|
|
| Pagina 468 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 466 467 468 469 470 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: de Dendertopic
jammen schreef: eendrachter'80 schreef: Dender is veroordeeld en zou 200.000 euro moeten betalen voor Lemmens. ![]() Oeveil pensjekeiremissen zèn da? ![]() De put is blijkbaar nog 200.000€ groter dan men dacht,weer een streep door de rekening _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Jun 2010, 11:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Bakkie schreef: jammen schreef: eendrachter'80 schreef: Dender is veroordeeld en zou 200.000 euro moeten betalen voor Lemmens. ![]() Oeveil pensjekeiremissen zèn da? ![]() De put is blijkbaar nog 200.000€ groter dan men dacht,weer een streep door de rekening Lemmens ereburger maken op den Iendracht moesten ze doen ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 27 Jun 2010, 12:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
eendrachter'80 schreef: Dender is veroordeeld en zou 200.000 euro moeten betalen voor Lemmens. ![]() http://www.youtube.com/watch?v=17hEcSsv ... re=related ![]() |
| 27 Jun 2010, 14:22 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
jammen schreef: eendrachter'80 schreef: Dender is veroordeeld en zou 200.000 euro moeten betalen voor Lemmens. ![]() Oeveil pensjekeiremissen zèn da? ![]() toch zo'n 50 000 ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 27 Jun 2010, 16:16 |
|
|
Freak
dat is hun budget voor dit seizoen.
![]() |
| 27 Jun 2010, 18:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
waly 2 schreef: dat is hun budget voor dit seizoen. ![]() Dan rekent ge toch nog in frank Waly ![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 27 Jun 2010, 20:44 |
|
|
Junior
waly 2 schreef: dat is hun budget voor dit seizoen. ![]() ze (redt fvc denderfusiegedrochtmisbaksel) verkochten pisblommen vandaag in Welle tijdens de rommelmarkt. es heel hard met die 3 mindervaliden gelachen, en vooral met hun - eenzaam in een nochtans erg drukke straat - zijn. zielig omdat het zelfs in hun 'thuismarkt' echt niet aanslaat. toch enig respect voor die mindervaliden: ze blijven aanhouden, |
| 27 Jun 2010, 23:39 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Goe bezig jongens en maar kwaken over hun goeie en trouwe supporters!!!!!!!!!
Nuri schreef: - Niemand gezien van het bestuur - Niemand gezien van de beheerraad - Nauwelijks supporters gezien, sommigen keken bewust zelfs de andere kant uit. Tot zover mijn laatste bijdrage voor Red den FC. Dat anderen de club nu maar gaan "redden". In ieder geval, Kris, bedankt voor de bloemetjes. Zij die er gekocht hebben, waren er oprecht content mee. Verbaast me echt niks en die supporters die bewust de andere kant opgekeken hebben zullen natuurlijk toevallig last gehad hebben van de zon of een stofke in het oog. Het leven van een vrijwilliger is keihard en da's nu ne keer niet om te lachen gezegd. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 28 Jun 2010, 22:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Mijn schoonbroer woont op nog geen 50m. van hun stadion (kant ingang bezoekers) wel ik zag hem zondag en hij vertelde dat er amper beweging was tijdens hun OCMW-braderie. Hijzelf had die mannen doorgestuurd toen ze kwamen bellen voor steunkaarten, en naar wat ik van hem hoorde de meesten in de buurt. Zijn reactie: waarom zou ik geld moeten geven voor die mannen? Hij heeft toch jarenlang abbonement gehad op den iendracht en ondanks dat hij van Denderleeuw is, er speelde (bij standaard) èn er nu nog steeds woont heeft hij meer over voor den iendracht dan voor Fc fusie-nerds.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 29 Jun 2010, 9:26 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
DavidSeal schreef: Mijn schoonbroer woont op nog geen 50m. van hun stadion (kant ingang bezoekers) wel ik zag hem zondag en hij vertelde dat er amper beweging was tijdens hun OCMW-braderie. Hijzelf had die mannen doorgestuurd toen ze kwamen bellen voor steunkaarten, en naar wat ik van hem hoorde de meesten in de buurt. Zijn reactie: waarom zou ik geld moeten geven voor die mannen? Hij heeft toch jarenlang abbonement gehad op den iendracht en ondanks dat hij van Denderleeuw is, er speelde (bij standaard) èn er nu nog steeds woont heeft hij meer over voor den iendracht dan voor Fc fusie-nerds. That's the spirit ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Jun 2010, 9:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Dat is het verschil tussen, langs de ene kant een club die leeft en een begrip is in Aalst en ver daar buiten, en langs de andere kant, een ploegske zonder ziel met grootheidswaanzin.
