|
|
| Pagina 19 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Iendrachter90 schreef: Ik zelf geef ook de voorkeur aan van damme. Na 1match een gokje wagen moet kunnen zeker: Kempeneer,de castro,de schutter,filipovic,ringoot Galucci,vandamme,cousin,denys,wouter moreels en depoitre. Dan de bank :vdn,verheyden,podevijn en crispijn Reserve:declef,yombo,brecht moreels,thomas en glen coppens,devidts en kestens. Maar in dit geval is het wel spijtig voor brecht moreels,maar ik wou podevijn er ook niet naast zetten,hier zullen velen wel een andere mening over hebben.Maar de basisopstelling daar zijn 9/11plaatsen toch gerechtvaardigd. Ik kan me zeker vinden in de basiself! met cousin dan op links en denys centraal. Op de bank zet ge echter geen enkele verdediger dus daar zou ik opteren voor VDN, Brecht Moreels, Podevijn-Verheyden of Kestens, en Crispijn. Ge kunt natuurlijk ook Kestens op uw bank zetten die ge als verdediger en middenvelder kunt gebruiken. Misschien vertrekt er wel nog iemand maar hopelijk hebben alle reservespelers de mentaliteit van een Seminck van vorig jaar en niet van een Troch.. |
| 21 Jul 2010, 12:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: Alleen vind ik 8 euro voor een oefenmatch genoeg... vond ik ook. Tot één of twee jaar geleden was dat de prijs voor een competitiematch, en dat vragen ze nu voor een oefenmatch. Toch een beetje overdreven. |
| 21 Jul 2010, 12:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De_steve schreef: Ronse wel toch 2 goei spitsen die twee gaan er dit seizoen wel een paar in het mandje leggen!Na twee matchen te hebben gezien van de nieuwe jongens bennek toch tevreden Voor de andere aanwinsten geen woorden nodig, klasse! Inderdaad El Corredor, 8 euro voor een oefenmatch, zonder sfeer, omroeper en zelf het scorebord dat niet aanstaat vinnek ook wa veel In de 2 matchen dat ik Crispijn gezien heb heeft die mij enorm verrast zeg Kopbalsterk, sterk in duel en kan blijkbaar ook wel een actie maken Voor de rest valt er eigenlijk nog niet veel te zeggen, maar het is wel al duidelijk dat de concurentie nog zwaarder zal zijn dan vorig seizoen. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 21 Jul 2010, 17:04 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Stijn schreef: El Corredor schreef: Alleen vind ik 8 euro voor een oefenmatch genoeg... vond ik ook. Tot één of twee jaar geleden was dat de prijs voor een competitiematch, en dat vragen ze nu voor een oefenmatch. Toch een beetje overdreven. Tot vorig seizoen was het inderdaad 8 euro op de staantribune. Vorig jaar was het nog maar 5 euro voor zo een oefenmatchke. Dat ze zo een prijzen vragen voor een galamatch of een match op de fandag kan ik inkomen, maar voor zo een match als gisteren is het toch wat van het goede te veel. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 21 Jul 2010, 17:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
josken1 schreef: Stijn schreef: El Corredor schreef: Alleen vind ik 8 euro voor een oefenmatch genoeg... vond ik ook. Tot één of twee jaar geleden was dat de prijs voor een competitiematch, en dat vragen ze nu voor een oefenmatch. Toch een beetje overdreven. Tot vorig seizoen was het inderdaad 8 euro op de staantribune. Vorig jaar was het nog maar 5 euro voor zo een oefenmatchke. Dat ze zo een prijzen vragen voor een galamatch of een match op de fandag kan ik inkomen, maar voor zo een match als gisteren is het toch wat van het goede te veel. 8 euro is inderdaad wel wat veel voor een simpele oefenpot. met die 10 euro voor een competitiematch heb ik dan minder moeite omdat dit nog altijd redelijk is, en in de lijn ligt van wat de meeste derdeklassers (durven) vragen...maar 8 euro om naar een trainingswedstrijd te komen kijken vind ik maar weinig vriendelijk naar de supporters toe. |
| 21 Jul 2010, 17:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Davy schreef: josken1 schreef: Stijn schreef: vond ik ook. Tot één of twee jaar geleden was dat de prijs voor een competitiematch, en dat vragen ze nu voor een oefenmatch. Toch een beetje overdreven. Tot vorig seizoen was het inderdaad 8 euro op de staantribune. Vorig jaar was het nog maar 5 euro voor zo een oefenmatchke. Dat ze zo een prijzen vragen voor een galamatch of een match op de fandag kan ik inkomen, maar voor zo een match als gisteren is het toch wat van het goede te veel. 8 euro is inderdaad wel wat veel voor een simpele oefenpot. met die 10 euro voor een competitiematch heb ik dan minder moeite omdat dit nog altijd redelijk is, en in de lijn ligt van wat de meeste derdeklassers (durven) vragen...maar 8 euro om naar een trainingswedstrijd te komen kijken vind ik maar weinig