Oefenwedstrijden 2010-2011 - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 59
 Oefenwedstrijden 2010-2011 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 35
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
eendrachter'80 schreef:
Iendrachter90 schreef:
0-1verloren dus ploeg eerste helft en wss de basisploeg:de kempeneer,de castro,de schutter filipovic,vandamme,verheyden,cousin,denys,wouter moreels,depoitre en ringoot.
2de helft al de rest erop.
Voor de rest weer niet veel gezien,de ploeg van de eerste helft lijkt mij de basisploeg te worden,dus zonder galucci.Misschien moeten ze er bij aalst toch is aan denken om podevijn om te scholen naar linksachter,want doet het daar toch allesbehalve slecht.En nog een wissel die ik zou maken is verheyden deraf vandamme op zijn plaats en dan kan galucci ook meteen spelen.

en weer niet geschoord !!!

Begin ik mij toch ook wat zorgen over te maken.
Nu goed ja ze zijn nog maar 3 oefenmatchen ver maar hopelijk is er op wetteren eens vuurwerk te zien van onze kant. :EA:

24 Jul 2010, 21:26
Freak

josken1 schreef:
eendrachter'80 schreef:
Iendrachter90 schreef:
0-1verloren dus ploeg eerste helft en wss de basisploeg:de kempeneer,de castro,de schutter filipovic,vandamme,verheyden,cousin,denys,wouter moreels,depoitre en ringoot.
2de helft al de rest erop.
Voor de rest weer niet veel gezien,de ploeg van de eerste helft lijkt mij de basisploeg te worden,dus zonder galucci.Misschien moeten ze er bij aalst toch is aan denken om podevijn om te scholen naar linksachter,want doet het daar toch allesbehalve slecht.En nog een wissel die ik zou maken is verheyden deraf vandamme op zijn plaats en dan kan galucci ook meteen spelen.

en weer niet geschoord !!!

Begin ik mij toch ook wat zorgen over te maken.
Nu goed ja ze zijn nog maar 3 oefenmatchen ver maar hopelijk is er op wetteren eens vuurwerk te zien van onze kant. :EA:

Volgens den omroeper gingen we pas scoren op onze fandag,dus ist voor woensdag ook niets :D
Na vandaag ging van renterghem keuzes maken ,dus enkele spelers van de 2de helft zullen meer matchen met de beloften gaan spelen.

24 Jul 2010, 21:28
Nationale Ploeg

Klotematch waar weinig te zien was, goal van Gent was een geschenkje van B. Moreels die de bal in de voeten van een gentenaar speelt. Tweede helft nog een reuzekans gemist door T. Coppens, die net zoals zijn naamgenoot Glenn een barslechte match speelde...

En de 1ste helft gespeelt met de basisploeg :nieje:

Mijn hart is wit en zwart !

24 Jul 2010, 21:32
Freak

De_steve schreef:
Klotematch waar weinig te zien was, goal van Gent was een geschenkje van B. Moreels die de bal in de voeten van een gentenaar speelt. Tweede helft nog een reuzekans gemist door T. Coppens, die net zoals zijn naamgenoot Glenn een barslechte match speelde...

En de 1ste helft gespeelt met de basisploeg :nieje:

T'is geen toeval dat hij tegen anderlecht en vandaag met dezelfde ploeg starte.Meer als 1wissel moet ge in de ploeg van de eerste helft niet meer verwachten.

24 Jul 2010, 21:40
Nationale Ploeg

Dan gaat hij Gallucci, potjes en Delclef uit de basis laten, daar geloof ik ni veel van.

Ik denk dat de beslissingen nog moeten vallen en dat BVR nu dingen uitprobeert

24 Jul 2010, 21:43
Freak

De_steve schreef:
Dan gaat hij Gallucci, potjes en Delclef uit de basis laten, daar geloof ik ni veel van.

Podevijn gaat niet in de ploeg komen voor cousin ,dus zou hij al omgeschoold moeten worden tot linksachter waar hij het vandaag meer dan goed deed.
Galucci daar volgek u zoals al gezegd in de plaats van vandamme en die op de plaats van verheyden.
Delclef kzou niet weten in wie zijn plaats dieje moet spelen.Een ding is zeker er is nog werk aan de ploeg.

