|
|
| Pagina 20 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
kheb idd ook liever dat den trainer nu test welke positie spelers aankunnen en wat we van ze mogen verwachten ipv uit noodzaak in de competitie als er iets op spel staat
en jah 8 euro of 6 euro das iets meer dan een pintje verschil dus zoooo een ramp is dat nu niet vinnek kheb al aan ergere dingen geld gegeven ![]() |
| 22 Jul 2010, 8:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
filibert schreef: kheb idd ook liever dat den trainer nu test welke positie spelers aankunnen en wat we van ze mogen verwachten ipv uit noodzaak in de competitie als er iets op spel staat Blijft de vraag waarom Niels niet eens op zijn beste positie mag spelen.Hij is met uren voorsprong de beste verdedigende middenvelder van derde. |
| 22 Jul 2010, 9:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
dwarskijker schreef: Denijs werd niet echt goed aangespeeld.Hij wil de bal in de voet wat niet echt lukte.Gevolg was dat Denijs de bal ging vragen op het middenveld waar hij in de weg liep van Cousin.Cousin op de flank en Denijs op de tien lijkt me toch wel beter. Het enige experiment dat ik wil zien( bvb.tgn Dender) is Niels De Schutter naast Denijs op het middenveld. maar zoiets is blijkbaar onmogelijk. Waarom is dat onmogelijk? Je hebt twee vriendschappelijke wedstrijden achter de rug, je hebt er nog 6 te gaan en het merendeel van de spelers hebben net 90 minuten gespeeld. De Schutter heeft in die matchen al tweemaal op een andere plaats gespeeld, Kestens ook, Van Damme ook. Hetzelfde zal gebeuren met Delclef. Al meteen beginnen panikeren omdat De Schutter nog niet op het middenveld is geposteerd, is toch niet nodig? Wat gaan de reacties zijn als BVR Filipovic nog eens laat starten als linksback? Van Damme moet ook zijn kans nog krijgen naast Denijs bijvoorbeeld want tegen Anderlecht speelden we eigenlijk zonder rechtsmidden... Cousin normaliter op links ja, maar Podevijn en Galucci waren er wel niet bij tegen Anderlecht dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat zij hun eerste minuten verzamelden eergisteren; Podevijn zal ook zijn kans nog wel krijgen op rechts bijvoorbeeld of waarom Cousin niet, misschien gaan we Wouter wel nog op de linkerflank zien... Dat mag toch zeker tijdens een voorbereiding?? Ik vind het logischer dat je nu eerst test of mannen als Coppens, Devidts en Yombo het niveau aankunnen en of je er effectief kan op rekenen. Na twee matchen leidt bijvoorbeeld Ringoot op punten als linksback ondanks dat velen hier kritiek op hem hebben geuit wegens zijn match tegen Boom... Daar dienen voorbereidingen voor - Ik kan Elfahem begrijpen dat je niet altijd akkoord gaat met experimenteren: als je een totale ploeg moet kneden en een hele centrale as moet herwerken, dan moet je inderdaad heel snel naar een typeploeg toewerken (zoals VDH eigenlijk moest doen begin vorig seizoen). Maar nu staat uw geraamte er wel hé en moet je experimenteren om te kunnen variëren... De match op Boom in de eindronde was daar een duidelijk voorbeeld van: we konden - door de opstelling van Boom - ons spel niet spelen en we hadden ook niet de mogelijkheid om het spel aan te passen of om het over een andere boeg te gooien... Daarom moet je kunnen omgaan met andere veldbezettingen en die test ik liever uit in de voorbereiding dan op training of in de competitie zelf... |
