|
|
| Pagina 31 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
DT schreef: Smetje schreef: DT schreef: Als supporter blijft het enorm pijn doen dat iemand als Troch zo wordt afgeserveerd, zeker als je ziet hoe hij - ook al was het vanop de linksmidden - continue loopt te coachen en de jongeren toch op sleeptouw tracht te nemen. Ook tijdens de wedstrijd grapjes makend met het publiek rond het veld en ligt duidelijk nog steeds goed in de groep voor degenen die er mochten aan twijfelen... Ik vind het ook nog altijd spijtig wat er met Thomas gebeurt. Wel blij te horen dat hij zich positief blijft inzetten. Zo te lezen speelde hij een goede match? Zat hij op een niveau waar hij onze A ploeg nog iets zou kunnen bijbrengen? Is heel moeilijk te zeggen. Is zowel voor hem - als voor de supporters - wennen om hem op links te zien spelen. Nadeel is dat hij minder aanwezig is in het spel, maar het voordeel is dan wel dat hij beter zijn momenten kan kiezen. Doordat hij niet in de as loopt, ontsnapt hij iets vaker aan de aandacht van de tegenstander en hij legt de ballen toch vaak nog afgemeten waar hij wil, dus is dat zeker een voordeel. Zoals gezegd, het veld liet goed voetbal niet toe en aangezien Thomas het toch van voetbal over de grond moet hebben, was het zeker geen cadeau vandaag. Hij vindt Sam redelijk vlot in elk geval. Zelfs in een jaar waarin Wouter Moreels outstanding was, had Troch ook zijn waarde... en die heeft hij volgens mij nog steeds. Alleen: om te kunnen tonen dat je de A-ploeg nog iets kan bijbrengen, moet je wel eerst een kans krijgen... En als je ziet dat Brecht Moreels - vorig seizoen onmisbaar waardoor Seminck andere oorden mocht opzoeken - dreigt uit de boot te vallen, idem voor Galucci en gasten zoals Kestens, Podevijn, G. Coppens... dan denk ik niet dat Thomas zo snel weer opgevist zal worden... Ik heb geen problemen met het feit dat trainers signalen geven naar hun spelersgroep, maar de signalen die momenteel gegeven worden, roepen bij mij meer vraagtekens op dan dat ze antwoorden geven (zie onder andere mijn opmerkingen in mijn verslagpost)... Hopelijk kijken we na 10 matchen niet terug tegen een uitzichtloos seizoen aan, de laatste die op die manier zijn keikop heeft willen uitwerken heeft het ook niet langer uitgezongen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 30 Jul 2010, 14:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Voor mij was het gisteren ook de eerste maal dat ik Crispijn zag spelen. Toch een serieuze meerwaarde volgens mij.
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 30 Jul 2010, 15:12 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
iendrachtlovers schreef: Voor mij was het gisteren ook de eerste maal dat ik Crispijn zag spelen. Toch een serieuze meerwaarde volgens mij. ![]() En ik denk dat die jongen enkel maar zal verbeteren, want als je van provenciale komt kan ik mij voorstellen dat het in het begin toch eerst wat aanpassen is, en die 5 goals gisteren kunnen enkel maar goed gedaan hebben aan zijn zelfvertrouwen. Als hij dit blijft bevestigen hebben Wouter en Laurent er een stevige concurrent bij. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 30 Jul 2010, 16:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Inderdaad, die jongen komt van 1e provinciale. Het zal concurrentie worden, en dat is gezond.
