|
|
| Pagina 26 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Xander schreef: josken1 schreef: Rupelboom schreef: als ik jullie transfers hier zie(en vooral de blijvers)dan denk ik dat jullie bestuur maar 1 ding over het hoofd heeft gezien....de verdediging.Moreels en depoitre als die een heel seizoen kunnen spelen ZONDER BLESSURES dan gaan die zeker brokken maken.Maar voor zover ik aalst vorig jaar gezien en gevolgd hebt is er achteraan toch geen kwaliteit bijgekomen(integendeel).En ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.Want ik blijf erbij Moreels de verdediger . Maar dit is mijn mening natuurlijk.Verder veel succes volgend seizoen .Hopelijk kunnen wij erin blijven'zal heel moeilijk worden)en zien we elkaar na 1 jaar terug. ![]() Ik heb Brecht dit seizoen iedere match gezien en is zeker een degelijke verdediger hoor Het enige minpunt aan onze verdedeging is dat er bijna geen wisselmogelijkheden zijn. Persoonlijk zie ik brecht ook niet graag spelen. Het liefst zou ik Filipovic en De Schutter centraal zien. Over het feit of ik nu liever de schutter of moreels heb ga ik mij niet uitspreken,maar denkt iedereen hier nu echt dat de schutter met zijn volle goesting vanachter gaat blijven spelen?Nee, nog een jaar vanachter en hij is weg.En we kunnen het hem niet eens kwalijk nemen dan. |
| 18 Jun 2010, 20:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
De Schutter speelt denkek toch wel graag centraal achteraan
|
| 18 Jun 2010, 20:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind het langs een kant wel riskant om hem als middenvelder te gaan bestempelen ook hoor, iedereen gaat er zomaar van uit dat hij het daar ook heel goed zou doen.
Allé, het is goed van hem dat hij die ambitie heeft, maar hij moet wel nog altijd bewijzen dat hij daar - voor een lange tijd - goed uit de voeten kan. Ivm Moreels: zijn wedstrijden tegen Boom waren wel erg dramatisch. Voor de rest net als Kestens een nuttige speler... genoeg voor 3de klasse. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jun 2010, 20:09 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: Ik vind het langs een kant wel riskant om hem als middenvelder te gaan bestempelen ook hoor, iedereen gaat er zomaar van uit dat hij het daar ook heel goed zou doen. Allé, het is goed van hem dat hij die ambitie heeft, maar hij moet wel nog altijd bewijzen dat hij daar - voor een lange tijd - goed uit de voeten kan. Ivm Moreels: zijn wedstrijden tegen Boom waren wel erg dramatisch. Voor de rest net als Kestens een nuttige speler... genoeg voor 3de klasse. Op Boom gaat Brecht bij geen enkel doelpunt in de fout en thuis speelt hij een sterke wedstrijd in tegenstelling tot Ringoot die nauwelijks een goede pas geeft en De Castro die zijn ploeg in de steek laat.Als er één kan uitvoetballen is het Brecht.Probleem is dat iedereen kijkt naar die die twee of drie mislukte passes terwijl men bij een ander kijkt naar twee goeie voorzettten. En wat Niels betreft die wil gewoon centraal in het middenveld staan maar blijkbaar ziet BVR dat anders net zoals hij Flippo centraal wil ipv op de flank.En een winnende trainer heeft altijd gelijk. |
| 18 Jun 2010, 20:50 |
|
|
Vaste Waarde