| 22 Jul 2010, 9:01 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: dwarskijker schreef: Denijs werd niet echt goed aangespeeld.Hij wil de bal in de voet wat niet echt lukte.Gevolg was dat Denijs de bal ging vragen op het middenveld waar hij in de weg liep van Cousin.Cousin op de flank en Denijs op de tien lijkt me toch wel beter. Het enige experiment dat ik wil zien( bvb.tgn Dender) is Niels De Schutter naast Denijs op het middenveld. maar zoiets is blijkbaar onmogelijk. Waarom is dat onmogelijk? Je hebt twee vriendschappelijke wedstrijden achter de rug, je hebt er nog 6 te gaan en het merendeel van de spelers hebben net 90 minuten gespeeld. De Schutter heeft in die matchen al tweemaal op een andere plaats gespeeld, Kestens ook, Van Damme ook. Hetzelfde zal gebeuren met Delclef. Al meteen beginnen panikeren omdat De Schutter nog niet op het middenveld is geposteerd, is toch niet nodig? Wat gaan de reacties zijn als BVR Filipovic nog eens laat starten als linksback? Van Damme moet ook zijn kans nog krijgen naast Denijs bijvoorbeeld want tegen Anderlecht speelden we eigenlijk zonder rechtsmidden... Cousin normaliter op links ja, maar Podevijn en Galucci waren er wel niet bij tegen Anderlecht dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat zij hun eerste minuten verzamelden eergisteren; Podevijn zal ook zijn kans nog wel krijgen op rechts bijvoorbeeld of waarom Cousin niet, misschien gaan we Wouter wel nog op de linkerflank zien... Dat mag toch zeker tijdens een voorbereiding?? Ik vind het logischer dat je nu eerst test of mannen als Coppens, Devidts en Yombo het niveau aankunnen en of je er effectief kan op rekenen. Na twee matchen leidt bijvoorbeeld Ringoot op punten als linksback ondanks dat velen hier kritiek op hem hebben geuit wegens zijn match tegen Boom... Daar dienen voorbereidingen voor - Ik kan Elfahem begrijpen dat je niet altijd akkoord gaat met experimenteren: als je een totale ploeg moet kneden en een hele centrale as moet herwerken, dan moet je inderdaad heel snel naar een typeploeg toewerken (zoals VDH eigenlijk moest doen begin vorig seizoen). Maar nu staat uw geraamte er wel hé en moet je experimenteren om te kunnen variëren... De match op Boom in de eindronde was daar een duidelijk voorbeeld van: we konden - door de opstelling van Boom - ons spel niet spelen en we hadden ook niet de mogelijkheid om het spel aan te passen of om het over een andere boeg te gooien... Daarom moet je kunnen omgaan met andere veldbezettingen en die test ik liever uit in de voorbereiding dan op training of in de competitie zelf... De schutter was zowel tegen anderlecht als ronse toch centrale verdediger dacht ik en kestens was tegen anderlecht geblesseert of versta ik u uitleg niet goed?.Trouwens,van renterghem zegt vandaag in hln dat denys beter tot zijn recht komt als spelverdeler dan als spits,dus dat is al 1antwoord op iets dat hij geprobeert heeft en dat zijn systeem alleszins ne 4-4-2 is met een ruit op het midden(voor degene die het nog niet wisten) |
| 22 Jul 2010, 10:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Iendrachter90 schreef: DT schreef: dwarskijker schreef: Denijs werd niet echt goed aangespeeld.Hij wil de bal in de voet wat niet echt lukte.Gevolg was dat Denijs de bal ging vragen op het middenveld waar hij in de weg liep van Cousin.Cousin op de flank en Denijs op de tien lijkt me toch wel beter. Het enige experiment dat ik wil zien( bvb.tgn Dender) is Niels De Schutter naast Denijs op het middenveld. maar zoiets is blijkbaar onmogelijk. Waarom is dat onmogelijk? Je hebt twee vriendschappelijke wedstrijden achter de rug, je hebt er nog 6 te gaan en het merendeel van de spelers hebben net 90 minuten gespeeld. De Schutter heeft in die matchen al tweemaal op een andere plaats gespeeld, Kestens ook, Van Damme ook. Hetzelfde zal gebeuren met Delclef. Al meteen beginnen panikeren omdat De Schutter nog niet op het middenveld is