|
|
| Pagina 14 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: Bram schreef: Is dat dan niet logisch ? Van Seminck wist ge heel goed wat hij waard was, met alle respect voor Preben maar daarvan weten we het niet. En ik vind dat een zeeeeeer zwak excuus hoor, en al even ongeloofwaardig als dat de plooien tussen Troch en BVR zijn gladgestreken..... Ze moesten Seminck niet hebben en zullen zeker geen moeite doen om hem te houden, dat is nu toch al een hele terugronde duidelijk ? Het is inderdaad al langer duidelijk da Seminck zal (moeten) vertrekken maar het is ook al langer duidelijk dat de trainer blijkbaar meer vertrouwen heeft in andere verdedigers dan in Michael. Moeten ze hem dan betalen om het merendeel van de matchen op de bank te zitten? Voor hem zelf is het trouwens ook belangrijk da hij niet weer een jaar verliest. Het gaat dan ook niet over delclef alleen,we moeten serieus zijn een verdediging met ringoot,delclef,filipovic,brecht moreels en de castro.Als er ene uitvalt hebt ge al serieuze problemen en wat is dan de oplossing de schutter naar achter zetten weer en dat wilt ook niemand.Komaan é zeg ,alsge seminck laat vertrekken moet ge iemand anders halen nog. De Schutter ja en waarom niet als dit in het belang van de ploeg is? Hij mag van mij gerust zijn kans krijgen in het middenveld maar da vermindert dan weer Ken Van Damme zijn speelkansen. Seminck houden en Ken laten vertrekken dan maar? |
| 12 Jun 2010, 12:30 |
|
|
Duivelke
Hopelijk is het niet diene Bob Cousin van Beveren. Die heeft ook nog geen ploeg denk ik.
Geef mij dan maar De Meersman van Dender.. |
| 12 Jun 2010, 12:43 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN een artikeltje over Van Den Steen, de grote sportieve baas. de club zou zo goed als rond zijn met een hangende spits en linkermiddenvelder uit tweede klasse. (basisspelers?) Ook voegt hij eraan toe dat Delclef de vervanger is van Seminck (ik moet eens goed lachen). Seminck wil nu wel inleveren maar er zijn verdedigers genoeg volgens hem. En van Crispijn verwachten ze precies ook wel het één en ander, ik ben benieuwd. en TT komt niet bij de A-kern, hij moet in de B-kern blijven als hij niet wil vertrekken. Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt. ik heb niet gezegd dat Delclef niet kan meevallen hé. Maar om hem de vervanger van Seminck te noemen, sorry daar moet ik mee lachen. Alle respect tov Seminck is compleet weg. Proficiat olé! Ik weet ook wat we aan Michaël gehad hebben en hij verdiend zeker en vast het nodige respect want zijn staat van dienst mag zeker en vast gezien worden.Spijtig dat hij zal vertrekken. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 12 Jun 2010, 13:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Iendrachter90 schreef: ajoineuh schreef: Schamp Die wordt het alvast niet,als het 2de klassespelers zijn. Tim mathijs _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jun 2010, 13:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN een artikeltje over Van Den Steen, de grote sportieve baas. de club zou zo goed als rond zijn met een hangende spits en linkermiddenvelder uit tweede klasse. (basisspelers?) Ook voegt hij eraan toe dat Delclef de vervanger is van Seminck (ik moet eens goed lachen). Seminck wil nu wel inleveren maar er zijn verdedigers genoeg volgens hem. En van Crispijn verwachten ze precies ook wel het één en ander, ik ben benieuwd. en TT komt niet bij de A-kern, hij moet in de B-kern blijven als hij niet wil vertrekken. Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt. Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jun 2010, 13:28 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN een artikeltje over Van Den Steen, de grote sportieve baas. de club zou zo goed als rond zijn met een hangende spits en linkermiddenvelder uit tweede klasse. (basisspelers?) Ook voegt hij eraan toe dat Delclef de vervanger is van Seminck (ik moet eens goed lachen). Seminck wil nu wel inleveren maar er zijn verdedigers genoeg volgens hem. En van Crispijn verwachten ze precies ook wel het één en ander, ik ben benieuwd. en TT komt niet bij de A-kern, hij moet in de B-kern blijven als hij niet wil vertrekken. Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt. Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. Het is jammer dat Seminck zal vertrekken, maar om nu meteen zijn vervanger af te breken alvorens hij nog maar een bal heeft geraakt vind ik er wel wat over. Geef die jongen een eerlijke kans. Seminck evenaren, laat staan overtreffen zou heel straf zijn, maar aan hem om ons de mond te snoeren. Na een oefenmatch of 4-5 moet je de balans opmaken van de voorbereiding. Nu nog niet. Ik verwacht wel nog enkele transfers. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 12 Jun 2010, 13:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Casual1919 schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt. Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. Het is jammer dat Seminck zal vertrekken, maar om nu meteen zijn vervanger af te breken alvorens hij nog maar een bal heeft geraakt vind ik er wel wat over. Geef die jongen een eerlijke kans. Seminck evenaren, laat staan overtreffen zou heel straf zijn, maar aan hem om ons de mond te snoeren. Na een oefenmatch of 4-5 moet je de balans opmaken van de voorbereiding. Nu nog niet. Ik verwacht wel nog enkele transfers. Aja,nog 2 ne aanvaller en ne linkermiddevelder ![]() |
