|
|
| Pagina 34 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
[quote="voorbijganger] Das diejen Jabulani zekers?..
Da was wel just naast de paal en ook nie echt zwak getrapt. Daar kunt ge weinig op aanmerken. Ik denk dat hij daar nog een Berlijnse muur mocht gemetseld hebben, dat diejen bal er nog schonekes invloog.[/quote] Kan allemaal wel goed zijn, maar als je een speler uitnodigt/dwingt om de bal in 1 welbepaalde hoek te krullen dan moet je er toch enigszins op voorbereid zijn . Mijn mening... Trouwens aan de reactie van Kempeneer zelf te zien, erkende hij toch ook wel een deel van de verantwoordelijkheid, hoe goed die bal ook was getrapt... |
| 02 Aug 2010, 11:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Iendrachter90 schreef: Den trainer legt de schuld van de eerste goal bij de schutter en zegt dat er nog werk aan de winkel is.Misschien moet van renterghem is beginnen met te zien dat hij zeker weet hoe en met wie hij gaat spelen,maarja morgen start hij weer met andere 11 dan nu zaterdag wss en wisselt em weer na 60-70minuten gans zijn ploeg.Ik hoop dat hij voor de laatste oefenmatch is gwn met zijn basiself start en de meeste ook is 90minuten laat uitspelen en dan is het afwachten hoe het zondag loopt,nog al een geluk dat hij dan geen 7man tegelijk kan wisselen. Ja voor de moral had het goed geweest om ook de drive, die er na de 1-2 zeker inzat, te behouden door niet te veel meer te wisselen, maar helaas... Misschien onze sterkste ploeg tegen de mannen van levski hé Ik vond het toch ook zeer gedeelde schuld van zowel De Schutter maar zeker ook zoveel (indien zelfs niet meer) De Castro - wachtte veel te lang met iets met die bal te doen en kon op den duur niet anders dan De Schutter in de problemen brengen... In zo'n momenten moet je die bal tegen de zijlijn buiten knallen - Dender had geen gestalte en maakten niks klaar.... dat moet je als speler in de match toch ook aanvoelen denk ik... |
| 02 Aug 2010, 11:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat is nu eenmaal ook de stijl van De Schutter hé, mooi voetballen en de voetballende uitweg zoeken... net daarom koos de trainer toch tot hiertoe voor De Schutter ipv Moreels (denk ik). Verschieten moet je dan ook niet doen als die voetballende oplossing wat meer risico's met zich mee draagt.
Ik had ook graag eens een middenveld: Deneys - De Schutter gezien trouwens. Denys is in ieder geval niet tot zijn recht gekomen als midden rechts, ook al was hij één va de weinig die mij konden bekoren vorige zaterdag. VDN De Castro - Moreels - Flippo - Ringoot Galucci - Deneys - Van Damme/De Schutter - Podeveyn/Cousin Moreels Depoitre/Crispijn Die 3 posities zouden voor mij de enigen zijn waar ik nog keer wat uitprobeersels in zou willen zien eigenlijk, want enorm veel hebben we toch niet geleerd tot hiertoe. Enkel wat zaken die we bevestigd zagen toch ? En Preben kan inderdaad proberen om achterin wat kerels het vuur aan de schenen te leggen, zal met De Castro zijn temperament overigens wel genoeg speelkansen krijgen. Galucci lijkt mij nog niet top, maar bewees vorig jaar zijn klasse. Podevyn lijkt mij al vroeg in vorm en zou ik voorlopig de voorkeur geven op Cousin. Van Damme en Deneys waren met voorsprong de besten centraal op het middenveld, maar ik zou Niels daar ook wel nog eens willen bezig zien. Crispijn lijkt mij te gaan uitgroeien tot zo een publiekslieveling, zou hem als tegenstander niet tot in de 16 laten komen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 02 Aug 2010, 12:44 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
waar gaat die oefenmatch tegen SK Terjoden-Welle nu eigenlijk door? In het Florent Beekmanstadion of op het veld van SK Terjoden-Welle (Sportpark). Volgens de officiële EA website is dat in het Sportpark maar hier spreekt men van het Florent Beekmanstadion.
