Wereldbeker 2010 - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 29
 Wereldbeker 2010 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Bericht Re: Wereldbeker 2010
Jan schreef:
Titus schreef:
maar dan nog ben ik ervan overtuigd dat Duitsland zich oververdiend had geplaatst.

Dat zullen we nooit weten, 't blijft een onvergeeflijke blunder en een schande...

Daarom vind ik het nu net jammer dat deze duidelijke goal niet gegeven werd. Nu bestaat nog altijd de illusie dat er meer in zat, terwijl het bij Engeland toch echt niet liep en Duitsland knap speelde. Die niet toegekende goal van Lampard is een afvallende bal en de eerste goal komt voort uit een center waar Neuer onder de bal doorgaat.

Hopelijk staan ze bij Engeland niet te lang stil bij dat doelpunt en gaan ze nadenken over wat er fout is gelopen en waarom het gewoon niet klikte. Capello zal waarschijnlijk zijn vel proberen te redden door naar die goal te verwijzen.

Maar inderdaad we zullen het nooit 100% zeker weten wat er was gebeurd als...

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

27 Jun 2010, 23:18
Ancien

Leeftijd: 55
Titus schreef:
salvador schreef:
Bakkie schreef:
Ja,dat was wel erg duidelijk die bal over de lijn,het had een gans andere wedstrijd geweest biij een 2-2ruststand,maar mij hoor je zeker niet klagen "deutschland uber alles"

Ze zouden eens hun liedje mogen veranderen, hangt een vies geurtje aan.
Hadden ze trouwens al meer dan zestig jaar geleden moeten doen...

En sorry, maar zo doorgaan, neen , niet mooi. Ik zou er niet fier op zijn.
Ik droom ervan dat er ooit eens een topkeeper in zo een situatie naar de arbiter gaat en zegt: "Arbiter, 't was wel goal, hoor..." Maar dat is dromen, en dat vind ik bijzonder spijtig. Sport heeft pas zin als het de wereld wat bijbrengt, en als het al begon met sportiviteit en fair play dan waren we al een heel eind ver. Maar het is in de sport net zoals in de economie vooral plat profiteren en rijk worden zonder enige scrupules. Mooi voorbeeld voor de jeugd...

Ik hoopte eerst dat de Duitsers er volgende ronde dan uitlagen, maar Argentinië van 't zelfde, ik kan toch moeilijk hopen dat Al Qaeda de kleedkamers opblaast voor de kwartfinale, hé...
Allez, misschien maken de Mexicanen nog 4 goals, de eerste valt hier juist... ;)

Jawadde, ook een reactie uit pure frustratie zeker?

Ten eerste, om mensen zoals u te plezieren -mensen die achter alles iets zoeken- worden de eerste twee strofen van het Duits volkslied al jaren niet meer gezongen. Dus Deutschland über alles wordt niet meer gezongen, wat er fout is aan vaderlandsliefde weet ik niet maar bon. Trouwens als u aanstoot neemt aan dat zinneke dan veronderstel ik dat je gedegouteerd bent van de marseillaise. Den oorlog is al 65 jaar gedaan...get over it.

En ten tweede, niet fier zijn op de manier waarop Duitsland doorgaat, pardon? Ik denk dat de Duitsers net heel fier mogen zijn op de manier waarop ze doorgaan. Ze hebben komaf gemaakt met het cliché van het Duits beton voetbal. Neuer moest naar de scheidsrechter gaan en zeggen dat het goal was? Daarvoor zijn de belangen toch veel te groot zeker, het was de lijnrechter die blunderde, daar kan Duitsland toch niet aan doen zeker. Natuurlijk was die bal over de lijn en moest die goal toegekend worden. Bij 2-2 was het inderdaad een andere match, zeker omdat Duitsland in een dipje zat na de 2-1, maar dan nog ben ik ervan overtuigd dat Duitsland zich oververdiend had geplaatst.

Duitsland speelde gewoon fris combinatievoetbal en Engeland speelde deze match zoals het zijn andere matchen op het WK had afgewerkt: met stroef spel, weinig uitgespeelde kansen en met de bibber op het lijf.

(y) Ik kijk heel graag naar "match of the day" op zaterdag, voor mij is de engelse competitie mss wel de mooiste, maar ik kan ook genieten van de "sportshau" waar ook mooie matchen te zien zijn. Ik wil maar zeggen ook al ben je voor Engeland en wat er gebeurd is, is spijtig maar zou dit de match doen kantelen hebben? Zèker gaan we dit nooit weten. Feit is, dat Engeland dit WK werkelijk nog niet kon overtuigen, en dat Duitsland bijwijlen toch fris voetbal bracht. En wat dat volkslied betreft, tja als je over oorlogen begint dan vrees ik dat je ook iets moet hebben tegen, Fransen, Nederlanders, Spanjaarden...

28 Jun 2010, 9:56
forumlegende

Mannekes, dit hoort toch bij het voetbal ?

Ik herinner me nog de kwalificatiematch voor Euro2004 van België in Bulgarije : de beste ref van de wereld, de Italiaan Colina, zag een strafschopfout -van de zuiverste in zijn soort- op Mbo Mpenza niet.

Geen strafschop, geen doelpunt, geen overwinning, geen kwalificatie.
Dat is voetbal.