geposteerd, is toch niet nodig? Wat gaan de reacties zijn als BVR Filipovic nog eens laat starten als linksback? Van Damme moet ook zijn kans nog krijgen naast Denijs bijvoorbeeld want tegen Anderlecht speelden we eigenlijk zonder rechtsmidden... Cousin normaliter op links ja, maar Podevijn en Galucci waren er wel niet bij tegen Anderlecht dus lijkt het mij niet meer dan logisch dat zij hun eerste minuten verzamelden eergisteren; Podevijn zal ook zijn kans nog wel krijgen op rechts bijvoorbeeld of waarom Cousin niet, misschien gaan we Wouter wel nog op de linkerflank zien... Dat mag toch zeker tijdens een voorbereiding?? Ik vind het logischer dat je nu eerst test of mannen als Coppens, Devidts en Yombo het niveau aankunnen en of je er effectief kan op rekenen. Na twee matchen leidt bijvoorbeeld Ringoot op punten als linksback ondanks dat velen hier kritiek op hem hebben geuit wegens zijn match tegen Boom... Daar dienen voorbereidingen voor - Ik kan Elfahem begrijpen dat je niet altijd akkoord gaat met experimenteren: als je een totale ploeg moet kneden en een hele centrale as moet herwerken, dan moet je inderdaad heel snel naar een typeploeg toewerken (zoals VDH eigenlijk moest doen begin vorig seizoen). Maar nu staat uw geraamte er wel hé en moet je experimenteren om te kunnen variëren... De match op Boom in de eindronde was daar een duidelijk voorbeeld van: we konden - door de opstelling van Boom - ons spel niet spelen en we hadden ook niet de mogelijkheid om het spel aan te passen of om het over een andere boeg te gooien... Daarom moet je kunnen omgaan met andere veldbezettingen en die test ik liever uit in de voorbereiding dan op training of in de competitie zelf... De schutter was zowel tegen anderlecht als ronse toch centrale verdediger dacht ik en kestens was tegen anderlecht geblesseert of versta ik u uitleg niet goed?.Trouwens,van renterghem zegt vandaag in hln dat denys beter tot zijn recht komt als spelverdeler dan als spits,dus dat is al 1antwoord op iets dat hij geprobeert heeft en dat zijn systeem alleszins ne 4-4-2 is met een ruit op het midden(voor degene die het nog niet wisten) Daarvoor had ik zelfs geen 45' nodig. Akkoord, als de trainer wil experimenteren, doet hij maar, dat gebeurt overal, maar ik denk dat er interessantere experimenten zijn dan het geschuif met Denijs, zoals hierboven al aangehaald (De Schutter met name)... |
| 22 Jul 2010, 10:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: De schutter was zowel tegen anderlecht als ronse toch centrale verdediger dacht ik en kestens was tegen anderlecht geblesseert of versta ik u uitleg niet goed?.Trouwens,van renterghem zegt vandaag in hln dat denys beter tot zijn recht komt als spelverdeler dan als spits,dus dat is al 1antwoord op iets dat hij geprobeert heeft en dat zijn systeem alleszins ne 4-4-2 is met een ruit op het midden(voor degene die het nog niet wisten) Yep De Schutter was tweemaal centrale verdediger, maar naast Filipovic tegen Anderlecht stond hij rechtscentraal en tegen Ronse linkscentraal, dus dat zijn twee verschillende posities. Kestens was een typo, hij moest eigenlijk bij Podevijn en Galucci staan in verband met argument van de speelminuten... Gewoon om aan te geven dat iedereen nog wel op andere posities zal worden gezet en dat er nog niet gepanikeerd moet worden... Daarnaast vind ik het eerder de trainer zijn plicht om de beste ploeg op te stellen dan rekening te houden met het feit welke speler wij liever ergens anders zouden willen zien spelen... Maar na 2 matchen oordelen, is veel te snel... |
| 22 Jul 2010, 10:52 |
|
|
Ancien
