|
|
| Pagina 30 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
witteken schreef: wanneer gaat er eens een verslagje van gisteren op de officiele site komen, de laatste tijd zeggen ze daar ook foert zulle. gisteren soms een goed aalst gezien maar die ruit of vierkant moeten ze in de vuilbak gooien. hopelijk begint galluci op de rechts zaterdag en mag yombo eens starten. Ik vermoed toch dat zaterdag zijn basis elf gaat starten dus op yombo gaan we niet teveel moeten rekenen en dat van die ruit is aan den trainer om te beslissen of het lukt,maar hij moet idd dringend overwegen om er verheyden uit te zetten en galucci erop te zetten en gewoon zoals vorig jaar spelen. |
| 29 Jul 2010, 19:53 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Tzou der 0-4 staan en 4x Crispijn
![]() _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 29 Jul 2010, 20:09 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Tom_1919 schreef: Tzou der 0-4 staan en 4x Crispijn ![]() 5 goals in 2 dagen, en de match is daar nog niet gedaan Go Sammie !!! _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 29 Jul 2010, 20:22 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03 Berichten: 855 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
josken1 schreef: Tom_1919 schreef: Tzou der 0-4 staan en 4x Crispijn ![]() 5 goals in 2 dagen, en de match is daar nog niet gedaan Go Sammie !!! 0-6 yombo en crispijn _________________ Giejl men ert kleert wit en zwert |
| 29 Jul 2010, 20:52 |
|
|
Vaste Waarde
Tom_1919 schreef: josken1 schreef: Tom_1919 schreef: Tzou der 0-4 staan en 4x Crispijn ![]() 5 goals in 2 dagen, en de match is daar nog niet gedaan Go Sammie !!! 0-6 yombo en crispijn Sammeken boem boem, ole ole.............. wat betreft de berucht wordende ruit : ruit of geen ruit, me zo ne kern verwacht ik ni anders dat we de top-drie spelen, dat is het minste wat ik verwacht. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 29 Jul 2010, 22:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
nonkeltje schreef: Tom_1919 schreef: josken1 schreef: 5 goals in 2 dagen, en de match is daar nog niet gedaan Go Sammie !!! 0-6 yombo en crispijn Sammeken boem boem, ole ole.............. wat betreft de berucht wordende ruit : ruit of geen ruit, me zo ne kern verwacht ik ni anders dat we de top-drie spelen, dat is het minste wat ik verwacht. En als de ruit kapot gaat,www.carglass.be/Herstellen-of-vervangen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 29 Jul 2010, 22:12 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Tom_1919 schreef: josken1 schreef: Tom_1919 schreef: Tzou der 0-4 staan en 4x Crispijn ![]() 5 goals in 2 dagen, en de match is daar nog niet gedaan Go Sammie !!! 0-6 yombo en crispijn Upon demand - een klein verslagsken: Eerst en vooral: eindstand: 1-6 met inderdaad 5 doelpunten van Sam Crispijn en eentje van Yombo. Basisopstelling: Doelman: Jorden De Batselier (speelde de hele wedstrijd) Verdediging (van rechts naar links): G. Coppens - C. Baeyens - Kestens - Podevijn Middenveld: Van Gelder - Yombo - T. Coppens - Devidts - T. Troch (yep, als linksmidden) Aanval: Crispijn Op een verschrikkelijk slecht veld waar goed combinatiespel onmogelijk was, waren de Leeuwkens Teralfene geen waardemeter voor onze startopstelling. Gevolg was eenrichtingsvoetbal gedurende de eerste helft, met al snel (5') de 0-1 van Crispijn na goed druk zetten van Kestens tegen de achterlijn, voorzet en Sam die de doelman kansloos liet met het hoofd. Daarna een tiental minuten worstelen met het veld eerder dan met de tegenstander waarna Crispijn nog drie maal de trekker kon overhalen: 1 