|
|
| Pagina 471 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 469 470 471 472 473 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: de Dendertopic
jammen schreef: Als de staantribune gesloten is op 31/07 dan kunnen beide supportersgroepen gezellig de match volgen vanuit de zittribune. ![]() supportersgroepen??? die zullen met geen 20 man naar hier komen hoor , ik had liever een kvm/ antwerp of een andere ploeg zien komen hoor op onze fandag , ik vind het een belachelijke tegenstrever , sorry die jaarlijkse (verplichte) oefenmatch tegen het fusiegedrocht hangt me de keel uit ! waarom is dit nodig? |
| 21 Jul 2010, 21:31 |
|
|
Ancien
tsjoep schreef: jammen schreef: Als de staantribune gesloten is op 31/07 dan kunnen beide supportersgroepen gezellig de match volgen vanuit de zittribune. ![]() supportersgroepen??? die zullen met geen 20 man naar hier komen hoor , ik had liever een kvm/ antwerp of een andere ploeg zien komen hoor op onze fandag , ik vind het een belachelijke tegenstrever , sorry die jaarlijkse (verplichte) oefenmatch tegen het fusiegedrocht hangt me de keel uit ! waarom is dit nodig? Ik begrijp je reactie hoor, maar het is zeker niet de bedoeling om op onze fandag telkens tegen Dender te spelen, maar nu lag deze wedstrijd vast, en was het moeilijk om nog een andere datum vast te leggen voor de fandag. We zullen er het nog eens over hebben met ons bestuur bij de volgende supportersvergadering, want ik zie ook liever een topploeg op onze fandag als tegenstrever. Maar laten wij er toch met z'n allen een aangename fandag van maken en als we de wedstrijd winnend kunnen afsluiten, zal iedere Iendrachtfan best tevreden naar huis terugkeren zeker? ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 21 Jul 2010, 21:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
bedankt voor je antwoord Hugo , ik ben gerustgesteld!!!
![]() |
| 21 Jul 2010, 21:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Het bestuur zal zo ook wel zijn redenen hebben zeker om tegen Dender te spelen ?!
Geen klinkende naam, geen massa bezoekende supporters, ... en toch weer een match tegen Dender, dat zullen ze dan wel niet voor niks doen me dunkt. Moest ik geen sv hebben zou ik er zeker zijn al was het maar om onze club te steunen en toch even aan te geven dat wij de ploeg van de Denderstreek zijn, voor zover daar nog twijfel over is. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Jul 2010, 7:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ajoin_bart schreef: Dani schreef: Volgens Wim Redant speelde een "sterk Dender" 2-2 gelijk tegen de reserven van de reserven van Anderlecht wel te verstaan. Ik hoop dat ze bij ons een pandoering van jewelste krijgen ... Ik heb dat ook gelezen. Tegen die ploeg van Anderlecht hadden wij hier ook met gemak gelijkgespeeld ze. En er kwamen zo'n 2000 supporters opdagen. Wow, dat halen wij hier elke week met gemak. Hopelijk kunnen we ze den 31sten afdrogen ![]() die 2000 man was geloof ik wel op het veld van Geraardsbergen, volgens mij is dat daar kotteke vol |
| 22 Jul 2010, 12:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
De fandag zal zonder Eddy Wally zijn.. heb op VTM gehoord van zijn manager dat er 2 a 3 weken rust nodig zijn
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 22 Jul 2010, 18:41 |
|
|
Junior
De_steve schreef: De fandag zal zonder Eddy Wally zijn.. heb op VTM gehoord van zijn manager dat er 2 a 3 weken rust nodig zijn weer een sabotage van denderbrol ![]() |
| 22 Jul 2010, 20:21 |
|
|
forumlegende |
quote van walter bassegio op sporza.be: ""De clubs met geld zullen voor de titel gaan. Ik denk daarbij aan Lommel United, Roeselare, Bergen en Dender."
![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 24 Jul 2010, 14:02 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Dries schreef: quote van walter bassegio op sporza.be: ""De clubs met geld zullen voor de titel gaan. Ik denk daarbij aan Lommel United, Roeselare, Bergen en Dender." ![]() als ge 't virtueel geld meetelt kan het kloppen! |
| 28 Jul 2010, 23:00 |
|
|
Freak
rac mechelen-dender 2-1.ni vet op ne 4e klasser.
|
| 29 Jul 2010, 10:41 |
|
|
Ancien
[quote="waly 2"]rac mechelen-dender 2-1.ni vet op ne 4e klasser.[/quot
Met het oog op komende zaterdag "De Denderclash", hebben ze misschien met de handrem op gespeeld. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 29 Jul 2010, 11:07 |
|
|
forumlegende |
Hugo schreef: waly 2 schreef: rac mechelen-dender 2-1.ni vet op ne 4e klasser.[/quot Met het oog op komende zaterdag "De Denderclash", hebben ze misschien met de handrem op gespeeld. ![]() ze hadden de dag ervoor al tegen sporting charleroi gespeeld en vandaag of morgen spelen ze nog tegen vk ninove, dus ik vermoed dat ze zich al de hele week opgespaard hebben voor tegen ninove _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 29 Jul 2010, 11:10 |
|
|
Freak
De Great Old kan dus opnieuw de transfermarkt op. Spelers zoals Bart Van Zundert en Alex Di Gregorio kunnen nu officieel hun contract tekenen op de Bosuil.
Voor reeksgenoot FCV Dender was er minder goed nieuws. Zij krijgen nog steeds geen toestemming om spelers aan te trekken. ![]() |
| 30 Jul 2010, 16:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
waly 2 schreef: De Great Old kan dus opnieuw de transfermarkt op. Spelers zoals Bart Van Zundert en Alex Di Gregorio kunnen nu officieel hun contract tekenen op de Bosuil. Voor reeksgenoot FCV Dender was er minder goed nieuws. Zij krijgen nog steeds geen toestemming om spelers aan te trekken. ![]() Ze hebben jaren met den Antwerp gelachen als het bij hen beter ging. Je kan van Antwerp dan ook zeggen wat je wil, maar ergens verdienen ze toch respect als stamnummer 1, zeker van een clubje als Dender. Net zoals ze altijd met ons hebben gelachen (en nog steeds lachen) maar dat zal hun ook nog wel vergaan ... Hun hele belachelijke fusieclubje zal trouwens vroeg of laat vergaan! _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 30 Jul 2010, 16:36 |
|
|
Freak
blub blub.
![]() |
| 30 Jul 2010, 16:49 |
|
| Pagina 471 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 469 470 471 472 473 … 711 Volgende |