Ex-spelers - Pagina 56 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 215
 Ex-spelers 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Bericht Re: Ex-spelers
De Veirman heeft hier gefaald. Hij kon niet omgaan met de druk en dat moet een keeper hier als de beste kunnen... Elders heeft hij bewezen wat hij waard isl, maar ik weet niet of Racing de ideale ploeg voor hem is, de supporters zijn daar ook nogal "hevig". Aan hem om het tegendeel te bewijzen...

15 Jun 2010, 23:45
Freak

Leeftijd: 45
Makke schreef:
Trouwens, die De Veirman ... wat voor een keeper is dat feitelijk ?

Ik kom 21 jaar kijken en hij is één van de weinige spelers die op mij een diepe indruk heeft nagelaten. Ik word soms 's nachts nog wakker badend in het zweet van onze eindrondematch tegen Wezet. Ik probeer dat te verwerken door er over te praten.

Als het jullie bedoeling is om hoog te spelen (op het veld) en er veel ruimte achter jullie verdediging ligt, vrees ik het ergste. Plus druk bij jullie wegens veel supporters en direct terug willen overgaan. Ik zie dat hij voor twee jaar plus optie heeft getekend. Ik wens jullie veel plezier...

16 Jun 2010, 7:25
Ancien

Leeftijd: 38
El Corredor schreef:
Ik kom 21 jaar kijken en hij is één van de weinige spelers die op mij een diepe indruk heeft nagelaten. Ik word soms 's nachts nog wakker badend in het zweet van onze eindrondematch tegen Wezet. Ik probeer dat te verwerken door er over te praten.

Als het jullie bedoeling is om hoog te spelen (op het veld) en er veel ruimte achter jullie verdediging ligt, vrees ik het ergste. Plus druk bij jullie wegens veel supporters en direct terug willen overgaan. Ik zie dat hij voor twee jaar plus optie heeft getekend. Ik wens jullie veel plezier...

:plat:

16 Jun 2010, 8:31
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
Makke schreef:
Trouwens, die De Veirman ... wat voor een keeper is dat feitelijk ?

Allez kom - ni overdrijven hé El Corredor, die twee corners waren wel perfect getrapt hé... Plus: de kamikazementaliteit van de Lieven gaan ze bij Racing Mechelen echt wel smaken... Hij tackelt / karatekidt zelfs tegen de middenlijn, dus aan vechtlust geen gebrek... :D

16 Jun 2010, 9:08
Ancien

DT schreef:

Allez kom - ni overdrijven hé El Corredor, die twee corners waren wel perfect getrapt hé... Plus: de kamikazementaliteit van de Lieven gaan ze bij Racing Mechelen echt wel smaken... Hij tackelt / karatekidt zelfs tegen de middenlijn, dus aan vechtlust geen gebrek... :D

Oh ja, nog goed om weten beste Racing vrienden -> als hij dan rood pakt, zie dat op de weg naar de kleedkamers de deuren OPEN staan, anders riskeer je hem nog een maand extra kwijt te zijn met een handbreuk...

16 Jun 2010, 9:10
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik weet dat velen er hier anders over denken, maar ik vind De Veirman nog altijd een goede keeper. Hij heeft de kwaliteiten, maar net als bij Vaesen, Baert, ... is het er bij ons niet uitgekomen. De druk op keepers bij ons is heel groot en velen gaan daar aan ten onder.

16 Jun 2010, 12:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Op zijn lijn is hij goed, in veel gevallen zal dat volstaan om 1e keeper te zijn in 3de nationale.
Clepkens is ook een typische lijnkeeper met sterke reflexen, meer moet ge daar ook niet van maken.

16 Jun 2010, 13:09
Scholier

Bram schreef:
Op zijn lijn is hij goed, in veel gevallen zal dat volstaan om 1e keeper te zijn in 3de nationale.
Clepkens is ook een typische lijnkeeper met sterke reflexen, meer moet ge daar ook niet van maken.

