|
|
| Pagina 10 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
die yombo is toch wel niet zo slecht ze. Daar zit nog veel potentieel in; zeker voetballend. Spijtig dat hij nog geen "body" genoeg heeft maar kan wel iets met den bal
voor de rest leek me onze aanwinsten al zeker geen miskopen al is het nog wat vroeg maar laat ons zeggen dat het allemaal superspelers zullen zijn maar ik ben wel aangenaam verrast (positief bedoeld) over de inzet en de prestaties. toffe avond gehad. Ik hoop dat dit een jaarlijks ritueel wordt? |
| 29 Jun 2010, 23:30 |
|
|
Miniem
We all agree...
Robocops are wankers ! 't Interesseert mij ni wa er daar op de viaduct nu weeral gebeurd is, maar als ik dan mijn auto wil pakken die daar geparkeerd staat moeten ze mij ni met 5 robocops de viaduct afduwen met het schild in m'n rug tot beneden. En geen avans van daar iet tegen te zeggen, want dan is 't direct pasport tonen. Wankers |
| 29 Jun 2010, 23:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Voor de rust waren we minstens de evenknie van Anderlecht en we kregen dan ook enkele goede kansen om te scoren, hoofdzakelijk via Wouter Moreels.
Na de pauze had Anderlecht overwicht maar dat was te verwachten door de wissels. Ons centrale middenveld speelde amper al eens mee met een eerste elftal en dan vind ik het logisch da Anderlecht de bovenhand nam. Ze winnen dan uiteindelijk ook verdiend, al was de tweede goal wel e kadooke. De eerste vond ik wel knap. Onze enige kans na de pauze was voor Crispyn in de slotminuten. Ik keerde dan ook tevreden terug naar huis na wat ik (vooral voor de rust) van onze ploeg gezien had. |
| 29 Jun 2010, 23:37 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Olensen iendrachter schreef: Ik vond ook die denijs 1 van de betere vandaag. Heel balvast en sterk in duel, juist wa we nodig hadden. Hopelijk blijft hij een gans jaar fit. En wie me ook aangenaam veraste was Ringoot, zo goed als geen fouten gemaakt tegen legear en steeds rustig aan de bal. Allé eerst nog wa vakantie nu en dan op naar het nieuwe seizoen !!! ![]() Legaer had er vandaag wel totaal geen zin in. Cousin en Denijs zijn goede aanwinsten.Beloften De Vidts en Coppens zullen nog veel boterhammen moeten eten. En wanneer mag Niels nu eens op het middenveld spelen waar hij thuis hoort.Hopelijk krijgt hij eens die kans. Moreels en Crispijn misten inderdaad beiden scherpte maar qua voetballend vermogen was er nog een huizengroot verschil. |
| 29 Jun 2010, 23:49 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
Grootvader (83) mee en dus plaatsgenomen in de zittribune... ik wist niet dat de "Ajoinen" samen met spelerskern zo indrukwekkend was, moet je echt eens van aan de overkant meemaken...
![]() |
| 30 Jun 2010, 0:10 |
|
|
Reserve
voor mij moeten ze er geen jaarlijkse gewoonte meer van maken, leuke wedstrijd maar wat er daarna gebeurt is met de zogenaamde "anderlecht supporters" hoeft voor mij niet
|
| 30 Jun 2010, 0:12 |
|
|
Junior Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18 Berichten: 259 Leeftijd: 39 Locatie: Aalst Website: http://www.facebook.com/9300records |
filibert schreef: voor mij moeten ze er geen jaarlijkse gewoonte meer van maken, leuke wedstrijd maar wat er daarna gebeurt is met de zogenaamde "anderlecht supporters" hoeft voor mij niet vak van anderlecht tijdens match vanuit zittribune in het oog gehouden, daar stonden een paar mannen voortdurend naar het vak van aalst te kijken geen seconde van de match gezien wss ... zo'n rellen na een vriendschappelijke match... jammer jammer jammer |
| 30 Jun 2010, 0:19 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Hoe waren Kljestan en Chavarria (als jullie daar op gelet hebben) ? Nog indrukken van andere spelers?