elfahem schreef: Daarvoor had ik zelfs geen 45' nodig. Akkoord, als de trainer wil experimenteren, doet hij maar, dat gebeurt overal, maar ik denk dat er interessantere experimenten zijn dan het geschuif met Denijs, zoals hierboven al aangehaald (De Schutter met name)... Allez Elfahem, jij weet toch ook dat in zo'n matchen het afgesproken is dat iedereen 45 min speelt en je dan niet na 25 min gaat switchen. 45 min is toch niet overdreven als experiment om twee spelers die mekaar van haar noch pluimen kennen eens te laten samenspelen als tandem??? Ik snap echt die heisa niet hoor die hier al wordt ontketend... Als je tactische krabbers als Limpens en Dillen hier hebt beziggezien hoe lang die hebben mogen klungelen zonder dat er ingegrepen werd, dan vind ik het gemekker over die 45 min die Denijs - in de eerste echte voorbereidingsmatch nota bene - heeft gespeeld in steun van Depoitre toch wel redelijk buiten proportie... |
| 22 Jul 2010, 10:59 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
DT schreef: Iendrachter90 schreef: De schutter was zowel tegen anderlecht als ronse toch centrale verdediger dacht ik en kestens was tegen anderlecht geblesseert of versta ik u uitleg niet goed?.Trouwens,van renterghem zegt vandaag in hln dat denys beter tot zijn recht komt als spelverdeler dan als spits,dus dat is al 1antwoord op iets dat hij geprobeert heeft en dat zijn systeem alleszins ne 4-4-2 is met een ruit op het midden(voor degene die het nog niet wisten) Yep De Schutter was tweemaal centrale verdediger, maar naast Filipovic tegen Anderlecht stond hij rechtscentraal en tegen Ronse linkscentraal, dus dat zijn twee verschillende posities. Kestens was een typo, hij moest eigenlijk bij Podevijn en Galucci staan in verband met argument van de speelminuten... Gewoon om aan te geven dat iedereen nog wel op andere posities zal worden gezet en dat er nog niet gepanikeerd moet worden... Daarnaast vind ik het eerder de trainer zijn plicht om de beste ploeg op te stellen dan rekening te houden met het feit welke speler wij liever ergens anders zouden willen zien spelen... Maar na 2 matchen oordelen, is veel te snel... Van renterghem heeft de 11basisspelers toch al grotendeels in zijn hoofd,in elk artikel praat hij over experimenteren voor als er alsnog iemand moest uitvallen+dat de meeste positie's gewoon logisch zijn om in te vullen.Wat de schutter betreft die gaat gewoon verdediger blijven,misschien dat hij wel eens op het middenveld mag spelen in een oefenmatch,maar verder dan dat niet. |
| 22 Jul 2010, 11:11 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
DT schreef: elfahem schreef: Daarvoor had ik zelfs geen 45' nodig. Akkoord, als de trainer wil experimenteren, doet hij maar, dat gebeurt overal, maar ik denk dat er interessantere experimenten zijn dan het geschuif met Denijs, zoals hierboven al aangehaald (De Schutter met name)... Allez Elfahem, jij weet toch ook dat in zo'n matchen het afgesproken is dat iedereen 45 min speelt en je dan niet na 25 min gaat switchen. 45 min is toch niet overdreven als experiment om twee spelers die mekaar van haar noch pluimen kennen eens te laten samenspelen als tandem??? Ik snap echt die heisa niet hoor die hier al wordt ontketend... Als je tactische krabbers als Limpens en Dillen hier hebt beziggezien hoe lang die hebben mogen klungelen zonder dat er ingegrepen werd, dan vind ik het gemekker over die 45 min die Denijs - in de eerste echte voorbereidingsmatch nota bene - heeft gespeeld in steun van Depoitre toch wel redelijk buiten proportie... Ik bedoel niet dat hij na 25' alweer had moeten wisselen, dat is m'n punt niet. Ik vond gewoon dat je na de wedstrijd tegen A'lecht al duidelijk zag dat Denijs het profiel van een zuivere middenvelder had. Daarom vond ik dit 'experiment' totaal nutteloos. Als BVR toch 4-4-2 wil spelen dan zie ik hem liever experimenteren met verschillende echte spitsenkoppels. Bij nader inzien zal het feit dat BVR Denijs in de spits heeft uitgespeeld voornamelijk te maken hebben met het feit dat hij alle kernspelers 45' wou laten spelen. Ik wou trouwens geen polemiek ontketenen. Ik deed enkel een kleine quote en dan was er het verhaal van de vliegen en de stront... |