inleggertje na een knappe actie van Troch op links en twee rechtoe-rechtaan doelpunten waaruit blijkt dat Sam echt niet aarzelt als hij de kans krijgt om op doel te trappen. Nadat Potjes nog onterecht werd afgevlagd terwijl hij alleen kon doorgaan, kreeg Yombo kort daarna wel een vrijgeleide van de (enige) assistent scheidsrechter - al dan niet vertrokken uit buitenspel. Hij omspeelde knap de doelman - liet de laatste verdediger wel nog iets te dichtbij komen, maar kon toch binnenleggen. Voor de rust kreeg een degelijke Devidts ook nog een grote kans, maar hij aarzelde net iets te lang om te besluiten. Ruststand: 0-5 Na de rust hoefde het allemaal niet zozeer meer voor de wit-zwarten, maar toch kon Eendracht nog dreigen via Devidts na een goede actie van G. Coppens of door de interventies van Van Gelder. Nadat de Leeuwkens een enorme kans op de eerredder lieten liggen, dribbelde Troch zich enig mooi voorbij zijn directe tegenstander, haalde de achterlijn en wist probleemloos Crispijn te vinden voor doel, die alweer op de goede plaats stond om zijn vijfde binnen te tikken. Na iets meer dan een uur spelen werd de hele ploeg - op De Batselier, Van Gelder en Baeyens na - vervangen door de echte beloftenlading met onder andere De Gussémé, Sven Vijverman en Bilal. De wedstrijd werd meteen een pak evenwichtiger en de verdediging van Teralfene was maar al te blij dat Crispijn - die naast zijn doelpunten ook nauwelijks een duel verloor en goed kaatste - hun niet langer kon geselen. De Leeuwkens konden eindelijk ook wat naar voor trekken en hun boomlange spits kon op een goed kwartier van het einde dan toch de eerredder binnenkoppen na een aarzeling achterin. Net voor het eindsignaal nog een grote kans voor de wit-zwarten om de kloof uit te diepen tot 1-7 maar de kans werd in extremis nog verprutst. Kanttekeningen: aftrap werd gegeven door Gaston Vanderelst en Johan Boskamp nadat Keizer Kamiel en Zwawi de sfeer er al hadden ingebracht. Op het einde van de wedstrijd kwam onze kapitein Filipovic ook nog even meesupporteren. Als supporter blijft het enorm pijn doen dat iemand als Troch zo wordt afgeserveerd, zeker als je ziet hoe hij - ook al was het vanop de linksmidden - continue loopt te coachen en de jongeren toch op sleeptouw tracht te nemen. Ook tijdens de wedstrijd grapjes makend met het publiek rond het veld en ligt duidelijk nog steeds goed in de groep voor degenen die er mochten aan twijfelen... Opvallend: geen Galucci en Delclef - terwijl zij ook maar een goede twintig minuten hebben meegespeeld tegen Wetteren... Bizar dat zij geen matchritme moesten opdoen itt een Kestens, Podevijn, etc. Daarnaast ook de mensen van Leeuwkens Teralfene feliciteren met het warme welkom aan den Iendracht met een excellente service! Mijn zuipkaart is nog niet op, dus ik kom zeker nog eens langs! |
| 29 Jul 2010, 23:43 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
DT schreef: Tom_1919 schreef: josken1 schreef: 5 goals in 2 dagen, en de match is daar nog niet gedaan Go Sammie !!! 0-6 yombo en crispijn Upon demand - een klein verslagsken: Eerst en vooral: eindstand: 1-6 met inderdaad 5 doelpunten van Sam Crispijn en eentje van Yombo. Basisopstelling: Doelman: Jorden De Batselier (speelde de hele wedstrijd) Verdediging (van rechts naar links): G. Coppens - C. Baeyens - Kestens - Podevijn Middenveld: Van Gelder - Yombo - T. Coppens - Devidts - T. Troch (yep, als linksmidden) Aanval: Crispijn Op een verschrikkelijk slecht veld waar goed combinatiespel onmogelijk was, waren de Leeuwkens Teralfene geen waardemeter voor onze startopstelling. Gevolg was eenrichtingsvoetbal gedurende de