|
|
| Pagina 24 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
bert schreef: JTLorre schreef: josken1 schreef: WIe zegt dat we niet het zelfde systeem gaan spelen als vorig seizoen? Op zijn positie is Ken gewoon een topper voor derde nationale. Ik zeg niet dat ken een slechte voetballer is hij heeft een paar goei matchen gespeeld maar ik vind het geen speler voor iedere match in de basis te staan.. Als hij dan echt een topper is dan zou hij toch iets moeten betekenen hebben in de eindronde van vorig jaar...want moesten we naar 2de klasse gaan kan die jongen gewoon niet mee net zoals Ewen die in 3de niet meer mee kan. Eigenlijk zouden ze nog een centrale verdediger moeten kopen zodat ze Deschutter naar voren kunnen schuiven en dan Galluci in de plaats van Ken.En ken gewoon als een goeie invaller voor het laatste halfuur zodat hij alles kan toelopen.. Ik denk dat ge nog nie te lang komt kijken na wat ge hier allemaal post. Van Damme speelde zijn beste matchen tesamen met Coulibaly in het centrale middenveld. Coulibaly werd uit de basis gezet ten voordele van Kevin Franck. Centraal verdedigende middenvelder is zijn beste plaats, maar met nen betere combinerende speler naast hem dan Kestens, Verheyden of Franck.De Schutter is een optie. en ik denk dat je niet veel verstand van voetbal hebt,hoe lang kom jij al zien? coulibaly moest er uit omdat van damme moest spelen, niet voor franck . waarom weet ik nog altijd niet. ik hoop dat ons bestuur anders denkt dan sommigen hier.ik lees hier van damme moet altijd spelen , van damme is een topper voor derde. sorry hé maar met een van damme speel je geen kampioen. arne , couli, magerman en webers dat zijn toppers voor derde , je gaat van damme toch niet vergelijken met die mannen hé.dat ewen en kestens niet meer mee kan , heb ik hier al genoeg gezegd , maar bij de meesten valt hun euro ewa te laat. bij van damme heb ik een beetje het zelfde gevoel als bij van belle, ook een jongen van de jeugd waar je hier niets mocht van zeggen en als ze dan weg zijn, dan plots ziet hier 90 procent van het forum dat hij dan toch niet zo goed was, ewa laat hé. steurs nog zo een topper die altijd moest spelen.wat sommigen zou moeten laten na de match is met de spelers te praten, ze komen nadien voor hun pc zitten en kunnen niet meer eerlijk zijn. nog een voorbeeld de roel, de lieveling nog zo een topper die altijd moest spelen, en wie werd er weggepest, van landuyt.zo zijn er genoeg voorbeelden waar ik eerlijk gezegd het schijt van krijg . arne was hier op het forum plots een klootzak en moest hier weg omdat hij na de match ruzie had met een supporter.mij kan het niet schelen wat spelers doen na de match , maar tijdens die 90 min daar moeten ze top zijn .de laatste jaren mogen ze tijdens die 90 min doen wat ze willen,verliezen met 4- 0 geen probleem iedereen staat daar na de match te applaudisseren gelijk een bende zeehonden, gewoon nie te doen.geef me maar die supporters van over 10 -15 jaar terug , waar nog mocht kritiek gegeven worden , tmoest van mijn hart |
| 25 Jul 2010, 22:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
witteken schreef: bert schreef: JTLorre schreef: Ik zeg niet dat ken een slechte voetballer is hij heeft een paar goei matchen gespeeld maar ik vind het geen speler voor iedere match in de basis te staan.. Als hij dan echt een topper is dan zou hij toch iets moeten betekenen hebben in de eindronde van vorig jaar...want moesten we naar 2de klasse gaan kan die jongen gewoon niet mee net zoals Ewen die in 3de niet meer mee kan. Eigenlijk zouden ze nog een centrale verdediger moeten kopen zodat ze Deschutter naar voren kunnen schuiven en dan Galluci in de plaats van Ken.En ken gewoon als een goeie invaller voor het laatste halfuur zodat hij alles kan toelopen.. Ik denk dat ge nog nie te lang komt kijken na wat ge hier allemaal post. Van Damme speelde zijn beste matchen tesamen met Coulibaly in het centrale middenveld. Coulibaly werd uit de basis gezet ten voordele van Kevin Franck. Centraal verdedigende middenvelder is zijn beste plaats, maar met nen betere combinerende speler naast hem dan Kestens, Verheyden of Franck.De Schutter is een optie. en ik denk dat je niet