|
|
| Pagina 16 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
ajoin_bart schreef: eendrachter'80 schreef: Gespeelde matchen 34 Aantal keer titularis 32 Aantal keer vervangen 6 Gespeelde minuten 2905 Gele kaarten 4 Rode kaarten 0 Goals 7 Owngoals 0 Penalty 1 Assists 0 als hij geen enkele assists heeft gegeven ? is dat voor een nummer 10 zeer slecht. Die werden mss niet bijgehouden. Denk als je zoveel matchen bij een middenmoter in 2e hebt meegespeeld, dat ge toch wel wat kunt ze... Hoop dat het snel officieel wordt want laat ons eerlijk zijn, als ge (bijna) altijd moogt spelen bij ne middenmoter in 2e klas waarom zou je dan graag een transfer naar 3e willen ? Mss omdat hij weet dat we top gaan spelen en hier veel winstpremies zullen vallen? Die assists zullen inderdaad niet bijgehouden zijn want ook bij Davy Claessens staat er een nul en van die weet ik nu wel heel zeker da hij assists gegeven heeft. Denys is ne goeie speler en als die komt, kan ik da alleen maar toejuichen. |
| 13 Jun 2010, 12:44 |
|
|
Freak
zwawi schreef: ajoin_bart schreef: eendrachter'80 schreef: Gespeelde matchen 34 Aantal keer titularis 32 Aantal keer vervangen 6 Gespeelde minuten 2905 Gele kaarten 4 Rode kaarten 0 Goals 7 Owngoals 0 Penalty 1 Assists 0 als hij geen enkele assists heeft gegeven ? is dat voor een nummer 10 zeer slecht. Die werden mss niet bijgehouden. Denk als je zoveel matchen bij een middenmoter in 2e hebt meegespeeld, dat ge toch wel wat kunt ze... Hoop dat het snel officieel wordt want laat ons eerlijk zijn, als ge (bijna) altijd moogt spelen bij ne middenmoter in 2e klas waarom zou je dan graag een transfer naar 3e willen ? Mss omdat hij weet dat we top gaan spelen en hier veel winstpremies zullen vallen? Die assists zullen inderdaad niet bijgehouden zijn want ook bij Davy Claessens staat er een nul en van die weet ik nu wel heel zeker da hij assists gegeven heeft. Denys is ne goeie speler en als die komt, kan ik da alleen maar toejuichen. wel een blaas, maar soit... |
| 13 Jun 2010, 12:49 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Casual1919 schreef: Bakkie schreef: Hier in Wetteren vinden ze het heel jammer dat ze Declef kwijt zijn. Het is jammer dat Seminck zal vertrekken, maar om nu meteen zijn vervanger af te breken alvorens hij nog maar een bal heeft geraakt vind ik er wel wat over. Geef die jongen een eerlijke kans. Seminck evenaren, laat staan overtreffen zou heel straf zijn, maar aan hem om ons de mond te snoeren. Na een oefenmatch of 4-5 moet je de balans opmaken van de voorbereiding. Nu nog niet. Ik verwacht wel nog enkele transfers. ik breek niemand af ik reageerde hier gewoon op een krantenartikel: " Delclef vervanger van Seminck". en daar heb ik meer dan mijn bedenkingen bij. Om Delclef dé vervanger van Seminck te noemen vind ik niet fair van Vandesteen. Seminck mocht al voor de komst van Delclef oprotten van het bestuur. Dit is een flauw excuus om nu het vertrek van Seminck te rechtvaardigen. Delclef is een goede speler, maar speelt vooral op de flank. Bij mij weten was Seminck op zijn best in het centrum. Die uitspraak in de krant vind ik dus op niets slaan. Dat ze gewoon eerlijk zijn en zeggen da Seminck gewoon niet meer in hun plannen past. Het enige wat ze nu bereiken is grote druk leggen bij een jongen als Delclef omdat die zogezegd de vervanger is van een clubmonument... _________________ http://whitescreen.skynetblogs.be/ |
| 13 Jun 2010, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Time to move on - eerst ni willen inleveren, nu wel... Te laat hé. Ja, en als we dat niet geloven maken ze ons iet anders wijs zeker ? Soit, ik kom hier met nieuwjaar nog wel eens op terug. _________________ If you never try, you'll never know |
| 13 Jun 2010, 17:03 |
|
|
Ancien
Ik heb vandaag een gesprek gevoerd met Michael Seminck, ik hoef jullie niet te vertellen dat hij zwaar ontgoocheld is in zijn club en zeker de manier waarop hij Eendracht Aalst moet verlaten.