| 22 Jul 2010, 11:14 |
|
|
Ancien
elfahem schreef: Ik bedoel niet dat hij na 25' alweer had moeten wisselen, dat is m'n punt niet. Ik vond gewoon dat je na de wedstrijd tegen A'lecht al duidelijk zag dat Denijs het profiel van een zuivere middenvelder had. Daarom vond ik dit 'experiment' totaal nutteloos. Als BVR toch 4-4-2 wil spelen dan zie ik hem liever experimenteren met verschillende echte spitsenkoppels. Bij nader inzien zal het feit dat BVR Denijs in de spits heeft uitgespeeld voornamelijk te maken hebben met het feit dat hij alle kernspelers 45' wou laten spelen. Ik wou trouwens geen polemiek ontketenen. Ik deed enkel een kleine quote en dan was er het verhaal van de vliegen en de stront... Ik vind het gevaarlijk om iemand al een profiel aan te meten op basis van 45 min maar goed. In de kampioenenploeg van Wetteren heeft Denijs in steun van De Langhe in eenzelfde systeem zoals gehanteerd tegen Ronse wel potten kunnen breken dus is het niet onlogisch als trainer om daar even te proberen wat het geeft, gezien het feit dat je vooraan: * op Depoitre na maar 1 echte spits hebt: Crispijn * Moreels er vorig seizoen een pak maakte maar - zoals hij zelf meermaals aanhaalde - eigenlijk niet die goalgetter is waarvoor iedereen hem nu aanziet * iedereen er precies van uitgaat dat Moreels zal blijven terwijl de transferperiode nog meer dan een maand loopt Centraal op het middenveld heb je voor twee plaatsen al minimaal Denys, Coppens, Yombo, Devidts, Verheyden, Kestens en Van Damme + Podevijn, Cousin en De Schutter die er kunnen spelen. Zelfs zonder die drie youngsters moet je er twee ontgoochelen. Dan kan ik BVR wel volgen dat hij eerst eens ziet of hij - in potentie en in hoogste nood - geen vierde "aanvaller" in zijn kern zitten heeft in de persoon van Denys. P.S. Ik settle me graag in een rol als vlieg hoor. |
| 22 Jul 2010, 11:52 |
|
|
forumlegende
Volgens mij wordt het deze basisploeg :
Kempeneer, De Castro, Moreels, Filipovic en De Schutter Verheyden Galucci Denijs Cousin Moreels en Depoitre Al kan het wel zijn dat De Schutter centraal wordt uigespeeld en Ringoot dan backlinks wordt. Ook Van Damme ligt in balans met Verheyden. Podevijn zal zich keer op keer moeten bewijzen tegen Cousin en Galucci. Er zit wel muziek in deze ploeg denk ik. |
| 22 Jul 2010, 12:17 |
|
|
Dani schreef: Volgens mij wordt het deze basisploeg : Kempeneer, De Castro, Moreels, Filipovic en De Schutter Verheyden Galucci Denijs Cousin Moreels en Depoitre Al kan het wel zijn dat De Schutter centraal wordt uigespeeld en Ringoot dan backlinks wordt. Ook Van Damme ligt in balans met Verheyden. Podevijn zal zich keer op keer moeten bewijzen tegen Cousin en Galucci. Er zit wel muziek in deze ploeg denk ik. Verheyden kan de pech hebben dat hij de eerste match geschorst is(competitie of beker ) en alswe dan winnen zal zijn vervanger (wss vandamme)er niet meteen uitgaan,als hij al niet de voorkeur zou krijgen zowiezo. |