veel verstand van voetbal hebt,hoe lang kom jij al zien? coulibaly moest er uit omdat van damme moest spelen, niet voor franck . waarom weet ik nog altijd niet. ik hoop dat ons bestuur anders denkt dan sommigen hier.ik lees hier van damme moet altijd spelen , van damme is een topper voor derde. sorry hé maar met een van damme speel je geen kampioen. arne , couli, magerman en webers dat zijn toppers voor derde , je gaat van damme toch niet vergelijken met die mannen hé.dat ewen en kestens niet meer mee kan , heb ik hier al genoeg gezegd , maar bij de meesten valt hun euro ewa te laat. bij van damme heb ik een beetje het zelfde gevoel als bij van belle, ook een jongen van de jeugd waar je hier niets mocht van zeggen en als ze dan weg zijn, dan plots ziet hier 90 procent van het forum dat hij dan toch niet zo goed was, ewa laat hé. steurs nog zo een topper die altijd moest spelen.wat sommigen zou moeten laten na de match is met de spelers te praten, ze komen nadien voor hun pc zitten en kunnen niet meer eerlijk zijn. nog een voorbeeld de roel, de lieveling nog zo een topper die altijd moest spelen, en wie werd er weggepest, van landuyt.zo zijn er genoeg voorbeelden waar ik eerlijk gezegd het schijt van krijg . arne was hier op het forum plots een klootzak en moest hier weg omdat hij na de match ruzie had met een supporter.mij kan het niet schelen wat spelers doen na de match , maar tijdens die 90 min daar moeten ze top zijn .de laatste jaren mogen ze tijdens die 90 min doen wat ze willen,verliezen met 4- 0 geen probleem iedereen staat daar na de match te applaudisseren gelijk een bende zeehonden, gewoon nie te doen.geef me maar die supporters van over 10 -15 jaar terug , waar nog mocht kritiek gegeven worden , tmoest van mijn hart Gij kunt van damme gewoon niet af,dat heeft zelf niets te maken met sportieve prestatie's.En ik kom derek naar huis na een match,dus ik baseer mij enkel op matchen en niet op vriendelijkheid van de spelers bij een pint na de match.En alsge niet ziet dat zonder van damme u ploeg op het middenveld heel wat minder draaide vorig jaar dan hebde gewoon een probleem en van damme met van belle vergelijken dat vind ik nu wel helemaal het toppunt.Trouwens steurs was geen topper,hij was gewoon den enige speler die ietwat presteerde dat jaar .En dat we met van damme gene kampioen spelen,zonder die 10matchen (waar hij er niet bij was)zijn we anders vorig jaar aardig in de buurt gekomen. Blijkbaar kan onze jeugd bij sommige mensen niets goed doen:podevijn die regelmatig aangepakt wordt door de zittribune,van damme die niets goed kan doen voor bepaalde mensen, devidts die al 2matchen constant uitgekafferd wordt door bepaalde mensen en hetzelfde geldt voor thomas coppens die kan ook al niets goed doen en dat is nog niet alles denys kan niet op ne bal sjotten,moreels zou beter naar mechelen gaan, de schutter lomperik en gekunt niks,filipovic gezou beter met pensioen gaan,............wat sommige daar zitten te doen dat versta ik toch niet ze. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 25 Jul 2010, 22:59, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Jul 2010, 22:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Iendrachter90 schreef: witteken schreef: bert schreef: Ik denk dat ge nog nie te lang komt kijken na wat ge hier allemaal post. Van Damme speelde zijn beste matchen tesamen met Coulibaly in het centrale middenveld. Coulibaly werd uit de basis gezet ten voordele van Kevin Franck. Centraal verdedigende middenvelder is zijn beste plaats, maar met nen betere combinerende speler naast hem dan Kestens, Verheyden of Franck.De Schutter is een optie. en ik denk dat je niet veel verstand van voetbal hebt,hoe lang kom jij al zien? coulibaly moest er uit omdat van damme moest spelen, niet voor franck . waarom weet ik nog altijd niet. ik hoop dat ons bestuur anders denkt dan sommigen hier.ik lees hier van damme moet altijd spelen , van damme is een topper voor derde. sorry hé maar met een van damme speel je geen kampioen. arne , couli, magerman en webers dat zijn toppers voor derde , je gaat van damme toch niet vergelijken met die mannen hé.dat ewen en kestens niet meer mee kan , heb ik hier al