Oefenwedstrijden 2010-2011 - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 59
 Oefenwedstrijden 2010-2011 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Als er hier straks goede zielen zouden zijn die een kort verslagje willen neerpennen dan zou dat superformidastisch zijn.
Alvast bedankt.

20 Jul 2010, 18:49
Freak

Leeftijd: 35
jammen schreef:
Als er hier straks goede zielen zouden zijn die een kort verslagje willen neerpennen dan zou dat superformidastisch zijn.
Alvast bedankt.

Opstelling eerste helft aalst en zoals van renterghem al gezegd had ging hij experimenteren met sommige spelers dus:vandenoortgaete,de castro,brecht moreels,filipovic,delclef,yombo,cousin,denys,depoitre,podevijn en galucci
2de helft kwam al de rest van de a-kern erop :D
Grootste kans voor aalst kwam van de voet van thomas coppens op de deklat en een kopbal van ringoot die juist naast ging.Kempeneer heeft ook enkele goeie reddingen verricht in de 2de helft.Een goal van crispijn werd naar mijn insziens onterecht afgekeurd en dus is de eindstand 0-0.
En voor de rest ben ik er zeker van dat er hier commentaar gaan geven op spelers,ik persoonlijk ga geen uitspraken over spelers doen tot er meerdere matchen gespeeld zijn :D
Over de basiself zullen we pas kunnen spreken juist voor den aftrap van de eerste bekermatch of zelfs competitiematch aangezien we toch geschorsten hebben de eerste bekermatch.

Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 20 Jul 2010, 22:40, 3 keer totaal gewijzigd.

20 Jul 2010, 21:43
Ancien

Leeftijd: 38
Hoeveel was het dan?

20 Jul 2010, 21:48
toevallige voorbijganger

Iendrachter90 schreef:
jammen schreef:
Alvast bedankt.

Opstelling eerste helft aalst en zoals van renterghem al gezegd had ging hij experimenteren met sommige spelers dus:vandenoortgaete,de castro,brecht moreels,filipovic,delclef,yombo,cousin,denys,depoitre,podevijn en galucci
2de helft kwam al de rest van de a-kern erop :D
Grootste kans voor aalst kwam van de voet van van gelder op de deklat en een kopbal van ringoot die juist naast ging.Kempeneer heeft ook enkele goeie reddingen verricht in de 2de helft.
En voor de rest ben ik er zeker van dat er hier commentaar gaan geven op spelers,ik persoonlijk ga geen uitspraken over spelers doen tot er meerdere matchen gespeeld zijn :D
Over de basiself zullen we pas kunnen spreken juist voor den aftrap van de eerste bekermatch of zelfs competitiematch aangezien we toch geschorsten hebben de eerste bekermatch.

En den uitslag aub?

Freak

Gilles schreef:
Hoeveel was het dan?

Ben ik idd vergeten 0-0 :D

Ancien

Leeftijd: 38
Iendrachter90 schreef:
Gilles schreef:
Hoeveel was het dan?

Ben ik idd vergeten 0-0 :D

Thanks ;)

20 Jul 2010, 21:51
Freak

Leeftijd: 45
commentaar op spelers heb ik na één typische oefenmatch niet.

Alleen vind ik 8 euro voor een oefenmatch genoeg...

20 Jul 2010, 22:00
Nationale Ploeg

Ronse wel toch 2 goei spitsen :wow: die twee gaan er dit seizoen wel een paar in het mandje leggen!

Na twee matchen te hebben gezien van de nieuwe jongens bennek toch tevreden (y) Yombo kon me vorige wedstrijd niet bekoren, maar nu Van Renterghem hem meer defensief uitspeelde deed die jongen dat niet slecht, Crispijn is een zeer goede back-up en misschien zelfs meer, als VR die jongen in vorm krijgt hebben we er nen klassespits bij (maakt vandaag ook een mooie goal (afgekeurd) met een lobballetje)
Voor de andere aanwinsten geen woorden nodig, klasse! (y)

Inderdaad El Corredor, 8 euro voor een oefenmatch, zonder sfeer, omroeper en zelf het scorebord dat niet aanstaat vinnek ook wa veel

Mijn hart is wit en zwart !

20 Jul 2010, 22:02
Scholier

De_steve schreef:
Ronse wel toch 2 goei spitsen :wow: die twee gaan er dit seizoen wel een paar in het mandje leggen!

Na twee matchen te hebben gezien van de nieuwe jongens bennek toch tevreden (y) Yombo kon me vorige wedstrijd niet bekoren, maar nu Van Renterghem hem meer defensief uitspeelde deed die jongen dat niet slecht, Crispijn is een zeer goede back-up en misschien zelfs meer, als VR die jongen in vorm krijgt hebben we er nen klassespits bij (maakt vandaag ook een mooie goal (afgekeurd) met een lobballetje)
Voor de andere aanwinsten geen woorden nodig, klasse! (y)

Inderdaad El Corredor, 8 euro voor een oefenmatch, zonder sfeer, omroeper en zelf het scorebord dat niet aanstaat vinnek ook wa veel

Inderdaad 8 euro is te veel, er is zelfs geen wedstrijdblad voorradig zodat je tenminste weet wie er op het veld staat.
verder niet veel gezien, maar het is nog vroeg natuurlijk.