Hij belde mij ondermeer naar aanleiding van het krantenartikel van zaterdag in het HLN, waar M. Van den Steen beweerde dat hij niet vroeger over het financiële wilde onderhandelen. Raar, want Michael heeft volgens zijn bewering nooit een gesprek gehad hierover met M.Van den Steen, laat staan een uitnodiging voor een gesprek, alleen met ondervoorzitter Frank De Roose had hij een positief onderhoud, maar blijkbaar was hij toen al voor de sportief verantwoordelijke overbodig en mocht hij naar een andere club uitzien. Wat ik volgens mijn bescheiden mening kan besluiten uit dit alles, is het feit dat Michael niet meer paste in de sportieve plannen van de trainer. Man man man, wat heb ik het er toch moeilijk mee, want ik heb Michael altijd een fantastische clubspeler gevonden, in ieder geval ga ik alvast als trouwe fan meerdere wedstrijden van Michael volgen, en zal men mij op den Iendracht wat minder zien. Eerstdaags zal hij in alle eerlijkheid zijn versie geven van de feiten, en wil hij tevens van de gelegenheid gebruik maken om de Iendrachtfans hartelijk te bedanken. Enfin, zijn opvolger Preben Delclef noemde Michael een goeie en karaktervolle speler en ikzelf wil Preben langs deze weg het allerbeste toewensen bij Eendracht Aalst. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 13 Jun 2010, 20:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
In mijn ogen maakt het bestuur hier toch wel een fout door het contract van Michael niet te verlengen.
De toekomst zal uitwijzen of ze het bij het rechte eind hadden. Van mij krijgt Preben alle vertrouwen maar Michael doen vergeten zal hij nooit kunnen, daarvoor zit mijn respect voor hem veel te diep. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 14 Jun 2010, 7:22 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Hugo schreef: Ik heb vandaag een gesprek gevoerd met Michael Seminck, ik hoef jullie niet te vertellen dat hij zwaar ontgoocheld is in zijn club en zeker de manier waarop hij Eendracht Aalst moet verlaten. Hij belde mij ondermeer naar aanleiding van het krantenartikel van zaterdag in het HLN, waar M. Van den Steen beweerde dat hij niet vroeger over het financiële wilde onderhandelen. Raar, want Michael heeft volgens zijn bewering nooit een gesprek gehad hierover met M.Van den Steen, laat staan een uitnodiging voor een gesprek, alleen met ondervoorzitter Frank De Roose had hij een positief onderhoud, maar blijkbaar was hij toen al voor de sportief verantwoordelijke overbodig en mocht hij naar een andere club uitzien. Wat ik volgens mijn bescheiden mening kan besluiten uit dit alles, is het feit dat Michael niet meer paste in de sportieve plannen van de trainer. Man man man, wat heb ik het er toch moeilijk mee, want ik heb Michael altijd een fantastische clubspeler gevonden, in ieder geval ga ik alvast als trouwe fan meerdere wedstrijden van Michael volgen, en zal men mij op den Iendracht wat minder zien. Eerstdaags zal hij in alle eerlijkheid zijn versie geven van de feiten, en wil hij tevens van de gelegenheid gebruik maken om de Iendrachtfans hartelijk te bedanken. Enfin, zijn opvolger Preben Delclef noemde Michael een goeie en karaktervolle speler en ikzelf wil Preben langs deze weg het allerbeste toewensen bij Eendracht Aalst. ![]() Beste Hugo kan jij nu geloven dat ons bestuur niet altijd de waarheid zegt. Ik denk dat ons bestuur het financieel moeilijk heeft, maar dat zij er dan voor uitkomen,ons bestuur moet zich niet voor schamen want de supporters weten ondertussen welke financiële ramp zij hebben overgenomen. |
| 14 Jun 2010, 9:03 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
