|
|
| Pagina 23 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Tegen Anderlecht was de motivatie denkek ook veel groter....
|
| 25 Jul 2010, 10:24 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
zwawi schreef: De ploeg die aan de match begon zal volgens mij toch ook nie veel schelen van de basiself die onze coach momenteel in zijn hoofd heeft. Tegen Anderlecht waren het trouwens dezelfde die aan de partij begonnen. Toen deden die het goed, gisteren liep het minder... Voor de rust was het vooral de Gentse reserveploeg die aangenaam verraste. Het ging dikwijls ewa te rap voor onze ploeg waardoor we achter de bal en achter de feiten liepen. Gent dus de betere ploeg maar de efficiëntie ontbrak toch ook want Kempeneer moest enkel een paar zwakke schotjes pakken. Bij ons draaide het stroef en ze vonden mekaar niet echt. Gevolg was dat de kansen zeer schaars waren. Na de pauze 11 andere bij ons waaronder alle jongeren. De buffalo's waren minder sterk maar da komt waarschijnlijk ook door de vele wissels die ze doorvoerden. Jammer dat ge vijf minuten voor tijd nog een weggeefdoelpunt slikt waardoor ge verliest want eigenlijk hadden we toch ook minstens ne keer moeten scoren. Ik denk dan voornamelijk aan de kansen van Thomas Coppens en Damien Gallucci. Na Anderlecht was ik positief, nu zijn de twijfels toch wa gegroeid. Akkoord, ze hebben nog wa tijd om in topvorm te geraken maar een goede prestatie, gekoppeld aan een overwinning met enkele goals, zal toch goed zijn voor het vertrouwen, zowel bij spelers als supporters. Op Wetteren misschien? Ik denk dat die van wetteren met dezelfde gedachte gaan starten,verloren hun eerste match met 1-5van lokeren,dan 0-0en gisteren verloren ze met 2-3van oudenaarde.Voor de rest wil ik op wetteren is een ploeg zien met galucci op rechts,de verdediging zoals vorig jaar en van damme op de plaats van verheyden zien.Kzou ook kunnen zeggen en de schutter op het middenveld,maar dat gaat toch niet gebeuren.Aangezien hij na gisteren al enkele knopen ging doorhakken.In een interview met hln zei hij ook dat hij enkele spelers ging aanduiden die vanaf nu met de beloften vooral zullen spelen,dat zullen dan wel devidts en de 2coppens worden zeker.Ik mag er trouwens niet aan denken wat er gebeurd als filipovic vanachter moest uitvallen. |
| 25 Jul 2010, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 30 Locatie: Haaltert |
Ik heb zowel Ronse als Gent(beloften) niet gezien. Zat op reis. Maar het leek me toch wel redelijk zwak na alles wat ik hier lees. Tegen Anderlecht zag ik nochtans een sterk Iendracht . Misschien nu een rustige voorbereiding en zijn we net op niveau wanneer het moet
|
| 25 Jul 2010, 11:15 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Iendrachter90 schreef: zwawi schreef: De ploeg die aan de match begon zal volgens mij toch ook nie veel schelen van de basiself die onze coach momenteel in zijn hoofd heeft. Tegen Anderlecht waren het trouwens dezelfde die aan de partij begonnen. Toen deden die het goed, gisteren liep het minder... Voor de rust was het vooral de Gentse reserveploeg die aangenaam verraste. Het ging dikwijls ewa te rap voor onze ploeg waardoor we achter de bal en achter de feiten liepen. Gent dus de betere ploeg maar de efficiëntie ontbrak toch ook want Kempeneer moest enkel een paar zwakke schotjes pakken. Bij ons draaide het stroef en ze vonden mekaar niet echt. Gevolg was dat de kansen zeer schaars waren. Na de pauze 11 andere bij ons waaronder alle jongeren. De buffalo's waren minder sterk maar da komt waarschijnlijk ook door de vele wissels