|
|
| Pagina 30 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Transfers 2010-2011
Weydisch is wel een topper , maar als die nog moet revalideren , geraak dan maar eens in de ploeg eh...we hebben der nu al genoeg
|
| 01 Jul 2010, 9:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ze waren geinteresseerd in Weydish, maar hij wou niet komen (dacht hogerop een ploeg te vinden). Nu Cousin er is, denk ik niet dat hij nog een optie is. Maar van mij mag hij zeker nog komen. Is een heel goeie speler. Hij zal nu waarschijnlijk willen komen omdat hij toch geen andere ploeg gevonden heeft.
|
| 01 Jul 2010, 9:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Dat hij maar blijft waar hij is, als je niet meteen wil komen awel, dat wil toch iets zeggen. En daarbij, wat ga je doen Cousin op de bank zetten? Dan heb je hier in de kortste keren, een twèède geval Troch, leuk he? Ofwel zet je Weydish op de bank en dan betaal je een ongetwijfeld vet kontrakt om op de bank te zitten...Nee, àls ze nog twijfelen, dat ze dan nog kopbalsterke verdediger kopen, hoewel ik denk dat hun(inkomende) transfers echt afgerond zijn.
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Jul 2010, 10:09 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Dat hij maar blijft waar hij is, als je niet meteen wil komen awel, dat wil toch iets zeggen. En daarbij, wat ga je doen Cousin op de bank zetten? Dan heb je hier in de kortste keren, een twèède geval Troch, leuk he? Ofwel zet je Weydish op de bank en dan betaal je een ongetwijfeld vet kontrakt om op de bank te zitten...Nee, àls ze nog twijfelen, dat ze dan nog kopbalsterke verdediger kopen, hoewel ik denk dat hun(inkomende) transfers echt afgerond zijn. ik denk eerlijk gezegd niet dat wij ons in een financiële toestand bevinden om vette kontrakten te betalen... |
| 01 Jul 2010, 11:42 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
El Corredor schreef: DavidSeal schreef: Dat hij maar blijft waar hij is, als je niet meteen wil komen awel, dat wil toch iets zeggen. En daarbij, wat ga je doen Cousin op de bank zetten? Dan heb je hier in de kortste keren, een twèède geval Troch, leuk he? Ofwel zet je Weydish op de bank en dan betaal je een ongetwijfeld vet kontrakt om op de bank te zitten...Nee, àls ze nog twijfelen, dat ze dan nog kopbalsterke verdediger kopen, hoewel ik denk dat hun(inkomende) transfers echt afgerond zijn. ik denk eerlijk gezegd niet dat wij ons in een financiële toestand bevinden om vette kontrakten te betalen... Dan nog,we hebben al 10middenvelders en dan zouden ze er hier nog enen bij willen. |
| 01 Jul 2010, 11:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: DavidSeal schreef: Dat hij maar blijft waar hij is, als je niet meteen wil komen awel, dat wil toch iets zeggen. En daarbij, wat ga je doen Cousin op de bank zetten? Dan heb je hier in de kortste keren, een twèède geval Troch, leuk he? Ofwel zet je Weydish op de bank en dan betaal je een ongetwijfeld vet kontrakt om op de bank te zitten...Nee, àls ze nog twijfelen, dat ze dan nog kopbalsterke verdediger kopen, hoewel ik denk dat hun(inkomende) transfers echt afgerond zijn. ik denk eerlijk gezegd niet dat wij ons in een financiële toestand bevinden om vette kontrakten te betalen... MOCHT hij willen komen, zal het niet voor een gewoon kontraktje zijn he?!( Volgens wat ik hoorde is hij ginder dè grootverdiener) Dus nogmaals, laat hem waar hij is. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Jul 2010, 12:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
DavidSeal schreef: Dat hij maar blijft waar hij is, als je niet meteen wil komen awel, dat wil toch iets zeggen. En daarbij, wat ga je doen Cousin op de bank zetten? Dan heb je hier in de kortste keren, een twèède geval Troch, leuk he? Ofwel zet je Weydish op de bank en dan betaal je een ongetwijfeld vet kontrakt om op de bank te zitten...Nee, àls ze nog twijfelen, dat ze dan nog kopbalsterke verdediger kopen, hoewel ik denk dat hun(inkomende) transfers echt afgerond zijn. Waar zit Troch eigenlijk? Nog steeds bij den b-kern? Er wordt daar heel weinig over gezegd... |