vriendelijk naar de supporters toe. De voorraad tickets van 8 Euro moeten eerst opgebruikt worden zeker ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jul 2010, 18:56 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Davy schreef: josken1 schreef: Tot vorig seizoen was het inderdaad 8 euro op de staantribune. Vorig jaar was het nog maar 5 euro voor zo een oefenmatchke. Dat ze zo een prijzen vragen voor een galamatch of een match op de fandag kan ik inkomen, maar voor zo een match als gisteren is het toch wat van het goede te veel. 8 euro is inderdaad wel wat veel voor een simpele oefenpot. met die 10 euro voor een competitiematch heb ik dan minder moeite omdat dit nog altijd redelijk is, en in de lijn ligt van wat de meeste derdeklassers (durven) vragen...maar 8 euro om naar een trainingswedstrijd te komen kijken vind ik maar weinig vriendelijk naar de supporters toe. De voorraad tickets van 8 Euro moeten eerst opgebruikt worden zeker ? ![]() Inderdaad 5 euro zou misschien voor een oefenwedstrijd een mooie inkomprijs zijn. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Jul 2010, 21:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: bert schreef: Iendrachter90 schreef: De opstelling van tegen anderlecht zal het wss wel worden zeker enkel galucci erop en verheyden en van damme mogen het dan onder un 2uitvechten en hetzelfde voor de schutter(raar maar waar) en brecht moreels.. Analyseer alle wedstrijden van het afgelopen seizoen tegen Boom met en zonder Van Damme en der moet geen tekening bij. Ik zelf geef ook de voorkeur aan van damme. Na 1match een gokje wagen moet kunnen zeker: Kempeneer,de castro,de schutter,filipovic,ringoot Galucci,vandamme,cousin,denys,wouter moreels en depoitre. Dan de bank :vdn,verheyden,podevijn en crispijn Reserve:declef,yombo,brecht moreels,thomas en glen coppens,devidts en kestens. Maar in dit geval is het wel spijtig voor brecht moreels,maar ik wou podevijn er ook niet naast zetten,hier zullen velen wel een andere mening over hebben.Maar de basisopstelling daar zijn 9/11plaatsen toch gerechtvaardigd. Voor uw matchkern moet je volgens mij ook nog altijd rekening houden dat er 2 spelers onder de 21 in de 15 moeten zitten. Ik denk toch dat deze regel nog van kracht is. |
| 21 Jul 2010, 22:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Mooie nieuwe outfit 2010-2011 Ik vind de nieuwe truitjes heel knap. Iemand een idee hoe de out tenue eruit ziet? Weer de Barcelona kleuren zoals een paar jaar terug? |
| 21 Jul 2010, 22:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Onderkroiper schreef: Mooie nieuwe outfit 2010-2011 Ik vind de nieuwe truitjes heel knap. Iemand een idee hoe de out tenue eruit ziet? Weer de Barcelona kleuren zoals een paar jaar terug? De out tenue is Zwart/Wit en de home tenue Wit/Zwart ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Jul 2010, 23:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
zwawi schreef: Voor de rust probeerde onze trainer het met Ewout Denys als tweede spits naast Depoitre (de rol van Wouter Moreels zeg maar) en Bob Cousin in een centrale rol op het middenveld. Op 1 helft kunde daar moeilijk veel over zeggen vind ik maar ik zie ze toch liever spelen zoals tegen Anderlecht: Cousin op de flank en Denys centraal int middenveld. Maar goed, de voorbereiding is er nu eenmaal om dingen uit te testen. Het draaide bij beide ploegen niet soepel en de 0-0 was voor mij dan ook een logische ruststand aangezien beide doelmannen eigenlijk nie echt moesten tussenbeide komen. Na de pauze 11 andere spelers op het veld bij ons maar het spelbeeld bleef het zelfde, al kregen we nu wel enkele kansjes. Thomas Coppens was er het dichtst bij met een knal op de lat. Aan de overkant hield Kempeneer de nul dankzij twee knappe tussenkomsten: eerst haalde hij de bal uit de voeten van een bezoeker die alleen voor hem opdook en nadien pareerde hij een afstandsschot. Al bij al een saaie wedstrijd vond ik en (zoals hier al vernoemd is door anderen) heb ik me ook wa geërgerd aan enkele randfactoren. 