die ze doorvoerden. Jammer dat ge vijf minuten voor tijd nog een weggeefdoelpunt slikt waardoor ge verliest want eigenlijk hadden we toch ook minstens ne keer moeten scoren. Ik denk dan voornamelijk aan de kansen van Thomas Coppens en Damien Gallucci. Na Anderlecht was ik positief, nu zijn de twijfels toch wa gegroeid. Akkoord, ze hebben nog wa tijd om in topvorm te geraken maar een goede prestatie, gekoppeld aan een overwinning met enkele goals, zal toch goed zijn voor het vertrouwen, zowel bij spelers als supporters. Op Wetteren misschien? Ik denk dat die van wetteren met dezelfde gedachte gaan starten,verloren hun eerste match met 1-5van lokeren,dan 0-0en gisteren verloren ze met 2-3van oudenaarde.Voor de rest wil ik op wetteren is een ploeg zien met galucci op rechts,de verdediging zoals vorig jaar en van damme op de plaats van verheyden zien.Kzou ook kunnen zeggen en de schutter op het middenveld,maar dat gaat toch niet gebeuren.Aangezien hij na gisteren al enkele knopen ging doorhakken.In een interview met hln zei hij ook dat hij enkele spelers ging aanduiden die vanaf nu met de beloften vooral zullen spelen,dat zullen dan wel devidts en de 2coppens worden zeker.Ik mag er trouwens niet aan denken wat er gebeurd als filipovic vanachter moest uitvallen. Mja, Wetteren speelt inderdaad ook geen denderende voorbereiding tot nu toe. Gisteren wonnen ze wel met 2-1 tegen Ronse, die match die ze met 2-3 tegen Oudenaarde verloren, was eerder deze week al. |
| 25 Jul 2010, 11:20 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
JTLorre schreef: De_steve schreef: De Castro misschien? Maakte vandaag weer enkele fouten die erover waren Ik vond het een zwakke match van al onze spelers. Jij kijkt naar DeCastro ? ik zou eens kijken naar Verheyden wat voor die fouten maakte da erover waren ... Dan zie ik veel liever Yombo of een Deschutter spelen dan een Verheyden.. En Vandamme vind ik geen slechte speler maar ik vind het geen speler om iedere week in de basis te staan en er voor mee kampioen (of dergelijke) mee te spelen. Vorig seizoen gemist misschien? ![]() _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 25 Jul 2010, 12:07 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
josken1 schreef: JTLorre schreef: De_steve schreef: De Castro misschien? Maakte vandaag weer enkele fouten die erover waren Ik vond het een zwakke match van al onze spelers. Jij kijkt naar DeCastro ? ik zou eens kijken naar Verheyden wat voor die fouten maakte da erover waren ... Dan zie ik veel liever Yombo of een Deschutter spelen dan een Verheyden.. En Vandamme vind ik geen slechte speler maar ik vind het geen speler om iedere week in de basis te staan en er voor mee kampioen (of dergelijke) mee te spelen. Vorig seizoen gemist misschien? ![]() Ge moet niet naar het systeem van vorig jaar kijken, maar naar dit van volgend seizoen, en of vandamme daarin past blijft voorlopig nog afwachten _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 25 Jul 2010, 12:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
De_steve schreef: josken1 schreef: JTLorre schreef: Ik vond het een zwakke match van al onze spelers. Jij kijkt naar DeCastro ? ik zou eens kijken naar Verheyden wat voor die fouten maakte da erover waren ... Dan zie ik veel liever Yombo of een Deschutter spelen dan een Verheyden.. En Vandamme vind ik geen slechte speler maar ik vind het geen speler om iedere week in de basis te staan en er voor mee kampioen (of dergelijke) mee te spelen. Vorig seizoen gemist misschien? ![]() Ge moet niet naar het systeem van vorig jaar kijken, maar naar dit van volgend seizoen, en of vandamme daarin past blijft voorlopig nog afwachten WIe zegt dat we niet het zelfde systeem gaan spelen als vorig seizoen? Op zijn positie is Ken gewoon een topper voor derde nationale. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 25 Jul 2010, 12:11 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
