|
|
| Pagina 24 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Bartos schreef: Dani schreef: De Schutter staat de officiële site bij de verdedigers, je mag er al vanuitgaan dat hij ook komend seizoen op de backlinkspositie zal staan. Hoe spijtig het ook is voor De Schutter zelf, maar met de huidige kern denk ik dat dit voor het ploegbelang ook de beste optie zou zijn, momenteel hebben we namelijk genoeg centrale middenvelders, maar toch niet veel opties op linksachter (tenzij Ringoot of Delclef zich daar echt gaan manifesteren). . we hebben vorig seizoen veel punten behaald met het zwakste centrale middenveld van derde, wat tegen de topploegen ook duidelijk is geworden.voor het ploegbelang, daar kunnen ze zich niet meer achter wegsteken, ze hebben genoeg tijd gehad om een vervanger te zoeken voor op backlinks en hebben die misschien al met delclef en ringoot. we hebben in onze kern geen sterkere verdedigende middenvelder lopen dan de schutter, wat hij de eerste maanden hier bij ons ook al heeft bewezen,met welke reden zou hij op het midden zijn kans dan niet krijgen? |
| 17 Jun 2010, 16:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
witteken schreef: Bartos schreef: Dani schreef: De Schutter staat de officiële site bij de verdedigers, je mag er al vanuitgaan dat hij ook komend seizoen op de backlinkspositie zal staan. Hoe spijtig het ook is voor De Schutter zelf, maar met de huidige kern denk ik dat dit voor het ploegbelang ook de beste optie zou zijn, momenteel hebben we namelijk genoeg centrale middenvelders, maar toch niet veel opties op linksachter (tenzij Ringoot of Delclef zich daar echt gaan manifesteren). . we hebben vorig seizoen veel punten behaald met het zwakste centrale middenveld van derde, wat tegen de topploegen ook duidelijk is geworden.voor het ploegbelang, daar kunnen ze zich niet meer achter wegsteken, ze hebben genoeg tijd gehad om een vervanger te zoeken voor op backlinks en hebben die misschien al met delclef en ringoot. we hebben in onze kern geen sterkere verdedigende middenvelder lopen dan de schutter, wat hij de eerste maanden hier bij ons ook al heeft bewezen,met welke reden zou hij op het midden zijn kans dan niet krijgen? Als delclef tegenvalt ,dan kan podevijn nog altijd opdraven.Trouwens vorig jaar zwakste middenveld en nu zwakste verdediging vanaf het moment dat er 1iemand uitvalt.En als er iemand uitvalt zal de schutter idd het slachtoffer worden om weer vanachter te moeten spelen(als hij dat zo al niet moet doen) |
| 17 Jun 2010, 16:47 |
|
|
forumlegende
Ik geloof nooit dat de trainer De Schutter gaat uitspelen als verdedigende middenvelder.
We hebben daar al met Verheyden, Kestens en Van Damme 3 spelers. Het zal op den back links worden vrees ik voor hem. Persoonlijk vind ik dat dan ook de beste keuze op dit moment. |
| 17 Jun 2010, 17:10 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Ewel, je kan nu eens vragen stellen aan het bestuur.