genoeg gezegd , maar bij de meesten valt hun euro ewa te laat. bij van damme heb ik een beetje het zelfde gevoel als bij van belle, ook een jongen van de jeugd waar je hier niets mocht van zeggen en als ze dan weg zijn, dan plots ziet hier 90 procent van het forum dat hij dan toch niet zo goed was, ewa laat hé. steurs nog zo een topper die altijd moest spelen.wat sommigen zou moeten laten na de match is met de spelers te praten, ze komen nadien voor hun pc zitten en kunnen niet meer eerlijk zijn. nog een voorbeeld de roel, de lieveling nog zo een topper die altijd moest spelen, en wie werd er weggepest, van landuyt.zo zijn er genoeg voorbeelden waar ik eerlijk gezegd het schijt van krijg . arne was hier op het forum plots een klootzak en moest hier weg omdat hij na de match ruzie had met een supporter.mij kan het niet schelen wat spelers doen na de match , maar tijdens die 90 min daar moeten ze top zijn .de laatste jaren mogen ze tijdens die 90 min doen wat ze willen,verliezen met 4- 0 geen probleem iedereen staat daar na de match te applaudisseren gelijk een bende zeehonden, gewoon nie te doen.geef me maar die supporters van over 10 -15 jaar terug , waar nog mocht kritiek gegeven worden , tmoest van mijn hart Gij kunt van damme gewoon niet af,dat heeft zelf niets te maken met sportieve prestatie's.En ik kom derek naar huis na een match,dus ik baseer mij enkel op matchen en niet op vriendelijkheid van de spelers bij een pint na de match.En alsge niet ziet dat zonder van damme u ploeg op het middenveld heel wat minder draaide vorig jaar dan hebde gewoon een probleem en van damme met van belle vergelijken dat vind ik nu wel helemaal het toppunt.Trouwens steurs was geen topper,hij was gewoon den enige speler die ietwat presteerde dat jaar . omdat de één beter is dan de ander heb je op die positie daarom nog geen topper hoor, en je zegt dat ik van damme niet af kan,dat is hetzelfde wat ik toen hoorde als ik iets zei over van belle.ik heb niets tegen van damme , maar als verdedigende middenvelder moet je meer hebben , als je dat niet wil zien heb jij een probleem denk ik |
| 25 Jul 2010, 22:59 |
|
|
Junior
witteken schreef: bert schreef: JTLorre schreef: en ik denk dat je niet veel verstand van voetbal hebt,hoe lang kom jij al zien? coulibaly moest er uit omdat van damme moest spelen, niet voor franck . 1.Sedert 1974 aanwezig bij elke thuismatch. 2.Een voorbeeld 21-12-2008 Eendracht-Boussu na 45 min en na 90 min. Soit, we gaan het verleden laten rusten, maar Van Damme op de bank, das uw seizoen beginnen zoals Van Der Haegen. |
| 25 Jul 2010, 23:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
bert schreef: witteken schreef: bert schreef: 1.Sedert 1974 aanwezig bij elke thuismatch. 2.Een voorbeeld 21-12-2008 Eendracht-Boussu na 45 min en na 90 min. Soit, we gaan het verleden laten rusten, maar Van Damme op de bank, das uw seizoen beginnen zoals Van Der Haegen. We hebben 23spelers en er wordt hier maar over enen gesproken,de ken zal nog zo fier zijn alstem et leest:D.En ik denk ook wel dat ken zelf weet dat hij geen topper is die in eerste de pannen van het dak gaat spelen,maar zeggen dat hij in derde al niet meekan is toch wat overdreven. Ik heb mss wel een nadeel,er moet al veel gebeuren voor ik een speler echt zal bekritiseren of afbreken en als ik spelers kan verdedigen zal ik dat zeker niet laten.Zoals vorig jaar was ik er na 9matchen nog steeds van overtuigd dat we de eindronde gingen halen en verklaarden velen mij zot,maar het is toch maar mooi gebeurd. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 25 Jul 2010, 23:34, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 25 Jul 2010, 23:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
bert schreef: witteken schreef: bert schreef: 1.Sedert 1974 aanwezig bij elke thuismatch. 2.Een voorbeeld 21-12-2008 Eendracht-Boussu na 45 min en na 90 min. Soit, we gaan het verleden laten rusten, maar Van Damme op de bank, das uw seizoen beginnen zoals Van Der Haegen. Respect man! Gelukkig zien de meeste supporters wel hoe goed Van Damme wel is. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 25 Jul 2010, 23:32 |
|
|
Nationale Ploeg