| 22 Jul 2010, 12:22 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: Dani schreef: Volgens mij wordt het deze basisploeg : Kempeneer, De Castro, Moreels, Filipovic en De Schutter Verheyden Galucci Denijs Cousin Moreels en Depoitre Al kan het wel zijn dat De Schutter centraal wordt uigespeeld en Ringoot dan backlinks wordt. Ook Van Damme ligt in balans met Verheyden. Podevijn zal zich keer op keer moeten bewijzen tegen Cousin en Galucci. Er zit wel muziek in deze ploeg denk ik. Verheyden kan de pech hebben dat hij de eerste match geschorst is(competitie of beker ) en alswe dan winnen zal zijn vervanger (wss vandamme)er niet meteen uitgaan,als hij al niet de voorkeur zou krijgen zowiezo. Verheyden is niet geschorst aangezien hij 1 speeldag met uitstel kreeg voor zijn rode kaart. Enkel De Castro en Filipovic zullen er niet bij zijn. Aan uw laatste opmerking heb ik ook al gedacht. Seminck geraakte (ergens begrijpelijk) niet in de ploeg vorig jaar omdat het zo goed draaide toen hij er niet bij was. Benieuwd wat hij met Flippo en De Castro gaat doen als ze die eerste match overtuigend winnen.... |
| 22 Jul 2010, 15:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: Dani schreef: Volgens mij wordt het deze basisploeg : Kempeneer, De Castro, Moreels, Filipovic en De Schutter Verheyden Galucci Denijs Cousin Moreels en Depoitre Al kan het wel zijn dat De Schutter centraal wordt uigespeeld en Ringoot dan backlinks wordt. Ook Van Damme ligt in balans met Verheyden. Podevijn zal zich keer op keer moeten bewijzen tegen Cousin en Galucci. Er zit wel muziek in deze ploeg denk ik. Verheyden kan de pech hebben dat hij de eerste match geschorst is(competitie of beker ) en alswe dan winnen zal zijn vervanger (wss vandamme)er niet meteen uitgaan,als hij al niet de voorkeur zou krijgen zowiezo. Verheyden is niet geschorst aangezien hij 1 speeldag met uitstel kreeg voor zijn rode kaart. Enkel De Castro en Filipovic zullen er niet bij zijn. Aan uw laatste opmerking heb ik ook al gedacht. Seminck geraakte (ergens begrijpelijk) niet in de ploeg vorig jaar omdat het zo goed draaide toen hij er niet bij was. Benieuwd wat hij met Flippo en De Castro gaat doen als ze die eerste match overtuigend winnen.... Flippo zal er sowieso wel inkomen. Ook De schutter lijkt me een certitude. Ringoot, Moreels, Kestens, De Castro,... daar zullen keuzes moeten gemaakt worden. |
| 22 Jul 2010, 15:29 |
|
|
AlostanA schreef: zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: Verheyden kan de pech hebben dat hij de eerste match geschorst is(competitie of beker ) en alswe dan winnen zal zijn vervanger (wss vandamme)er niet meteen uitgaan,als hij al niet de voorkeur zou krijgen zowiezo. Verheyden is niet geschorst aangezien hij 1 speeldag met uitstel kreeg voor zijn rode kaart. Enkel De Castro en Filipovic zullen er niet bij zijn. Aan uw laatste opmerking heb ik ook al gedacht. Seminck geraakte (ergens begrijpelijk) niet in de ploeg vorig jaar omdat het zo goed draaide toen hij er niet bij was. Benieuwd wat hij met Flippo en De Castro gaat doen als ze die eerste match overtuigend winnen.... Flippo zal er sowieso wel inkomen. Ook De schutter lijkt me een certitude. Ringoot, Moreels, Kestens, De Castro,... daar zullen keuzes moeten gemaakt worden. Kestens die zie ik toch nog altijd vertrekken en wat de rest betreft als de schutter en filipovic centraal staan moet ringoot spelen en staan moreels en filipovic centraal,dan de schutter ipv ringoot.De castro noem ik ook een certitude.En dan zijn er nog delclef en coppens,maar die zullen vaak naast de kern vallen vrees ik.Misschien moeten we een aalst Bmaken ?Als willebroek failliet gaat kunnen die meteen in vierde aantreden,we hebben spelers genoeg die in feite allemaal kunnen spelen. |
| 22 Jul 2010, 15:37 |
|
| Pagina 20 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 18 19 20 21 22 … 59 Volgende |