|
|
| Pagina 32 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Sterk eendracht in den eerste helft met drie open kansen die gemist werden, mede door een beresterke Mollez van Dender. Dender kreeg welgeteld 1kans en die ging er in, op het einde van de eerste helft kregen ze een lichte vrije trap die mooi binnen werd getrapt. De tweede helft kwam dender meer in de match maar toch wist Crispijn een moeilijke bal binnen te duwen, op eht einde van de match krulde een goede Yombo de bal op het hoofd van G.Coppens.
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 31 Jul 2010, 21:36 |
|
|
Junior Lid geworden op: 29 Jun 2007, 19:22 Berichten: 260 Locatie: Bambrugge (Erpe-Mere) |
wa voor een beheerder zijn da daar bij fcoriginals!!!FCD tot in de kist beledigt ons Iendrachters van sukkels!!! In het reglement van hun forum sta da beledigingen ni kunnen. Dus ik maak daar een opmerking over, aan moderators doe er iets aan. En ze bannen mijn ip-adres!!!! Verre van logisch, FCD tot in de kist beledigt ons, dus hij doe iet fout, en ik word geband??????? |
| 31 Jul 2010, 22:37 |
|
|
toevallige voorbijganger ![]() Lid geworden op: 24 Jul 2010, 22:02 Berichten: 10 |
Een zeer sterk Iendracht ! Wouter en Depoitre waren goed maar konden hun kansen niet afwerken , als dat het geval was konden we voor de rust al 3 of 4-2 voor staan of misschien zelf nog meer . Een zeer sterk spelende Vandamme .. zijn beste match van hem dat ik ooit al gezien heb !
Moesten we in de competitie alle weken zo spelen als vandaag....en ons kanskes afmaken dan ist ook al is het nog wat te vroeg ![]() |
| 31 Jul 2010, 22:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
JTLorre schreef: Een zeer sterk Iendracht ! Wouter en Depoitre waren goed maar konden hun kansen niet afwerken , als dat het geval was konden we voor de rust al 3 of 4-2 voor staan of misschien zelf nog meer . Een zeer sterk spelende Vandamme .. zijn beste match van hem dat ik ooit al gezien heb ! Moesten we in de competitie alle weken zo spelen als vandaag....en ons kanskes afmaken dan ist ook al is het nog wat te vroeg ![]() Khebbet nu totaal niet op u gemunt,maar zo slecht was verheyden nu toch ook niet?En van damme was idd sterk,maar zijn laatste pas kon een paar keer beter en denys wordt misschien wel de moeilijkste beslissing.Speelt hij(wat ik wel verwacht)dan vliegt van damme ,verheyden of galucci en speelt hij niet spelen ze alle 3.Voor de rest ligt de ploeg wel vast zeker. |
| 31 Jul 2010, 22:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Niet dat ik van plan ben om te gaan maar die match op terjoden(dender dus) is die om 7uur of alf 8.De kbvb geeft half 8als begin en aalst zelf 7uur.
|
| 31 Jul 2010, 23:01 |
|
|
forumlegende |
tommeken4 schreef: 0-1 NA FLATER DE CASTRO 0-2 Net voor rust Noteer dat Eendracht al 3 open kansen miste voor de rust! 1-2 CRISPIJN ik wil u hiermee niet viseren ofzo, maar wat moest de castro dan doen in die situatie... den bal simpel over de zijlijn tikken kon ook niet, want dan wast ook niet goed geweest en hij stond ingesloten door 2 man... enige oplossing dus achteruit spelen en spijtig genoeg was die spits van dender net slim genoeg om hem er wa voor te smijten en de bal van deschutter af te snoepen, en daarna was het uiteraard een koud kunstje... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 31 Jul 2010, 23:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Dries schreef: tommeken4 schreef: 0-1 NA FLATER DE CASTRO 0-2 Net voor rust Noteer dat Eendracht al 3 open kansen miste voor de rust! 1-2 CRISPIJN ik wil u hiermee niet viseren ofzo, maar wat moest de castro dan doen in die situatie... den bal simpel over de zijlijn tikken kon ook niet, want dan wast ook niet goed geweest en hij stond ingesloten door 2 man... enige oplossing dus achteruit spelen en spijtig genoeg was die spits van dender net slim genoeg om hem er wa voor te smijten en de bal van deschutter af te snoepen, en daarna was het uiteraard een koud kunstje... Das zever he, dien bal had al lang weg moeten zijn, hij wou het gewoon te mooi oplossen en verslikt zich. |
| 01 Aug 2010, 0:27 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Een degelijke match van ons al missen we voor doel toch nog wat scherpte.