bert schreef: witteken schreef: bert schreef: 1.Sedert 1974 aanwezig bij elke thuismatch. 2.Een voorbeeld 21-12-2008 Eendracht-Boussu na 45 min en na 90 min. Soit, we gaan het verleden laten rusten, maar Van Damme op de bank, das uw seizoen beginnen zoals Van Der Haegen. 1 vanaf 1983 als 8 jarige ;zou je toch moeten weten dat bvb de schutter een klasse beter is dan ewen , kestens en van damme.er zijn op al die jaren betere verdedigende middenvelders gepasseerd . 2 heeft hij gescoord? kwas erbij ,zeg me niets. |
| 25 Jul 2010, 23:42 |
|
|
toevallige voorbijganger ![]() Lid geworden op: 24 Jul 2010, 22:02 Berichten: 10 |
witteken schreef: bert schreef: witteken schreef: 1.Sedert 1974 aanwezig bij elke thuismatch. 2.Een voorbeeld 21-12-2008 Eendracht-Boussu na 45 min en na 90 min. Soit, we gaan het verleden laten rusten, maar Van Damme op de bank, das uw seizoen beginnen zoals Van Der Haegen. 1 vanaf 1983 als 8 jarige ;zou je toch moeten weten dat bvb de schutter een klasse beter is dan ewen , kestens en van damme.er zijn op al die jaren betere verdedigende middenvelders gepasseerd . 2 heeft hij gescoord? kwas erbij ,zeg me niets. dus ge hebt ken van damme nooit niet buiten huis zien spelen , doen zou ik eens zeggen ![]() |
| 25 Jul 2010, 23:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
witteken schreef: en ik denk dat je niet veel verstand van voetbal hebt,hoe lang kom jij al zien? coulibaly moest er uit omdat van damme moest spelen, niet voor franck . waarom weet ik nog altijd niet. ik hoop dat ons bestuur anders denkt dan sommigen hier.ik lees hier van damme moet altijd spelen , van damme is een topper voor derde. sorry hé maar met een van damme speel je geen kampioen. arne , couli, magerman en webers dat zijn toppers voor derde , je gaat van damme toch niet vergelijken met die mannen hé.dat ewen en kestens niet meer mee kan , heb ik hier al genoeg gezegd , maar bij de meesten valt hun euro ewa te laat. bij van damme heb ik een beetje het zelfde gevoel als bij van belle, ook een jongen van de jeugd waar je hier niets mocht van zeggen en als ze dan weg zijn, dan plots ziet hier 90 procent van het forum dat hij dan toch niet zo goed was, ewa laat hé. steurs nog zo een topper die altijd moest spelen.wat sommigen zou moeten laten na de match is met de spelers te praten, ze komen nadien voor hun pc zitten en kunnen niet meer eerlijk zijn. nog een voorbeeld de roel, de lieveling nog zo een topper die altijd moest spelen, en wie werd er weggepest, van landuyt.zo zijn er genoeg voorbeelden waar ik eerlijk gezegd het schijt van krijg . arne was hier op het forum plots een klootzak en moest hier weg omdat hij na de match ruzie had met een supporter.mij kan het niet schelen wat spelers doen na de match , maar tijdens die 90 min daar moeten ze top zijn .de laatste jaren mogen ze tijdens die 90 min doen wat ze willen,verliezen met 4- 0 geen probleem iedereen staat daar na de match te applaudisseren gelijk een bende zeehonden, gewoon nie te doen.geef me maar die supporters van over 10 -15 jaar terug , waar nog mocht kritiek gegeven worden , tmoest van mijn hart Witteken, als u het me toelaat, even enkele kanttekeningen: 1) Coulibaly speelde niet en dat had maar 1 reden: Dillen. Waaraan lag dat? Die kerel heeft de ballen verstand van voetbal en twee had het zacht uitgedrukt niet voor anderstaligen en anderskleurigen. Onder hem zijn Kabongo, Boto, Arnold en Coulibaly helemaal gekraakt. Dillen wilde enkel met de "sterren" spelen: Franck en Van Mieghem. Doorstroming van jeugd was helemaal een lachertje - heeft met moeite een hele beloftenwedstrijd gezien toen hij hier trainer was, dus dat gemelk van Couly mocht ni spelen ten voordele van Van Damme is echt zever in pakskes. Van Damme heeft zelf altijd aangegeven dat hij met Couly de beste tandem vormde. En je kan er ook niet naast dat Couly het in de terugronde van dat verschrikkelijk seizoen helemaal ni meer zag zitten en verschrikkelijke slecht speelde - trainde praktisch niet meer en was helemaal uitgekeken op de club door toedoen van die supertrainer... 