24 Jul 2010, 21:48
Nationale Ploeg

De Castro misschien? Maakte vandaag weer enkele fouten die erover waren

24 Jul 2010, 22:05
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Iendrachter90 schreef:
Voor de rest weer niet veel gezien,de ploeg van de eerste helft lijkt mij de basisploeg te worden

Lijkt mij veel te vroeg voor een dergelijke conclusie hoor. Galucci zal volgens mij wel deel uitmaken van de basisploeg, net als Brecht Moreels.

De oefenmatch zelf :
Depoitre en Moreels voorin, Denijs erachter als aanvallende middenvelder. Als je zo speelt moet je een verdedigende middenvelder hebben die echt wel wat werk kan opknappen. Ewen kan dit alleen niet aan, en dus lieten ze Ken Van Damme ook centraal spelen, maar dan ligt gans je rechterflank open.
Voor mij een mislukt experiment. Ken wist niet waar lopen, en voor Ewen ging het iets te snel allemaal.
Ik vond de ploeg van Gent in de eerte helft trouwens wel zeer sterk. Voetbalden zeer goed, verdedigden sterk op Moreels en Depoitre.

2e helft : bij beide ploegen een volledig andere ploeg (op enkelingen bij Gent na) met minder kwaliteiten. Nog weinig te zien. De beteren in de 2e helft : Jens, Brecht Moreels, Galucci.

en nog ter info : bij Gent speelden zo goed als allemaal pure reserven. De enige bekende namen waren Boeckx (keeper), Duarte (centrale verdediger) en Ibrahime Conte (nummer 10)

24 Jul 2010, 22:12
toevallige voorbijganger

De_steve schreef:
De Castro misschien? Maakte vandaag weer enkele fouten die erover waren

Ik vond het een zwakke match van al onze spelers. Jij kijkt naar DeCastro ? ik zou eens kijken naar Verheyden wat voor die fouten maakte da erover waren ...

Dan zie ik veel liever Yombo of een Deschutter spelen dan een Verheyden.. En Vandamme vind ik geen slechte speler maar ik vind het geen speler om iedere week in de basis te staan en er voor mee kampioen (of dergelijke) mee te spelen.

24 Jul 2010, 22:15
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 66
De_steve schreef:

Trainer is nog altijd aan experimenteren, zodus nog geen definitief elftal.
Zal voor tegen Dender zijn.
Galluci kan je volgens mij niet uit de ploeg laten.
Wait and see!

24 Jul 2010, 22:46
Junior

Van Damme zijn plaats is niet midden rechts, maar centraal op de plaats waar Verheyden speelde.
Denys was niet goed vandaag, maar het is nog te vroeg om conclusies te trekken.Den beste eendrachter was Kempeneer.

24 Jul 2010, 22:53
nieuw in de eerste ploeg

vantjen schreef:
De_steve schreef:

Wait and see!

Experimenten tonen voorlopig vooral de gebreken aan.
De Schutter wou centraal op het middenveld maar staat nu centraal in de verdediging.Hij doet dat daar natuurlijk goed maar kan nu aanvallend nog minder uit de verf komen dan vorig jaar.Ik denk niet dat hij daar zat op te hopen.Ringoot doet het verdedigend goed maar is aanvallend veel minder dan De Schutter op de flank om dan nog te zwijgen van Flipo.
B Moreels mag dan wel al eens nonchalant zijn hij beschikt wel over een goede lange bal waardoor je ook al eens een opening kunt creëren.
Verheyden kan dan wel ervaring hebben maar geef mij toch maar Van Damme en natuurlijk nog liever De Schutter.Voor mij mag Kestens daar zelfs spelen als hij zich beperkt tot balrecuperatie;
En vooraan moet Galucci zeker in de ploeg.Jens moet zeker niet wanhopen hij zal meer dan kansen genoeg krijgen op de rechter en of linkerflank.Dat geldt ook voor de anderen want kampioen speel je met je bank.
Conclusie:met een andere linksback,Galucci rechts,B Moreels centraal en een andere verdedigende middenvelder gaan we aanvallend sterker uit de verf komen en opnieuw scoren.