Ze zullen dat wel weten zeker wat de plannen zijn voor De Schutter, indien iedereen fit is? |
| 17 Jun 2010, 17:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Dani schreef: Ik geloof nooit dat de trainer De Schutter gaat uitspelen als verdedigende middenvelder. We hebben daar al met Verheyden, Kestens en Van Damme 3 spelers. Het zal op den back links worden vrees ik voor hem. Persoonlijk vind ik dat dan ook de beste keuze op dit moment. als je liever kestens en verheyden ziet spelen dan de schutter |
| 17 Jun 2010, 17:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Pai schreef: Ewel, je kan nu eens vragen stellen aan het bestuur. Ze zullen dat wel weten zeker wat de plannen zijn voor De Schutter, indien iedereen fit is? idd goede vraag voor volgende week vrijdag , alleen mag iedereen daar niet bij zijn hé |
| 17 Jun 2010, 17:37 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witteken schreef: we hebben vorig seizoen veel punten behaald met het zwakste centrale middenveld van derde Anders moet ge hier eens belachelijk doen zeg . Ik geef zeker toe dat er centraal op het middenveld veel ruimte voor verbetering was, maar ge moet nu ook niet overdrijven hé. Tegen 80% van de tegenstanders volstond dat middenveld ruimschoots om de tegenstander weg te spelen. Inderdaad, tegen de ploegen die bovenaan stonden, kregen ze dikwijls geen voet aan de grond, maar daarom zijt ge nog niet het zwakste centrale middenveld van derde hé. Wit en zwart zijn dan wel onze clubkleuren, maar ge moet dat niet zo letterlijk nemen dat ge alles in het belachelijke gaat trekken. |
| 17 Jun 2010, 17:41 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
witteken schreef: idd goede vraag voor volgende week vrijdag , alleen mag iedereen daar niet bij zijn hé "Stel jullie vraag aan het bestuur !" |
| 17 Jun 2010, 17:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
witteken schreef: als je liever kestens en verheyden ziet spelen dan de schutter Ik vond Kestens eerlijk gezegd niet zo slecht hoor. Ok, tis niet de man die voor de opening gaat zorgen, maar dat is De Schutter evenmin hoor. Maar zet Kestens naast een goeie spelverdeler en die kan zeker zijn nut hebben voor de ploeg. |
| 17 Jun 2010, 17:44 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik versta niet goed waarom Kestens van Hamme in 2de via Aalst in 3de naar Terjoden Welle zou gaan trekken.... die kerel kan toch (veel) beter dan dat ?
Ik vind hem in ieder geval een nuttige speler, geen topper en ook geen dragende speler, maar hij in 3de klasse zeer zeker nuttig. _________________ If you never try, you'll never know |
| 17 Jun 2010, 17:50 |
|
|
Vaste Waarde |
op de vergadering is mijn eerste vraag wat er met troch gebeurd is en wat ze van plan zijn omdat op te lossen!? kben benieuwd wat de trainer en bestuur erop te zeggen heeft
| 17 Jun 2010, 17:52 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Ik vind hem in ieder geval een nuttige speler, geen topper en ook geen dragende speler, maar hij in 3de klasse zeer zeker nuttig. Bovendien een supermentaliteit, nooit morren en speelt elke keer zijn match... En heeft toch vier doelpunten gemaakt ook met daarbij oa de eerste op Racing Waregem en een heel belangrijke op Temse... Het is niet omdat het duo Verheyden - Kestens niet werkt, dat een duo Kestens - Denys niet zou marcheren hé... De beste elf zullen spelen en we hebben aan het afgelopen seizoen gezien dat iedereen nodig is... zie maar de match op Boom... Kestens overladen met alle zonden vind ik er dan ook over... Ewen zijn periode onder VDH was anders ook redelijk dramatisch en niet vergeten dat Kristof's volledige voorbereiding in het water is gevallen door blessure... Dat blijft een heel seizoen in de kleren zitten... |