2) Arne was een topper in vierde! Heeft 1 jaar in derde gespeeld bij Ronse en vorig seizoen in tweede was hij nagenoeg een heel seizoen out na een zware knieblessure. Ik wil het nog wel allemaal zien wat een topper hij echt is. Hij is na het kampioenenjaar in vierde vertrokken omdat hij onrealistische looneisen had, niet meer of niet minder. En wat hem zo goed maakte, was de verstandhouding met Verheyden centraal. Daar heeft Ewen zelf ook de gevolgen van gezien. Trouwens: Arne ging en Couly kwam, dus ja - speler voor speler hé... 3) Magerman heeft hier twee jaar rondgelopen en heeft nooit maar dan ook nooit de verwachtingen kunnen inlossen... Dat gaat zo met een speler... bij de ene klikt het met de rest van de ploeg, bij de andere niet. Magerman speelde hier als een dweil maar het lukt nu wonderwel bij Boom (wel flink wat jaren later hé). Die Webers zit in tweede nu dus daar moeten we geen schrik meer voor hebben. Bovenal: vergelijk de leeftijden eens tussen een Van Damme en al die kerels die je hier opnoemt, daar zit een wereld van verschil tussen hoor en dat mag je als "voetbalverstandige" ook best eens in rekening nemen. Trouwens: Webers kan dan wel een topper zijn bij Heist - het is nog altijd uw ploeg die kampioen wordt, zou een Webers met druk kunnen spelen - dat zullen we volgend seizoen zien hé... Van Damme komt nu precies weeral tegen wat elke jeugdspeler hier altijd heeft gehad - vroeg of laat word je dan met alle zonden ter wereld overladen en Joost mag weten waarom: Van den Bossche, Kestens, Aelbrecht, Reigel, Podevijn, de Spotbenen, nu Van Damme, zelfs al Devidts en Thomas Coppens jongens... enkele "supporters" zouden beter eens naar zichzelf kijken en niet meer naar het voetbal komen om hun opgekropte frustraties van werk en liefdesleven zomaar te beginnen spuien... Al enig idee waarom die gasten het op een ander dan wel zouden kunnen waarmaken en hier niet??? Zo'n reacties als hierboven misschien??? Voilà, dat moest er bij mij eens af... 4) Niemand heeft Steurs hier als topper aanzien hoor. De titel "Iendrachter van het seizoen" heeft hij daarentegen wel verdiend gewonnen omdat de rest van de ploeg zowaar nog triestiger was. Vorig jaar hoop en al 10 matchen meegespeeld met Hamme - meer geblesseerd dan wat anders - in de wedstrijd op Aalst heeft hij zelfs nauwelijks een bal geraakt. Zijn eerste maanden bij ons waren trouwens ook verschrikkelijk slecht. Dus is het toch een goede zet geweest om hem te laten gaan, neen? 5) Landuyt weggepest??? Door de supporters of zo?? Marc2 zijn complottheoriën duiken steeds bij meer en meer forumgebruikers op. Landuyt kon het gewoon niet meer in een reeks waar snelheid de bovenhand begon te krijgen op de flank. Kijk eens naar de DVD van de bekerwedstrijd op Dender - zijn laatste (halve) match voor den Iendracht. Dat vatte de Landuyt van dat seizoen samen. Tegenover Roel tokte Munyaneza geen bal maar door de blessure van Dessaer moest Roel naar het centrum en moest Landuyt invallen op de back en dat liep echt van geen meter meer. Landuyt is daarna immers aan het werk gegaan bij Bornem (4de), Torhout en zit nu zijn tweede seizoen bij Hoek. Dat zegt alles me dunkt. Als je dan kritiek hebt op Van Damme moet je een Landuyt zeker niet bij uw argumenten halen. Roel is trouwens altijd een meer dan degelijke speler geweest en moest van Dillen zelfs geblesseerd blijven spelen... De supporters hebben een zekere macht op Aalst, maar je moet dat niet overdrijven ook: het is en blijft de trainer die de ploeg opstelt (allez, ten tijde van Dillen mag ik hopen dat het enkel de trainer was, want als er anderen al zo'n tactieken zouden opdissen...). En over uw laatste jaren: die 4-0 verliescijfers waren in 1 specifiek kutjaar hé... 2008-2009 met op papier toppers in je kern als Dessaer, Franck, Van Mieghem, Arnold, Lord, Coulibaly... En wat er ook van zei: met Verheyden in uw ploeg speelde je in 2006-2007 kampioen, haalde je in 2007-2008 eindronde en haalde je vorig seizoen 2009-2010 opnieuw eindronde. Ik wil maar zeggen: hoe je alles bekijkt, het is allemaal heeeeel relatief zenne... |
| 26 Jul 2010, 8:05 |
|
|
Ancien
Rustig mannen, we zijn nog maar in volle voorbereiding op het nieuwe seizoen, is het nu Ewen, Ken, zijn beste maatje Jens of eender welke speler ook, iedereen zal moeten hard knokken om een plaatsje te veroveren in de ploeg.