|
| 02 Aug 2010, 13:26 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Wannes schreef: waar gaat die oefenmatch tegen SK Terjoden-Welle nu eigenlijk door? In het Florent Beekmanstadion of op het veld van SK Terjoden-Welle (Sportpark). Volgens de officiële EA website is dat in het Sportpark maar hier spreekt men van het Florent Beekmanstadion. Kheb is gezien op site van de kbvb en het meest logische staat ook daar vermeld,match is in denderleeuw en de match is om 19.30 en niet om 19.00zoals op de officiele site van aalst staat. |
| 02 Aug 2010, 13:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bram schreef: Dat is nu eenmaal ook de stijl van De Schutter hé, mooi voetballen en de voetballende uitweg zoeken... net daarom koos de trainer toch tot hiertoe voor De Schutter ipv Moreels (denk ik). Verschieten moet je dan ook niet doen als die voetballende oplossing wat meer risico's met zich mee draagt. Ik had ook graag eens een middenveld: Deneys - De Schutter gezien trouwens. Denys is in ieder geval niet tot zijn recht gekomen als midden rechts, ook al was hij één va de weinig die mij konden bekoren vorige zaterdag. VDN De Castro - Moreels - Flippo - Ringoot Galucci - Deneys - Van Damme/De Schutter - Podeveyn/Cousin Moreels Depoitre/Crispijn Die 3 posities zouden voor mij de enigen zijn waar ik nog keer wat uitprobeersels in zou willen zien eigenlijk, want enorm veel hebben we toch niet geleerd tot hiertoe. Enkel wat zaken die we bevestigd zagen toch ? En Preben kan inderdaad proberen om achterin wat kerels het vuur aan de schenen te leggen, zal met De Castro zijn temperament overigens wel genoeg speelkansen krijgen. Galucci lijkt mij nog niet top, maar bewees vorig jaar zijn klasse. Podevyn lijkt mij al vroeg in vorm en zou ik voorlopig de voorkeur geven op Cousin. Van Damme en Deneys waren met voorsprong de besten centraal op het middenveld, maar ik zou Niels daar ook wel nog eens willen bezig zien. Crispijn lijkt mij te gaan uitgroeien tot zo een publiekslieveling, zou hem als tegenstander niet tot in de 16 laten komen. 1.Verheyden zal altijd starten bij BVR zoveel is nu al duidelijk. 2.De Schutter zal bij BVR altijd spelen in de verdediging. 3.Depoitre moet voor mij altijd starten.Je moet Crispijn nu ook niet over het paard tillen na zijn doelpunten.Eerst tegen een provincialer en tegen Wetteren en Dender toen ze ook al wat beloften ingebracht hadden.Depoitre deed het erg goed tegen De Ly die toch eersteklasse-ervaring heeft.Crispijn is veel belovend maar laat die jongen rustig groeien als stand-in voor de aanvalslinie. 4.Podevyn mag van mij op de plaats van Cousin maar ook dat zie ik BVR niet onmiddellijk proberen.Zaterdag hadden we mede door het oude systeem opnieuw flanken met Podevyn en Galucci.Nog niet perfekt maar toch al veel beter dan dat roitgedoe. 5 |
| 02 Aug 2010, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Iendrachter90 schreef: Wannes schreef: waar gaat die oefenmatch tegen SK Terjoden-Welle nu eigenlijk door? In het Florent Beekmanstadion of op het veld van SK Terjoden-Welle (Sportpark). Volgens de officiële EA website is dat in het Sportpark maar hier spreekt men van het Florent Beekmanstadion. Kheb is gezien op site van de kbvb en het meest logische staat ook daar vermeld,match is in denderleeuw en de match is om 19.30 en niet om 19.00zoals op de officiele site van aalst staat. Op de affiche bij het openen van onze officiële site staat nu zelfs 20u Zal wel 19u30 in Denderleeuw zijn zeker? Iemand die het met zekerheid kan zeggen? |
| 02 Aug 2010, 13:50 |
|
|
Duivelke
Graag wil ik even reageren op diegenen die reeds de ploeg al aan het opstellen zijn.
Onlangs las ik in de krant dat ze bij de jeugd van Eendracht Aalst nog op zoek zijn naar verschillende trainers. |
| 02 Aug 2010, 13:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Iendrachter90 schreef: Wannes schreef: waar gaat die oefenmatch tegen SK Terjoden-Welle nu eigenlijk door? In het Florent Beekmanstadion of op het veld van SK Terjoden-Welle (Sportpark). Volgens de officiële EA website is dat in het Sportpark maar hier spreekt men van het Florent Beekmanstadion. Kheb is gezien op site van de kbvb en het meest logische staat ook daar vermeld,match is in denderleeuw en de match is om 19.30 en niet om 19.00zoals op de officiele site van aalst staat. Op de affiche bij het openen van onze officiële site staat nu zelfs 20u Zal wel 19u30 in Denderleeuw zijn zeker? Iemand die het met zekerheid kan zeggen? Op de openingsfoto van de officiële site staat 20.00 uur ![]() maar op de info rechts boven staat er 19.00 http://www.eendracht-aalst.be/index.php?p=36&id=1535 Terrein: op het veld van SK Terjoden-Welle (Sportpark) Aanvang: 19:00u. Clubnaam: SK Terjoden-Welle Stamnummer:4133 Stadion:Sportpark Website:klik hier http://www.sk-terjoden.com/ Deze website kan ik niet openen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2010, 13:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 36 Locatie: aalst |
