Transfers 2010-2011 - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Bericht Re: Transfers 2010-2011
de clerus schreef:
lang leve het zinnetje 'ik weet uit goede bron'. Ofwel zeg je wie het is ofwel hou je gewoon u mu*l!

Dat vind ik er ook van.
En als de trainingen zo slecht waren waarom werden er dan zulke goede resultaten gehaald? :wadde:

08 Jul 2010, 18:15
nieuw in de eerste ploeg

de clerus schreef:
lang leve het zinnetje 'ik weet uit goede bron'. Ofwel zeg je wie het is ofwel hou je gewoon u mu*l!

Met die goede bron zal wel een( mistevreden) speler bedoeld worden of alleszins iemand uit zijn onmiddellijke entourage.Het is dan ook niet zo handig die de bron te vermelden of anders wordt onze B-kern nog versterkt.Maar je kan inderdaad dan ook beter zwijgen.

08 Jul 2010, 18:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bomber schreef:
zwetwit schreef:
ik ga daar toch niet te hard om lachen, want ik weet uit zeer goede bron dat thomas troch opzij is gezet omdat hij vond dat de trainingen niet veel zaaks waren, daarmee naar het bestuur stapte en daarop werd afgerekend, er waren zelfs een aantal spelers die moesten gaan bijtrainen om in goede conditie te blijven, tactisch alles goed en wel maar de rest??? natuurlijk voor ons als subs, zolang hij punten pakt, alles goe zeker

dit zijn the subs: http://www.youtube.com/watch?v=tJMuEB5h ... re=related
wij zijn de sups ;)

een P is geen B :D :lol: liggen ver van elkaar op het toetsenbord ;)

08 Jul 2010, 23:11
Junior

Dat er hier bij zijn die op de trainer zitten te kappen begrijp ik niet.Dat de opstelling van den eerste helft tegen Anderlecht de basis vormt kan ik alleen maar toejuichen, een zeer logische opstelling.Het enige misschien : Van Damme centraal, Verheyden deruit en Podevijn of Galucci op rechts.

10 Jul 2010, 23:52
Freak

Leeftijd: 36
bert schreef:
Dat er hier bij zijn die op de trainer zitten te kappen begrijp ik niet.Dat de opstelling van den eerste helft tegen Anderlecht de basis vormt kan ik alleen maar toejuichen, een zeer logische opstelling.Het enige misschien : Van Damme centraal, Verheyden deruit en Podevijn of Galucci op rechts.

Vanwaar haalde dat dat de opstelling is?Galucci gaat spelen als hij fit is en ook vanachter kan er nog geschoven worden.Alhoewel het wel een goede opstelling is enkel van damme ipv verheyden en idd galucci of podevijn op rechts zoals aangehaald.

10 Jul 2010, 23:55
Junior

Pagina 15 van de topic oefenwedstrijden, post van panoleon.
Ge moet natuurlijk nie alles geloven wat iemand post, maar achteraan centraal Schutter-Filipo is zeker geen slecht idee en Kempeneer is sterker op hoge ballen en corners.

11 Jul 2010, 0:15
Vaste Waarde

Bomber schreef:
zwetwit schreef:
ik ga daar toch niet te hard om lachen, want ik weet uit zeer goede bron dat thomas troch opzij is gezet omdat hij vond dat de trainingen niet veel zaaks waren, daarmee naar het bestuur stapte en daarop werd afgerekend, er waren zelfs een aantal spelers die moesten gaan bijtrainen om in goede conditie te blijven, tactisch alles goed en wel maar de rest??? natuurlijk voor ons als subs, zolang hij punten pakt, alles goe zeker

dit zijn the subs: http://www.youtube.com/watch?v=tJMuEB5h ... re=related
wij zijn de sups ;)

haha ge moeit der mor opkommen!! :juij:

13 Jul 2010, 20:28

jo de mannen!

ik zin nen KSK Beveren supporter en ik volg nog altijd enkele spelers. niet veel meer enkel kristof lardenoit die bij het vieze vuile fusiegedrocht dwaasland speelt en onze grote favoriet bobke cousin!
daarom dat ik ook graag een woordje uitleg over "onzen" bob geef.

Bobke is een linksmidden geen twijfel daarover, al deed hij het als nummer 10 niet slecht want hij is ALTIJD aanspeelbaar. hij heeft karakter, goed en slecht natuurlijk. hij kan maar niet zwijgen tegen den arbiter eens hij opgehitst is... want hij krijgt enorm veel schoppen tijdens een match omdat hij technisch nogal goed uit de voeten kan en als den arbiter dan wat lastig doet... ale ge kent da eh.
maar hij loopt continue, en hij komt altijd de bal vragen. heel handig op momenten wanneer er een schrik in de ploeg kruipt en ze precies bang zijn van de bal... hij leest het spel ook heel goed en met zen snelheid is dit dan ook heel gevaarlijk.

kortweg met bobke gaan jullie veel plezier hebben, het was onzen beste en de favoriet onder de sups!
ale bob!!

15 Jul 2010, 16:35
Ancien

Leeftijd: 42
WLM: [email protected]
90ste min schreef:
met bobke gaan jullie veel plezier hebben

Ik hoop het :)

15 Jul 2010, 18:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 12
90ste min schreef:
jo de mannen!

ik zin nen KSK Beveren supporter en ik volg nog altijd enkele spelers. niet veel meer enkel kristof lardenoit die bij het vieze vuile fusiegedrocht dwaasland speelt en onze grote favoriet bobke cousin!

Bobke is een linksmidden geen twijfel daarover, al deed hij het als nummer 10 niet slecht want hij is ALTIJD aanspeelbaar. hij heeft karakter, goed en slecht natuurlijk. hij kan maar niet zwijgen tegen den arbiter eens hij opgehitst is... want hij krijgt enorm veel schoppen tijdens een match omdat hij technisch nogal goed uit de voeten kan en als den arbiter dan wat lastig doet... ale ge kent da eh.
maar hij loopt continue, en hij komt altijd de bal vragen. heel handig op momenten wanneer er een schrik in de ploeg kruipt en ze precies bang zijn van de bal... hij leest het spel ook heel goed en met zen snelheid is dit dan ook heel gevaarlijk.

kortweg met bobke gaan jullie veel plezier hebben, het was onzen beste en de favoriet onder de sups!
ale bob!!

dat is alvast veelbelovend, merci ver de info

16 Jul 2010, 9:43
forumlegende

Het is misschien zijn broer. Opletten .. we hadden hier ooit ze ne keeper .. :D

16 Jul 2010, 10:25
Vaste Waarde

Dani schreef:
Het is misschien zijn broer. Opletten .. we hadden hier ooit ze ne keeper .. :D

Dani jij was er over een paar weken wel zeker van.
Dani schreef:
Cousin was een aantal jaren in derde met Oostende wel top, die stak er met kop en schouders bovenuit. Volgens mij heeft hij zelfs één seizoen in eerste gespeeld met Moeskroen ?

16 Jul 2010, 10:43
Miniem

90ste min schreef:
jo de mannen!

Dikke vette 2 !!!
Bob Cousin is bij ons in België begonnen.
Ne klasbak !

ale bob!!

16 Jul 2010, 13:51
Miniem

Cousin heeft idd by Moeskroen gespeeld.
(En mijn excuses aan den dienen van Beveren. 'Kheb ergens tussen zijn bericht gequoted :) )

16 Jul 2010, 13:53

ik en men maten die iedere match gingen kijken van ons KSK Bevern gaan dit seizoen supporteren voor de ajuinen van ons bobke! komaan eendracht.

16 Jul 2010, 17:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 345