In het begin kwam Dender er niet aan te pas maar scoren dan toch door een fout in de verdediging. De tweede helft was dan evenwichtiger en Crispijn bewijst weer eens zijn "torinstinct". Als dit de ploeg is waarmee Dender in 2de aan de bak moet zullen ze zeker geen potten gaan breken. Voor de rest een toffe namiddag/avond gehad, deze fandag is zeker voor herhaling vatbaar ondanks de toch wat magere opkomst. Ook chapeau voor de vele vrijwilligers die dit mogelijk maakten. En Flippo, jij bent zowel als speler en als mens nen hele grote meneer. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 01 Aug 2010, 7:33 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 44 |
Ik was blij toen ik terug het systeem van vorig seizoen op het veld zag verschijnen en de bevestiging zag dat dit nog steeds functioneert. Ze speelden goeie voetbal en er werden open doelkansen bij mekaar gespeeld en dat is nu net wat ik miste toen we met een andere bezetting op het middenveld speelden. Hopelijk heeft onze coach dit ook zo gezien maar ik denk da wel zeker...
Het enige dat voor de rust in gebreke bleef, was de afwerking. Wouter Moreels en Bob Cousin kregen toch grote kansen maar scoren lukte niet. En lukte dit wel, dan werd de goal afgekeurd (3e minuut via Wouter Moreels). Bij Dender scoorden ze wel meteen uit hun eerste kans. Nu ja, kans.... ik vond het eerder een weggeefgoal. Ik vind het positief dat ge proper probeert uit te voetballen maar soms moet die bal gewoon weggekeild worden in plaats van risico's te nemen. Bij die fase verdedigde De Castro te nonchalant waardoor hij De Schutter in de problemen bracht, met het gekende gevolg. Net voor de rust kom je dan 0-2 achter, meteen het bewijs dat enkel de doelpunten van tel zijn in voetbal want voor de rest stelde de (nug nog) tweedeklasser echt niks voor. Na de pauze deed de ingevallen Crispyn wat een spits moet doen door uit zijn eerste kans de aansluitingstreffer binnen te koppen. Hij lijkt zich in elk geval niet zomaar neer te leggen bij een rol als invaller en das toch wel positief. Na de vele wissels rond de zestigste minuut vond ik het allemaal wa minder. Gelukkig kon Glenn Coppens de gelijkmaker nog tegen de netten koppen want verliezen doet niemand graag en zeker nie tegen Dender... De "denderderby" eindigde dus onbeslist maar als het een boksmatch was geweest, dan hadden wij toch op punten gewonnen zenne ![]() |
| 01 Aug 2010, 9:55 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 44 |
Iendrachter90 schreef: Niet dat ik van plan ben om te gaan maar die match op terjoden(dender dus) is die om 7uur of alf 8.De kbvb geeft half 8als begin en aalst zelf 7uur. Ik ga wel en ik veronderstel dat het 19 uur 30 zal zijn. Het staat zo op de site van den bond en ook op die van Terjoden-Welle. |
| 01 Aug 2010, 9:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zwawi schreef: Ik was blij toen ik terug het systeem van vorig seizoen op het veld zag verschijnen en de bevestiging zag dat dit nog steeds functioneert. Ze speelden goeie voetbal en er werden open doelkansen bij mekaar gespeeld en dat is nu net wat ik miste toen we met een andere bezetting op het middenveld speelden. Hopelijk heeft onze coach dit ook zo gezien maar ik denk da wel zeker... Het enige dat voor de rust in gebreke bleef, was de afwerking. Wouter Moreels en Bob Cousin kregen toch grote kansen maar scoren lukte niet. En lukte dit wel, dan werd de goal afgekeurd (3e minuut via Wouter Moreels). Bij Dender scoorden ze wel meteen uit hun eerste kans. Nu ja, kans.... ik vond het eerder een weggeefgoal. Ik vind het positief dat ge proper probeert uit te voetballen maar soms moet die bal gewoon weggekeild worden in plaats van risico's te nemen. Bij die fase verdedigde De Castro te nonchalant waardoor hij De Schutter in de problemen bracht, met het gekende gevolg. Net voor de rust kom je dan 0-2 achter, meteen het bewijs dat enkel de doelpunten van tel zijn in voetbal want voor de rest stelde de (nug