Afgekeurd kopbaldoelpunt van Wilmots tegen Brazilië. Er was helemaal niets aan de hand.
Dat is voetbal.

En dan zijn er ongetwijfeld een pak momenten dat wij de beslissingen van de ref hebben meegehad maar die vergeet je natuurlijk...dat is óók voetbal.

28 Jun 2010, 11:02
Freak

Leeftijd: 35
Dani schreef:

Ik herinner me nog de kwalificatiematch voor Euro2004 van België in Bulgarije : de beste ref van de wereld, de Italiaan Colina, zag een strafschopfout -van de zuiverste in zijn soort- op Mbo Mpenza niet.

Dat is voetbal.

Afgekeurd kopbaldoelpunt van Wilmots tegen Brazilië. Er was helemaal niets aan de hand.
Dat is voetbal.

En dan zijn er ongetwijfeld een pak momenten dat wij de beslissingen van de ref hebben meegehad maar die vergeet je natuurlijk...dat is óók voetbal.

Een penalty niet fluiten:interpretatie of positionering van de ref
Een fout niet ofwel fluiten:juist zelfste(alhoewel dat het soms ook gwn onkunde is van de ref natuurlijk)
Tot hier isdat idd voetbal.
Maar een bal dat zo duidelijk achter de doellijn botst of een speler die alleen voor de goal staat,hij was echt de laatste op het veld.Daar is geen interpretatie vatbaar. En zowel rosetti als larrionda stonden in de positie om zelf te kunnen zien of de bal binnen was en of het offside was. De italianen zagen hun fout in,maar dhr.rosetti had het lef niet om die goal alsnog af te keuren.De reden waarom ayroldi zijn vlag niet omhoog hield,was omdat hij niet wist of tevez de bal al dan niet geraakt had en rosetti wist goe genoeg dat tevez den bal geraakt had ,dus conclusie na het overleg had hij die goal moeten afkeuren.En dieje lijnrechter in duitsland-england dieje was nog erger dieje bleef zelfs zijn gelijk volhouden tegen de spelers van england.

28 Jun 2010, 11:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Dani schreef:

Dat is voetbal.

Dat is voetbal.

'Dat is voetbal' vind ik te simpel als uitleg. De Fifa heeft er mede voor gezorgd dat het voetbal over de loop der tijd naast een sportieve ook een commerciële aangelegenheid is geworden waar veel financiële belangen mee gemoeid zijn. Dat impliceert dat ze er ook moeten voor zorgen dat die financiële belangen voor alle partijen (dus ook voor de clubs) tot het uiterste worden gevrijwaard en dat is op dit ogenblik verre van het geval. De uitschakeling van een team laten afhangen van een dergelijke arbitrale flater mag in feite nooit gebeuren.

28 Jun 2010, 13:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
De toekomstige wereldkampioen speelt straks om 16.00 nog een verplicht tussendoortje tegen Slovakije.
Dit in afwachting van de clash aanstaande vrijdag tegen Brazilië. :)

28 Jun 2010, 13:18
Nationale Ploeg

chunga schreef:
De toekomstige wereldkampioen speelt straks om 16.00 nog een verplicht tussendoortje tegen Slovakije.
Dit in afwachting van de clash aanstaande vrijdag tegen Brazilië. :)

:lol: Tussendoortje?? , pas maar op dat ze vandaag hun caravan niet mogen gereedmaken richting holland

Mijn hart is wit en zwart !

28 Jun 2010, 13:22
Ancien

Leeftijd: 55
En dan zeggen ze soms arrogante Duitsers, nen ollander dàs pas arrogant voor mij.

28 Jun 2010, 15:22
Vaste Waarde

Schot van Lampard dan toch niet over de lijn?
De FIFA weigert vragen over de falende scheidsrechters te beantwoorden. En mogelijk hebben ze gelijk. Er bestaat immers een bewijs dat het schot van Frank Lampard de lijn niet heeft overschreden.
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... er-de-lijn

28 Jun 2010, 17:16
Vaste Waarde

borre31 schreef:
De FIFA weigert vragen over de falende scheidsrechters te beantwoorden. En mogelijk hebben ze gelijk. Er bestaat immers een bewijs dat het schot van Frank Lampard de lijn niet heeft overschreden.

Op de foto is het nu toch wel duidelijk, bal was niet over de lijn :plat:

28 Jun 2010, 18:48
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 49
WLM: [email protected]
even tussendoor... het stukje tekst deutschland uber alles is in de jaren '50 veranderd. Dus wees gerust, dat zingt men niet meer. Altans niet bij officiele gelegenheden.... :cool:

30 Jun 2010, 13:33
Freak

josken1 schreef:
borre31 schreef:

Op de foto is het nu toch wel duidelijk, bal was niet over de lijn :plat:

Ze mogen alleszins alle 2inpakken larrionda en rosetti.Ook busacca naar huis gestuurd wat maakt dat de bleeckere en webb nu de eerste in rij ziijn om als uefa ref een eventuele finale te krijgen .Als nederland de finale haalt,is het wel niet mogelijk.

30 Jun 2010, 13:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
borre31 schreef:

Afbeelding

30 Jun 2010, 13:42
Vaste Waarde

Afbeelding

01 Jul 2010, 21:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Nederland- Brazilié 0-1 :rolandjen:

02 Jul 2010, 16:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 423 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21 29