![]() _________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 30 Jul 2010, 16:10 |
|
|
Vaste Waarde
Bram schreef: DT schreef: Smetje schreef: Ik vind het ook nog altijd spijtig wat er met Thomas gebeurt. Wel blij te horen dat hij zich positief blijft inzetten. Zo te lezen speelde hij een goede match? Zat hij op een niveau waar hij onze A ploeg nog iets zou kunnen bijbrengen? Is heel moeilijk te zeggen. Is zowel voor hem - als voor de supporters - wennen om hem op links te zien spelen. Nadeel is dat hij minder aanwezig is in het spel, maar het voordeel is dan wel dat hij beter zijn momenten kan kiezen. Doordat hij niet in de as loopt, ontsnapt hij iets vaker aan de aandacht van de tegenstander en hij legt de ballen toch vaak nog afgemeten waar hij wil, dus is dat zeker een voordeel. Zoals gezegd, het veld liet goed voetbal niet toe en aangezien Thomas het toch van voetbal over de grond moet hebben, was het zeker geen cadeau vandaag. Hij vindt Sam redelijk vlot in elk geval. Zelfs in een jaar waarin Wouter Moreels outstanding was, had Troch ook zijn waarde... en die heeft hij volgens mij nog steeds. Alleen: om te kunnen tonen dat je de A-ploeg nog iets kan bijbrengen, moet je wel eerst een kans krijgen... En als je ziet dat Brecht Moreels - vorig seizoen onmisbaar waardoor Seminck andere oorden mocht opzoeken - dreigt uit de boot te vallen, idem voor Galucci en gasten zoals Kestens, Podevijn, G. Coppens... dan denk ik niet dat Thomas zo snel weer opgevist zal worden... Ik heb geen problemen met het feit dat trainers signalen geven naar hun spelersgroep, maar de signalen die momenteel gegeven worden, roepen bij mij meer vraagtekens op dan dat ze antwoorden geven (zie onder andere mijn opmerkingen in mijn verslagpost)... Hopelijk kijken we na 10 matchen niet terug tegen een uitzichtloos seizoen aan, de laatste die op die manier zijn keikop heeft willen uitwerken heeft het ook niet langer uitgezongen. ik hoop dat het ni waar zal zijn he : Gallucci kunt ge toch ni aan de kant laten zeker, amai. In feite is 't toch simpel he : ne gewone 4-4-2. Cousin op links, Gallucci op rechts, Denys nummer 10 met Van Damme als breker en daar twee kleppers als Moreels en Depoitre voor + nog eens 2 oprukkende flankverderdedigers. Ge kunt het toch ni simpeler hebben he. Dat em aub ni begint te foefelen met een ruit of trapezium of wa weet ik veel ze, gvd. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 30 Jul 2010, 22:29 |
|
|
forumlegende
![]() |
| 30 Jul 2010, 23:35 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
Verheyden lijkt het kameraadjen van BVR te zijn eh , ookal zal dat wel niet zijn.
Ik deel de mening van anderen. Speel met Van Damme als breker of desnoods met Kestens nog , maar Verheyden kan dit niet. En waar gaan we naartoe als Galucci/Podevijn moeten wijken voor Verheyden? ![]() |
| 31 Jul 2010, 16:53 |
|
|
Vaste Waarde
gweninho schreef: Verheyden lijkt het kameraadjen van BVR te zijn eh , ookal zal dat wel niet zijn. Ik deel de mening van anderen. Speel met Van Damme als breker of desnoods met Kestens nog , maar Verheyden kan dit niet. En waar gaan we naartoe als Galucci/Podevijn moeten wijken voor Verheyden? ![]() dan gaat deze trainer terug naar af, ten koste van - het valt te vrezen - weeral een seizoen. En het moet allemaal nog beginnen, jongens toch. _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 31 Jul 2010, 17:16 |
|
|
Junior
Stoppen met zeveren a.u.b. de resultaten zullen ook dit jaar de trainer gelijk geven.
|
| 31 Jul 2010, 18:43 |
|
|
Vaste Waarde
nonkel august schreef: Stoppen met zeveren a.u.b. de resultaten zullen ook dit jaar de trainer gelijk geven. zal toch ni stoppen voor u ze ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 31 Jul 2010, 19:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
0-1 voor dender
|
| 31 Jul 2010, 20:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
VOLG LIVE EENDRACHT-DENDER OP http://www.iendrachtoiljst.be
|
| 31 Jul 2010, 20:14 |
|
|
Knaap
0-1 NA FLATER DE CASTRO
0-2 Net voor rust Noteer dat Eendracht al 3 open kansen miste voor de rust! 1-2 CRISPIJN |
| 31 Jul 2010, 20:27 |
|
|
Knaap
85min 2-2 GLENN COPPENS
![]() |
| 31 Jul 2010, 20:56 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
We wouden een 4-4-2 en we kregen die ook:de kempeneer,de castro,de schutter,filipovic,podevijn
Galucci,vandamme,verheyden en cousin Moreels en depoitre Bij de rust dan 3wissels ringoot,crispijn en kestens kwamen erin voor podevijn,filipovic en depoitre. Na 60minuten viel de rest dan in. Uitslag dus 2-2goals van coppens(na voorzet van een toch goedspelende yombo) en crispijn. Ik hoop voor den trainer dat hij er na vandaag uit is geraakt wat zijn systeem wordt en wie zijn 11spelers worden. De ploeg van de eerste helft was misschien wel nog het beste van de voorbereiding enkel podevijn vervangen door ringoot,maar denys ernaast zetten vind ik dan ook weer raar. Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 31 Jul 2010, 21:39, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 31 Jul 2010, 21:25 |
|
| Pagina 31 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 29 30 31 32 33 … 59 Volgende |