_________________ oilsjt, goi alien... |
| 29 Jun 2010, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Goe bezig jongens en maar kwaken over hun goeie en trouwe supporters!!!!!!!!! Nuri schreef: - Niemand gezien van het bestuur - Niemand gezien van de beheerraad - Nauwelijks supporters gezien, sommigen keken bewust zelfs de andere kant uit. Tot zover mijn laatste bijdrage voor Red den FC. Dat anderen de club nu maar gaan "redden". In ieder geval, Kris, bedankt voor de bloemetjes. Zij die er gekocht hebben, waren er oprecht content mee. Verbaast me echt niks en die supporters die bewust de andere kant opgekeken hebben zullen natuurlijk toevallig last gehad hebben van de zon of een stofke in het oog. Het leven van een vrijwilliger is keihard en da's nu ne keer niet om te lachen gezegd. Als zelfs marcel het al opgeeft ![]() |
| 30 Jun 2010, 10:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
AlostanA schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Goe bezig jongens en maar kwaken over hun goeie en trouwe supporters!!!!!!!!! Nuri schreef: - Niemand gezien van het bestuur - Niemand gezien van de beheerraad - Nauwelijks supporters gezien, sommigen keken bewust zelfs de andere kant uit. Tot zover mijn laatste bijdrage voor Red den FC. Dat anderen de club nu maar gaan "redden". In ieder geval, Kris, bedankt voor de bloemetjes. Zij die er gekocht hebben, waren er oprecht content mee. Verbaast me echt niks en die supporters die bewust de andere kant opgekeken hebben zullen natuurlijk toevallig last gehad hebben van de zon of een stofke in het oog. Het leven van een vrijwilliger is keihard en da's nu ne keer niet om te lachen gezegd. Als zelfs marcel het al opgeeft ![]() Het waren mensen van Toneelgroep De Waag Denderleeuw,die het bestuur van dnerhrtfdvksvhte had ingehuurd om toch wat volk op de foto te krijgen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 30 Jun 2010, 11:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Bakkie schreef: AlostanA schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: Goe bezig jongens en maar kwaken over hun goeie en trouwe supporters!!!!!!!!! Nuri schreef: - Niemand gezien van het bestuur - Niemand gezien van de beheerraad - Nauwelijks supporters gezien, sommigen keken bewust zelfs de andere kant uit. Tot zover mijn laatste bijdrage voor Red den FC. Dat anderen de club nu maar gaan "redden". In ieder geval, Kris, bedankt voor de bloemetjes. Zij die er gekocht hebben, waren er oprecht content mee. Verbaast me echt niks en die supporters die bewust de andere kant opgekeken hebben zullen natuurlijk toevallig last gehad hebben van de zon of een stofke in het oog. Het leven van een vrijwilliger is keihard en da's nu ne keer niet om te lachen gezegd. Als zelfs marcel het al opgeeft ![]() Het waren mensen van Toneelgroep De Waag Denderleeuw,die het bestuur van dnerhrtfdvksvhte had ingehuurd om toch wat volk op de foto te krijgen ![]() ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 30 Jun 2010, 12:11 |
|
|
Ex denhgrefgbvx,papzak Van den Eede gaat in Mariekerke voetballenBart Van den Eede heeft een punt gezet achter zijn profcarrière. De 32-jarige aanvaller gaat in voor eersteprovincialer Mariekerke voetballen.
Van den Eede voetbalde vorig seizoen nog voor de Nederlandse tweedeklasser FC Eindhoven, maar kwam niet tot een vergelijk over een nieuw contract. Gesprekken met Belgische tweedeklassers leverden ook niets op. “Eerlijk gezegd had ik ook geen zin om als pseudoprof via tweede of derde klasse mijn carrière te beëindigen”, zegt Van den Eede in GvA. Via Kris Mampaey belandde hij in Mariekerke. “Hij vond het de ideale club voor mij om toch nog als voetballer actief te blijven. Want is niet omdat ik geen prof meer wil zijn, dat ik niet meer wil voetballen.” _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Jul 2010, 22:50 |
|
| Pagina 468 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 466 467 468 469 470 … 711 Volgende |