|
|
| Pagina 43 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 59 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bericht Re: Oefenwedstrijden 2010-2011
Wannes schreef: Boom is naar tweede en ik zie niet echt welke andere ploeg een krachtploeg gaat zijn. Vorig jaar zijn we tegen geen enkele ploeg echt in de problemen geraakt, zelfs tegen kampioen Heist niet. Dus zou ik me niet te veel zorgen maken over de krachtploegen. Uitslagen vorig seizoen tegen ploegen met gestalte: Heist: 0 op 6 Deinze: 1 op 6 Hoogstraten: 0 op 6 Dit jaar, buiten die 2 laatste, ook uitkijken voor Izegem, Sint Niklaas, Cappellen en Ronse op dat gebied. Alles is nog te spelen, maar onderschatting is wel uit den boze. Uw start is tegen Deinze en daarna naar Hamme (2 op 6 vorig seizoen), mispak u niet. Vraag eens aan VDH hoeveel matchen hij qua spelbeeld op punten had gewonnen, maar wat het uiteindelijke conto was... Leuk dat iedereen het zo goed ziet zitten allemaal, maar op basis van wat ik op het veld heb gezien en wat ik van onze komende tegenstanders al heb gezien, ben ik nog niet echt in vervoering geraakt en de tegenstand zit echt ook niet stil hoor. Oudenaarde heeft gericht bijgekocht en hebben ook een supersterke terugronde neergezet, dus niet onderschatten... Er is geen reden tot paniek, verre van zelfs want de kwaliteit is er overduidelijk. Maar zoals Bram zegt, ik uit liever ook de twijfels op voorhand, dan te komen zagen na een eventuele mislukte start. De afgelopen jaren zijn de pijnpunten die in de voorbereiding aan het licht kwamen, ook meteen in de competitie blootgelegd, was onder Limpens zo, was onder VDH zo, dus hoop ik dat de lijn nu eens niet wordt doorgetrokken... Er zit sinds Dender wel beterschap in, hopelijk de bevestiging aanstaande zondag... Laatst gewijzigd door DT op 04 Aug 2010, 13:56, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Aug 2010, 13:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
That's the right spirit !!!
_________________ EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!! |
| 04 Aug 2010, 13:50 |
|
|
Freak
bvr zegt zelf in hln vandaag dat zijn nieuw systeem niet werkt.zal wel 4-4-2 worden zeker ?
|
| 04 Aug 2010, 14:53 |
|
|
Reserve
waly 2 schreef: bvr zegt zelf in hln vandaag dat zijn nieuw systeem niet werkt.zal wel 4-4-2 worden zeker ? in de krant of online? ben er al eens snel doorgegaan maar niet direct iets gezien van de voetbal |
| 04 Aug 2010, 14:55 |
|
|
Freak
in de krant bijna een gans blad over den eendracht.
|
| 04 Aug 2010, 14:59 |
|
|
Reserve
waly 2 schreef: in de krant bijna een gans blad over den eendracht. ah k jah heb nieuwsblad en online op hln vond ik nix domee |
| 04 Aug 2010, 15:08 |
|
|
forumlegende
Laten we het over één ding eens zijn : kampioen spelen is de enige (realistische) ambitie die we moeten hebben dit seizoen. Eindronde is loterij...