25 Jul 2010, 7:46
Ancien

lolo4ever schreef:
vantjen schreef:
De_steve schreef:

Wait and see!

Experimenten tonen voorlopig vooral de gebreken aan.
De Schutter wou centraal op het middenveld maar staat nu centraal in de verdediging.Hij doet dat daar natuurlijk goed maar kan nu aanvallend nog minder uit de verf komen dan vorig jaar.Ik denk niet dat hij daar zat op te hopen.Ringoot doet het verdedigend goed maar is aanvallend veel minder dan De Schutter op de flank om dan nog te zwijgen van Flipo.
B Moreels mag dan wel al eens nonchalant zijn hij beschikt wel over een goede lange bal waardoor je ook al eens een opening kunt creëren.
Verheyden kan dan wel ervaring hebben maar geef mij toch maar Van Damme en natuurlijk nog liever De Schutter.Voor mij mag Kestens daar zelfs spelen als hij zich beperkt tot balrecuperatie;
En vooraan moet Galucci zeker in de ploeg.Jens moet zeker niet wanhopen hij zal meer dan kansen genoeg krijgen op de rechter en of linkerflank.Dat geldt ook voor de anderen want kampioen speel je met je bank.
Conclusie:met een andere linksback,Galucci rechts,B Moreels centraal en een andere verdedigende middenvelder gaan we aanvallend sterker uit de verf komen en opnieuw scoren.

Tja, hopelijk leggen we er tegen Wetteren een paar in het mandje.
Altijd goed voor het zelfvertrouwen.

25 Jul 2010, 8:41
Ancien

Nog veel werk aan de winkel, meerdere basisspelers halen hun normale niveau nog niet, maar dat zal wel komen.
Verder heb ik ook positieve zaken gezien o.a. een sterke speelhelft van Damien en speelden Kristof als centrale verdediger en Jens op links een degelijke wedstrijd.
Verder bevestigde Yombo opnieuw in het middenveld en beschikken we over twee betrouwbare aan elkaar gewaagde doelmannen.
Ik ga nog geen conclusies trekken,daarvoor is het nog veel te vroeg, tegen 18 augustus moeten de troepen klaar staan om oorlog te voeren.
In ieder geval ik geloof tenvolle in deze talentrijke spelersgroep. :EA:

25 Jul 2010, 9:23
forumlegende

Leeftijd: 43
De ploeg die aan de match begon zal volgens mij toch ook nie veel schelen van de basiself die onze coach momenteel in zijn hoofd heeft. Tegen Anderlecht waren het trouwens dezelfde die aan de partij begonnen. Toen deden die het goed, gisteren liep het minder...
Voor de rust was het vooral de Gentse reserveploeg die aangenaam verraste. Het ging dikwijls ewa te rap voor onze ploeg waardoor we achter de bal en achter de feiten liepen. Gent dus de betere ploeg maar de efficiëntie ontbrak toch ook want Kempeneer moest enkel een paar zwakke schotjes pakken. Bij ons draaide het stroef en ze vonden mekaar niet echt. Gevolg was dat de kansen zeer schaars waren.
Na de pauze 11 andere bij ons waaronder alle jongeren. De buffalo's waren minder sterk maar da komt waarschijnlijk ook door de vele wissels die ze doorvoerden. Jammer dat ge vijf minuten voor tijd nog een weggeefdoelpunt slikt waardoor ge verliest want eigenlijk hadden we toch ook minstens ne keer moeten scoren. Ik denk dan voornamelijk aan de kansen van Thomas Coppens en Damien Gallucci.
Na Anderlecht was ik positief, nu zijn de twijfels toch wa gegroeid. Akkoord, ze hebben nog wa tijd om in topvorm te geraken maar een goede prestatie, gekoppeld aan een overwinning met enkele goals, zal toch goed zijn voor het vertrouwen, zowel bij spelers als supporters. Op Wetteren misschien?

25 Jul 2010, 10:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 871 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24 59