De_steve schreef: josken1 schreef: JTLorre schreef: Ik vond het een zwakke match van al onze spelers. Jij kijkt naar DeCastro ? ik zou eens kijken naar Verheyden wat voor die fouten maakte da erover waren ... Dan zie ik veel liever Yombo of een Deschutter spelen dan een Verheyden.. En Vandamme vind ik geen slechte speler maar ik vind het geen speler om iedere week in de basis te staan en er voor mee kampioen (of dergelijke) mee te spelen. Vorig seizoen gemist misschien? ![]() Ge moet niet naar het systeem van vorig jaar kijken, maar naar dit van volgend seizoen, en of vandamme daarin past blijft voorlopig nog afwachten Is zijn systeem dan zo veranderd volgens u?Trouwens alsge van damme op de bank gaat zetten en verheyden niet klopt er toch iets niet.Net zoals ge de castro op de bank wilt gaan zetten voor delclef.Tpunt is wel dat ge voor elke speler iets kunt vinden,waarom hij in de basis moet staan ten koste van een ander. |
| 25 Jul 2010, 12:25 |
|
|
Vaste Waarde
De_steve schreef: Dan gaat hij Gallucci, potjes en Delclef uit de basis laten, daar geloof ik ni veel van. Ik denk dat de beslissingen nog moeten vallen en dat BVR nu dingen uitprobeert Denk dat ook wel. En dan nog. Wat kunt ge concluderen uit oefenmatchen? Als er niet echt inzet is, is zo een match al helemaal anders. En, ik kan mij misschien vergissen, maar vorig seizoen hadden we een paar oefenpotten gewonnen en iedereen dacht dat we goed zaten met de coach enzo.. We weten allemaal hoe het dan gelopen is. Ik verlies veel liever in oefenmatchen met 10-0, dan weet ge hoe het NIET moet |
| 25 Jul 2010, 13:19 |
|
|
toevallige voorbijganger ![]() Lid geworden op: 24 Jul 2010, 22:02 Berichten: 10 |
josken1 schreef: De_steve schreef: josken1 schreef: [/b] Vorig seizoen gemist misschien? ![]() Ge moet niet naar het systeem van vorig jaar kijken, maar naar dit van volgend seizoen, en of vandamme daarin past blijft voorlopig nog afwachten WIe zegt dat we niet het zelfde systeem gaan spelen als vorig seizoen? Op zijn positie is Ken gewoon een topper voor derde nationale. Ik zeg niet dat ken een slechte voetballer is hij heeft een paar goei matchen gespeeld maar ik vind het geen speler voor iedere match in de basis te staan.. Als hij dan echt een topper is dan zou hij toch iets moeten betekenen hebben in de eindronde van vorig jaar...want moesten we naar 2de klasse gaan kan die jongen gewoon niet mee net zoals Ewen die in 3de niet meer mee kan. Eigenlijk zouden ze nog een centrale verdediger moeten kopen zodat ze Deschutter naar voren kunnen schuiven en dan Galluci in de plaats van Ken.En ken gewoon als een goeie invaller voor het laatste halfuur zodat hij alles kan toelopen.. |
| 25 Jul 2010, 13:39 |
|
|
