|
|
| Pagina 9 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:12 Berichten: 1026 Leeftijd: 54 Locatie: mollem-asse |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Heeft Ronse meer betaald misschien?
| 29 Jun 2010, 15:21 |
|
|
Vaste Waarde
De_steve schreef: gweninho schreef: Ik kan gaan kijken omda mijn rapportjen goe is en ik ni nort oudercontact moen Kdenk wel da er bekan geen volk gaat zijn : voetbal op tv , terrasjesweer , inderdaad oudercontacte e.d. Kben toch is curieus van onze nieuwe jongens Wel spijtig da Anderlecht waarschijnlijk met 5,6 a-kern spelers zal spelen en de rest b-kern , maarja Ik denk wel dat er volk zal komen, door het goede weer, de presentatie van de ploeg... Is het al bekend met welke spelers RSCA gaat afzakken? Tom dice komt ook e. da werd hier wel isj vergeten precies |
| 29 Jun 2010, 15:23 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
zandbergske schreef: Heeft Ronse meer betaald misschien? Waarschijnlijk wel zeker... _________________
|
| 29 Jun 2010, 15:35 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Sven KSK Opwijk schreef: zandbergske schreef: Heeft Ronse meer betaald misschien? Waarschijnlijk wel zeker... Anderlecht zou moeten betalen om tegen ons te mogen spelen. |
| 29 Jun 2010, 15:41 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Smetje schreef: Sven KSK Opwijk schreef: zandbergske schreef: Heeft Ronse meer betaald misschien? Waarschijnlijk wel zeker... Anderlecht zou moeten betalen om tegen ons te mogen spelen. Wie er bij de tegenstander speelt intereseert mij totaal niet, ik kom om onze spelers aan het werk te zien. Voor naar de spelers van Anderlecht te zien zou ik zelfs nog geen 5 euro betalen. ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jun 2010, 15:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ons madam goat vandoag oeik nog isj mei, mor doar zal Tom Daais wel vér iet tissen zitten.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Jun 2010, 17:32 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Ik ben op't weirk
_________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 29 Jun 2010, 19:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17 Berichten: 691 Leeftijd: 44 Locatie: Aalst |
Gio schreef: Ik ben op't weirk Ik ook |
| 29 Jun 2010, 19:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
0-2 verlies voor den iendracht na een goede eerste en een slechte 2de helft. De eerste helft stond er maar één ploeg op het veld en den iendracht kreeg enkele mooie kansen maar kon niet afwerken. Moreels mocht alleen op Cordier afgaan maar schoot recht op de keeper. Het sterkste wapenfijt van paars-wit was een zwak schot van Legaer in het zijnet. De tweede helft wisselde den iendracht enkele basisspelers voor jongeren. Anderlecht wisselde zijn ganse ploeg. Iendracht kreeg twee treffers tegen van Kayoute en suares Onze nieuwe aanwinst Crispijn kreeg 3 mooie kansen maar besloot telkens op Proto.
Crispijn: Sterke spits, stevig maar staat nog niet scherp , een goede back-up Cousin: Volgens mij de beste aanwinst kan met een enkele pas een hele verdediging te kakken zetten De rest viel niet echt op, enkel Yombo, is volgens mij nog helemaal niet klaar voor de eerste ploeg, te veel balverlies en slechte passes Depoitre tegen Deschacht was puur genieten, Depoitre zette hem steeds weer te kijken en liep hem er gewoon af _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Jun 2010, 21:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De_steve schreef: 0-2 verlies voor den iendracht na een goede eerste en een slechte 2de helft. De eerste helft stond er maar één ploeg op het veld en den iendracht kreeg enkele mooie kansen maar kon niet afwerken. Moreels mocht alleen op Cordier afgaan maar schoot recht op de keeper. Het sterkste wapenfijt van paars-wit was een zwak schot van Legaer in het zijnet. De tweede helft wisselde den iendracht enkele basisspelers voor jongeren. Anderlecht wisselde zijn ganse ploeg. Iendracht kreeg twee treffers tegen van Kayoute en andere goal weet ik niet meer Onze nieuwe aanwinst Crispijn kreeg 3 mooie kansen maar besloot telkens op Proto.Crispijn: Sterke spits, stevig maar staat nog niet scherp , een goede back-up Cousin: Volgens mij de beste aanwinst kan met een enkele pas een hele verdediging te kakken