| 12 Jun 2010, 14:00 |
|
|
Junior
Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: Bakkie schreef: Aja,nog 2 ne aanvaller en ne linkermiddevelder ![]() En wie op de plaats van spelverdeler dan? Meer van prioritair belang dan nen back-up voor Wouter of Depoitre. |
| 12 Jun 2010, 14:14 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
bert schreef: Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: En wie op de plaats van spelverdeler dan? Meer van prioritair belang dan nen back-up voor Wouter of Depoitre. Verheyden of van damme dan maar é, als ons bestuur zegt enkel nog een aanvaller en linkermiddenvelder dan is dat zo.Volgens mij hebben we ook geen spits meer nodig,eerder nog iets voor vanachter maarja. |
| 12 Jun 2010, 14:17 |
|
|
Iendrachter90 schreef: bert schreef: Iendrachter90 schreef: En wie op de plaats van spelverdeler dan? Meer van prioritair belang dan nen back-up voor Wouter of Depoitre. Verheyden of van damme dan maar é, als ons bestuur zegt enkel nog een aanvaller en linkermiddenvelder dan is dat zo.Volgens mij hebben we ook geen spits meer nodig,eerder nog iets voor vanachter maarja. In het laatste nieuws staat toch een hangende spits. Zo kan er een diepe spits en een hangende spits zijn. De diepe spits is degene die doorgaans het dichtst naar de goal van de tegenstander voetbalt. De hangende spits kan een brugfunctie vervullen tussen middenveld en deze diepste spits, maar kan ook een afgeslagen bal opvangen om daaruit te scoren. Het is de bekende ‘nummer 10’-positie. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 12 Jun 2010, 14:30 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
bert schreef: Iendrachter90 schreef: Casual1919 schreef: En wie op de plaats van spelverdeler dan? Meer van prioritair belang dan nen back-up voor Wouter of Depoitre. Ge speelt ne 4-4-2 met Wouter en Depoitre als spitsen. Wie gaat ge dan vanvoor zetten als 1 van die 2 uitvalt? Ik vind ook da er centraal op het middenveld wa kan verbeteren maar eigenlijk hebde daar genoeg volk lopen hoor. |
| 12 Jun 2010, 14:33 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: vandaag in HLN een artikeltje over Van Den Steen, de grote sportieve baas. de club zou zo goed als rond zijn met een hangende spits en linkermiddenvelder uit tweede klasse. (basisspelers?) Ook voegt hij eraan toe dat Delclef de vervanger is van Seminck (ik moet eens goed lachen). Seminck wil nu wel inleveren maar er zijn verdedigers genoeg volgens hem. En van Crispijn verwachten ze precies ook wel het één en ander, ik ben benieuwd. en TT komt niet bij de A-kern, hij moet in de B-kern blijven als hij niet wil vertrekken. Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt. Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. Waarom heeft hij dan maar 1 match meegespeeld |
| 12 Jun 2010, 14:41 |
|
|
Freak
Casual1919 schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt. Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. Het is jammer dat Seminck zal vertrekken, maar om nu meteen zijn vervanger af te breken alvorens hij nog maar een bal heeft geraakt vind ik er wel wat over. Geef die jongen een eerlijke kans. Seminck evenaren, laat staan overtreffen zou heel straf zijn, maar aan hem om ons de mond te snoeren. Na een oefenmatch of 4-5 moet je de balans opmaken van de voorbereiding. Nu nog niet. Ik verwacht wel nog enkele transfers. ik breek niemand af ik reageerde hier gewoon op een krantenartikel: " Delclef vervanger van Seminck". en daar heb ik meer dan mijn bedenkingen bij. |
| 12 Jun 2010, 14:44 |
|
|
eendrachter'80 schreef: Bakkie schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Waaom zou Delclef niet meevallen?Het schijnt in ieder geval een speler te zijn die er telkens zijne kop voorlegt. Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. Waarom heeft hij dan maar 1 match meegespeeld Hij heeft wel wat meer matchen gespeeld dit jaar,maar vooral in het begin dan .Daarna was het idd veel minder. |
| 12 Jun 2010, 14:45 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Iendrachter90 schreef: eendrachter'80 schreef: Bakkie schreef: Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. Waarom heeft hij dan maar 1 match meegespeeld Hij heeft wel wat meer matchen gespeeld dit jaar,maar vooral in het begin dan .Daarna was het idd veel minder. heb ik niet gelezen dat hij een tijdje gekwetst is geweest? in hln staat er wel bij dat die spits ook op de 10 kan spelen |
| 12 Jun 2010, 14:49 |
|
| Pagina 14 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 345 Volgende |