eerste helft, met al snel (5') de 0-1 van Crispijn na goed druk zetten van Kestens tegen de achterlijn, voorzet en Sam die de doelman kansloos liet met het hoofd. Daarna een tiental minuten worstelen met het veld eerder dan met de tegenstander waarna Crispijn nog drie maal de trekker kon overhalen: 1 inleggertje na een knappe actie van Troch op links en twee rechtoe-rechtaan doelpunten waaruit blijkt dat Sam echt niet aarzelt als hij de kans krijgt om op doel te trappen. Nadat Potjes nog onterecht werd afgevlagd terwijl hij alleen kon doorgaan, kreeg Yombo kort daarna wel een vrijgeleide van de (enige) assistent scheidsrechter - al dan niet vertrokken uit buitenspel. Hij omspeelde knap de doelman - liet de laatste verdediger wel nog iets te dichtbij komen, maar kon toch binnenleggen. Voor de rust kreeg een degelijke Devidts ook nog een grote kans, maar hij aarzelde net iets te lang om te besluiten. Ruststand: 0-5 Na de rust hoefde het allemaal niet zozeer meer voor de wit-zwarten, maar toch kon Eendracht nog dreigen via Devidts na een goede actie van G. Coppens of door de interventies van Van Gelder. Nadat de Leeuwkens een enorme kans op de eerredder lieten liggen, dribbelde Troch zich enig mooi voorbij zijn directe tegenstander, haalde de achterlijn en wist probleemloos Crispijn te vinden voor doel, die alweer op de goede plaats stond om zijn vijfde binnen te tikken. Na iets meer dan een uur spelen werd de hele ploeg - op De Batselier, Van Gelder en Baeyens na - vervangen door de echte beloftenlading met onder andere De Gussémé, Sven Vijverman en Bilal. De wedstrijd werd meteen een pak evenwichtiger en de verdediging van Teralfene was maar al te blij dat Crispijn - die naast zijn doelpunten ook nauwelijks een duel verloor en goed kaatste - hun niet langer kon geselen. De Leeuwkens konden eindelijk ook wat naar voor trekken en hun boomlange spits kon op een goed kwartier van het einde dan toch de eerredder binnenkoppen na een aarzeling achterin. Net voor het eindsignaal nog een grote kans voor de wit-zwarten om de kloof uit te diepen tot 1-7 maar de kans werd in extremis nog verprutst. Kanttekeningen: aftrap werd gegeven door Gaston Vanderelst en Johan Boskamp nadat Keizer Kamiel en Zwawi de sfeer er al hadden ingebracht. Op het einde van de wedstrijd kwam onze kapitein Filipovic ook nog even meesupporteren. Als supporter blijft het enorm pijn doen dat iemand als Troch zo wordt afgeserveerd, zeker als je ziet hoe hij - ook al was het vanop de linksmidden - continue loopt te coachen en de jongeren toch op sleeptouw tracht te nemen. Ook tijdens de wedstrijd grapjes makend met het publiek rond het veld en ligt duidelijk nog steeds goed in de groep voor degenen die er mochten aan twijfelen... Opvallend: geen Galucci en Delclef - terwijl zij ook maar een goede twintig minuten hebben meegespeeld tegen Wetteren... Bizar dat zij geen matchritme moesten opdoen itt een Kestens, Podevijn, etc. Daarnaast ook de mensen van Leeuwkens Teralfene feliciteren met het warme welkom aan den Iendracht met een excellente service! Mijn zuipkaart is nog niet op, dus ik kom zeker nog eens langs! Wat ik wel raar vind is dat podevijn blijkbaar als linksachter moet opgesteld worden van tegenwoordig,krijgt zelfs hier geen kans op zijn normale positie. |
