|
|
| Pagina 21 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Blijkbaar zien de meesten Ringoot hier als certitude maar mij moet hij in ierder geval nog altijd overtuigen.
|
| 22 Jul 2010, 16:27 |
|
|
Junior
Oefenwedstrijden zijn er om bepaalde zaken te testen, en ik vind dat deze beter nu gebeuren dan in het midden van het seizoen.
Wat mij wel opviel: Denijs naast Depoitre, Denijs heeft vooral de neiging om de bal te komen halen (misschien omdat die ook niet genoeg aangespeeld werd) waardoor Depoitre alleen komt te staan in de spits. Ik zou Denijs dus meer naar het middenveld schuiven, is trouwens balvast heb ik de indruk. Yombo vond ik ook niet slecht spelen (zelfs tegen Anderlecht als ok), heeft wat techniek en kan zijn mannetje uitspelen. Er moet nog wat lijn in komen maar met zo'n ruime kern zie ik het wel goed komen! Had wel de indruk dat er soms net iets teveel naar achter wordt gespeeld op momenten dat die pas toch naar voor kan vertrekken. |
| 22 Jul 2010, 16:40 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: zwawi schreef: Iendrachter90 schreef: Verheyden kan de pech hebben dat hij de eerste match geschorst is(competitie of beker ) en alswe dan winnen zal zijn vervanger (wss vandamme)er niet meteen uitgaan,als hij al niet de voorkeur zou krijgen zowiezo. Verheyden is niet geschorst aangezien hij 1 speeldag met uitstel kreeg voor zijn rode kaart. Enkel De Castro en Filipovic zullen er niet bij zijn. Aan uw laatste opmerking heb ik ook al gedacht. Seminck geraakte (ergens begrijpelijk) niet in de ploeg vorig jaar omdat het zo goed draaide toen hij er niet bij was. Benieuwd wat hij met Flippo en De Castro gaat doen als ze die eerste match overtuigend winnen.... Flippo zal er sowieso wel inkomen. Ook De schutter lijkt me een certitude. Ringoot, Moreels, Kestens, De Castro,... daar zullen keuzes moeten gemaakt worden. Twijfel je nu nog aa n de verdediging : De Castro - Moreels - Filipovic - Ringoot |
| 22 Jul 2010, 19:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jean schreef: AlostanA schreef: zwawi schreef: Verheyden is niet geschorst aangezien hij 1 speeldag met uitstel kreeg voor zijn rode kaart. Enkel De Castro en Filipovic zullen er niet bij zijn. Aan uw laatste opmerking heb ik ook al gedacht. Seminck geraakte (ergens begrijpelijk) niet in de ploeg vorig jaar omdat het zo goed draaide toen hij er niet bij was. Benieuwd wat hij met Flippo en De Castro gaat doen als ze die eerste match overtuigend winnen.... Flippo zal er sowieso wel inkomen. Ook De schutter lijkt me een certitude. Ringoot, Moreels, Kestens, De Castro,... daar zullen keuzes moeten gemaakt worden. Twijfel je nu nog aa n de verdediging : De Castro - Moreels - Filipovic - Ringoot En de schutter?En die gaat niet als middevelder uitgespeeld worden in de competitie,hoe graag we het ook allemaal willen. |
| 22 Jul 2010, 20:09 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Jean schreef: AlostanA schreef: zwawi schreef: Verheyden is niet geschorst aangezien hij 1 speeldag met uitstel kreeg voor zijn rode kaart. Enkel De Castro en Filipovic zullen er niet bij zijn. Aan uw laatste opmerking heb ik ook al gedacht. Seminck geraakte (ergens begrijpelijk) niet in de ploeg vorig jaar omdat het zo goed draaide toen hij er niet bij was. Benieuwd wat hij met Flippo en De Castro gaat doen als ze die eerste match overtuigend winnen.... Flippo zal er sowieso wel inkomen. Ook De schutter lijkt me een certitude. Ringoot, Moreels, Kestens, De Castro,... daar zullen keuzes moeten gemaakt worden. Twijfel je nu nog aa n de verdediging : De Castro - Moreels - Filipovic - Ringoot De Castro-De Schuter-Filipovic-Ringoot Mag het voor mij ook zijn. |
| 22 Jul 2010, 20:11 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Iendrachter90 schreef: Jean schreef: AlostanA schreef: Flippo zal er sowieso wel inkomen. Ook De schutter lijkt me een certitude. Ringoot, Moreels, Kestens, De Castro,... daar zullen keuzes moeten gemaakt worden. Twijfel je nu nog aa n de verdediging : De Castro - Moreels - Filipovic - Ringoot En de schutter?En die gaat niet als middevelder uitgespeeld worden in de competitie,hoe graag we het ook allemaal willen. Het wordt op iedere positie moeilijk om keuzes te maken, het wordt voor iedereen iedere week weer knokken voor zijn plaatsje. Ik zie BVR, De Schutter eerder centraal uitspelen dan op de linksachter. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 22 Jul 2010, 20:14 |
|
|
Ancien
Zaterdag speelt VC EA 2002 om 19u tegen de beloften van AA Gent, versterkt met een achttal spelers van de A-kern die gisteren niet geselecteerd waren voor de wedstrijd tegen Anderlecht.