eendrachter'80 schreef: Hugo schreef: Ik heb vandaag een gesprek gevoerd met Michael Seminck, ik hoef jullie niet te vertellen dat hij zwaar ontgoocheld is in zijn club en zeker de manier waarop hij Eendracht Aalst moet verlaten. Hij belde mij ondermeer naar aanleiding van het krantenartikel van zaterdag in het HLN, waar M. Van den Steen beweerde dat hij niet vroeger over het financiële wilde onderhandelen. Raar, want Michael heeft volgens zijn bewering nooit een gesprek gehad hierover met M.Van den Steen, laat staan een uitnodiging voor een gesprek, alleen met ondervoorzitter Frank De Roose had hij een positief onderhoud, maar blijkbaar was hij toen al voor de sportief verantwoordelijke overbodig en mocht hij naar een andere club uitzien. Wat ik volgens mijn bescheiden mening kan besluiten uit dit alles, is het feit dat Michael niet meer paste in de sportieve plannen van de trainer. Man man man, wat heb ik het er toch moeilijk mee, want ik heb Michael altijd een fantastische clubspeler gevonden, in ieder geval ga ik alvast als trouwe fan meerdere wedstrijden van Michael volgen, en zal men mij op den Iendracht wat minder zien. Eerstdaags zal hij in alle eerlijkheid zijn versie geven van de feiten, en wil hij tevens van de gelegenheid gebruik maken om de Iendrachtfans hartelijk te bedanken. Enfin, zijn opvolger Preben Delclef noemde Michael een goeie en karaktervolle speler en ikzelf wil Preben langs deze weg het allerbeste toewensen bij Eendracht Aalst. ![]() Beste Hugo kan jij nu geloven dat ons bestuur niet altijd de waarheid zegt. Ik denk dat ons bestuur het financieel moeilijk heeft, maar dat zij er dan voor uitkomen,ons bestuur moet zich niet voor schamen want de supporters weten ondertussen welke financiële ramp zij hebben overgenomen. Wat betreft die financiële ramp moeten wij in de eerste plaats een aantal voorgaande bestuursleden danken om hun graai en weggooipolitiek. Verder denk ik dat het bestuur goed bezig is om die put op te vullen en deze mensen verdienen volgens mij het nodige krediet,EN HIERBIJ ZULLEN ER SOMS MINDER POPULAIRE BESLISSINGEN MOETEN GENOMEN WORDEN. Het bijeenhouden van deze kern zal ook al een succes zijn want de meesten onder ons vinden dit meer dan normaal! Verder is er nog versterking op komst dus waarom weeral paniek zaaien en negatief getinte posts de wereld in sturen. Ik heb hier reeds ergere bestuursleden meegemaakt in mijn geschiedenis als supporter en hoop dat met deze mensen en wij allen als supporters uiteindelijk iets succesvol kan opgebouwd worden. Niet vergeten spelers en bestuursleden zijn passanten die hier goed,minder goed en sommigen slecht werk afleveren. Ik sta in ieder geval voor 200% achter DEN IENDRACHT en laat ons positief aan de volgende competitie beginnen,de spelers en de club zullen er wel bij varen. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 14 Jun 2010, 9:32 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: eendrachter'80 schreef: Hugo schreef: Ik heb vandaag een gesprek gevoerd met Michael Seminck, ik hoef jullie niet te vertellen dat hij zwaar ontgoocheld is in zijn club en zeker de manier waarop hij Eendracht Aalst moet verlaten. Hij belde mij ondermeer naar aanleiding van het krantenartikel van zaterdag in het HLN, waar M. Van den Steen beweerde dat hij niet vroeger over het financiële wilde onderhandelen. Raar, want Michael heeft volgens zijn bewering nooit een gesprek gehad hierover met M.Van den Steen, laat staan een uitnodiging voor een gesprek, alleen met ondervoorzitter Frank De Roose had hij een positief onderhoud, maar blijkbaar was hij toen al voor de sportief verantwoordelijke overbodig en mocht hij naar een andere club uitzien. Wat ik volgens mijn bescheiden mening kan besluiten uit dit alles, is het feit dat Michael niet meer paste in de sportieve plannen van de trainer. Man man man, wat heb ik het er toch moeilijk mee, want ik heb Michael altijd een fantastische clubspeler gevonden, in ieder geval ga ik alvast als trouwe fan meerdere wedstrijden van Michael volgen, en zal men mij op den Iendracht wat minder zien. Eerstdaags zal hij in alle eerlijkheid zijn versie geven van de feiten, en wil hij tevens van de gelegenheid gebruik maken om de Iendrachtfans hartelijk te bedanken. Enfin, zijn opvolger Preben Delclef noemde Michael een goeie en karaktervolle speler en ikzelf wil Preben langs deze weg het allerbeste toewensen