Eerlijk gezegd zijn we dit seizoen beter gewapend... Als we het geluk hebben dat Depoitre-Moreels een blessurevrij seizoen tegemoet gaan en dat Crispijn zich verder kan ontwikkelen als goalgetter dan ziet het er toch niet slecht uit hoor. Al moeten we dringend efficiënter gaan omspringen met onze doelkansen. Als we daarin slagen, dan zie ik ons wel een goede kans maken om kampioen te worden. |
| 04 Aug 2010, 16:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Dani schreef: Laten we het over één ding eens zijn : kampioen spelen is de enige (realistische) ambitie die we moeten hebben dit seizoen. Eindronde is loterij... Eerlijk gezegd zijn we dit seizoen beter gewapend... Als we het geluk hebben dat Depoitre-Moreels een blessurevrij seizoen tegemoet gaan en dat Crispijn zich verder kan ontwikkelen als goalgetter dan ziet het er toch niet slecht uit hoor. Al moeten we dringend efficiënter gaan omspringen met onze doelkansen. Als we daarin slagen, dan zie ik ons wel een goede kans maken om kampioen te worden. Hopelijk is Depoitre efficiënter dan vorig seizoen,want laat ons eerlijk zijn moest het iemand anders zijn geweest men had hem al uitgefloten,begrijp me hier niet verkeerd een spits staat er om potten te maken en niet om mee komen te verdedigen,daar hebben we niets aan. Winnen doe je als je doelpunten maakt,als Crispijn ze er zo vlotjes blijft instampen,kan men niet anders dan hem in de ploeg te zetten voor Depoitre of Moreels. Da gaat hier weer voor de nodige commentaar zorgen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Aug 2010, 17:00 |
|
|
Vaste Waarde
Bakkie schreef: Dani schreef: Laten we het over één ding eens zijn : kampioen spelen is de enige (realistische) ambitie die we moeten hebben dit seizoen. Eindronde is loterij... Eerlijk gezegd zijn we dit seizoen beter gewapend... Als we het geluk hebben dat Depoitre-Moreels een blessurevrij seizoen tegemoet gaan en dat Crispijn zich verder kan ontwikkelen als goalgetter dan ziet het er toch niet slecht uit hoor. Al moeten we dringend efficiënter gaan omspringen met onze doelkansen. Als we daarin slagen, dan zie ik ons wel een goede kans maken om kampioen te worden. Hopelijk is Depoitre efficiënter dan vorig seizoen,want laat ons eerlijk zijn moest het iemand anders zijn geweest men had hem al uitgefloten,begrijp me hier niet verkeerd een spits staat er om potten te maken en niet om mee komen te verdedigen,daar hebben we niets aan. Winnen doe je als je doelpunten maakt,als Crispijn ze er zo vlotjes blijft instampen,kan men niet anders dan hem in de ploeg te zetten voor Depoitre of Moreels. Da gaat hier weer voor de nodige commentaar zorgen ![]() ik vind da gelijk et. Depoitre is nen klasbak. Wattem af en toe doet me nen bal is fantastisch. En hoe dat hij hem 90minuten lang geeft, is niet normaal. Maar als moest ge u enkel basseren op zijn statistieken (iemand zal die wel hebben zeker?) van gemiste opendoelkansen, dan zou ge beginnen bleiten. Maar kom, liever enen dat hem volledig geeft en af en toe is een goalke meepikt, als enen dat staat te kamperen voor de baklijn en staat te klagen als hij genen bal krijgt. (hadden wij zo genen in de ploeg?) Ik blijf erbij, W. Moreels op links. Sammy boem boem int punt en Depoitre op rechts, daarmee speelde iedereen naar huis. Nen goeien Hollandsen 4-3-3. Wk finalisten voor iets e Laatst gewijzigd door voorbijganger op 04 Aug 2010, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 04 Aug 2010, 17:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
+Hopelijk is Depoitre efficiënter dan vorig seizoen,want laat ons eerlijk zijn moest het iemand anders zijn geweest men had hem al uitgefloten,begrijp me hier niet verkeerd een spits staat er om potten te maken en niet om mee komen te verdedigen,daar hebben we niets aan.