Niemand is zeker van zijn plaats en dat kan ik alleen maar toejuichen. Zelfs als ze een plaatsje op de bank moeten nemen, ben ik er zeker van dat deze jongens zich 100% voor de ploeg zullen blijven inzetten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Jul 2010, 9:16 |
|
|
Freak
van damme kan wel mee in 3e,maar kampioen speel je er nooit mee.te klein en geen duelkracht.
|
| 26 Jul 2010, 9:44 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Pijnpunten uit oefenwedstrijden blootleggen heeft weinig zin volgens mij. Die wedstrijden dienen nu eenmaal om tegen 18 augustus een geheel te vormen en dan nog het liefst zonder blessures. En dat jongens die het afgelopen seizoen gekwetst geweest zijn wat tijd nodig hebben om weer op hun oude niveau te komen is ook logisch.
Met deze kern en een trainer die toch al iets bewezen heeft heb ik er vertrouwen in. Als ze de neuzen in dezelfde richting kunnen houden en van in het begin resultaat boeken kunnen ze ver geraken. Op naar 18 augustus. ![]() |
| 26 Jul 2010, 9:59 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Der zijn der hier sommige die precies peizen dat het niveau van derde klasse ongeveer gelijk ligt met dat van de Champions League. Alsof je alleen maar kampioen kan spelen als je met 11 - of bij uitbreiding 20 - topspelers aan het seizoen begint. Vorig seizoen hebben we na onze eerste tien matchen de rest van het seizoen nochtans aan meer dan een kampioenengemiddelde afgelegd, en dat was meestal met Ken Van Damme en Ewen Verheyden centraal op het middenveld nochtans.
|
| 26 Jul 2010, 10:01 |
|
|
Vaste Waarde
waly 2 schreef: van damme kan wel mee in 3e,maar kampioen speel je er nooit mee.te klein en geen duelkracht. hij heeft just een nieuwe madam. Ik peis dat die wel goegeplaatst is om te oordelen over zen fysieke capaciteiten |
| 26 Jul 2010, 10:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: Der zijn der hier sommige die precies peizen dat het niveau van derde klasse ongeveer gelijk ligt met dat van de Champions League. Alsof je alleen maar kampioen kan spelen als je met 11 - of bij uitbreiding 20 - topspelers aan het seizoen begint. Vorig seizoen hebben we na onze eerste tien matchen de rest van het seizoen nochtans aan meer dan een kampioenengemiddelde afgelegd, en dat was meestal met Ken Van Damme en Ewen Verheyden centraal op het middenveld nochtans. Voilà, we hebben verdorie nog maar drie vriendschappelijke wedstrijden gespeeld tegen tegenstanders die niet min waren en het is hier al moord en brand en de helft van onze kern is precies al niet meer voldoende voor de top te spelen in derde, hoe is da nu mogelijk?? Enig vraagteken wat je wel kan plaatsen na drie matchen is dat we nog geen doelpunt hebben gemaakt en dat mag toch wel al tot nadenken stemmen. De helft waar we qua wedstrijdopvatting nagenoeg speelden zoals vorig seizoen (toeslaan indien mogelijk) - eerste helft tegen Anderlecht - was tot nu toe ook de beste waar we het meeste gevaar creërden, dus zou ik vanaf de match tegen Dender ook daarop voortborduren. De laatste twee wedstrijden proberen we iets dominanter te spelen en onze wil opleggen aan de tegenstander - zoals VDH het ook probeerde - wat ons nog net iets minder blijkt te lukken op dit moment - de bal gaat wel goed rond, maar het doelgevaar wat er uit voortvloeit is nog te weinig. |
| 26 Jul 2010, 10:16 |
|
| Pagina 24 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 59 Volgende |