Xander schreef: josken1 schreef: Rupelboom schreef: als ik jullie transfers hier zie(en vooral de blijvers)dan denk ik dat jullie bestuur maar 1 ding over het hoofd heeft gezien....de verdediging.Moreels en depoitre als die een heel seizoen kunnen spelen ZONDER BLESSURES dan gaan die zeker brokken maken.Maar voor zover ik aalst vorig jaar gezien en gevolgd hebt is er achteraan toch geen kwaliteit bijgekomen(integendeel).En ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.Want ik blijf erbij Moreels de verdediger . Maar dit is mijn mening natuurlijk.Verder veel succes volgend seizoen .Hopelijk kunnen wij erin blijven'zal heel moeilijk worden)en zien we elkaar na 1 jaar terug. ![]() Ik heb Brecht dit seizoen iedere match gezien en is zeker een degelijke verdediger hoor Het enige minpunt aan onze verdedeging is dat er bijna geen wisselmogelijkheden zijn. Persoonlijk zie ik brecht ook niet graag spelen. Het liefst zou ik Filipovic en De Schutter centraal zien. Ik vind dat die een fantastisch seizoen heeft gespeeld. Hier en daar en foutje en zeker als hij op rechtsback diende te staan, maar toch...alles bij elkaar een sterk seizoen in mijn ogen. Af en toe een heerlijke lange bal- om het op zijn boskamps te zeggen- die hij op het piemeltje legde van zijn broeder. Laat hem nog wat harder worden en onze blonde poedel wordt nen echte pitbull. |
| 18 Jun 2010, 21:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
De Schutter zal niet in het midden komen , het zal denkek zo worden.
VDN Castro - Moreels - Filipovic - De Schutter Gallucci - Kestens - Denys- Cousin Depoitre-Moreels Spijtig voor Potjes en Van Damme maarja...optie is De Schutter centraal of rechtsback |
| 18 Jun 2010, 21:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
gweninho schreef: De Schutter zal niet in het midden komen , het zal denkek zo worden. VDN Castro - Moreels - Filipovic - De Schutter Gallucci - Kestens - Denys- Cousin Depoitre-Moreels Spijtig voor Potjes en Van Damme maarja...optie is De Schutter centraal of rechtsback Je opstelling is een mogelijkheid maar uiteindelijk speel je zelden met de ideale opstelling.Je speelt kampioen met een volledige kern.Voordeel van onze kern is dat er velen polyvalent zijn. Zo kan Wouter op elke aanvallende positie spelen.Niels kan dan weer op alle verdedigende positie spelen.Flipppo zowel centraal als op de flank.En zo kan ik er nog wel een paar opnoemen. Bovendien heb ik er mijn twijfels over dat BVR je mening deelt.Zeker als de berichten kloppen dat Kestens op zoek was en is naar een andere club. |
| 19 Jun 2010, 7:06 |
|
|
toevallige voorbijganger
Voor de twijfelaars Cousin speelde bij ons bijna uitsluitend als linkerflank.
In Beveren speelde hij dan weer centraal. Ik denk dat hij in Aalst eerder op links zal spelen. Daar met Ewout Denys in feite een 'nummer tien' werd aangetrokken. Succes ermee, dikke speler maar kiest misschien iets teveel zijn wedstrijden uit (maw soms wat onregelmatig). Was bij ons wel onze beste maar ja Deinze en Aalst kan je ook niet vergelijken Toch vind ik dit naar 3e klasse normen een serieuze toptransfer. Minpuntje karakter kan niet zwijgen tegen de scheids en is elk seizoen toch wel goed voor enkele kaarten dit kunnen zowel gele als rode zijn. ![]() |
| 19 Jun 2010, 16:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Deinze_Forever schreef: Voor de twijfelaars Cousin speelde bij ons bijna uitsluitend als linkerflank. In Beveren speelde hij dan weer centraal. Ik denk dat hij in Aalst eerder op links zal spelen. Daar met Ewout Denys in feite een 'nummer tien' werd aangetrokken. Succes ermee, dikke speler maar kiest misschien iets teveel zijn wedstrijden uit (maw soms wat onregelmatig). Was bij ons wel onze beste maar ja Deinze en Aalst kan je ook niet vergelijken Toch vind ik dit naar 3e klasse normen een serieuze toptransfer. Minpuntje karakter kan niet zwijgen tegen de scheids en is elk seizoen toch wel goed voor enkele kaarten dit kunnen zowel gele als rode zijn. ![]() Roel "spassjezot" van den Brande heeft hier toch ook min of meer zijn manieren gehouden? Dus afwachten met Cousin... _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 19 Jun 2010, 17:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