Winnen doe je als je doelpunten maakt,als Crispijn ze er zo vlotjes blijft instampen,kan men niet anders dan hem in de ploeg te zetten voor Depoitre of Moreels. Da gaat hier weer voor de nodige commentaar zorgen [/quote]Depoitre en Moreels zorgden er wel voor dat zowat iedereen kon scoren en dat we met onze 4-4-2 het hoogst aantal doelpunten maakten in derde.Ik zie de Crispijn nooit dezelfde gaten trekken als Depoitre.Niks tgen Crispijn maar een basisplaats kan hij toch niet opeisen.Eerst staat men hier te janken omdat Moreels(beste voetballer van Aalst) en Depoitre(houdt een halve verdediging aan de praat) zouden blijven en nu moet er al één van de twee naar de bank omdat Crispijn topschutter is van de oefenmatchen. Crispijn zal voldoende kansen krijgen om zijn kwaliteiten te tonen maar je moet nu ook overdrijven. Als het klopt van dat arttikel van HLN waarin BVR toegeeft dat zijn ruitsysteem niet werkt zijn we toch al een hele stap verder.De 4-4-2 is overigens het enige systeem waarin Verheyden kan meedraaien omdat het middenveld dan ook voldoende steun krijgt van onze spitsen .Zou natuurlijk nog veel beter zijn met De Schutter maar zo hoopvol moeten we nu ook niet zijn. @voorbijganger:Depoitre wijkt wel eens uit naar de flank maar is absoluut geen flankspeler.Depoitre moet je uitspelen in een 4-4-2. |
| 04 Aug 2010, 17:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
dwarskijker schreef: Hopelijk is Depoitre efficiënter dan vorig seizoen,want laat ons eerlijk zijn moest het iemand anders zijn geweest men had hem al uitgefloten,begrijp me hier niet verkeerd een spits staat er om potten te maken en niet om mee komen te verdedigen,daar hebben we niets aan. Winnen doe je als je doelpunten maakt,als Crispijn ze er zo vlotjes blijft instampen,kan men niet anders dan hem in de ploeg te zetten voor Depoitre of Moreels. Da gaat hier weer voor de nodige commentaar zorgen ![]() Depoitre en Moreels zorgden er wel voor dat zowat iedereen kon scoren en dat we met onze 4-4-2 het hoogst aantal doelpunten maakten in derde.Ik zie de Crispijn nooit dezelfde gaten trekken als Depoitre.Niks tgen Crispijn maar een basisplatts kan hij toch niet opeisen.Eerst staat men hier te janken omdat Moreels(beste voetballer van Aalst) en Depoitre(houdt een halve verdediging aan de praat) zouden blijven en nu moet er al één van de twee naar de bank omdat Crispijn topschutter is van de oefenmatchen. Crispijn zal voldoende kansen krijgen om zijn kwaliteiten te tonen maar je moet nu ook overdrijven. Als het klopt van dat arttikel van HLN waarin BVR toegeeft dat zijn ruitsysteem niet werkt zijn we toch al een hele stap verder.De 4-4-2 is overigens het enige systeem waarin Verheyden kan meedraaien omdat het middenveld dan ook voldoende steun krijgt van onze spitsen .Zou natuurlijk nog veel beter zijn met De Schutter maar zo hoopvol moeten we nu ook niet zijn.[/quote] In de krant staat dat zijn VIERKANT niet werkt, hij heeft het niet over de RUIT. De spits die scoort moet erin, daarvoor ben je spits, en als dat mocht Crispijn zijn, het zij zo. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Aug 2010, 17:24 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
waly 2 schreef: bvr zegt zelf in hln vandaag dat zijn nieuw systeem niet werkt.zal wel 4-4-2 worden zeker ? Je moet dan wel juist lezen, hij zegt dat hij het systeem met een ruit, een vierkant en een simpele 4-4-2 uitgeprobeerd heeft en dat het systeem met een vierkant niet werkt. Het zal dus, alsnog BVR, een ruit of een 4-4-2 worden. En volgens de voorzitter gaan we resoluut voor de titel. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 04 Aug 2010, 17:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