nog) tweedeklasser echt niks voor. Na de pauze deed de ingevallen Crispyn wat een spits moet doen door uit zijn eerste kans de aansluitingstreffer binnen te koppen. Hij lijkt zich in elk geval niet zomaar neer te leggen bij een rol als invaller en das toch wel positief. Na de vele wissels rond de zestigste minuut vond ik het allemaal wa minder. Gelukkig kon Glenn Coppens de gelijkmaker nog tegen de netten koppen want verliezen doet niemand graag en zeker nie tegen Dender... De "denderderby" eindigde dus onbeslist maar als het een boksmatch was geweest, dan hadden wij toch op punten gewonnen zenne ![]() Het systeem werkt inderdaad nog, maar had het niet tegen zo een abominabel slecht Dender geweest hadden we nooit nog die 0-2 opgehaald. Van de 2de helft onthou ik enkel Deneys die zich tevergeefs het pleuris uit zijn lijf liep, de rest had er precies niet veel zin meer in. En dan de ploeg van de eerste helft, hoe je die goal weggeeft is eigenlijk tekenend voor de manier waarop de defensie al een hele tijd aan het spelen was, vol risico en veel te veel show... "wel bestedj" dus dat ze daar eens tegen de muur liepen. Voor de rest blijf ik Podeveyn testen op linksback een raar probeersel vinden. En na De Schutter persé willen inpassen hoop ik dat hij met Podeveyn nu hetzelfde niet probeert. Niets tegen Podeveyn (en Niel) trouwens want ik vind dat hij (Jens) voor het eerst in jaren al van bij de voorbereiding fris oogt _________________ If you never try, you'll never know |
| 01 Aug 2010, 10:16 |
|
|
Junior
Groot contrast met de match van vorige week tegen Gent.De eerste 65 min heb ik goed voetbal gezien.
Uitblinkers : Wouter Moreels en Ringoot. |
| 01 Aug 2010, 10:50 |
|
|
forumlegende
Ik heb hetzelfde gedacht : uitblinkers waren Moreels en vooral Ringoot. Die jongen speelt zeer geconcentreerd en haalt ook makkelijk de achterlijn en is hard wanneer het moet.
Vandaag heb ik een Moreels gezien die in derde alles en iedereen naar huis zal spelen. Swingende acties, op techniek en snelheid...enkel scoren lijkt nog niet echt te vlotten...maar daar hebben we een goede back-up voor als je ziet hoe makkelijk Crispijn scoort. We weten overigens nu wel dat Podevijn op de backpositie goed uit de voeten kan maar voor een jongen die een paar maand terug nog knap scoorde voor de Beker in Westerlo zien we hem toch liever offensief aan de slag. Het ziet er in ieder geval veelbelovend uit. Nu opletten dat we onze start niet missen. |
| 01 Aug 2010, 11:23 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
Iendrachter90 schreef: We wouden een 4-4-2 en we kregen die ook:de kempeneer,de castro,de schutter,filipovic,podevijn Galucci,vandamme,verheyden en cousin Moreels en depoitre Bij de rust dan 3wissels ringoot,crispijn en kestens kwamen erin voor podevijn,filipovic en depoitre. Na 60minuten viel de rest dan in. Uitslag dus 2-2goals van coppens(na voorzet van een toch goedspelende yombo) en crispijn. Ik hoop voor den trainer dat hij er na vandaag uit is geraakt wat zijn systeem wordt en wie zijn 11spelers worden. De ploeg van de eerste helft was misschien wel nog het beste van de voorbereiding enkel podevijn vervangen door ringoot,maar denys ernaast zetten vind ik dan ook weer raar. Spijtig dat Denys niet mocht starten... |
| 01 Aug 2010, 11:28 |
|
|
Ancien
Hoopgevend dat de boezemvrienden Jens en Kevin weer een hoog niveau halen, ik heb trouwens gisteren een jeugdfoto gezien waar beiden mooi naast elkaar stonden in die jeugdploeg.
Het is toch schitterend dat twee kameraden het tot in het eerste elftal van den Iendracht gebracht hebben. Van onze nieuwkomers zijn Crispijn en Yombo tot hiertoe de blikvangers, maar ik weet ook dat sommige spelers nog wat meer wedstrijden nodig hebben om hun gewenste niveau te halen. En wees gerust Ewen zal er wel staan tegen de competitiestart. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Aug 2010, 11:32 |
|
| Pagina 32 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 59 Volgende |