JTLorre schreef: josken1 schreef: De_steve schreef: Ge moet niet naar het systeem van vorig jaar kijken, maar naar dit van volgend seizoen, en of vandamme daarin past blijft voorlopig nog afwachten WIe zegt dat we niet het zelfde systeem gaan spelen als vorig seizoen? Op zijn positie is Ken gewoon een topper voor derde nationale. Ik zeg niet dat ken een slechte voetballer is hij heeft een paar goei matchen gespeeld maar ik vind het geen speler voor iedere match in de basis te staan.. Als hij dan echt een topper is dan zou hij toch iets moeten betekenen hebben in de eindronde van vorig jaar...want moesten we naar 2de klasse gaan kan die jongen gewoon niet mee net zoals Ewen die in 3de niet meer mee kan. Eigenlijk zouden ze nog een centrale verdediger moeten kopen zodat ze Deschutter naar voren kunnen schuiven en dan Galluci in de plaats van Ken.En ken gewoon als een goeie invaller voor het laatste halfuur zodat hij alles kan toelopen.. In de eerste match van de eindronde was hij geblesseerd ,dus dan kunt ge wel niet veel betekenen natuurlijk .En in de terugmatch stond hij rechtsback en deed hij het meer dan behoorlijk.Trouwens als van damme niet mee kan in 2de,dan kan 3/4van onze ploeg niet mee in 2de.We dachten wij van alle spelers van wetteren ook dat ze niet meekonden in 2de,ze hebben zich toch maar gehandhaafd.En galucci zal wel spelen hoor,khoop alleen niet ten nadele van ken. |
| 25 Jul 2010, 13:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
JTLorre schreef: Ik zeg niet dat ken een slechte voetballer is hij heeft een paar goei matchen gespeeld maar ik vind het geen speler voor iedere match in de basis te staan.. Als hij dan echt een topper is dan zou hij toch iets moeten betekenen hebben in de eindronde van vorig jaar Ik vraag mij af of jij die eindronde zelf wel gezien hebt. De eerste wedstrijd van de eindronde speelde hij niet mee wegens blessure, en in de terugmatch speelde hij een dijk van een wedstrijd. De Van Damme van de thuismatch tegen Boom, moet altijd in de ploeg staan. |
| 25 Jul 2010, 14:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De kern is groot en er zullen zowiezo spelers op de bank moeten zitten, iedereen kan eens in slechte vorm zijn, geschorst of geblesseerd, ik denk dat onze trainer match per match zal bekijken. Ik heb alvast de volle 100% vertrouwen in BVR en zal me neerleggen bij zijn beslissingen
![]() _________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 25 Jul 2010, 16:59 |
|
|
Junior
JTLorre schreef: josken1 schreef: De_steve schreef: Ge moet niet naar het systeem van vorig jaar kijken, maar naar dit van volgend seizoen, en of vandamme daarin past blijft voorlopig nog afwachten WIe zegt dat we niet het zelfde systeem gaan spelen als vorig seizoen? Op zijn positie is Ken gewoon een topper voor derde nationale. Ik zeg niet dat ken een slechte voetballer is hij heeft een paar goei matchen gespeeld maar ik vind het geen speler voor iedere match in de basis te staan.. Als hij dan echt een topper is dan zou hij toch iets moeten betekenen hebben in de eindronde van vorig jaar...want moesten we naar 2de klasse gaan kan die jongen gewoon niet mee net zoals Ewen die in 3de niet meer mee kan. Eigenlijk zouden ze nog een centrale verdediger moeten kopen zodat ze Deschutter naar voren kunnen schuiven en dan Galluci in de plaats van Ken.En ken gewoon als een goeie invaller voor het laatste halfuur zodat hij alles kan toelopen.. Ik denk dat ge nog nie te lang komt kijken na wat ge hier allemaal post. Van Damme speelde zijn beste matchen tesamen met Coulibaly in het centrale middenveld. Coulibaly werd uit de basis gezet ten voordele van Kevin Franck. Centraal verdedigende middenvelder is zijn beste plaats, maar met nen betere combinerende speler naast hem dan Kestens, Verheyden of Franck.De Schutter is een optie. |
| 25 Jul 2010, 17:50 |
|
|
Kdenk gewoon da Verheyden het zwaktepunt is. Gallucci-De Castro is nen gouden tandem als die ewa spelen
|
| 25 Jul 2010, 20:38 |
|
| Pagina 23 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 21 22 23 24 25 … 59 Volgende |