8 euro is inderdaad "genoeg" voor een oefenmatch, den omroeper was niet aanwezig en er waren blijkbaar ook geen kopies van het scheidsrechtersblad. Bij ons wist ik nu wel wie er meedeed maar ik ben ook altijd geïnteresseerd in de tegenstander en daar wist je nu niks van. Jammer... Het was inderdaad schrikken toen ik een kaartje vroeg en 8 euro moest ophoesten... Heel jammer en commercieel niet bijster goed gezien toch: in uw eerste oefenmatch - waar toch redelijk wat volk op afkomt - zo'n prijzen hanteren, schrikt mensen af voor het vervolg en heeft onherroepelijk zijn effect op de opkomst voor de volgende matchen. Bijvoorbeeld 8 euro neertellen voor de beloften van Gent aan het werk te zien aanstaande zaterdag - waar de beste beloften waarschijnlijk nu nog meespelen bij de A-kern...is er toch wat over... In het kader van de Fandag hadden ze het iets beter kunnen aanpakken toch (tenzij ze die dag de inkom tegen Dender gratis maken)... Over de wedstrijd zelf: ik vond het eigenlijk best interessant en vooral leuk om zien toch dat we een trainer hebben die de oefenmatchen gebruikt waarvoor ze dienen: experimenteren! Zeker op het middenveld... Ook het feit dat er nu twee competitieve ploegen op het veld verschenen voor en na rust kon me veel meer bekoren dan de match tegen Anderlecht waar het de eerste helft alles was en de tweede helft niks. Bovendien kon je toch niet verwachten dat we al onze troeven op tafel zouden gooien tegen een directe tegenstander, die we reeds op speeldag 4 dienen te bekampen... Ik onthoud vooral dat we een goede kern hebben met voldoende wisselmogelijkheden en redelijk wat polyvalentie ook wat in een lang en slopend seizoen zeker van pas komt. Yombo liet opnieuw zijn potentieel zien en het duo Devidts/Coppens was toch ook veel beter bij de les dan tegen Anderlecht wat ook alleen maar toe te juichen valt. Had ook een lekkere binnenkomer geweest voor Thomas moest die bal er in zijn gegaan... Wat onze "oude" krijgers betreft: in vergelijking met vorig jaar vind ik Verheyden en Podevijn wel al verder staan dan dezelfde periode vorig seizoen, wat ook een goede evolutie is... Nu al gokken of zinspelen op een eventuele basisopstelling kan je niet want uw eerste echt belangrijke partij (8 augustus voor de beker) is nog zo veraf.. Trouwens: met de heersende concurrentie - indien iedereen fit - zal iedereen scherp moeten staan... Op naar het volgende experiment! |
| 22 Jul 2010, 7:46 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Als er nu iets is waar ik helemaal de sijskes van krijg dan is het wel al dat 'geëxperimenteer' in de voorbereiding. Dat leidt volgens mij helemaal tot niets!
Denijs naast Depoitre in de spits, kan iemand mij de resultaten van dit experiment e-mailen? |
| 22 Jul 2010, 8:00 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
elfahem schreef: Als er nu iets is waar ik helemaal de sijskes van krijg dan is het wel al dat 'geëxperimenteer' in de voorbereiding. Dat leidt volgens mij helemaal tot niets! Denijs naast Depoitre in de spits, kan iemand mij de resultaten van dit experiment e-mailen? Hoe de ploeg van vorig seizoen in elkaar zit zonder dat je mensen moet missen weet de trainer al wel, daarom vind ik het niet overbodig eens te gaan schuiven in de voorbereiding om zo naar een systeem te zoeken voor het geval we met (langdurige) afwezigen zitten. Experimenteren is volgens mij dan ook een must tijdens zo'n voorbereiding op voorwaarde dat je tegen dat de competitie er bijna is je een typeploeg kan brengen en die reeks enkele matchen matchritme laat opdoen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Jul 2010, 8:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
elfahem schreef: Als er nu iets is waar ik helemaal de sijskes van krijg dan is het wel al dat 'geëxperimenteer' in de voorbereiding. Dat leidt volgens mij helemaal tot niets! Denijs naast Depoitre in de spits, kan iemand mij de resultaten van dit experiment e-mailen? Als ge in de oefenmatchen niks uitprobeert, wanneer dan wel? Het is toch belangrijk te weten met welke spelers ge bij eventuele blessures nog wat kunt schuiven. Denijs kan blijkbaar ook als hangende spits spelen, dus is het toch logisch dat de trainer eens wilt zien wat dat geeft naast Depoitre voor het geval Wouter Moreels eens geblesseerd is. Tis beter dat ge in een oefenmatch ziet dat da niet echt draait dan pas in een competitiematch hé. Idem trouwens voor Bob Cousin centraal op het middenveld. |
| 22 Jul 2010, 8:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
elfahem schreef: Als er nu iets is waar ik helemaal de sijskes van krijg dan is het wel al dat 'geëxperimenteer' in de voorbereiding. Dat leidt volgens mij helemaal tot niets! Denijs naast Depoitre in de spits, kan iemand mij de resultaten van dit experiment e-mailen? Denijs werd niet echt goed aangespeeld.Hij wil de bal in de voet wat niet echt lukte.Gevolg was dat Denijs de bal ging vragen op het middenveld waar hij in de weg liep van Cousin.Cousin op de flank en Denijs op de tien lijkt me toch wel beter. Het enige experiment dat ik wil zien( bvb.tgn Dender) is Niels De Schutter naast Denijs op het middenveld. maar zoiets is blijkbaar onmogelijk. |
| 22 Jul 2010, 8:27 |
|
| Pagina 19 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 17 18 19 20 21 … 59 Volgende |