Klopt. Clepkens heeft superreflexen en daar ligt zijn sterkte. Al de rest was ook een pak minder (één surplus had hij wel : hij kon penaltys omzetten :D )

16 Jun 2010, 13:20
Vaste Waarde

Leeftijd: 41
Smetje schreef:
Ik weet dat velen er hier anders over denken, maar ik vind De Veirman nog altijd een goede keeper. Hij heeft de kwaliteiten, maar net als bij Vaesen, Baert, ... is het er bij ons niet uitgekomen. De druk op keepers bij ons is heel groot en velen gaan daar aan ten onder.

Nu ook niet overdrijven e. Het is groter dan bij andere 3de en 4de klassers, maar ik vind het logischer dat eerder een Green op een WK zo nen flater begaat en niet met de druk kan omgaan dan een Veirman tegen Visé.
Hij zal wel zijn kwaliteiten hebben, maar die liggen niet in 3de klasse of hoger.

16 Jun 2010, 20:27
Ancien

Diene Max Eberl die in het seizoen 1997-98 voor den Iendracht speelde, is nu sportief directeur van Borussia Mönchengladbach. :hmm:
Ik heb zijn foto eens bekeken op de website van Gladbach en inderdaad diene kop vergeet ge niet, ik ben er zeker van dat het om onze ex-speler gaat.

30 Jun 2010, 22:57
Ancien

Hugo schreef:
Diene Max Eberl die in het seizoen 1997-98 voor den Iendracht speelde, is nu sportief directeur van Borussia Mönchengladbach. :hmm:
Ik heb zijn foto eens bekeken op de website van Gladbach en inderdaad diene kop vergeet ge niet, ik ben er zeker van dat het om onze ex-speler gaat.

Kleine correctie Hugo, diene Max Eberle heeft hier inderdaad een uur op het veld gelopen dat seizoen - namelijk het uur dat Kanaal 3 kwam filmen en dat de ploegfoto voor dat seizoen werd gemaakt (waar hij ook opstaat). Hij raakte echter niet door de medische keuringen wegens knieperikelen en heeft buiten die ene dag bij de voorstelling nooit de ons zo dierbare Eendracht outfit gedragen...

01 Jul 2010, 11:38
Ancien

Leeftijd: 55
DT schreef:
Hugo schreef:

Kleine correctie Hugo, diene Max Eberle heeft hier inderdaad een uur op het veld gelopen dat seizoen - namelijk het uur dat Kanaal 3 kwam filmen en dat de ploegfoto voor dat seizoen werd gemaakt (waar hij ook opstaat). Hij raakte echter niet door de medische keuringen wegens knieperikelen en heeft buiten die ene dag bij de voorstelling nooit de ons zo dierbare Eendracht outfit gedragen...

Die heeft hier inderdaad gèèn minuut gespeeld. Wat de Veirman betreft, tja, goed was het niet, langs de andere kant, Verbist kon hier in velen hun ogen ook niets goed doen he, en die versierde nog een transfer naar 1ste...en speelde er toch een volledig en goed seizoen...

01 Jul 2010, 13:25
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 60
En toch vond ik Lieven gene slechte keeper maar er wordt in Aalst inderdaad héél veel van onze keepers verwacht en ook vind ik dat er bij het kleinste foutje van een doelman veel kritiek is. Als een aanvaller een reuzekans laat liggen wordt daar minder over gesproken, uiteraard is dat mijn persoonlijke mening.

01 Jul 2010, 16:11
Nationale Ploeg

Ik vond De Veirman beter dan Verbist. Maar dat ligt veelal aan het feit dat Verbist er echt wel me zijn klak naar smeet. Stond toen ook een kilo of tien te dik, denk ik.

01 Jul 2010, 16:47
Ancien

Leeftijd: 65
De Jean schreef:
Ik vond De Veirman beter dan Verbist. Maar dat ligt veelal aan het feit dat Verbist er echt wel me zijn klak naar smeet. Stond toen ook een kilo of tien te dik, denk ik.

... en het volgend seizoen stond hij onder de lat bij Cercle, en hij is er nooit meer weggeraakt. Op 2 maanden 10 kilo afgevallen of zo? Verbist zal altijd te dik lijken, nu nog, maar 't is niet dat hij hier niks kon, dan zouden ze hem wel niet komen halen zijn, hé, Cercle of all teams, als die het talent al niet meer vinden wie dan nog in België?

01 Jul 2010, 18:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3213 berichten ]  Ga naar pagina 1 54 55 56 57 58 215