| 29 Jul 2010, 23:53 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: Als supporter blijft het enorm pijn doen dat iemand als Troch zo wordt afgeserveerd, zeker als je ziet hoe hij - ook al was het vanop de linksmidden - continue loopt te coachen en de jongeren toch op sleeptouw tracht te nemen. Ook tijdens de wedstrijd grapjes makend met het publiek rond het veld en ligt duidelijk nog steeds goed in de groep voor degenen die er mochten aan twijfelen... Ik vind het ook nog altijd spijtig wat er met Thomas gebeurt. Wel blij te horen dat hij zich positief blijft inzetten. Zo te lezen speelde hij een goede match? Zat hij op een niveau waar hij onze A ploeg nog iets zou kunnen bijbrengen? |
| 30 Jul 2010, 0:08 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Wat ik wel raar vind is dat podevijn blijkbaar als linksachter moet opgesteld worden van tegenwoordig,krijgt zelfs hier geen kans op zijn normale positie. Dat heeft denk ik vooral te maken met het feit dat de drie youngsters Yombo - Devidts - Coppens centraal moeten spelen, waardoor Troch op linksmidden moet spelen en Jens dus inderdaad een rij naar achter schuift... Al die positiewisselingen - ik heb er toch ook moeite mee... Hetzelfde geldt voor Kestens bijvoorbeeld... Heeft zijn kans ook nog niet gekregen op het middenveld terwijl er op de positie van verdedigende middenvelder toch nog voor verbetering kan gezorgd worden. En ter compensatie van die positie, dient een centrale middenvelder op rechts te gaan spelen, terwijl uw enige echte rechtermiddenvelder die vorig seizoen toch een pak doelpunten maakte, er nu ook naast dreigt te vallen... Ik snap het allemaal niet zo goed, eerlijk gezegd... |
| 30 Jul 2010, 0:38 |
|
|
Ancien
Smetje schreef: DT schreef: Als supporter blijft het enorm pijn doen dat iemand als Troch zo wordt afgeserveerd, zeker als je ziet hoe hij - ook al was het vanop de linksmidden - continue loopt te coachen en de jongeren toch op sleeptouw tracht te nemen. Ook tijdens de wedstrijd grapjes makend met het publiek rond het veld en ligt duidelijk nog steeds goed in de groep voor degenen die er mochten aan twijfelen... Ik vind het ook nog altijd spijtig wat er met Thomas gebeurt. Wel blij te horen dat hij zich positief blijft inzetten. Zo te lezen speelde hij een goede match? Zat hij op een niveau waar hij onze A ploeg nog iets zou kunnen bijbrengen? Is heel moeilijk te zeggen. Is zowel voor hem - als voor de supporters - wennen om hem op links te zien spelen. Nadeel is dat hij minder aanwezig is in het spel, maar het voordeel is dan wel dat hij beter zijn momenten kan kiezen. Doordat hij niet in de as loopt, ontsnapt hij iets vaker aan de aandacht van de tegenstander en hij legt de ballen toch vaak nog afgemeten waar hij wil, dus is dat zeker een voordeel. Zoals gezegd, het veld liet goed voetbal niet toe en aangezien Thomas het toch van voetbal over de grond moet hebben, was het zeker geen cadeau vandaag. Hij vindt Sam redelijk vlot in elk geval. Zelfs in een jaar waarin Wouter Moreels outstanding was, had Troch ook zijn waarde... en die heeft hij volgens mij nog steeds. Alleen: om te kunnen tonen dat je de A-ploeg nog iets kan bijbrengen, moet je wel eerst een kans krijgen... En als je ziet dat Brecht Moreels - vorig seizoen onmisbaar waardoor Seminck andere oorden mocht opzoeken - dreigt uit de boot te vallen, idem voor Galucci en gasten zoals Kestens, Podevijn, G. Coppens... dan denk ik niet dat Thomas zo snel weer opgevist zal worden... Ik heb geen problemen met het feit dat trainers signalen geven naar hun spelersgroep, maar de signalen die momenteel gegeven worden, roepen bij mij meer vraagtekens op dan dat ze antwoorden geven (zie onder andere mijn opmerkingen in mijn verslagpost)... |
| 30 Jul 2010, 0:50 |
|
|