_________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Jul 2010, 10:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Hugo schreef: Zaterdag speelt VC EA 2002 om 19u tegen de beloften van AA Gent, versterkt met een achttal spelers van de A-kern die gisteren niet geselecteerd waren voor de wedstrijd tegen Anderlecht. Kben eens benieuwd... |
| 24 Jul 2010, 10:51 |
|
|
zwawi schreef: Hugo schreef: Zaterdag speelt VC EA 2002 om 19u tegen de beloften van AA Gent, versterkt met een achttal spelers van de A-kern die gisteren niet geselecteerd waren voor de wedstrijd tegen Anderlecht. Kben eens benieuwd... Voor de thuisblijvers op volgend link kan men de uitslag zien. http://iendrachtoiljst.sportblog.be/ |
| 24 Jul 2010, 13:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
eendrachter'80 schreef: zwawi schreef: Hugo schreef: Zaterdag speelt VC EA 2002 om 19u tegen de beloften van AA Gent, versterkt met een achttal spelers van de A-kern die gisteren niet geselecteerd waren voor de wedstrijd tegen Anderlecht. Kben eens benieuwd... Voor de thuisblijvers op volgend link kan men de uitslag zien. http://iendrachtoiljst.sportblog.be/ Op Vantjen kan je rekenen Den Onderkroiper zal er niet zijn wegens een verplichte BBQ ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Jul 2010, 13:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Hugo schreef: Zaterdag speelt VC EA 2002 om 19u tegen de beloften van AA Gent, versterkt met een achttal spelers van de A-kern die gisteren niet geselecteerd waren voor de wedstrijd tegen Anderlecht. En dit is blijkbaar de laatste experimentmatch,vanaf wetteren zullen spelers afvallen en met de beloften mogen spelen.Bij gent speelden van de a kern niet mee gisteren:conte,custovic,doumbia,duarte,grondin,lazitch,ljubijankic,mertens,myrie,n'diaeye,pieroni en skarabot.En de doelmannen bruzzese en boeckx.Dus die 8spelers zouden hier moeten uitkomen. |
| 24 Jul 2010, 13:25 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Iemand die weet wa we vanaaf mogen betalen voor de match tegen de beloftenploeg van Gent, hopelijk is het nu een redelijke prijs voor een oefenmatchken
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 24 Jul 2010, 14:10 |
|
|
De_steve schreef: Iemand die weet wa we vanaaf mogen betalen voor de match tegen de beloftenploeg van Gent, hopelijk is het nu een redelijke prijs voor een oefenmatchken ![]() Ik passeer er zo juist en der was aan de voorkant nog geneen loket open. |
| 24 Jul 2010, 18:21 |
|
|
0-1verloren dus ploeg eerste helft en wss de basisploeg:de kempeneer,de castro,de schutter filipovic,vandamme,verheyden,cousin,denys,wouter moreels,depoitre en ringoot.
2de helft al de rest erop. Voor de rest weer niet veel gezien,de ploeg van de eerste helft lijkt mij de basisploeg te worden,dus zonder galucci.Misschien moeten ze er bij aalst toch is aan denken om podevijn om te scholen naar linksachter,want doet het daar toch allesbehalve slecht.En nog een wissel die ik zou maken is verheyden deraf vandamme op zijn plaats en dan kan galucci ook meteen spelen. |
| 24 Jul 2010, 21:19 |
|
|
Iendrachter90 schreef: 0-1verloren dus ploeg eerste helft en wss de basisploeg:de kempeneer,de castro,de schutter filipovic,vandamme,verheyden,cousin,denys,wouter moreels,depoitre en ringoot. 2de helft al de rest erop. Voor de rest weer niet veel gezien,de ploeg van de eerste helft lijkt mij de basisploeg te worden,dus zonder galucci.Misschien moeten ze er bij aalst toch is aan denken om podevijn om te scholen naar linksachter,want doet het daar toch allesbehalve slecht.En nog een wissel die ik zou maken is verheyden deraf vandamme op zijn plaats en dan kan galucci ook meteen spelen. en weer niet geschoord !!! |
| 24 Jul 2010, 21:21 |
|
| Pagina 21 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 19 20 21 22 23 … 59 Volgende |