kan regelen en de lijnen kan uitzetten daarentegen...

11 Jun 2010, 18:37
Ancien

Leeftijd: 55
DT schreef:
DavidSeal schreef:

Als Wouter blijft, gaat een extra spits ons geen kampioen maken, iemand die centraal op het middenveld de boel kan regelen en de lijnen kan uitzetten daarentegen...

In krant stond dat ze op zoek zijn naar linkerflank en een spits... :hmm:

11 Jun 2010, 18:54
nieuw in de eerste ploeg

DavidSeal schreef:
DT schreef:
DavidSeal schreef:

Als ze een superlinkerflank vinden ben ik al content.Veel meer zit er toch niet in.

11 Jun 2010, 19:08
Ancien

DavidSeal schreef:
DT schreef:
DavidSeal schreef:

Ik hoop dan wel dat het bij gazetteklap blijft... Als Wouter blijft, ligt uw spitsenduo al vast en heb je Crispijn al als back-up... Ik mag er niet aan denken dat ze Wouter als linkermiddenvelder gaan beschouwen en onder dat mom op zoek gaan naar een extra spits... Zeker en vast Ringoot als linkermiddenvelder eens zijn kans geven in de voorbereiding en hopelijk blijkt onze nieuwe zwarte parel een witte merel te zijn ...

11 Jun 2010, 19:11
Freak

Leeftijd: 45
DT schreef:
DavidSeal schreef:
DT schreef:

Ik hoop dan wel dat het bij gazetteklap blijft... Als Wouter blijft, ligt uw spitsenduo al vast en heb je Crispijn al als back-up... Ik mag er niet aan denken dat ze Wouter als linkermiddenvelder gaan beschouwen en onder dat mom op zoek gaan naar een extra spits... Zeker en vast Ringoot als linkermiddenvelder eens zijn kans geven in de voorbereiding en hopelijk blijkt onze nieuwe zwarte parel een witte merel te zijn ...

ringoot moet mij toch nog overtuigen zé. ik ben benieuwd na een volledige voorbereiding

11 Jun 2010, 19:14
Miniem

Allez jongens, laten we wel wezen!

Het teken dat er nauwelijks activiteit is geweest kan toch niet anders of het bestuur heeft gegokt op een overgang naar 2de klasse?!

Als dat dan niet doorgaat dan zit je met een probleem, zeker als er geen back-up plan is. Nu ligt iedereen elders ook al vast en resteren alleen nog de vrije spelers, waarvan meer dan het merendeel elders gewoon niet voldoet...

BVR en Marcel hadden beter zelf 2 keer nagedacht toen ze TT naar de B-kern verwezen, want met TT in de eindronde kon het net als de vorige eindronde nog vonken gegeven hebben, wie stuurde nu ons middenveld?
Juist, niemand!

Ik vind het een zegen dat hij zou blijven (want hij doet er alles aan om terug op niveau te komen, kunnen we van anderen niet zeggen!) of het zou volgend seizoen weer zijn van: met Thomas zou dit of dat...

Diene zever van: past niet in het systeem etc is volledig uit de lucht gegrepen, heb je een intelligente trainer dan kan die het wel doen werken(als hij zijn trainingen tenminste zelf geeft!)

11 Jun 2010, 20:14
Ancien

El Corredor schreef:

ringoot moet mij toch nog overtuigen zé. ik ben benieuwd na een volledige voorbereiding

Ik zou hem zijn mindere prestatie tegen Boom niet te zwaar aanrekenen... Hij viel zeker en vast niet uit de toon de matchen die hij speelde - integendeel. Maakt trouwens geen domme fouten op gevaarlijke plaatsen wat sommigen op die positie wel al eens durven te doen... Zijn overbuur op rechts was de laatste maand ook niet echt meer bij de les, dus vind ik dat Ringoot (de ene week in de basis, de andere week zelfs niet bij de zestien) dat zeker niet slecht heeft gedaan... Jong, Belgisch, linksvoetig, goed schot, grote moteur om de flank te doen, verdedigend zeker niet slecht en kopbalsterk... Het zal er wel uitkomen... We hebben hier al een pak andere sjarels de revue zien passeren... en het bestuur zal aan zijn contract toch wel hun broek ni scheuren peis ik...

11 Jun 2010, 20:17
Ancien

Leeftijd: 65
StanyMTBer schreef:
Allez jongens, laten we wel wezen!

Het teken dat er nauwelijks activiteit is geweest kan toch niet anders of het bestuur heeft gegokt op een overgang naar 2de klasse?!

Als dat dan niet doorgaat dan zit je met een probleem, zeker als er geen back-up plan is. Nu ligt iedereen elders ook al vast en resteren alleen nog de vrije spelers, waarvan meer dan het merendeel elders gewoon niet voldoet...

BVR en Marcel hadden beter zelf 2 keer nagedacht toen ze TT naar de B-kern verwezen, want met TT in de eindronde kon het net als de vorige eindronde nog vonken gegeven hebben, wie stuurde nu ons middenveld?
Juist, niemand!

Ik vind het een zegen dat hij zou blijven (want hij doet er alles aan om terug op niveau te komen, kunnen we van anderen niet zeggen!) of het zou volgend seizoen weer zijn van: met Thomas zou dit of dat...

Diene zever van: past niet in het systeem etc is volledig uit de lucht gegrepen, heb je een intelligente trainer dan kan die het wel doen werken(als hij zijn trainingen tenminste zelf geeft!)

Amaai, dat is ook een "post" met veel weerhaakskes aan, hoor...
Maar Thomas blijft een speler die nuttig kan zijn, en hij kan het toch niet allemaal verleerd hebben, hé. 'k Herinner mij nog goed een interview na een match waarin Wouter de lof zong van Thomas omwille van zijn geniale pass, en dat is nog niet zo heel lang geleden (al weet ik niet meer precies wanneer).
Alleen moeten we hopen dat hij hard wil werken en weet wat zijn plaats is. DE trainer is baas, en als je daarmee niet kan akkoord gaan moet je zelf opstappen...

11 Jun 2010, 20:20
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
StanyMTBer schreef:

Juist, niemand!

Had TT zich gedragen zoals hij zich moet gedragen dan was hij niet naar de B-kern gestuurd geweest. Of denk jij dat ze dat zomaar voor de eerste de beste reden doen?

En dan beweren dat Troch ons in Boom had kunnen behoeden voor die 4-0 pandoering is al helemaal een lachertje. Een beetje serieus blijven he.

11 Jun 2010, 21:10
Freak

Leeftijd: 45
Stijn schreef:
StanyMTBer schreef:

Juist, niemand!

Had TT zich gedragen zoals hij zich moet gedragen dan was hij niet naar de B-kern gestuurd geweest. Of denk jij dat ze dat zomaar voor de eerste de beste reden doen?

En dan beweren dat Troch ons in Boom had kunnen behoeden voor die 4-0 pandoering is al helemaal een lachertje. Een beetje serieus blijven he.

de pandoering had op Boom misschien nog erger geweest met TT in de ploeg. Wa ne zever zeg.

@DT: Ringoot's voorzetten kwamen amper aan, een grote moteur? Dan toch enen waar ze diesel ingekapt hebben ipv super.

Soit, die jongen mag zich bewijzen, juist zoals iedereen, en krijgt een faire kans bij mij.

11 Jun 2010, 22:42
Miniem

Schamp ;) :)

11 Jun 2010, 23:08
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Komt hem???

11 Jun 2010, 23:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 345