20 Jul 2010, 23:15
forumlegende

Leeftijd: 43
Voor de rust probeerde onze trainer het met Ewout Denys als tweede spits naast Depoitre (de rol van Wouter Moreels zeg maar) en Bob Cousin in een centrale rol op het middenveld. Op 1 helft kunde daar moeilijk veel over zeggen vind ik maar ik zie ze toch liever spelen zoals tegen Anderlecht: Cousin op de flank en Denys centraal int middenveld. Maar goed, de voorbereiding is er nu eenmaal om dingen uit te testen. Het draaide bij beide ploegen niet soepel en de 0-0 was voor mij dan ook een logische ruststand aangezien beide doelmannen eigenlijk nie echt moesten tussenbeide komen.
Na de pauze 11 andere spelers op het veld bij ons maar het spelbeeld bleef het zelfde, al kregen we nu wel enkele kansjes. Thomas Coppens was er het dichtst bij met een knal op de lat. Aan de overkant hield Kempeneer de nul dankzij twee knappe tussenkomsten: eerst haalde hij de bal uit de voeten van een bezoeker die alleen voor hem opdook en nadien pareerde hij een afstandsschot.
Al bij al een saaie wedstrijd vond ik en (zoals hier al vernoemd is door anderen) heb ik me ook wa geërgerd aan enkele randfactoren. 8 euro is inderdaad "genoeg" voor een oefenmatch, den omroeper was niet aanwezig en er waren blijkbaar ook geen kopies van het scheidsrechtersblad. Bij ons wist ik nu wel wie er meedeed maar ik ben ook altijd geïnteresseerd in de tegenstander en daar wist je nu niks van.
Jammer...

21 Jul 2010, 6:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Mooie nieuwe outfit 2010-2011 (y)

Doet me terugdenken aan de jaren 90 :worship:

Afbeelding

21 Jul 2010, 10:52
Freak

zwawi schreef:
Voor de rust probeerde onze trainer het met Ewout Denys als tweede spits naast Depoitre (de rol van Wouter Moreels zeg maar) en Bob Cousin in een centrale rol op het middenveld. Op 1 helft kunde daar moeilijk veel over zeggen vind ik maar ik zie ze toch liever spelen zoals tegen Anderlecht: Cousin op de flank en Denys centraal int middenveld. Maar goed, de voorbereiding is er nu eenmaal om dingen uit te testen. Het draaide bij beide ploegen niet soepel en de 0-0 was voor mij dan ook een logische ruststand aangezien beide doelmannen eigenlijk nie echt moesten tussenbeide komen.
Na de pauze 11 andere spelers op het veld bij ons maar het spelbeeld bleef het zelfde, al kregen we nu wel enkele kansjes. Thomas Coppens was er het dichtst bij met een knal op de lat. Aan de overkant hield Kempeneer de nul dankzij twee knappe tussenkomsten: eerst haalde hij de bal uit de voeten van een bezoeker die alleen voor hem opdook en nadien pareerde hij een afstandsschot.
Al bij al een saaie wedstrijd vond ik en (zoals hier al vernoemd is door anderen) heb ik me ook wa geërgerd aan enkele randfactoren. 8 euro is inderdaad "genoeg" voor een oefenmatch, den omroeper was niet aanwezig en er waren blijkbaar ook geen kopies van het scheidsrechtersblad. Bij ons wist ik nu wel wie er meedeed maar ik ben ook altijd geïnteresseerd in de tegenstander en daar wist je nu niks van.
Jammer...

De opstelling van tegen anderlecht zal het wss wel worden zeker enkel galucci erop en verheyden en van damme mogen het dan onder un 2uitvechten en hetzelfde voor de schutter(raar maar waar) en brecht moreels.Van renterghem gaat alleszins keuzes moeten maken elke speeldag 5man naast de selectie en 4man op de bank,ik hoop dat onze sterkste punt dat we op de meeste plaatse dubbelbezet zijn niet onze zwakte gaat worden op termijn.

21 Jul 2010, 11:17
Miniem

Ga Zwawi een beetje helpen. 1e helft : Coppens, Buyssens, Derouck, Vandesande, Timmerman, Dugardeyn, Frutos, Bamoune,Nahi-Ba, Diouf en Labemot.
Na rust : Devolder, Langlet, Demonceaux, Lacou, Vandendriessche, Arena, Longlet, De Landsheer,
Van Renterghem, Palmieri en Trjedinne.

21 Jul 2010, 11:27
Junior

Iendrachter90 schreef:
zwawi schreef:

De opstelling van tegen anderlecht zal het wss wel worden zeker enkel galucci erop en verheyden en van damme mogen het dan onder un 2uitvechten en hetzelfde voor de schutter(raar maar waar) en brecht moreels..

Analyseer alle wedstrijden van het afgelopen seizoen tegen Boom met en zonder Van Damme en der moet geen tekening bij.

21 Jul 2010, 11:32
Freak

bert schreef:
Iendrachter90 schreef:
zwawi schreef:

De opstelling van tegen anderlecht zal het wss wel worden zeker enkel galucci erop en verheyden en van damme mogen het dan onder un 2uitvechten en hetzelfde voor de schutter(raar maar waar) en brecht moreels..

Analyseer alle wedstrijden van het afgelopen seizoen tegen Boom met en zonder Van Damme en der moet geen tekening bij.

Ik zelf geef ook de voorkeur aan van damme.
Na 1match een gokje wagen moet kunnen zeker:
Kempeneer,de castro,de schutter,filipovic,ringoot
Galucci,vandamme,cousin,denys,wouter moreels en depoitre.
Dan de bank :vdn,verheyden,podevijn en crispijn
Reserve:declef,yombo,brecht moreels,thomas en glen coppens,devidts en kestens.
Maar in dit geval is het wel spijtig voor brecht moreels,maar ik wou podevijn er ook niet naast zetten,hier zullen velen wel een andere mening over hebben.Maar de basisopstelling daar zijn 9/11plaatsen toch gerechtvaardigd.

21 Jul 2010, 11:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 59