| 17 Jun 2010, 18:27 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Iemand die zijn eigen ruiten in gooit,waarom zou hij dan na het verlof een nieuwe kans moeten krijgen ik ga dat op mijn werk ook eens proberen ik zou rap ne shot onder mijn gat krijgen zelfs na 20 jaar dienst.Ik werk al 40 jaar en ik kan u in alle eerlijkheid zeggen, moesten er velen van hun werkgever geen tweede of zelfs derde kans krijgen dan zouden er nog veel meer werklozen rondlopen. ![]() Zou hij bij jullie dan geen jobke kunnen krijgen want ik vrees dat het iendracht avontuur er op zit voor hem.![]() Heeft alle jeugdreeksen als kapitein doorlopen, en kwam op zeer jonge leefttijd in het eerste elftal is daarna nooit meer uit de ploeg verdwenen en heeft dit seizoen voor het eerst, in wat jij omschrijft als een Iendracht-avontuur te maken gehad met een zware blessure, waarvan hij nu de gevolgen draagt. Ik heb het in een vorige post reeds gezegd de zaak is voor mij gesloten, ik zal Michael zeker volgen met nog enkele mensen die hem al jaren trouw volgen. Zodanig dat ik voor het eerst in vele jaren, misschien noodgedwongen meerdere wedstrijden van mijn club zal moeten missen. Bakkie, maak je geen zorgen om Michael, zal wel een mooi clubje vinden. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jun 2010, 18:45 |
|
|
Freak
Bartos schreef: Dani schreef: De Schutter staat de officiële site bij de verdedigers, je mag er al vanuitgaan dat hij ook komend seizoen op de backlinkspositie zal staan. Hoe spijtig het ook is voor De Schutter zelf, maar met de huidige kern denk ik dat dit voor het ploegbelang ook de beste optie zou zijn, momenteel hebben we namelijk genoeg centrale middenvelders, maar toch niet veel opties op linksachter (tenzij Ringoot of Delclef zich daar echt gaan manifesteren). Wat betreft de kern, net als het voorbije seizoen hebt ge zeker een kern waarmee ge de titel kunt en moet ambiëren. Of we versterkt zijn, dat zal de toekomst wel uitwijzen, al denk ik persoonlijk dat het niveau van de kern vergelijkbaar is met dat van het voorbije seizoen. Puntjes van kritiek wat mij betreft zijn enerzijds heel weinig wisselmogelijkheden voor de posities van centrale verdediger en diepe spits (eigenlijk voorin enkel Crispijn als back-up) en anderzijds nog veel minder gestalte dan vorig seizoen, en dat was toen al een pijnpunt. Maar kom, in derde heeft niemand een perfecte kern met een evenwaardig alternatief voor elke positie en als we dit seizoen een beetje gespaard blijven van blessures moet ge hiermee durven zeggen dat ge resoluut voor de titel gaat. in de analyse van Bartos kan ik mij nog het meeste vinden. Weinig gestalte, geen backup spits, en weinig tot geen wisselmogelijkheden voor centrale verdediger (kestens is dat niet). De beste transfers zijn de blijvers Depoitre, W. Moreels en De Schutter. De kern is ruim genoeg, al kon de samenstelling iets anders, maar soit. Als we een beetje gespaard blijven van blessures zie ik ons bovenin meedoen. En dit aangevuld met een toptrainer kan dit iets moois worden. (jawel, ik kom positief uit de hoek) |
| 17 Jun 2010, 19:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Hugo schreef: Bakkie schreef: Hugo schreef: Ik werk al 40 jaar en ik kan u in alle eerlijkheid zeggen, moesten er velen van hun werkgever geen tweede of zelfs derde kans krijgen dan zouden er nog veel meer werklozen rondlopen. ![]() Zou hij bij jullie dan geen jobke kunnen krijgen want ik vrees dat het iendracht avontuur er op zit voor hem.![]() Heeft alle jeugdreeksen als kapitein doorlopen, en kwam op zeer jonge leefttijd in het eerste elftal is daarna nooit meer uit de ploeg verdwenen en heeft dit seizoen voor het eerst, in wat jij omschrijft als een Iendracht-avontuur te maken gehad met een zware blessure, waarvan hij nu de gevolgen draagt. Ik heb het in een vorige post reeds gezegd de zaak is voor mij gesloten, ik zal Michael zeker volgen met nog enkele mensen die hem al jaren trouw volgen. Zodanig dat ik voor het eerst in vele jaren, misschien noodgedwongen meerdere wedstrijden van mijn club zal moeten missen. Bakkie, maak je geen zorgen om Michael, zal wel een mooi clubje vinden. ![]() Ging het hier niet over Troch ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Jun 2010, 19:19 |
|
| Pagina 24 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 345 Volgende |