DT schreef: Iendrachter90 schreef: Wat ik wel raar vind is dat podevijn blijkbaar als linksachter moet opgesteld worden van tegenwoordig,krijgt zelfs hier geen kans op zijn normale positie. Dat heeft denk ik vooral te maken met het feit dat de drie youngsters Yombo - Devidts - Coppens centraal moeten spelen, waardoor Troch op linksmidden moet spelen en Jens dus inderdaad een rij naar achter schuift... Al die positiewisselingen - ik heb er toch ook moeite mee... Hetzelfde geldt voor Kestens bijvoorbeeld... Heeft zijn kans ook nog niet gekregen op het middenveld terwijl er op de positie van verdedigende middenvelder toch nog voor verbetering kan gezorgd worden. En ter compensatie van die positie, dient een centrale middenvelder op rechts te gaan spelen, terwijl uw enige echte rechtermiddenvelder die vorig seizoen toch een pak doelpunten maakte, er nu ook naast dreigt te vallen... Ik snap het allemaal niet zo goed, eerlijk gezegd... Zoals glen coppens die blijkbaar ook al de voorkeur krijgt op de flank ten koste van podevijnt en t'is nu niet dat er geen niveauverschil is tussen die 2 .En ik hoop,maar ik vrees ervoor dat galucci zaterdag gwn op rechtsmidden start en van damme als verdedigende middenvelder.Ge hebt de ploeg om kampioen te spelen,maar gemoet wel een deftig systeem hanteren en het is idd raar dat delclef en galucci niet moesten aantreden vandaag en al de rest wel. |
| 30 Jul 2010, 1:03 |
|
|
Ancien
Iendrachter90 schreef: Zoals glen coppens die blijkbaar ook al de voorkeur krijgt op de flank ten koste van podevijnt en t'is nu niet dat er geen niveauverschil is tussen die 2 .En ik hoop,maar ik vrees ervoor dat galucci zaterdag gwn op rechtsmidden start en van damme als verdedigende middenvelder.Ge hebt de ploeg om kampioen te spelen,maar gemoet wel een deftig systeem hanteren en het is idd raar dat delclef en galucci niet moesten aantreden vandaag en al de rest wel. Neenee dat van Coppens is een misvatting - Glenn startte als rechtsback zoals hij ook al inviel in de match tegen Ronse. De enige keer dat hij mocht spelen op de rechterflank was de tweede helft tegen Anderlecht en met dat middenveld toen, was ook dat geen cadeau. De Coppens die ik aanhaalde in mijn vorige post was Thomas Coppens... |
| 30 Jul 2010, 1:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
panoleon schreef: opvallende vaststellingen: de 4-mansverdediging De Castro - Filipovic - De Schutter - Ringoot incaseerde nog geen doelpunt. Daar staat blijkbaar de organisatie goed. Ons geroemd aanvalsduo Depoitre - Moreels staat kurkdroog. De flanken van vorig jaar, blijken nu bankzitters te worden. 't kan verkeren, zei ene Bredero ![]() De verdediging van de 'de tweede ploeg' incasseert met Anderlecht niet meegerekend ook maar 1 doelpunt.Als je dan weet dat toen zowel Anderlecht als Aalst een volledig nieuw elftal brachten dan weet je het ook wel.Als Anderlecht o.a een Kouyaté en Suarez kan brengen moet je niet verwachten dat Aalst dat kan opvangen met Coppens,De Gelder,Devidts e.a te samen in te brengen.Met alle respect voor die jongens. Verontrustend is wel dat er nauwelijks kansen worden afgewongen en dus ook niet gesoord wordt. Hopelijk komt er snel een kentering want een slechte start doet je een heel jaar achter de feiten lopen. |
| 30 Jul 2010, 7:59 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het was voor mij de eerste keer dat ik Sam Crispijn zag spelen en die heeft toch wel een zeer goede indruk op mij gemaakt. Het was wel tegen een 3de provincialer (met alle respect),maar zijn eerste 4 kansen werkt hij af aan 100%.
Ik denk dat we aan hem nog plezier gaan beleven. Hetzelfde geldt ook voor Yombo trouwens. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 30 Jul 2010, 8:14 |
|
| Pagina 30 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 28 29 30 31 32 … 59 Volgende |