Sylvain schreef: Graag wil ik even reageren op diegenen die reeds de ploeg al aan het opstellen zijn. Onlangs las ik in de krant dat ze bij de jeugd van Eendracht Aalst nog op zoek zijn naar verschillende trainers. Reeds? Nog 1oefenmatch te gaan,ik hoop dat van renterghem al even ver staat als sommige mensen hier op het forum,want de meeste die hier een opstelling zetten zullen er niet ver naast zitten. Trouwens,alswe al niet meer over ploegopstellingen mogen speculeren,dan kunnen we beter geen forum hebben. |
| 02 Aug 2010, 13:59 |
|
|
Duivelke
Iendrachter90 schreef: Sylvain schreef: Graag wil ik even reageren op diegenen die reeds de ploeg al aan het opstellen zijn. Onlangs las ik in de krant dat ze bij de jeugd van Eendracht Aalst nog op zoek zijn naar verschillende trainers. Reeds? Nog 1oefenmatch te gaan,ik hoop dat van renterghem al even ver staat als sommige mensen hier op het forum,want de meeste die hier een opstelling zetten zullen er niet ver naast zitten. Trouwens,alswe al niet meer over ploegopstellingen mogen speculeren,dan kunnen we beter geen forum hebben. Tuurlijk. Speculeren mag altijd, maar ben je dan niet beter dat je je talenten in het echt gebruikt? Trouwens ik zei enkel mijn mening. Als dat ook al niet meer toegelaten is ... |
| 02 Aug 2010, 14:11 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 24 Sep 2006, 19:04 Berichten: 151 Locatie: Gavere |
Wat Sam Crispijn betreft is het wel opvallend dat we met onze "hoofdploeg" nog niet gescoord hebben ondanks de hoopgevende karrevracht aan kansen. Maar Sam heeft wel al 2 van de 3 doelpunten op zijn naam staan (Liedekerke niet meegerekend). Tegen Dender kon ik niet gaan kijken dus ken ik de omstandigheden niet, maar op Wetteren stond de thuisploeg nog zo goed als compleet. Wij stonden wel met een frisse talentvolle ploeg op het veld toen, dat moet ik er wel volledigheidshalve aan toevoegen.
|
| 02 Aug 2010, 14:11 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dit werkt wel
http://www.skterjodenwelle.be/ Hier is de aftrap om 19.30 plein onduidelijk maar waarschijnlijk op het veld van FC Denderdinges 03/08 19:30 A-kern Eendracht Aalst _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Aug 2010, 14:25 |
|
|
Ancien
lolo4ever schreef: 3.Depoitre moet voor mij altijd starten.Je moet Crispijn nu ook niet over het paard tillen na zijn doelpunten.Eerst tegen een provincialer en tegen Wetteren en Dender toen ze ook al wat beloften ingebracht hadden.Depoitre deed het erg goed tegen De Ly die toch eersteklasse-ervaring heeft.Crispijn is veel belovend maar laat die jongen rustig groeien als stand-in voor de aanvalslinie. Over het paard tillen doen we hier niet denk ik, maar je mag/moet zijn verdienste ook niet onnodig relativeren. Op de Leeuwkens was het nagenoeg onmogelijk om deftig te combineren en speelde hij ook opnieuw met de tweede garnituur en dan 5 potten maken zegt toch ook wel iets. Het grote voordeel aan Sam zal daarenboven zijn dat hij tegen iedereen supergemotiveerd/supergeconcentreerd zal zijn van een wedstrijd thuis tegen pakweg Hamme maar ook voor een match op een regenachtige herfstavond op Izegem om maar iets te zeggen... En die kwaliteit hebben ze niet allemaal in onze kern... Uiteraard moet Depoitre starten maar hoeveel keer heeft hij op doel kunnen besluiten in alle voorbereidingsmatchen? Ook niet vergeten dat Laurent vaak altijd in de sterkste opstelling speelt, met of Denys of Wouter of beide achter of naast zich. Dat scheelt ook wel een slok op een borrel. Daarom, alles even in perspectief plaatsen. De tegenstand kan ik principe sterker zijn bij Laurent, de eigen ploeg is dat meestal ook als hij start. Voetbal gaat om potten maken en dat doet Sammeken BoemBoem zeker niet slecht... Dat mag denk ik wel gezegd worden. En hem rustig laten rijpen, is ook relatief hé. Is ouder dan Depoitre... Gewoon zien dat hij zijn motor niet opblaast want het tempo en het aantal wedstrijden in derde ligt wel een pak hoger dan in provinciale. Maar verdient op basis van zijn voorbereiding toch zeker een plaats op de bank - als je hem nodig hebt, zal hij niet teleurstellen... |
| 02 Aug 2010, 14:46 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
'K denk dat ze sowieso hem zullen op de bank plaatsen ze. Wie gaan ze anders meepakken als reservespits?
| 02 Aug 2010, 14:49 |
|
| Pagina 34 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 59 Volgende |