dwarskijker schreef: +Hopelijk is Depoitre efficiënter dan vorig seizoen,want laat ons eerlijk zijn moest het iemand anders zijn geweest men had hem al uitgefloten,begrijp me hier niet verkeerd een spits staat er om potten te maken en niet om mee komen te verdedigen,daar hebben we niets aan. Winnen doe je als je doelpunten maakt,als Crispijn ze er zo vlotjes blijft instampen,kan men niet anders dan hem in de ploeg te zetten voor Depoitre of Moreels. Da gaat hier weer voor de nodige commentaar zorgen ![]() Depoitre en Moreels zorgden er wel voor dat zowat iedereen kon scoren en dat we met onze 4-4-2 het hoogst aantal doelpunten maakten in derde.Ik zie de Crispijn nooit dezelfde gaten trekken als Depoitre.Niks tgen Crispijn maar een basisplaats kan hij toch niet opeisen.Eerst staat men hier te janken omdat Moreels(beste voetballer van Aalst) en Depoitre(houdt een halve verdediging aan de praat) zouden blijven en nu moet er al één van de twee naar de bank omdat Crispijn topschutter is van de oefenmatchen. Crispijn zal voldoende kansen krijgen om zijn kwaliteiten te tonen maar je moet nu ook overdrijven. Als het klopt van dat arttikel van HLN waarin BVR toegeeft dat zijn ruitsysteem niet werkt zijn we toch al een hele stap verder.De 4-4-2 is overigens het enige systeem waarin Verheyden kan meedraaien omdat het middenveld dan ook voldoende steun krijgt van onze spitsen .Zou natuurlijk nog veel beter zijn met De Schutter maar zo hoopvol moeten we nu ook niet zijn. @voorbijganger:Depoitre wijkt wel eens uit naar de flank maar is absoluut geen flankspeler.Depoitre moet je uitspelen in een 4-4-2.[/quote] Ge moet goe lezen eh ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Aug 2010, 17:26 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bakkie schreef: dwarskijker schreef: +Hopelijk is Depoitre efficiënter dan vorig seizoen,want laat ons eerlijk zijn moest het iemand anders zijn geweest men had hem al uitgefloten,begrijp me hier niet verkeerd een spits staat er om potten te maken en niet om mee komen te verdedigen,daar hebben we niets aan. Winnen doe je als je doelpunten maakt,als Crispijn ze er zo vlotjes blijft instampen,kan men niet anders dan hem in de ploeg te zetten voor Depoitre of Moreels. Da gaat hier weer voor de nodige commentaar zorgen ![]() Depoitre en Moreels zorgden er wel voor dat zowat iedereen kon scoren en dat we met onze 4-4-2 het hoogst aantal doelpunten maakten in derde.Ik zie de Crispijn nooit dezelfde gaten trekken als Depoitre.Niks tgen Crispijn maar een basisplaats kan hij toch niet opeisen.Eerst staat men hier te janken omdat Moreels(beste voetballer van Aalst) en Depoitre(houdt een halve verdediging aan de praat) zouden blijven en nu moet er al één van de twee naar de bank omdat Crispijn topschutter is van de oefenmatchen. Crispijn zal voldoende kansen krijgen om zijn kwaliteiten te tonen maar je moet nu ook overdrijven. Als het klopt van dat arttikel van HLN waarin BVR toegeeft dat zijn ruitsysteem niet werkt zijn we toch al een hele stap verder.De 4-4-2 is overigens het enige systeem waarin Verheyden kan meedraaien omdat het middenveld dan ook voldoende steun krijgt van onze spitsen .Zou natuurlijk nog veel beter zijn met De Schutter maar zo hoopvol moeten we nu ook niet zijn. @voorbijganger:Depoitre wijkt wel eens uit naar de flank maar is absoluut geen flankspeler.Depoitre moet je uitspelen in een 4-4-2. Ge moet goe lezen eh [/quote]So What ? Voor mij is Crispijn een geweldige versterking voor de bank maar niets meer. |
| 04 Aug 2010, 17:38 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 55 Locatie: Herzele |
Nogmaals de spits die SCOORT moet spelen, en ook nogmaals, ALS dit Crispijn mocht zijn, moet hij spelen...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Aug 2010, 17:43 |
|
| Pagina 43 van 59 |
[ 871 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 59 Volgende |