DavidSeal schreef: Deinze_Forever schreef: Voor de twijfelaars Cousin speelde bij ons bijna uitsluitend als linkerflank. In Beveren speelde hij dan weer centraal. Ik denk dat hij in Aalst eerder op links zal spelen. Daar met Ewout Denys in feite een 'nummer tien' werd aangetrokken. Succes ermee, dikke speler maar kiest misschien iets teveel zijn wedstrijden uit (maw soms wat onregelmatig). Was bij ons wel onze beste maar ja Deinze en Aalst kan je ook niet vergelijken Toch vind ik dit naar 3e klasse normen een serieuze toptransfer. Minpuntje karakter kan niet zwijgen tegen de scheids en is elk seizoen toch wel goed voor enkele kaarten dit kunnen zowel gele als rode zijn. ![]() Roel "spassjezot" van den Brande heeft hier toch ook min of meer zijn manieren gehouden? Dus afwachten met Cousin... Min of meer, toch, maar wel heel veel kaarten gepakt... |
| 19 Jun 2010, 21:23 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 47 Locatie: hofstade |
is da waar dat seminck naar rc mechelen vertrekt!!???
naar vierde! ![]() allesinds een teken van de ambitie van rcmechelen... als ge zo ne speler kunt binnenhalen... |
| 20 Jun 2010, 11:47 |
|
|
forumlegende |
supersossis schreef: is da waar dat seminck naar rc mechelen vertrekt!!??? naar vierde! ![]() allesinds een teken van de ambitie van rcmechelen... als ge zo ne speler kunt binnenhalen... kijk maar op hun site... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 20 Jun 2010, 12:24 |
|
|
Junior
gweninho schreef: De Schutter zal niet in het midden komen , het zal denkek zo worden. VDN Castro - Moreels - Filipovic - De Schutter Gallucci - Kestens - Denys- Cousin Depoitre-Moreels Spijtig voor Potjes en Van Damme maarja...optie is De Schutter centraal of rechtsback Das spelen zoals Van Der Haegen : Kestens die vanuit het midden constant airballen naar voor verstuurd, en Van Damme die over de grond probeert uitvoetballen op de bank zetten. ![]() |
| 20 Jun 2010, 12:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
het is goed dat we momenteel nog steeds over depoitre en moreels beschikken
maar voor het overige ben ik niet erg onder de indruk over de transfers om eerlijk te zijn. als moreels binnen de komende weken alsnog zou vertrekken, dan zijn we naar mijn aanvoelen enorm verzwakt ipv versterkt, of ze zouden al met een enorm straffe voetbalist moeten afkomen, wat ik tenzeerste betwijfel. soit..we zien het wel zeker?! |
| 20 Jun 2010, 22:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Davy schreef: het is goed dat we momenteel nog steeds over depoitre en moreels beschikken maar voor het overige ben ik niet erg onder de indruk over de transfers om eerlijk te zijn. als moreels binnen de komende weken alsnog zou vertrekken, dan zijn we naar mijn aanvoelen enorm verzwakt ipv versterkt, of ze zouden al met een enorm straffe voetbalist moeten afkomen, wat ik tenzeerste betwijfel. soit..we zien het wel zeker?! Vorig jaar was ook niemand onder de indruk van de broers Moreels, twee spelers van begot Sottegem. Nu zou onze beste transfer zijn dat Wouter niet weggaat... Wacht nog enkele maanden en evalueer de transfers dan. |
| 21 Jun 2010, 10:09 |
|
| Pagina 26 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 345 Volgende |