| 01 Jul 2010, 22:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
England4ever schreef: DavidSeal schreef: Dat hij maar blijft waar hij is, als je niet meteen wil komen awel, dat wil toch iets zeggen. En daarbij, wat ga je doen Cousin op de bank zetten? Dan heb je hier in de kortste keren, een twèède geval Troch, leuk he? Ofwel zet je Weydish op de bank en dan betaal je een ongetwijfeld vet kontrakt om op de bank te zitten...Nee, àls ze nog twijfelen, dat ze dan nog kopbalsterke verdediger kopen, hoewel ik denk dat hun(inkomende) transfers echt afgerond zijn. Waar zit Troch eigenlijk? Nog steeds bij den b-kern? Er wordt daar heel weinig over gezegd... Troch zit in de b-kern en blijft in de b-kern ,kdenk dat dat meer als 1keer herhaald is de laatste weken en maar goed ook dat hij in de b-kern blijft. |
| 01 Jul 2010, 22:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08 Berichten: 825 |
Iendrachter90 schreef: England4ever schreef: DavidSeal schreef: Dat hij maar blijft waar hij is, als je niet meteen wil komen awel, dat wil toch iets zeggen. En daarbij, wat ga je doen Cousin op de bank zetten? Dan heb je hier in de kortste keren, een twèède geval Troch, leuk he? Ofwel zet je Weydish op de bank en dan betaal je een ongetwijfeld vet kontrakt om op de bank te zitten...Nee, àls ze nog twijfelen, dat ze dan nog kopbalsterke verdediger kopen, hoewel ik denk dat hun(inkomende) transfers echt afgerond zijn. Waar zit Troch eigenlijk? Nog steeds bij den b-kern? Er wordt daar heel weinig over gezegd... Troch zit in de b-kern en blijft in de b-kern ,kdenk dat dat meer als 1keer herhaald is de laatste weken en maar goed ook dat hij in de b-kern blijft. Sorry, twas ma een vraag hé... Waarom maar goed ook?? |
| 01 Jul 2010, 22:15 |
|
|
England4ever schreef: Iendrachter90 schreef: England4ever schreef: Waar zit Troch eigenlijk? Nog steeds bij den b-kern? Er wordt daar heel weinig over gezegd... Troch zit in de b-kern en blijft in de b-kern ,kdenk dat dat meer als 1keer herhaald is de laatste weken en maar goed ook dat hij in de b-kern blijft. Sorry, twas ma een vraag hé... Waarom maar goed ook?? Tgoh,ten eerste omdat we er zonder troch ook wel gaan komen met een kern van 23spelers en ik denk eerlijk gezegd niet dat het goed is om een speler die al meer als 1keer in de clinch gelegen heeft met den trainer terug in de a-kern op te nemen. |
| 01 Jul 2010, 22:21 |
|
|
Freak
waar is "troch es nen ajoin"? hier word alles vlug vergeten zelle.
|
| 01 Jul 2010, 22:37 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: waar is "troch es nen ajoin"? hier word alles vlug vergeten zelle. verleden is verleden. tis nie omdat ge vroeger op handen werd gedragen, dat het altijd zo zal blijven e. Ooit valt ge is van uwen sokkel, in sport nog rapper dan in de politiek. Vraag maar aan saddam hoessein. |
| 01 Jul 2010, 22:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
voorbijganger schreef: waly 2 schreef: waar is "troch es nen ajoin"? hier word alles vlug vergeten zelle. verleden is verleden. tis nie omdat ge vroeger op handen werd gedragen, dat het altijd zo zal blijven e. Ooit valt ge is van uwen sokkel, in sport nog rapper dan in de politiek. Vraag maar aan saddam hoessein. was da ne goeie sportman? |
| 01 Jul 2010, 23:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Spees schreef: voorbijganger schreef: waly 2 schreef: waar is "troch es nen ajoin"? hier word alles vlug vergeten zelle. verleden is verleden. tis nie omdat ge vroeger op handen werd gedragen, dat het altijd zo zal blijven e. Ooit valt ge is van uwen sokkel, in sport nog rapper dan in de politiek. Vraag maar aan saddam hoessein. was da ne goeie sportman? @Franky: da dacht ik nu ook just ze |
| 01 Jul 2010, 23:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hier zijn onze 5 aanwinsten samen in beeld
_________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jul 2010, 6:05 |
|
| Pagina 30 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 345 Volgende |