zetten De rest viel niet echt op, enkel Yombo, is volgens mij nog helemaal niet klaar voor de eerste ploeg, te veel balverlies en slechte passes Depoitre tegen Deschacht was puur genieten, Depoitre zette hem steeds weer te kijken en liep hem er gewoon af Crispijn heeft mij positief verrast, sterk met de kop en schud daar in de laatste minuut een mooie actie uit zijn sloffen, was inderdaad nog niet scherp maar dat was Moreels evenmin. Het feit dat ze er nog maar 1 trainingsweek hebben opzitten zal er ook wel voor iets tussen zitten. Ik vond Denijs heel sterk spelen, die zal voor veel meer duelkracht op het middenveld gaan zorgen en daar wringde vorig seizoen het schoentje. Voor de rest is het nog veel te vroeg om conlusies te trekken ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jun 2010, 21:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Nog enkele interessante details voor de afwezigen vandaag, Kestens en Galucci waren er niet bij wegens blessure, net als Podevijn die op reis was. Ook de rugnummers zijn flink veranderd, zo krijgt bv. W.Moreels het nummer 9 en Yombo het nummer 10
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 29 Jun 2010, 22:14 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Galluci weer geblesseerd? Dat wordt zo een constante in zijn loopbaan precies.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 29 Jun 2010, 22:26 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
josken1 schreef: De_steve schreef: 0-2 verlies voor den iendracht na een goede eerste en een slechte 2de helft. De eerste helft stond er maar één ploeg op het veld en den iendracht kreeg enkele mooie kansen maar kon niet afwerken. Moreels mocht alleen op Cordier afgaan maar schoot recht op de keeper. Het sterkste wapenfijt van paars-wit was een zwak schot van Legaer in het zijnet. De tweede helft wisselde den iendracht enkele basisspelers voor jongeren. Anderlecht wisselde zijn ganse ploeg. Iendracht kreeg twee treffers tegen van Kayoute en andere goal weet ik niet meer Onze nieuwe aanwinst Crispijn kreeg 3 mooie kansen maar besloot telkens op Proto.Crispijn: Sterke spits, stevig maar staat nog niet scherp , een goede back-up Cousin: Volgens mij de beste aanwinst kan met een enkele pas een hele verdediging te kakken zetten De rest viel niet echt op, enkel Yombo, is volgens mij nog helemaal niet klaar voor de eerste ploeg, te veel balverlies en slechte passes Depoitre tegen Deschacht was puur genieten, Depoitre zette hem steeds weer te kijken en liep hem er gewoon af Crispijn heeft mij positief verrast, sterk met de kop en schud daar in de laatste minuut een mooie actie uit zijn sloffen, was inderdaad nog niet scherp maar dat was Moreels evenmin. Het feit dat ze er nog maar 1 trainingsweek hebben opzitten zal er ook wel voor iets tussen zitten. Ik vond Denijs heel sterk spelen, die zal voor veel meer duelkracht op het middenveld gaan zorgen en daar wringde vorig seizoen het schoentje. Voor de rest is het nog veel te vroeg om conlusies te trekken ![]() Goe samengevat! Denijs wordt zeker de man van de joar ! |
| 29 Jun 2010, 23:03 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Ik vond ook die denijs 1 van de betere vandaag. Heel balvast en sterk in duel, juist wa we nodig hadden.
Hopelijk blijft hij een gans jaar fit. En wie me ook aangenaam veraste was Ringoot, zo goed als geen fouten gemaakt tegen legear en steeds rustig aan de bal. Allé eerst nog wa vakantie nu en dan op naar het nieuwe seizoen !!! ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 29 Jun 2010, 23:23 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Ik vond diene Yombo zeker goed invallen. Is redelijk balvast en zijn passing mag er best wezen. Crispijn lijkt mij eerder log en lomp maar ik wil die jongen na één match zeker niet afschrijven. Het was tenslotte tegen Anderlecht. Denys is inderdaad een versterking net als Cousin. Tegen tegenstanders van ons niveau zal dat nog duidelijker worden. Bij Anderlecht vielen mij vooral Chavarria, Babangida en Klejstan op en in mindere mate Kouyaté. Ook doelman Cordier toonde dat hij wat in zijn mars heeft. Nu nog drie à vier weken aftellen en dan kan het echt beginnen
| 29 Jun 2010, 23:28 |
|
| Pagina 9 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 7 8 9 10 11 … 59 Volgende |