bij Eendracht Aalst. ![]() Beste Hugo kan jij nu geloven dat ons bestuur niet altijd de waarheid zegt. Ik denk dat ons bestuur het financieel moeilijk heeft, maar dat zij er dan voor uitkomen,ons bestuur moet zich niet voor schamen want de supporters weten ondertussen welke financiële ramp zij hebben overgenomen. Wat betreft die financiële ramp moeten wij in de eerste plaats een aantal voorgaande bestuursleden danken om hun graai en weggooipolitiek. Verder denk ik dat het bestuur goed bezig is om die put op te vullen en deze mensen verdienen volgens mij het nodige krediet,EN HIERBIJ ZULLEN ER SOMS MINDER POPULAIRE BESLISSINGEN MOETEN GENOMEN WORDEN. Het bijeenhouden van deze kern zal ook al een succes zijn want de meesten onder ons vinden dit meer dan normaal! Verder is er nog versterking op komst dus waarom weeral paniek zaaien en negatief getinte posts de wereld in sturen. Ik heb hier reeds ergere bestuursleden meegemaakt in mijn geschiedenis als supporter en hoop dat met deze mensen en wij allen als supporters uiteindelijk iets succesvol kan opgebouwd worden. Niet vergeten spelers en bestuursleden zijn passanten die hier goed,minder goed en sommigen slecht werk afleveren. Ik sta in ieder geval voor 200% achter DEN IENDRACHT en laat ons positief aan de volgende competitie beginnen,de spelers en de club zullen er wel bij varen. ![]() Begrijp mij niet verkeerd ik steun ook ons bestuur voor 200 % en zal dat altijd blijven doen, Ik ben ook teleurgesteld dat Mich niet mag blijven maar aan de andere kant begrijp ik zeer goed dat het voor het bestuur financieel allemaal haalbaar moet zijn. |
| 14 Jun 2010, 11:10 |
|
|
Ancien
Dat is ook zoiets waar Michael zich aan ergert, men doet uitschijnen alsof hij één van de duurste spelers was bij den Iendracht, terwijl er hier andere dure vogels rondlopen.
Waar blijft er nog over van hun fameuse plan 90 waarbij eigen kweek voorrang kreeg, nee Michael paste niet meer in de plannen van de sportieve verantwoordelijken en daarmee is voor mij de zaak afgesloten. De enige les die ik hier uit trek is dat de voetbalwereld een harde wereld is. Stank voor dank! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Jun 2010, 12:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Hheel jammer voor michael Seminck, maar door zijn blessures zit zijn carriere bij den eendracht erop als hij niet geblesseert was geraakt zouden we deze discussie niet moeten voeren, jammer voor een clubicoon
En heeft de Llio nu al een club, ik heb gehoord dat Hoek zijn nieuwe club zou worden? Ik las gisteren op sportwereld.be dat Lio zijn contract had verlengd, ik kreeg bijna een infarct, het bleek dan dat het een artikel was van enkele jaren terug ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 14 Jun 2010, 12:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik denk dat ze maar beter eens hun versies op elkaar gaan afstemmen tegen dat het supportersvergadering is, want op dit moment is het eigenlijk lachwekkend (maar triest).
Seminck zou beter ook het spelletje in de pers wat gaan meespelen, die mannen sluiten ze toch maar mooi in de armen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 14 Jun 2010, 15:59 |
|
|
Freak
Bram schreef: Ik denk dat ze maar beter eens hun versies op elkaar gaan afstemmen tegen dat het supportersvergadering is, want op dit moment is het eigenlijk lachwekkend (maar triest). Seminck zou beter ook het spelletje in de pers wat gaan meespelen, die mannen sluiten ze toch maar mooi in de armen. touché ![]() |
| 14 Jun 2010, 19:25 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ewout Denys (spelverdeler-Wetteren) en Bob Cousin (linksmidden-Oostende) naar EA.
| 15 Jun 2010, 7:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
SERRE schreef: Ewout Denys (spelverdeler-Wetteren) en Bob Cousin (linksmidden-Oostende) naar EA. Is het niet Beveren ipv Oostende , of gaat het om een andere speler ? |
| 15 Jun 2010, 7:43 |
|
| Pagina 16 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 345 Volgende |