| 30 Jun 2010, 5:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Sven KSK Opwijk schreef: Hoe waren Kljestan en Chavarria (als jullie daar op gelet hebben) ? Nog indrukken van andere spelers? Zie mijn post op pagina 9 van deze topic ![]() _________________
|
| 30 Jun 2010, 6:11 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
filibert schreef: voor mij moeten ze er geen jaarlijkse gewoonte meer van maken, leuke wedstrijd maar wat er daarna gebeurt is met de zogenaamde "anderlecht supporters" hoeft voor mij niet Wast weeral vanda ja? Kweet nie wa de aanleiding was ma tis erg, heel erg zelfs en vooral nergens voor nodig. |
| 30 Jun 2010, 6:46 |
|
|
Freak
SERRE schreef: Ik vond diene Yombo zeker goed invallen. Is redelijk balvast en zijn passing mag er best wezen. Crispijn lijkt mij eerder log en lomp maar ik wil die jongen na één match zeker niet afschrijven. Het was tenslotte tegen Anderlecht. Denys is inderdaad een versterking net als Cousin. Tegen tegenstanders van ons niveau zal dat nog duidelijker worden. Bij Anderlecht vielen mij vooral Chavarria, Babangida en Klejstan op en in mindere mate Kouyaté. Ook doelman Cordier toonde dat hij wat in zijn mars heeft. Nu nog drie à vier weken aftellen en dan kan het echt beginnen was het niet badibanga ipv babangida. ik vond de passing van Yombo slecht eigenlijk. benieuwd naar hem in de volgende oefenmatchen, maar viel toch gisteren te licht uit. Denys vond ik wel goed spelen. Cousin viel mij vooral op door het feit dattem precies ne look à like is van verheyden. ![]() |
| 30 Jun 2010, 7:32 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
De grootste les van de match gisteren is dat we allemaal een kaarsje moeten branden opdat Wouter hier nog minstens een jaartje mag vertoeven... Met 1 week training in de benen dat al kunnen brengen, is knap. Depoitre trouwens ook.
Ik vond Denys sterk spelen - vaak 1 tijd, goede vista, body en hoge balcirculatie. Cousin is een bijtertje maar na die smerige fout van Bulykin (wa ne sukkelaar is da) op zijn scheenbeen had ik hem er meteen afgehaald - heeft ook niks meer klaargemaakt nadien... Ook ambetant dat met Podevijn op reis en Galucci geblesseerd, uw basisopstelling eigenlijk zonder rechtermiddenvelder speelde - Van Damme werd daar dan maar geposteerd... Ringoot was inderdaad heel sterk - of Legaer nu goesting had of niet. Het was zeker geen cadeau voor Yombo om in dat middenveld te moeten starten - geen ervaring, geen body en geen ideeën. Ik vind wel dat hij zich nog redelijk goed staande heeft gehouden - en hij kan voetballen dat was duidelijk. BVR had er misschien moeten voor opteren om Van Damme of Verheyden op het middenveld te laten, want de balrecuperatie - zeker met Kouyaté in de buurt - en leiding in de tweede helft was nul. Delclef was veel minder aanwezig dan Ringoot en moest steeds corrigeren met een tackle omdat hij positioneel gewoon fout stond opgesteld. Liet me daarom ook de minste indruk gisteren. Crispijn deed zijn best, maar als "goalgetter" zo'n twee open kansen laten liggen... - gelukkig heeft Wouter hem dat gisteren ook voorgedaan, so he is excused Voor de rest - goed geamuseerd en voor de Anderlechtenaars: sorry mannen maar Bulykin, Polak en Losada verpatsen zal niet voor dit jaar zijn als ze zo blijven aanmodderen... Losada vorig seizoen in de match tegen ons onstopbaar, maar nu??? En wat er weer gebeurd is na de match - geen idee, maar het zag in elk geval serieus blauw op straat... |
| 30 Jun 2010, 7:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Crispijn deed zijn best, maar als "goalgetter" zo'n twee open kansen laten liggen... - gelukkig heeft Wouter hem dat gisteren ook voorgedaan, so he is excused Is misschien maar goed ook dat Wouter gisteren een paar uitstekende kansen miste. Als er nog interesse is van een eersteklasser zullen ze er gisteren wel geweest zijn. Stel dat hij er twee binnenlegt tegen Anderlecht ben je hem dan zeker kwijt. |
| 30 Jun 2010, 9:20 |
|
|
Junior
Op de officiele site is er geen ploegopstelling te zien van den eendracht.Iemand meer info?
Laatst gewijzigd door bert op 30 Jun 2010, 11:59, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 30 Jun 2010, 9:51 |
|
|
forumlegende
Gisteren een sterke eerste helft gespeeld met Denijs toch in een hoofdrol vond ik. Zeer snelle en zuivere passing, sterk in het duel. Zéér goede transfer als je't mij vraagt.
Depoitre en Moreels, dat is genieten. Die zouden in de ploeg van Anderlecht ook niet mistaan geloof ik. De kracht van Laurent gecombineerd met de finesse van Wouter. Jammer dat ze nog niet op 100% van hun kunnen spelen of het had aan de rust 3-0 kunnen staan. Vind het persoonlijk een slechte zet van onze trainer om de eerste helft te starten met je sterkste ploeg om dan in de tweede helft een pak onervaren jongeren in de ploeg te gooien. Al moeten we wel toegeven dat de ploeg van Anderlecht die in de tweede helft mocht opdraven véél gretiger was en meer finesse en snelle balcirculatie had. Voor mij was dan ook Iakovenko één van de beteren. Wat een zalige speler is dat. Overigens, werd de tweede goal van Anderlecht niet uit buitenspelpositie gescoord ? Ik denk dat iedereen gisteren tevreden huiswaarts keerde na een aangename pot voetbal. |
| 30 Jun 2010, 9:56 |
|
| Pagina 10 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 8 9 10 11 12 … 59 Volgende |